דף הבית » תרופות סבתא » קוצר נשימה בהריון – 14 תרופות של סבתא מבוססת חוויה ונפלאה
daddada dadadded dddadddf  daadaddaddaa dadc daddaad deddda

קוצר נשימה בהריון – 14 תרופות של סבתא מבוססת חוויה ונפלאה

מה קוצר הנשימה בהריון?

קוצר נשימה הוא סימפטום שכיח לנשים בהריון.זו התחושה של לא להיות מסוגל לקחת מספיק אוויר או התחושה של אי יכולת לנשום את נשימתך.זה בדרך כלל נגרם מהמשקל הנוסף של התינוק הגדל והרחם הנלחץ על הריאות.זה יכול להיגרם גם על ידי אנמיה, צרבת או מצבים רפואיים אחרים.אמנם זה יכול להיות לא נוח, אך בדרך כלל זה לא סימן לבעיה רצינית.

14 הסעדים של סבתא נפלאה לקוצר נשימה בהריון

קוצר נשימה יכול להיות מעצבן ולא נוח, אך ישנם כמה תרופות שיכולות לעזור להקל על הסימפטומים.להלן 14 תרופות של סבתא שנמצאו יעילות בהתמודדות עם קוצר נשימה בהריון:

1.תרגול נשימה סרעפתית

נשימה דיאפרגמטית היא דרך טבעית לנשימה המשתמשת בשריר הסרעפת כדי לקחת יותר אוויר ולעזור להרפות את הגוף והנפש.זוהי דרך נהדרת להפחית את קוצר הנשימה במהלך ההיריון.כדי לתרגל נשימה דיאפרגמטית, ישבו במצב נוח והניחו יד אחת על הבטן.שאפו דרך האף שלכם והתמקדו בדחיפת הבטן החוצה כשאתם שואפים ואז לנשוף לאט דרך הפה.

2.נסה מדיטציה מודרכת

מדיטציה מודרכת יכולה להיות דרך נהדרת לעזור להפחית את קוצר הנשימה במהלך ההיריון.מדיטציה עוזרת להרפות את הגוף והנפש ויכולה לעזור להפחית את התחושה של אי היכולת לקחת מספיק אוויר.כדי לתרגל מדיטציה מודרכת, מצא מקום שקט והתמקד בנשימה שלך.דמיינו את עצמכם בסביבה מרגיעה וקחו נשימות איטיות ועמוקות.

3.קח אמבטיה חמה

אמבטיות חמות יכולות לעזור להרפות את הגוף ולהפחית את התחושה של אי יכולת לקחת מספיק אוויר.הוספת כמה טיפות של שמנים אתרים, כמו לבנדר או אקליפטוס, יכולה לעזור להירגע עוד יותר מהגוף.וודאו שהמים אינם חמים מדי, מכיוון שזה יכול להיות מסוכן במהלך ההיריון.

4.לישון בצד שמאל

שינה בצד שמאל יכולה לעזור להפחית את הלחץ על הריאות שלך ויכולה לעזור להקל על התחושה של אי יכולת לקחת מספיק אוויר.נסה להשתמש בכרית גוף כדי לתמוך בגופך ולוודא שאתה נוח.

5.הימנע מבגדים הדוקים

בגדים הדוקים יכולים להפעיל לחץ נוסף על הריאות שלך ויכולים להקשות על לקחת מספיק אוויר.נסה ללבוש בגדים רופפים ולהימנע מכל דבר שהוא חזק מדי.

6.לשתות הרבה מים

שתיית מים רבים חשובה במהלך ההיריון וזה יכול גם לעזור להפחית את התחושה של אי יכולת לקחת מספיק אוויר.נסה לשתות לפחות 8 כוסות מים ביום ולהימנע ממשקאות מסוכרים.

7.אכל ארוחות קטנות

אכילת ארוחות קטנות לאורך כל היום יכולה לעזור להפחית את הלחץ על הריאות שלך ויכולה לעזור להפחית את התחושה של אי היכולת לקחת מספיק אוויר.נסה לאכול מגוון אוכל בריא ולהימנע מארוחות כבדות.

8.הימנע מקפאין ואלכוהול

קפאין ואלכוהול יכולים להשפיע לרעה על גופכם במהלך ההיריון ויכולים להקשות על היות מספיק אוויר.נסה להימנע מקפאין ואלכוהול ולהתמקד בשתיית הרבה מים.

9.תרגיל באופן קבוע

פעילות גופנית יכולה לעזור להפחית את התחושה של אי יכולת לקחת מספיק אוויר על ידי שיפור יכולת הריאות שלך ועזרה בהרגעת הגוף.נסה לעשות פעילות גופנית קלה, כמו הליכה או שחייה, לפחות 3 פעמים בשבוע.

10.קח הפסקות

לקחת הפסקות לאורך היום יכול לעזור להפחית את התחושה של אי יכולת לקחת מספיק אוויר.נסה לקחת הפסקות קבועות לאורך כל היום ולהתמקד בהרגעת גופך ובנשימות איטיות ועמוקות.

11.השתמש במכונת אדים

שימוש בכוכב אדים יכול לעזור להפחית את התחושה של אי יכולת לקחת מספיק אוויר.נסה להשתמש במכשיר אדים בחדר השינה שלך בלילה ולשמור על רמות הלחות בסביבות 50%.

