דף הבית » תרופות סבתא » עווית שרירים – 12 תרופות סבתות חמות ומשמעותיות
daddddaa dadaddaddd  daadaddaddaa daddaaddaa ddeddaa ddedadeda

עווית שרירים – 12 תרופות סבתות חמות ומשמעותיות

לחיות עם עוויתות שרירים יכולות להיות מאוד לא נוחות ומתסכלות.חשוב להתייחס אליהם כדי לעזור לשמור על גופך בריא ותפקוד.סבתות ידועות שיש להן כמה מהתרופות הביתיות הטובות ביותר לעוויתות שרירים, ורבים מהתרופות הללו יכולות לספק הקלה ונוחות.במאמר זה נדון ב -12 תרופות סבתות חמות ומשמעותיות על עוויתות שרירים, יחד עם טיפ מועיל.

מה גורם להתכווצויות שרירים?

עוויתות שרירים יכולות להתרחש בגלל מגוון סיבות, כמו התייבשות, חוסר איזון אלקטרוליטי, רמות מגנזיום נמוכות ועייפות שרירים.אמנם חלק מהגורמים הללו אינם נמנעים, אך אחרים עשויים להתייחס לאחרים על ידי ביצוע שינויים באורח החיים.

תרופות סבתות לעוויתות שרירים

סבתות ידועות שיש להן כמה מהתרופות הביתיות הטובות ביותר לעוויתות שרירים.להלן 12 תרופות סבתות חמות ומשמעותיות שתוכלו לנסות לעזור להקל על עוויתות שרירים:

  • החלת קרח או חום על האזור הפגוע.
  • מתיחת האזור המושפע.
  • עיסוי האזור המושפע.
  • לא אמבטיה חמה.
  • שתיית תה צמחים.
  • שתיית הרבה מים.
  • אכילת מזונות עשירים במגנזיום, כמו תרד, שקדים ובננות.
  • נטילת תוספי צמחים, כמו כורכום וג’ינג’ר.
  • שימוש בשמנים אתרים, כמו מנטה ולבנדר.
  • עשיית יוגה או תרגילי הרפיה אחרים.
  • באמצעות כרית חימום חשמלית.
  • מתקלחת או אמבטיה חמה.

טיפ מועיל

אם אתם חווים עוויתות שרירים, חשוב לנסות להירגע ולתת לגופכם זמן לנוח.נסה להימנע מפעילויות שיכולות להחמיר את עוויתות השרירים, כמו פעילות גופנית נמרצת.חשוב גם לשים לב לגופך ולהכיר מתי אתה צריך לקחת הפסקה ולנוח.

בנוסף לתרופות סבתות אלה לצורך עוויתות שרירים, חשוב לדבר עם הרופא או ספק שירותי הבריאות כדי לקבוע את הגורם הבסיסי לעוויתות השרירים שלך.יתכן והרופא שלך יוכל להמליץ על טיפולים או תרופות אחרות שיכולות לעזור להפחית את חומרת ותדירות עוויתות השרירים שלך.עם תוכנית הטיפול הנכונה, ניתן לנהל ולהפחית עוויתות שרירים.

אם אתה סובל מעוויתות שרירים כואבות, תרופות טבעיות עשויות לספק הקלה.סבתות משתמשות בתרופות טבעיות במשך מאות שנים כדי לספק הקלה מאי הנוחות של עוויתות שרירים.להלן שתים עשרה תרופות סבתות חמות ומשמעותיות שעשויות לספק הקלה מעוויתות השרירים שלך.

1.חומץ תפוחים

חומץ סיידר תפוחים שימש זה מכבר כדי לסייע בהפחתת עוויתות שרירים.על פי ההערכה, היא מפחיתה דלקת ועוויתות על ידי שיפור אספקת החמצן לרקמת השריר המושפעת.כדי להשתמש בו, מערבבים כף אחת של חומץ תפוחים עם כוס מים חמים אחד ושתו אותו שלוש פעמים ביום להקלה.

2.פלפל קאיין

פלפל קאיין מכיל קפסאיצין, בעל תכונות אנטי דלקתיות שיכולות לעזור להפחית עוויתות שרירים.זה גם עוזר בשיפור זרימת הדם בגוף, מה שיכול לעזור להפחית עוויתות שרירים.כדי להשתמש בו, מערבבים כפית אחת של פלפל קאיין עם כוס מים חמים ושתה אותה שלוש פעמים ביום.

