דף הבית » תרופות סבתא » צפצופים – 21 תרופות סבתות פופולריות וסודיות
dadadaddaddd  daadaddaddaa daddaaddaa daddaddcdadddaa ddadd

צפצופים – 21 תרופות סבתות פופולריות וסודיות

מה גורם לצפצופים?

צפצופים הם סימפטום שכיח של מצבי נשימה רבים, כמו אסטמה, ברונכיטיס ו- COPD (מחלת ריאות חסימתית כרונית).בדרך כלל זה נגרם כתוצאה מחסימה או צמצום דרכי הנשימה כתוצאה מדלקת, נפיחות או הצטברות ריר.זה מאופיין בצליל שריקה או סינון כשנשימה, שניתן לשמוע מרחוק.צפצופים יכולים להוות סימן למצב בסיסי חמור יותר ויש להתייחס אליו ברצינות.

הסעדים של סבתא לצפצופים

הסעדים של סבתא הם לרוב הטובים ביותר עבור מחלות נפוצות רבות, ופצפיות אינן יוצאת דופן.הסעדים של סבתא הם טבעיים, לרוב מועברים מדור לדור, ולעתים קרובות הם פשוטים, זולים ויעילים.להלן 21 מהתרופות הסבתות הפופולריות והסודיות ביותר לצפצוף:

1.שאיפת קיטור

שאיפת קיטור היא תרופה פשוטה ויעילה לסייע בפתיחת דרכי הנשימה ולהפחית צפצופים.לשם כך, פשוט הרתיחו קצת מים בסיר או בקומקום, כיסו את ראשכם במגבת ונשמו את הקיטור למשך 5-10 דקות.

2.דבש

דבש הוא בעל צופה טבעי ויכול לעזור להפחית צפצופים על ידי התרופפות הריר והקלת הקלה על השיעוק.זה יכול גם לעזור להרגיע גרון מגורה.פשוט מערבבים 1-2 כפיות דבש בכוס מים חמים ושותים אותם לאט.

3.שום

שום הוא אנטי דלקת טבעי שיכול לעזור להפחית דלקת בדרכי הנשימה ולהפחית צפצופים.פשוט מרסקים כמה שיני שום ומערבבים אותו עם קצת דבש, ואז לבלוע אותו.

4.ג’ינג’ר

ג’ינג’ר הוא מצפה טבעי ואנטי דלקתי שיכול לעזור להפחית את הדלקת בדרכי הנשימה ולהפחית צפצופים.פשוט תלול כמה פרוסות ג’ינג’ר טרי בכוס מים רותחים למשך 10 דקות, ואז מסננים ושותים את התה.

5.שמן חרדל

שמן חרדל הוא אנטי דלקת טבעי שיכול לעזור להפחית דלקת בדרכי הנשימה ולהפחית צפצופים.כל שעליך לעשות הוא לעסות כמה טיפות שמן חרדל על החזה שלך ובגב כל יום.

6.כורכום

כורכום הוא אנטי דלקת טבעי שיכול לעזור להפחית דלקת בדרכי הנשימה ולהפחית צפצופים.פשוט מערבבים 1 כפית אבקת כורכום בכוס חלב חם ושותה אותה.

7.שמן אקליפטוס

שמן אקליפטוס הוא בעל צופה טבעי ויכול לעזור להפחית צפצופים על ידי התרופפות הריר והקלת השיעול.כל שעליך לעשות הוא להוסיף כמה טיפות שמן אקליפטוס לסיר מים רותחים, מכסים את ראשך במגבת ונושמים את הקיטור למשך 5-10 דקות.

8.מיץ בצל

מיץ בצל הוא בעל צופה טבעי ויכול לעזור להפחית צפצופים על ידי התרופפות הריר והקלת הקלה על השיעול.פשוט מערבבים כפית מיץ בצל בכוס מים חמים ושותים אותו פעמיים ביום.

9.מנטה

מנטה היא מצפה טבעי ויכולה לעזור להפחית צפצופים על ידי התרופפות הריר והקלת הקלה על השיעוק.פשוט תלויים כמה עלים של נענע טרייה בכוס מים רותחים למשך 10 דקות, ואז מסננים ושותים את התה.

10.גרגר מי מלח

גרגר מי מלח הוא תרופה פשוטה ויעילה המסייעת להפחתת הדלקת בגרון ולהפחית צפצופים.כל שעליך לעשות הוא לערבב 1 כפית מלח בכוס מים חמים וגרגר איתו פעמיים ביום.

11.מיץ לימון

מיץ לימון הוא בעל צורה טבעי ויכול לעזור להפחית צפצופים על ידי התרופפות הריר והקלת הקלה על השיעול.פשוט מערבבים 1 כפית מיץ לימון בכוס מים חמים ושותים אותו פעמיים ביום.

12.זרעי חילבה

זרעי חילבה הם מצפים טבעיים ויכולים לעזור להפחית צפצופים על ידי התרופפות הריר והקלה על השיעול.פשוט משרים כמה כפיות זרעי חילבה במים בן לילה, ואז מסננים ושותים את המים פעמיים ביום.

