דף הבית » תרופות סבתא » הפחתת חום אצל תינוקות – 4 תרופות של סבתא איכותית על בסיס ניסיון

הפחתת חום אצל תינוקות – 4 תרופות של סבתא איכותית על בסיס ניסיון

כיצד להפחית חום אצל תינוקות

חום גבוה אצל תינוקות יכול להיות מסוכן ולגרום למצוקה רבה עבור ההורים.החדשות הטובות הן שיש כמה תרופות טבעיות להפחתת חום אצל תינוקות שהועברו לאורך הדורות.במאמר זה נחקור ארבע שיטות מנוסות ואמינה שסבתות ברחבי העולם נשבעים על ידי הפחתת חום אצל תינוקות.

תה צמחי מרפא

תה צמחי מרפא הם דרך נהדרת להפחית חום אצל תינוקות, מכיוון שהם עמוסים בנוגדי חמצון ותכונות מרגיעות.תה קמומיל הוא בחירה פופולרית, מכיוון שהוא מכיל תכונות אנטי-עוויתות ואנטי דלקתיות שיכולות לעזור להפחית נפיחות ודלקת.עשבי תיבול אחרים, כמו מנטה וג’ינג’ר, מועילים גם הם להפחתת חום.כדי להכין את התה, פשוט תלול כמה כפיות העשב בכוס מים חמים למשך 15 דקות.לאחר הקירור, ניתן לתת את התה לתינוקך בלגימות קטנות.

טיפים להכנת תה צמחים:

• הקפד להשתמש במי מסוננים או במעיין, מכיוון שמי ברז עשויים להכיל זיהומים.

• לתה חזק יותר, השתמש בכפית עשבי תיבול לכוס מים.

• לתה חלש יותר, השתמש בחצי כפית עשבי תיבול לכל כוס מים.

• תמיד תקרר את התה לפני שתתן אותו לתינוק שלך.

קומפרסים מגניבים

קומפרסים מגניבים הם דרך מצוינת להפחית חום אצל תינוקות.כדי ליצור קומפרס, להשרות מטלית נקייה במים קרירים ולסחוב את העודף.הניחו את הבד על מצחו, צווארו וחזהו של תינוקכם למשך 10 דקות או עד שהבד כבר לא קריר.ניתן לעשות זאת מספר פעמים ביום.הקפד להשתמש בבד נקי ונקי מכל חומר ניקוי או ניחוח.

אמבטיות טפידיות

אמבטיות פוריות הן דרך יעילה נוספת להפחתת חום אצל תינוקות.מלאו את האמבטיה במים פושרים (בערך 90 מעלות צלזיוס או 32 מעלות צלזיוס) והוסיפו כמה טיפות של שמן אתרי לבנדר, שיש לו תכונות מרגיעות ומרגיעות.אתה יכול גם להוסיף כמה כפות סודה לשתייה או שיבולת שועל לאמבטיה, מכיוון שידוע שהם מפחיתים דלקת.משרים את תינוקך למשך 10 דקות או עד שהמים כבר לא חמים.

הידרציה

חשוב לוודא שהתינוק שלך מיובש היטב במהלך חום.הצע לתינוק שלך כמויות קטנות של מים לעתים קרובות לאורך כל היום.אם התינוק שלך אינו מסוגל לשמור על מים, הציעו להם מיצים מדוללים או משקאות אלקטרוליטים.אתה יכול גם לתת להם ארטיקים המיוצרים עם מיץ או מים מדוללים.הקפידו להימנע ממיצים ומשקאות ממותקים, מכיוון שאלו יכולים להחמיר את החום.

טיפ:

אל תתן לתינוק שלך תרופות ללא מרשם מבלי להתייעץ תחילה עם הרופא שלך.חלק מהתרופות הללו יכולות להיות מסוכנות לתינוקות.

הפחתת חום אצל תינוקות יכולה להיות חוויה מלחיצה, אך עם כמה תרופות וטיפים פשוטים, אתה יכול לעזור להקל על אי הנוחות של התינוק שלך.תה צמחי מרפא, קומפרסים מגניבים, אמבטיות פושרות והידרציה הם כולם שיטות יעילות להפחתת חום אצל תינוקות.הקפד להתייעץ עם הרופא שלך אם חום התינוק שלך לא ישתפר לאחר השימוש בשיטות אלה.

סיכום

מאמר זה מספק ארבע תרופות של סבתא איכותית להפחתת חום אצל תינוקות על בסיס ניסיון.הוכח כי סעדים אלה יעילים להפחתת חום ויכולים לשמש כחלופה לתרופות מסורתיות.ארבעת הסעדים שנדונו הם אמבטיות קרירות, קומפרסים קרים, נותנים לתינוק נוזלים נוספים ומעניקים לתינוק מפחית חום.כל תרופה מלווה בהוראות מפורטות כיצד להשתמש בהם כראוי ולהחיל אותם.בנוסף, כלול קטע שאלות נפוצות כדי לענות על שאלות נפוצות בנושא הפחתת חום אצל תינוקות.

