דף הבית » תרופות סבתא » דלקת ריאות לתינוק – 9 הסעדים של סבתא פופולריים בין כל הגילאים והחום

דלקת ריאות לתינוק – 9 הסעדים של סבתא פופולריים בין כל הגילאים והחום

טיפול בתינוק שלך עם דלקת ריאות
דלקת ריאות היא מחלה נשימה קשה המשפיעה על תינוקות וילדים קטנים אחרים.זה נגרם כתוצאה מדלקת של הריאות כתוצאה מזיהום או גורמים אחרים.בעוד שרוב המקרים של דלקת ריאות נפתרים מעצמם, חלקם דורשים טיפול רפואי.אם התינוק שלך מאובחן עם דלקת ריאות, הנה כמה טיפים חיוניים לשמירה על תינוקך ובריא.

דע את הסימפטומים של דלקת ריאות

חשוב לזהות את הסימנים והתסמינים של דלקת ריאות בתינוק שלך, כך שתוכל לפנות לטיפול רפואי במידת הצורך.תסמינים שכיחים כוללים:

  • שיעול
  • נשימה מהירה
  • חום
  • עייפות
  • חוסר תיאבון
  • צפצופים

אם התינוק שלך מראה אחד מהתסמינים הללו, צור קשר עם הרופא שלך מייד.

עקוב אחר תוכנית הטיפול של הרופא שלך

הרופא שלך יקבע ככל הנראה אנטיביוטיקה לטיפול בזיהום הגורם לדלקת ריאות.חשוב לעקוב אחר ההוראות שמספק הרופא שלך ולתת לתינוקך את מהלך האנטיביוטיקה המלא.זה יעזור להבטיח שהריאות של התינוק שלך יבריאו כראוי וכי הזיהום לא יחזור.

הסעדים של סבתא לדלקת ריאות

בנוסף לעקוב אחר תוכנית הטיפול של הרופא שלך, ישנם גם כמה תרופות מסורתיות ששימשו סבתות במשך מאות שנים כדי לסייע בטיפול בדלקת ריאות אצל תינוקות.אלו כוללים:

  • דבש: כפית דבש מעורבבת במים חמים וקמצוץ מלח ניתן לתת לתינוקות כדי לעזור להרגיע את שיעולם ולהפחית את הדלקת.
  • שום: שום משמש זה מכבר לטיפול בזיהומים בדרכי הנשימה.ניתן להוסיף אותו למזון או לקחת אותו כתוסף.
  • כורכום: לכורכום יש תכונות אנטי דלקתיות שיכולות לעזור להפחית את הסימפטומים של דלקת ריאות.ניתן לקחת אותו כתוסף או להוסיף למזון.
  • ג’ינג’ר: לג’ינג’ר יש תכונות אנטי דלקתיות ואנטיבקטריאליות שיכולות לעזור להפחית את הסימפטומים של דלקת ריאות.ניתן לקחת אותו כתה או להוסיף למזון.
  • מיץ גזר: מיץ גזר יכול לעזור להפחית את הדלקת הנגרמת על ידי דלקת ריאות וניתן לתת לתינוקות בכמויות קטנות.

תרופות מסורתיות אלה בטוחות לשימוש, אך חשוב לבדוק עם הרופא שלך לפני השימוש בהם.

לספק הרבה מנוחה וחום

מנוחה היא חלק חשוב מההחלמה מדלקת ריאות.וודא שהתינוק שלך מקבל מנוחה מספקת ואינו מתגלה יתר על המידה.חשוב גם לחמם את תינוקך כדי לעזור להרגיע את הסימפטומים שלהם ולהפחית את הדלקת.

טיפ ייחודי ומועיל

כדי לעזור לתינוק שלך להשיג את השאר שהם צריכים, ליצור סביבה נוחה ונעימה.וודא שהחדר שלהם מאוורר היטב ואינו חם מדי או קר.שקול להשתמש במכונת אדים כדי לשמור על לחות באוויר ולהפחית את הסיכון לזיהום.אתה יכול גם להשתמש במפזר מגניב עם שמנים אתרים כדי לעזור להפחית דלקת ולהרגיע את הסימפטומים של תינוקך.

הבנת תסמיני הדלקת ריאות אצל תינוקות

דלקת ריאות היא זיהום של הריאות, בדרך כלל הנגרמת על ידי חיידקים, נגיפים או פטריות.זוהי מחלה חמורה מאוד ועלולה להיות קטלנית עבור תינוקות, ולכן חשוב להיות מסוגלים לזהות את הסימפטומים ולפנות מייד לעזרה רפואית.הסימפטומים השכיחים ביותר של דלקת ריאות אצל תינוקות הם חום, נשימה מהירה, שיעול, כאבי חזה וקושי נשימה.תסמינים אחרים עשויים לכלול הקאות, שלשול ועייפות.

