דף הבית » תרופות סבתא » דלקת ריאות – 22 תרופות מיושנות המומלצות על ידי מומחים ומבוססות על מרכיבים טבעיים
ddcdadaa daddddaa  daadaddaddaa dedddadaddaa ddeddedcdaddaa da

דלקת ריאות – 22 תרופות מיושנות המומלצות על ידי מומחים ומבוססות על מרכיבים טבעיים

הסכנות של דלקת ריאות ו 22 תרופות טבעיות
דלקת ריאות היא מצב דלקתי של הריאות, הנגרמת כתוצאה מזיהום של שקיות האוויר ואלוואולי בריאות.זהו מצב רציני ועלול לסכן חיים, במיוחד אצל ילדים צעירים, חולים קשישים, ואלה עם מערכות חיסון מוחלשות.זה יכול להיגרם על ידי חיידקים, וירוסים, פטריות או שילוב של סוכנים אלה.מאמר זה יספק סקירה של הסכנות של דלקת ריאות ו -22 סעדים טבעיים המומלצים על ידי מומחים כדי לסייע בניהול המצב.

מה זה דלקת ריאות?

דלקת ריאות היא מצב דלקתי של הריאות הנגרמות כתוצאה מזיהום של שקיות האוויר ואלוולי בריאות.בדרך כלל זה נגרם על ידי חיידקים, וירוסים או פטריות, אם כי זה יכול להיגרם גם על ידי גורמים סביבתיים כמו עשן, אבק או חומרים מגרים כימיים.הזיהום עלול לפגוע בשקיות האוויר ובאלוולי, מה שמוביל לקושי נשימה, כאבי חזה, חום ושיעול.במקרים חמורים יותר, דלקת ריאות עלולה לגרום לאי ספיקת נשימה, מורסות ריאה, אלח דם ואפילו מוות.

הסכנות של דלקת ריאות

רצינות הדלקת ריאות תלויה בסוג האורגניזם הגורם לזיהום.דלקת ריאות חיידקית יכולה להיות חמורה במיוחד, והיא הסוג הנפוץ ביותר בקרב מבוגרים.דלקת ריאות ויראלית פחות חמורה, אך עדיין יכולה להיות מסכנת חיים אצל ילדים צעירים ובקשישים.דלקת ריאות פטרייתית היא נדירה, אך יכולה להיות רצינית מאוד בקרב אנשים עם מערכות חיסון מוחלשות.

סיבוכים של דלקת ריאות יכולים לכלול אי ספיקת נשימה, מורסות ריאות, אלח דם ומוות.דלקת ריאות יכולה גם לגרום נזק לטווח הארוך לריאות, מה שמוביל לבעיות נשימה כרוניות כמו אסטמה, ברונכיטיס ופיברוזיס ריאתי.

תרופות טבעיות לדלקת ריאות

תרופות טבעיות רבות שימשו כדי לסייע בניהול דלקת ריאות לאורך השנים.להלן 22 סעדים מיושנים, המומלצים על ידי מומחים, שעשויים לעזור להפחית את הסימפטומים ולסייע בהחלמה:

  • ג’ינג’ר: לג’ינג’ר יש תכונות אנטי דלקתיות ואנטי-מיקרוביאליות שיכולות לעזור להפחית את חומרת הדלקת ריאות.
  • דבש: לדבש יש תכונות אנטיבקטריאליות טבעיות ויכול לעזור להרגיע את הגרון ולהפחית את השיעול.
  • שום: שום יכול לעזור להגביר את מערכת החיסון ולהילחם בזיהום.
  • לימון: לימון עשיר בוויטמין C ועוזר להגביר את מערכת החיסון.
  • כורכום: כורכום הוא אנטי דלקת חזק שיכול לעזור להפחית נפיחות ודלקת בריאות.
  • פלפל קאיין: פלפל קאיין יכול לעזור להפחית את העומס ולשפר את זרימת הדם בריאות.
  • שורש ליקריץ: שורש ליקריץ הוא משווה שיכול לעזור לנקות ריר מהריאות.
  • אקליפטוס: שמן אקליפטוס יכול לעזור להפחית את העומס ולפרק ריר בריאות.
  • שמן חרדל: שמן חרדל יכול לסייע בהפחתת הדלקת ולשפר את זרימת הדם בריאות.
  • חומץ תפוחים: חומץ תפוחים הוא אנטיביוטיקה טבעית ויכול לעזור להילחם בזיהום.
  • בצל: הבצל עשיר בנוגדי חמצון ויכול לעזור להפחית דלקת בריאות.
  • שמן אורגנו: לשמן אורגנו יש תכונות אנטי -מיקרוביאליות טבעיות ויכול לעזור להילחם בזיהום.
  • מלח: מלח יכול לעזור להפחית דלקת בריאות ובריר הדק.
  • טימין: לתימין יש תכונות טבעיות אנטי -ויראליות ואנטיבקטריאליות שיכולות לעזור להילחם בזיהום.
  • ג’ינסנג: ג’ינסנג יכול לעזור להגביר את מערכת החיסון ולהילחם בזיהום.
  • תמצית עלה זית: תמצית עלה זית בעלת תכונות אנטי -ויראליות ואנטיבקטריאליות טבעיות שיכולות לעזור להילחם בזיהום.
  • חילופי חילוף: חילופי חילוף הוא משווה שיכול לעזור לנקות ריר מהריאות.
  • Mullein: Mullein הוא משווה שיכול לעזור לנקות ריר מהריאות.
  • אלדרברי: אלדרברי הוא נוגד חמצון טבעי שיכול לעזור להגביר את מערכת החיסון.
  • שורש מרשמלו: שורש מרשמלו הוא משווה שיכול לעזור לנקות ריר מהריאות.
  • ציפורן: לציפורן יש אבזרי אנטי -מיקרוביאלי טבעיerties ויכול לעזור להילחם בזיהום.

חשוב לציין כי תרופות אלה אינן נועדו להחליף טיפול רפואי מסורתי

תרופות ביתיות לדלקת ריאות

דלקת ריאות היא זיהום נשימתי קשה שיכול להיגרם על ידי חיידקים, נגיפים או פטריות.חשוב להיות מודעים לתסמינים ולהתייעץ עם רופא אם הם נמשכים.עם זאת, ישנם כמה תרופות מסורתיות שיכולות לעזור להקל על הסימפטומים ולעזור לך להתאושש מהר יותר.להלן 22 תרופות מיושנות המומלצות על ידי מומחים ומבוססים על מרכיבים טבעיים שיכולים לעזור בדלקת ריאות.

1.דבש

דבש הוא נוגד חמצון טבעי ובעל תכונות אנטי דלקתיות עוצמתיות.זוהי תרופה נהדרת להקל על כאבי חזה וגרונם כואבים מרגיעים הנפוצים בדלקת ריאות.זהו גם משווה טבעי, המסייע לשחרר ולגרש כל ריר שהצטבר בריאות.כדי להשתמש בדבש לדלקת ריאות, מערבבים כפית דבש עם כוס מים חמים ושתה אותם לאט, פעמיים ביום.

2.שום

שום הוא אנטיביוטיקה טבעית וידוע שיש לו כמה תכונות אנטי-ויראליות ואנטי דלקתיות.זה יכול לעזור להגביר את מערכת החיסון ולסייע בהתאוששות מדלקת ריאות.כדי להשתמש בשום לדלקת ריאות, קח כמה שיני שום והרתיח אותם במים למשך מספר דקות.מסננים את השום ושותים את המים פעמיים ביום.אתה יכול גם להוסיף קצת דבש כדי להמתיק אותו.