13.עלי בזיליקום </h

צפצופים: תרופות ביתיות מסבתא

הסעדים הביתיים של סבתא הם לרוב התרופה הטובה ביותר לצפצופים.ישנם תרופות טבעיות רבות שניתן להשתמש בהן כדי לעזור להפחית את Wheezing ותסמינים אחרים הקשורים אליו.הסעדים של סבתא אולי אינם המודרניים או המדעיים ביותר, אך הם יעילים יותר בטיפול צפצופים.להלן 21 תרופות סבתות פופולריות וסודיות לצפצופים.

1.להתקלח מהביל

מקלחת מהבילה היא אחת הדרכים היעילות ביותר להקל על צפצופים מכיוון שהיא מסייעת לפנות את דרכי הנשימה ולהפחתת הדלקת.כל שעליך לעשות הוא להתקלח חם למשך 10 דקות ותן לאדים למלא את חדר האמבטיה.אתה יכול גם להוסיף כמה טיפות של שמן אקליפטוס למים החמים כדי לעזור לפנות את הריאות שלך.

2.לשתות נוזלים חמים

שתיית נוזלים חמים כמו תה צמחים או מים חמים עם דבש יכולים לעזור להפחית צפצופים ותסמיני נשימה אחרים.נוזלים חמים עוזרים לדלל את הריר שיכול לעזור לפנות את דרכי הנשימה ולהפחית דלקת.

3.השתמש במכונת אדים

ניתן להשתמש ב

מכשיר אדים כדי להוסיף לחות לאוויר ולהפחתת צפצופים.האוויר הלח מסייע בהפחתת הדלקת ולנקות את דרכי הנשימה.דאג לשמור על רמת הלחות בביתך בין 40-60% מכיוון שזה יעזור להפחית צפצופים.

4.השתמש בסיר נטי

סיר נטי הוא סיר קטן המשמש לשטיפת מעברי האף בתמיסת מלח.זה עוזר לדלל את הריר ולהפחית את הדלקת במעברי האף.זה יכול לעזור להפחית צפצופים ותסמינים אחרים הקשורים אליו.

5.קח אמבטיה חמה

אמבטיה חמה יכולה לעזור להפחית צפצופים ותסמיני נשימה אחרים.כל שעליך לעשות הוא למלא את האמבטיה במים חמים ולהוסיף כמה טיפות שמן אקליפטוס.משרים את המים החמים למשך 10-15 דקות ותן לאדים לעזור לפנות את דרכי הנשימה.

6.השתמש בקומפרס חם

ניתן להשתמש ב

דחיסה חמה להפחתת דלקת ולנקות את דרכי הנשימה.פשוט קח מטלית נקייה וספוג אותו במים חמים.מרחו את הבד על אזור החזה והצוואר למשך 10 דקות ונותנים לחום לעזור להפחתת צפצופים.

7.נסה עיסוי שמן חרדל

שמן חרדל

הוא תרופה מסורתית לצפצופים.פשוט קח כמה טיפות של שמן חרדל ועסה אותו על החזה.זה עוזר להפחית דלקת ולהדק את הריר שיכול לעזור לפנות את דרכי הנשימה.

8.לשתות תה ג’ינג’ר

תה ג’ינג’ר הוא תרופה פופולרית לצפצופים מכיוון שהוא מסייע בהפחתת הדלקת ולנקות את דרכי הנשימה.פשוט מרתיחים כמה פרוסות ג’ינג’ר טרי במים ונותנים לו תלול למשך 10 דקות.מסננים את התה ומוסיפים כפית דבש כדי להמתיק אותו.שתו תה זה פעמיים או שלוש ביום לקבלת התוצאות הטובות ביותר.

9.נסה דחיסת בצל

דחיסת בצל יכולה לעזור להפחית צפצופים.פשוט קוצצים בצל ולעטוף אותו במטלית נקייה.מרחו את הדחיסה על אזור החזה והצוואר למשך 10 דקות.זה עוזר להפחתת הדלקת ולנקות את דרכי הנשימה.

10.קח תוסף שום

ידוע ש

שום מפחית את הדלקת בריאות.קח תוסף שום מדי יום כדי לסייע בהפחתת צפצופים ותסמיני נשימה אחרים.

11.שתו חלב חם עם כורכום

שתיית חלב חם עם כורכום היא תרופה ביתית מסורתית לצפצופים.פשוט מרתיחים כוס חלב ומוסיפים כפית כורכום.שתו תערובת זו מדי יום כדי לעזור להפחית צפצופים ותסמינים אחרים הקשורים אליו.

12.שתו מים חמים עם לימון

שתיית מים חמים עם לימון היא תרופה פופולרית לצפצופים.פשוט סוחטים את המיץ של חצי לימון לכוס מים חמים ושותים אותו מדי יום.זה עוזר להפחתת הדלקת ולנקות את דרכי הנשימה.

13.נסה גרגר מי מלח

מלח

אהבתם? שלחו לחבר\ה שחייב\ת לדעת גם!

דילוג לתוכן