דף הבית » תרופות סבתא » התכווצויות מחזור – 13 תרופות מיושנות פופולריות בכל הגילאים הפועלים במשפחת הירקות
ddaadbdddaddddaa dedddda  daadaddaddaa dedddadaddaa dadda

התכווצויות מחזור – 13 תרופות מיושנות פופולריות בכל הגילאים הפועלים במשפחת הירקות

התכווצויות מחזור – תרופות מיושנות ממשפחת הירקות

מימי קדם נשים השתמשו בירקות כדי להקל על הכאב הגופני והרגשי של התכווצויות הווסת.בעוד שהרפואה המודרנית הקלה על ניהול אי הנוחות, נשים רבות עדיין מעדיפות לסמוך על תרופות ביתיות.להלן 13 מהתרופות המיושנות הפופולריות ביותר ממשפחת הירקות שהועברו לאורך דורות.

1.ג’ינג’ר

ג’ינג’ר הוא תרופה עליונה להתכווצויות הווסת.זה עוזר להפחתת דלקת וכאב הקשורים למחזור הווסת.ניתן לצרוך ג’ינג’ר כתה, להוסיף למזון או להילקח בצורה קפסולה.להכנת תה ג’ינג’ר, פשוט תלול חתיכה קטנה של שורש ג’ינג’ר במים חמים למשך 10 דקות, מסננים ומוסיפים דבש לפי הטעם.

2.אספרגוס

אספרגוס הוא ירק העשיר בוויטמינים ובמינרלים, והוא משמש במשך מאות שנים לטיפול בהתכווצויות הווסת.אספרגוס ניתן לאכול מבושל או גולמי, וניתן להוסיף אותו גם למרקים וסלטים.ההערכה היא כי התרכובות באספרגוס עוזרות להפחתת דלקת וכאבים הקשורים להתכווצויות הווסת.

3.פטרוזיליה

פטרוזיליה משמשת במשך מאות שנים לטיפול בהתכווצויות הווסת.יש לו תכונות אנטי דלקתיות ומרגיעות כאבים, וניתן לאכול אותו גולמי או מבושל.ניתן לצרוך פטרוזיליה גם כתה.להכנת תה פטרוזיליה, פשוט תלול קומץ עלי פטרוזיליה טריים במים רותחים למשך 10 דקות, מסננים ומוסיפים דבש לפי הטעם.

4.שומר

שומר הוא ירק שלפי ההערכה שהוא מסייע בהפחתת התכווצויות הווסת.יש לו תכונות אנטי דלקתיות ומרגיעות כאבים, וניתן לאכול אותו גולמי או מבושל.ניתן לצרוך שומר גם כתה.להכנת תה שומר, פשוט תלול קומץ זרעי שומר במים חמים למשך 10 דקות, מסננים ומוסיפים דבש לפי הטעם.

5.כרוב

כרוב שימש במשך מאות שנים לטיפול בהתכווצויות הווסת.ההערכה היא כי התרכובות בכרוב עוזרות להפחתת דלקת וכאבים הקשורים להתכווצויות הווסת.ניתן לאכול כרוב גולמי או לבושל, וניתן להוסיף אותו גם למרקים וסלטים.

6.סלרי

סלרי הוא ירק שלפי ההערכה שהוא מסייע בהפחתת התכווצויות הווסת.יש לו תכונות אנטי דלקתיות ומרגיעות כאבים, וניתן לאכול אותו גולמי או מבושל.ניתן לצרוך סלרי גם כתה.להכנת תה סלרי, פשוט תלול קומץ עלי סלרי במים חמים למשך 10 דקות, מסננים ומוסיפים דבש לפי הטעם.

7.גזר

גזר הוא ירק שלפי ההערכה הוא מסייע בהפחתת התכווצויות הווסת.יש לו תכונות אנטי דלקתיות ומרגיעות כאבים, וניתן לאכול אותו גולמי או מבושל.ניתן לצרוך גם גזר כתה.להכנת תה גזר, פשוט תלול קומץ עלי גזר במים חמים למשך 10 דקות, מסננים ומוסיפים דבש לפי הטעם.

8.סלק

סלק הוא ירק שלפי ההערכה שהוא מסייע בהפחתת התכווצויות הווסת.יש לו תכונות אנטי דלקתיות ומרגיעות כאבים, וניתן לאכול אותו גולמי או מבושל.ניתן לצרוך גם סלק כתה.כדי להכין תה סלק, פשוט תלול קומץ עלי סלק במים חמים למשך 10 דקות, מסננים ומוסיפים דבש לפי הטעם.

9.תרד

תרד הוא ירק שלפי ההערכה שהוא מסייע בהפחתת התכווצויות הווסת.יש לו תכונות אנטי דלקתיות ומרגיעות כאבים, וניתן לאכול אותו גולמי או מבושל.ניתן לצרוך תרד גם כתה.להכנת תה תרד, פשוט תלול קומץ עלי תרד במים חמים למשך 10 דקות, מסננים ומוסיפים דבש לפי הטעם.

10.ברוקולי

ברוקולי הוא ירק שלפי ההערכה שהוא מסייע בהפחתת התכווצויות הווסת.יש לו תכונות אנטי דלקתיות ומרגיעות כאבים, וניתן לאכול אותו גולמי או מבושל.ניתן לצרוך גם ברוקולי כתה.להכנת תה ברוקולי, פשוט תלול קומץ עלי ברוקולי במים חמים למשך 10 דקות, מסננים ומוסיפים דבש לפי הטעם.