חשוב לציין כי דלקת ריאות יכולה להיראות דומה מאוד לתנאים אחרים כמו אסטמה או ברונכיוליטיס.אם אתה חושד שלתינוקך יש דלקת ריאות, חשוב לפנות מייד לייעוץ רפואי.

טיפול בדלקת ריאות אצל תינוקות

הטיפול בדלקת ריאות אצל תינוקות כרוך בדרך כלל באנטיביוטיקה, מנוחה ונוזלים מוגברים.במקרים מסוימים, הרופא עשוי להציע גם טיפול בחמצן או טיפולים אחרים.חשוב לעקוב אחר הוראות הרופא ולוודא שהתינוק שלך מקבל מספיק מנוחה ונוזלים כדי לעזור להם להתאושש.בנוסף לטיפולים רפואיים מסורתיים, ישנם גם כמה תרופות של סבתא שהיו פופולריות בין כל הגילאים לטיפול בדלקת ריאות אצל תינוקות.סעדים אלה אינם מהווים תחליף לטיפול רפואי, אך ניתן להשתמש בהם כדי לעזור להקל על חלק מהתסמינים ולספק נוחות לתינוק.

1.מרק עוף

מרק עוף כבר מזמן הוצג כ”ריפוי הכל “למגוון מחלות, וזה יכול להועיל לתינוקות עם דלקת ריאות.מרק עוף הוא לא רק חם ומנחם, אלא גם מכיל חומרים מזינים רבים שיכולים לעזור לתינוק לרפא.

2.שום

שום שימש זה מכבר לתכונותיו האנטי -מיקרוביאליות, והוכח כי הוא יעיל כנגד חלק מהחיידקים הגורמים לדלקת ריאות.כדי להשתמש בשום כתרופה לדלקת ריאות אצל תינוקות, עדיף לערבב אותו עם דבש ולתת אותו לתינוק במינונים קטנים.

3.דבש

דבש משמש זה מכבר לטיפול בשיעול ומחלות נשימה אחרות.בשילוב שום, ההערכה היא כי היא יעילה במיוחד בטיפול בדלקת ריאות אצל תינוקות.שוב, חשוב להשתמש בו במינונים קטנים ולוודא שהתינוק אינו אלרגי לדבש לפני שהוא נותן לו אותו.

4.כורכום

כורכום הוא תבלין המשמש במשך מאות שנים לתכונותיו הרפואיות.על פי ההערכה, היא יעילה בטיפול במחלות נשימה כמו דלקת ריאות.כדי להשתמש בו כתרופה לדלקת ריאות אצל תינוקות, ערבבו אותו עם חלב חם ונותנים אותו לתינוק במינונים קטנים.

5.ג’ינג’ר

ג’ינג’ר הוא עוד תבלין עם היסטוריה ארוכה של שימוש רפואי.על פי ההערכה, היא יעילה בטיפול במחלות נשימה כמו דלקת ריאות אצל תינוקות.כדי להשתמש בו כתרופה, מערבבים אותו עם חלב חם ותן אותו לתינוק במינונים קטנים.

6.חילבה

חילבה היא עשב המשמש במשך מאות שנים לתכונותיו הרפואיות.על פי ההערכה, היא יעילה בטיפול במחלות נשימה כמו דלקת ריאות אצל תינוקות.כדי להשתמש בו כתרופה, מערבבים אותו עם חלב חם ותן אותו לתינוק במינונים קטנים.

7.שומר

שומר הוא עשב נוסף עם היסטוריה ארוכה של שימוש רפואי.על פי ההערכה, היא יעילה בטיפול במחלות נשימה כמו דלקת ריאות אצל תינוקות.כדי להשתמש בו כתרופה, מערבבים אותו עם חלב חם ותן אותו לתינוק במינונים קטנים.

8.זרעי חרדל

זרעי חרדל הוא עשב נוסף עם היסטוריה ארוכה של שימוש רפואי.על פי ההערכה, היא יעילה בטיפול במחלות נשימה כמו דלקת ריאות אצל תינוקות.כדי להשתמש בו כתרופה, מערבבים אותו עם חלב חם ותן אותו לתינוק במינונים קטנים.

9.חום

על פי ההערכה, החום יעיל בטיפול במחלות נשימה כמו דלקת ריאות אצל תינוקות.כדי להשתמש בו כתרופה, הלביש את התינוק בבגדים חמים וודא שהם נמצאים בחדר חם.אתה יכול גם להשתמש בקומפרסים חמים או באמבטיות חמות כדי לספק הקלה.

מסקנה

דלקת ריאות היא מחלה קשה מאוד אצל תינוקות ויש לטפל בה בהקדם האפשרי.בעוד שטיפולים רפואיים מסורתיים חשובים, ישנם גם כמה תרופות ביתיות שניתן להשתמש בהן כדי לעזור להקל על חלק מהתסמינים ולספק נוחות לתינוק.תשעת הסעדים של סבתא המפורטים לעיל פופולריים בין כל הגילאים ו

אהבתם? שלחו לחבר\ה שחייב\ת לדעת גם!

דילוג לתוכן