3.ג’ינג’ר

ג’ינג’ר ידוע כתרופה טבעית עוצמתית עבור מחלות רבות.יש לו תכונות אנטי דלקתיות ומסייע בהפחתת הדלקת בריאות הנגרמת כתוצאה מדלקת ריאות.כדי להשתמש בג’ינג’ר לדלקת ריאות, הרתיחו כמה פרוסות ג’ינג’ר טרי במים למשך 5 דקות.מסננים את הג’ינג’ר ושותים את המים פעמיים ביום.אתה יכול להוסיף קצת דבש כדי להמתיק אותו.

4.כורכום

כורכום הוא נוגד חמצון רב עוצמה וידוע שיש לו תכונות אנטי דלקתיות.ידוע שיש לו גם תכונות אנטי -ויראליות שיכולות לעזור להילחם בנגיף הגורם לדלקת ריאות.כדי להשתמש בכורכום לדלקת ריאות, מערבבים 1 כפית אבקת כורכום עם כוס חלב חם ושתה אותו פעמיים ביום.

5.שמן אקליפטוס

שמן אקליפטוס הוא בעל תכונות אנטי דלקתיות חזקות ויכול לעזור להקל על גודש החזה ותסמינים אחרים של דלקת ריאות.כדי להשתמש בשמן אקליפטוס לדלקת ריאות, הוסיפו כמה טיפות של השמן לסיר מים רותחים ושאפו את הקיטור.אתה יכול גם להוסיף כמה טיפות של השמן לאמבטיה חמה ולהשרות בתוכו למשך 15-20 דקות.

6.שמן אורגנו

שמן אורגנו הוא אנטיביוטיקה טבעית חזקה וידוע שיש לו תכונות אנטי -ויראליות.כדי להשתמש בשמן אורגנו לדלקת ריאות, מערבבים כמה טיפות של השמן עם כף שמן זית ושפשפו אותו על החזה.אתה יכול גם לערבב כמה טיפות של השמן עם כוס מים חמים ולשתות אותו פעמיים ביום.

7.חומץ תפוחים

חומץ תפוחים ידוע כתרופה טבעית עוצמתית עבור מחלות רבות.זהו מצפה נהדר ויכול לעזור לשחרר את הריר בריאות הנגרמים כתוצאה מדלקת ריאות.כדי להשתמש בחומץ תפוחים לדלקת ריאות, מערבבים שתי כפות מהחומץ עם כוס מים חמים ושתו אותו פעמיים ביום.

תרופות צמחיות לדלקת ריאות

תרופות צמחיות שימשו במשך מאות שנים לטיפול במחלות רבות ושונות, כולל דלקת ריאות.להלן כמה תרופות צמחיות שיכולות לעזור בדלקת ריאות:

8.שורש ליקוריץ

ידוע כי שורש ליקוריץ הוא בעל תכונות אנטי דלקתיות חזקות ויכול לעזור להפחית את הדלקת בריאות הנגרמות כתוצאה מדלקת ריאות.כדי להשתמש בשורש ליקוריץ לדלקת ריאות, מערבבים כפית אבקת שורש ליקוריץ עם כוס מים חמים ושתה אותם פעמיים ביום.

9.Mullein

Mullein שימש במשך מאות שנים לטיפול במחלות נשימה.ידוע שיש לו תכונות מצפיפות ויכול לעזור לשחרר את הריר בריאות הנגרמות כתוצאה מדלקת ריאות.כדי להשתמש במולין לדלקת ריאות, הרתיחו כמה כפיות העשב המיובש בכוס מים למשך 10 דקות.מסננים את העשב ושותה את התה פעמיים ביום.

10.סמברי

ידוע כי Elderberry הוא בעל תכונות אנטי -ויראליות ויכול לעזור להילחם בנגיף הגורם לדלקת ריאות.כדי להשתמש ב- Elderberry לדלקת ריאות, הרתיחו כמה כפיות העשב המיובש בכוס מים למשך 10 דקות.מסננים את העשב ושותה את התה פעמיים ביום.

11

אהבתם? שלחו לחבר\ה שחייב\ת לדעת גם!

דילוג לתוכן