12.נסה שמנים אתרים

שמנים אתרים, כמו לבנדרואקליפטוס, יכול לעזור להפחית את התחושה של אי היכולת לקחת מספיק אוויר.נסה

הסעדים של סבתא לקוצר נשימה בהריון

הריון יכול להציג אתגרים רבים, כולל קוצר נשימה שכן התינוק הצומח מפעיל לחץ על הסרעפת.למרבה המזל, ישנם מספר תרופות ביתיות שיכולות לעזור להקל על הסימפטום הזה.להלן 14 תרופות של סבתא מבוססות חוויה ונפלאות כדי לעזור בקוצר נשימה בהריון.

1.מי לימון

כוס מי לימון חמים יכולה לעזור להפחית את קוצר הנשימה במהלך ההיריון.זה עוזר להפחית את הסימפטומים של ריפלוקס חומצה, העלולים לגרום לקוצר נשימה.להכנת מי לימון, פשוט סחטו את המיץ מחצי לימון לכוס מים חמים.

2.תה מנטה

שתיית תה מנטה יכולה לעזור להפחית את קוצר הנשימה במהלך ההיריון.זה עוזר לפתוח את דרכי הנשימה ולהפחית את העומס בחזה.להכנת תה מנטה, פשוט הוסף כפית אחת של עלי מנטה מיובשים לכוס מים רותחים.אפשר לו להתלול 10 דקות לפני מתאמץ ושתייה.

3.תה ג’ינג’ר

תה ג’ינג’ר יכול לעזור להפחית את קוצר הנשימה במהלך ההיריון.זה עוזר להרפות את השרירים בחזה ולהפחית את גודש החזה.להכנת תה ג’ינג’ר, פשוט הוסף כפית אחת של שורש ג’ינג’ר טרי מגורד לכוס מים רותחים.אפשר לו להתלול 10 דקות לפני מתאמץ ושתייה.

4.שאיפת קיטור

שאיפת קיטור יכולה לעזור להפחית את קוצר הנשימה במהלך ההיריון.זה עוזר לפתוח את דרכי הנשימה ולהפחית את העומס בחזה.כדי לבצע שאיפת אדים, פשוט הרתיחו סיר מים והוסיפו כמה טיפות שמן אתרי כמו אקליפטוס, מנטה או לבנדר.מכסים את הראש במגבת ונשענים מעל הסיר תוך נשימה בקיטור.

5.תרגילי נשימה

תרגילי נשימה יכולים לעזור להפחית את קוצר הנשימה במהלך ההיריון.זה עוזר להרפות את השרירים בחזה ולהפחית את גודש החזה.כדי לבצע תרגילי נשימה, פשוט ישבו במצב נוח וקחו נשימות איטיות ועמוקות למשך 10 דקות.התמקדו בנשימה מהסרעפת ולא מהחזה.

6.הימנע ממזון טריגר

מזונות מסוימים יכולים לעורר קוצר נשימה במהלך ההיריון.חשוב להימנע ממזונות שידועים כגורמים ריפלוקס חומצי כמו קפאין, שוקולד, אוכל חריף ומזונות שומניים.

7.עיסוי

עיסוי החזה יכול לעזור להפחית את קוצר הנשימה במהלך ההיריון.זה עוזר להרפות את השרירים בחזה ולהפחית את גודש החזה.כדי לבצע עיסוי בחזה, פשוט השתמש בקצות האצבעות שלך כדי לעסות בעדינות את החזה בתנועה סיבובית.

8.הרם את ראש המיטה

הרמת ראש המיטה יכולה לעזור להפחית את קוצר הנשימה במהלך ההיריון.זה עוזר להפחתת ריפלוקס חומצה, מה שעלול לגרום לקוצר נשימה.כדי להעלות את ראש המיטה, פשוט השתמש בכריות כדי להציע את המזרן בזווית.

9.הימנע מבגדים הדוקים

בגדים הדוקים יכולים להגביל את הנשימה ולגרום לקוצר נשימה במהלך ההיריון.חשוב ללבוש בגדים מתאימים רופפים כדי לאפשר נשימה טובה יותר.

10.הימנע מאלכוהול ועישון

אלכוהול ועישון יכולים לגרום לקוצר נשימה במהלך ההיריון.חשוב להימנע מחומרים אלה כדי להפחית את הסיכון לקוצר נשימה.

11.פעילות גופנית

פעילות גופנית קבועה יכולה לעזור להפחית את קוצר הנשימה במהלך ההיריון.זה עוזר בשיפור הכושר הכללי ולהפחתת גודש בחזה.כדי להתעמל, פשוט בחר בפעילות שאתה נהנה מהם כמו הליכה, שחייה או יוגה.

12.מקלחת חמה

התקלחות חמה יכולה לעזור להפחית את קוצר הנשימה במהלך ההיריון.זה עוזר להרפות את השרירים בחזה ולהפחית את גודש החזה.כדי להתקלח חם, פשוט עמדו במקלחת ואפשרו למים החמים לדרוס את גופכם.

13.Acupressure

אקופרסורה יכולה לעזור להפחית את קוצר הנשימה במהלך ההיריון.זה עוזר להרפות את השרירים בחזהצמצם את העומס בחזה.כדי לבצע שטח אקופרסורה, פשוט השתמש בקצות האצבעות שלך כדי להחיל לחץ על נקודות האקופרסורה בחזה.

14.תרופות צמחיות

תרופות צמחיות יכולות לעזור להפחית את קוצר הנשימה במהלך ההיריון.זה חשוב

אהבתם? שלחו לחבר\ה שחייב\ת לדעת גם!

דילוג לתוכן