אמבטיות מגניבות

אחת הסעדים היעילים והבטיחים ביותר של סבתא להפחתת חום אצל תינוקות היא לתת להם אמבטיה קרירה.אמבטיות מגניבות יכולות לעזור להפחית את קדחת התינוק על ידי הורדת חום גופם ומאפשרת להם להתקרר.כדי לתת אמבטיה קרירה לתינוק, מלאו את האמבטיה במים פושרים והוסיפו כמה טיפות של שמן לבנדר.וודא שהמים לא קרים מדי, מכיוון שזה יכול לזעזע את מערכת התינוק.אפשר לתינוק להשרות באמבטיה למשך 10 עד 15 דקות ואז מוציאים אותם ומייבשים אותם במגבת רכה ונקייה.

באיזו תדירות אוכל לתת לתינוק שלי אמבטיה קרירה?

יש לתת אמבטיות מגניבות רק לתינוק כאשר יש להם חום.לא מומלץ לתת לתינוק אמבטיה קרירה יותר מפעם ביום.

קומפרסים קרים

תרופה יעילה נוספת להפחתת חום אצל תינוקות היא ליישם קומפרסים קרים על מצחם.קומפרסים קרים יכולים לעזור להפחית את טמפרטורת גופו של התינוק ולהפוך אותם לנוחים יותר.כדי להכין דחיסה קרה, משרים מטלית נקייה במים קרים ולסחוב אותו.הניחו את הבד על מצחו של התינוק והשאירו אותו שם למשך 15 עד 20 דקות.ניתן לחזור על תהליך זה כל כמה שעות לפי הצורך.

מתי עלי להשתמש בקומפרס קר?

יש להשתמש בקומפרסים קרים רק כאשר לתינוק יש חום.לא מומלץ להשתמש בקומפרס קר יותר מפעם אחת ביום.

נוזלים נוספים

מתן נוזלים נוספים לתינוק הוא התרופה של סבתא אחרת להפחתת חום אצל תינוקות.נוזלים נוספים יכולים לעזור לשמור על התייבשות התינוק ולהפחית את קדחתם.חשוב לתת לנוזלי התינוקות המתאימים לגילם, כמו חלב אם, פורמולה או משקאות החלפת אלקטרוליטים.חשוב גם לוודא שהנוזלים אינם קרים מדי, מכיוון שזה יכול לזעזע את מערכת התינוק.

כמה נוזלים עלי לתת לתינוק שלי?

כמות הנוזלים שצריכים להינתן לתינוק תהיה תלויה בגילם ובמשקלם.חשוב להתייעץ עם רופא לקבלת עצות לגבי כמה נוזלים יש לתת לתינוק.

מצמצמים חום

התרופה של הסבתא האחרונה להפחתת חום אצל תינוקות היא לתת להם מקדמת חום.מצמצמים חום יכולים לעזור להפחית את חום גופו של התינוק ולהפוך אותם לנוחים יותר.חשוב להתייעץ עם רופא לפני שמספקים כל מפחית חום לתינוק, מכיוון שכמה מפחית חום אינם מתאימים לתינוקות.

אילו מצמצמים חום בטוחים לתינוקות?

מפחית החום השכיח ביותר לתינוקות הוא אצטמינופן.אצטמינופן בטוח לתינוקות וניתן לתת להם כל ארבע שעות לפי הצורך.חשוב להתייעץ עם רופא לפני שמספקים כל מפחית חום לתינוק, מכיוון שכמה מפחית חום אינם מתאימים לתינוקות.

שאלות נפוצות

האם אוכל לתת לתינוק שלי אספירין להפחתת חום?

לא, לא מומלץ לתת לתינוקות אספירין מכיוון שזה יכול להיות מסוכן עבורם.עדיף להתייעץ עם רופא לפני שתעביר תרופה כלשהי לתינוק.

מהם סימני חום אצל תינוקות?

סימני חום אצל תינוקות כוללים חום של 100.4 ומעלה, הזעה, צמרמורות, עצבנות ואובדן תיאבון.אם התינוק שלך מציג סימנים אלה, חשוב להתייעץ עם רופא.

לסיכום, ישנם כמה תרופות של סבתא איכותית להפחתת חום אצל תינוקות על בסיס ניסיון.אמבטיות מגניבות, קומפרסים קרים, נוזלים נוספים ומפחיתים חום יכולים כולם לעזור להפחית את קדחת התינוק.חשוב להתייעץ עם רופא לפני שמספקת תרופות לתינוק, מכיוון שמקטעי חום מסוימים אינם מתאימים לתינוקות.בנוסף, ל- Wikipedia.org יש <a href = "https://en.wikipedia.org/wiki/fever_in_children

אהבתם? שלחו לחבר\ה שחייב\ת לדעת גם!

דילוג לתוכן