3.ג’ינג’ר

ג’ינג’ר הוא תרופה טבעית נוספת שיכולה לעזור להפחית עוויתות שרירים.על פי ההערכה, היא מסייעת בהפחתת הדלקת ולשפר את זרימת הדם בגוף.כדי להשתמש בו, מערבבים שתי כפיות של ג’ינג’ר מגורד טרי בכוס מים חמים ושותים אותם שלוש פעמים ביום.אתה יכול גם להכין תה ג’ינג’ר על ידי הוספת כמה חתיכות ג’ינג’ר לכוס מים חמים.

4.כורכום

כורכום הוא תבלין שלפי ההערכה שיש לו תכונות אנטי דלקתיות ומרגישות כאבים.על פי ההערכה, היא מסייעת בשיפור זרימת הדם בגוף, שיכולה לעזור להפחית את עוויתות השרירים.כדי להשתמש בו, מערבבים כפית אחת של אבקת כורכום בכוס מים חמים ושתה אותם שלוש פעמים ביום.

5.Epsom sAlt Bath

אמבטיה מלח אפסום היא דרך נהדרת להפחית את עוויתות השרירים.על פי ההערכה, מלח אפסום מסייע בהפחתת הדלקת ולשפר את זרימת הדם בגוף, מה שיכול לעזור להפחית עוויתות שרירים.כדי להשתמש בו, הוסיפו שתי כוסות מלח אפסום לאמבט חם וספגו בתוכו במשך חמש עשרה עד עשרים דקות.

6.קומפרס חם

קומפרס חם הוא דרך נהדרת להפחית את עוויתות השרירים.החום עוזר להרפות את השריר ולהפחית את הדלקת.כדי להשתמש בו, משרים מטלית במים חמים ומורחים אותו על האזור הפגוע במשך חמש עשרה עד עשרים דקות.

7.עיסוי

העיסוי

הוא דרך נהדרת להפחית את עוויתות השרירים.העיסוי עוזר להרפות את השרירים ולשפר את זרימת הדם בגוף.כדי להשתמש בו, מצא מטפל בעיסוי מוסמך שיכול לעזור לך להפחית את עוויתות השרירים שלך.

8.מתיחות

מתיחות היא דרך נהדרת נוספת להפחתת עוויתות שרירים.מתיחות עוזרות להרפות את השרירים ולשפר את זרימת הדם בגוף.כדי להשתמש בו, מצא פיזיותרפיסט מוסמך שיכול לעזור לך למתוח את השרירים המושפעים.

9.דיקור סיני

דיקור סיני הוא דרך נהדרת נוספת להפחית עוויתות שרירים.דיקור סיני עוזר להרפות את השרירים ולשפר את זרימת הדם בגוף.כדי להשתמש בו, מצא דיקור מוסמך שיכול לעזור לך להפחית את עוויתות השרירים שלך.

10.תרופות צמחיות

תרופות צמחי מרפא הם דרך נהדרת להפחית את עוויתות השרירים.על פי ההערכה, תרופות צמחיות כמו קמומיל, ג’ינג’ר וכורכום מסייעות בהפחתת הדלקת ולשפר את זרימת הדם בגוף, מה שיכול לעזור להפחית את עוויתות השרירים.כדי להשתמש בזה, מצא צמחי מרפא מוסמכים שיכולים לעזור לך למצוא את עשבי התיבול הנכונים לצרכים שלך.

11.פעילות גופנית

תרגיל

הוא דרך נהדרת להפחית את עוויתות השרירים.פעילות גופנית עוזרת להרפות את השרירים ולשפר את זרימת הדם בגוף.כדי להשתמש בו, מצא פיזיותרפיסט מוסמך שיכול לעזור לך למצוא את התרגילים הנכונים לצרכים שלך.

12.טיפול חם וקור

טיפול חם וקור הוא דרך נהדרת להפחית את עוויתות השרירים.הטמפרטורות החמות והקרות עוזרות להרפות את השרירים ולשפר את זרימת הדם בגוף.כדי להשתמש בו, מצא פיזיותרפיסט מוסמך שיכול

אהבתם? שלחו לחבר\ה שחייב\ת לדעת גם!

דילוג לתוכן