11.כרובית

כרובית היא ירק שלפי ההערכה שהוא מסייע בהפחתת הווסת

תרופות ירקות עבור התכווצויות ווסת

התכווצויות הווסת יכולות להיות כואבות ולא נוחות, אך ישנם מגוון של תרופות מיושנות המשתמשות בירקות כדי להקל על התכווצויות הווסת.להלן 13 תרופות פופולריות מכל הגילאים הפועלים במשפחת הירקות.

1.עלי כרוב

עלי כרוב שימשו להקלה על התכווצויות הווסת במשך מאות שנים.לשימוש, הניחו כמה עלי כרוב בקערת מים חמים למשך מספר דקות עד שהם הופכים להיות רכים וגמישים.לאחר מכן, הניחו את העלים על הבטן התחתונה ושמרו אותם במקום עם מטלית או מגבת חמה.עלי הכרוב יסייעו בהפחתת הכאב ואי הנוחות של התכווצויות הווסת.

2.ג’ינג’ר

ג’ינג’ר הוא תרופה פופולרית להתכווצויות הווסת.ניתן לצרוך ג’ינג’ר בצורות שונות, כמו בתה, כמוסות או אפילו גולמיות.ההערכה היא שמסייעת להפחית דלקת ולהקל על אי הנוחות הקשורה להתכווצויות הווסת.

3.כורכום

כורכום הוא אנטי דלקתי חזק ותרופה יעילה להתכווצויות הווסת.ניתן לצרוך אותו בתה, כמוסות או אפילו גולמיות.ההערכה היא שמסייעת להפחית דלקת ולהקל על אי הנוחות הקשורה להתכווצויות הווסת.

4.גזר

גזר הוא מקור עשיר לוויטמינים ומינרלים שיכולים לעזור להפחית את הכאב ואי הנוחות של התכווצויות הווסת.ניתן לאכול גזר גולמי או לבשל.מיץ גזר הוא גם תרופה פופולרית להתכווצויות הווסת.

5.שומר

שומר הוא תרופה פופולרית להתכווצויות הווסת.ניתן לצרוך אותו בתה, כמוסות או אפילו גולמיות.ההערכה היא שמסייעת להפחית דלקת ולהקל על אי הנוחות הקשורה להתכווצויות הווסת.

6.פטרוזיליה

פטרוזיליה היא תרופה פופולרית להתכווצויות הווסת.ניתן לצרוך אותו בתה, כמוסות או אפילו גולמיות.ההערכה היא שמסייעת להפחית דלקת ולהקל על אי הנוחות הקשורה להתכווצויות הווסת.

7.סלרי

סלרי הוא מקור עשיר לוויטמינים ומינרלים שיכולים לעזור להפחית את הכאב ואי הנוחות של התכווצויות הווסת.ניתן לאכול סלרי גולמי או לבשל.מיץ סלרי הוא גם תרופה פופולרית להתכווצויות הווסת.

8.אלוורה

אלוורה שימשה להקלה על התכווצויות הווסת במשך מאות שנים.לשימוש, הניחו כמה טיפות של ג’ל אלוורה על הבטן התחתונה ושמרו על מקומו עם מטלית או מגבת חמה.אלוורה תסייע בהפחתת הכאב ואי הנוחות של התכווצויות הווסת.

9.סלק

סלק הוא מקור עשיר לוויטמינים ומינרלים שיכולים לעזור להפחית את הכאב ואי הנוחות של התכווצויות הווסת.ניתן לאכול סלק גולמי או לבשל.מיץ סלק הוא גם תרופה פופולרית להתכווצויות הווסת.

10.מלפפון

מלפפון הוא תרופה פופולרית להתכווצויות הווסת.ניתן לצרוך אותו בתה, כמוסות או אפילו גולמיות.ההערכה היא שמסייעת להפחית דלקת ולהקל על אי הנוחות הקשורה להתכווצויות הווסת.

11.תרד

תרד הוא מקור עשיר לוויטמינים ומינרלים שיכולים לעזור להפחית את הכאב ואי הנוחות של התכווצויות הווסת.ניתן לאכול תרד גולמי או לבשל.מיץ תרד הוא גם תרופה פופולרית להתכווצויות הווסת.

12.תפוחי אדמה

תפוחי אדמה הם תרופה פופולרית להתכווצויות הווסת.ניתן לצרוך אותו בתה, כמוסות או אפילו גולמיות.ההערכה היא שמסייעת להפחית דלקת ולהקל על אי הנוחות הקשורה להתכווצויות הווסת.

13.אספרגוס

אספרגוס הוא מקור עשיר לוויטמינים ומינרלים שיכולים לעזור להפחית את הכאב ואי הנוחות של התכווצויות הווסת.אספרגוס ניתן לאכול גולמי או לבשל.מיץ אספרגוס הוא גם תרופה פופולרית להתכווצויות הווסת.

מסקנה

התכווצויות הווסת יכולות להיות לא נוחות וכואבות, אך ישנם מגוון של תרופות מיושנות המשתמשות בירקות כדי להקל על התכווצויות הווסת.החל מעלי כרוב ועד אלוורה, לגזר, שומר, פטרוזיליה, סלרי, סלק, מלפפון, תרד, תפוחי אדמה ואספרגוס, ישנם מגוון תרופות מבוססות ירקות שיכולות לעזור להפחית את הכאב והאי הנוחות הקשורים ל Cramps.

אהבתם? שלחו לחבר\ה שחייב\ת לדעת גם!

דילוג לתוכן