דף הבית » תרופות סבתא » טיפול בכאבים במחזור מחזור – 14 תרופות של סבתא מרפא לטיפול מהיר

טיפול בכאבים במחזור מחזור – 14 תרופות של סבתא מרפא לטיפול מהיר

כאבי הווסת: 14 התרופות של סבתא לטיפול מהיר

כאב תקופתי מהווה דאגה שכיחה לנשים בכל הגילאים.זה יכול לנוע בין אי נוחות קלה ועד התכווצויות מתישות.נשים רבות סומכות על תרופות ללא מרשם או מרשם כדי לנהל את הכאב הווסת שלהן, אך ישנן גם אלטרנטיבות טבעיות שיכולות לעזור.מאמר זה יבחן 14 תרופות מרפאות של סבתא לטיפול מהיר בכאבי הווסת.

כאבי הווסת נגרמים על ידי החומרים דמויי ההורמונים הנקראים פרוסטגלנדינים המשתחררים מרירית הרחם.פרוסטגלנדינים גורמים לרחם להתכווץ ויכול לעורר התכווצויות.במקרים מסוימים, ההתכווצויות עשויה להיות מלווה בבחילה, עייפות ואפילו כאבי ראש.

14 התרופות של סבתא מרפא לטיפול מהיר בכאבי הווסת

1.ג’ינג’ר

ג’ינג’ר שימש במשך מאות שנים לטיפול במגוון מחלות, כולל התכווצויות הווסת.התכונות האנטי-דלקתיות והאנטי-פסמודיות של ג’ינג’ר יכולות לעזור להפחית את הכאב ואי הנוחות הקשורים להתכווצויות הווסת.כדי להשתמש בג’ינג’ר להקלה על הכאב במחזור החודשי, נסה להוסיף שורש ג’ינג’ר טרי לכוס מים חמים ולשתות אותו פעמיים ביום.אתה יכול גם לטחון את שורש הג’ינג’ר על משחה ולהחיל אותו על הבטן שלך להקלה מקומית.

2.קמומיל

קמומיל הוא עשב טבעי ששימש זה מכבר לטיפול במגוון מחלות, כולל התכווצויות וסת.התכונות האנטי-דלקתיות והאנטי-פסמודיות של קמומיל יכולות לעזור להפחית את הכאב ואי הנוחות הקשורים להתכווצויות הווסת.כדי להשתמש בקמומיל להקלה על הכאב הווסת, נסה להוסיף קצת קמומיל מיובש לכוס מים חמים ולשתות אותם פעמיים ביום.אתה יכול גם למרוח שקית תה קמומילית חמה על הבטן שלך להקלה מקומית.

3.כרית חימום

החלת כרית חימום על הבטן יכולה לסייע בהפחתת התכווצויות הווסת.החום עוזר להרפות את השרירים בבטן, ומפחית את תחושת ההתכווצות.הקפד להשתמש בסביבה נמוכה או בינונית ולעולם לא להניח את כרית החימום ישירות על העור.

4.פעילות גופנית

פעילות גופנית יכולה לעזור להפחית את התכווצויות הווסת על ידי שחרור אנדורפינים, שהם משככי כאבים טבעיים.תרגילי השפעה נמוכים כמו הליכה, שחייה ויוגה יכולים כולם לעזור להפחית את הכאב ואי הנוחות הקשורים להתכווצויות הווסת.

5.דיאטה

אכילת תזונה מאוזנת יכולה לעזור להפחית את התכווצויות הווסת.מזונות העשירים במגנזיום, כמו ירקות עלים כהים, בננות ואבוקדו, יכולים לעזור להפחית התכווצויות.כמו כן, הימנע ממזונות מעובדים וסוכרים, מכיוון שהם יכולים לגרום לדלקת.

6.תה צמחים

תה צמחי מרפא כמו קמומיל, מנטה וג’ינג’ר יכולים לעזור להפחית את הכאב ואי הנוחות הקשורים להתכווצויות הווסת.להכנת תה צמחים, הוסיפו 1 כפית עשבי תיבול יבשים לכוס מים חמים ותלולים למשך 10 דקות.

7.מלחי אפסום

מלחי EPSOM יכולים לעזור להפחית את התכווצויות הווסת על ידי מתן מגנזיום, המסייע להרפות את השרירים ברחם.כדי להשתמש במלחי אפסום להקלה על הווסת, הוסף 1 כוס מלחי אפסום לאמבטיה חמה וספיגה למשך 15 דקות.

8.שמנים אתרים

שמנים אתרים כמו לבנדר, קלרי מרווה ומרג’ורם יכולים לעזור להפחית את התכווצויות הווסת.כדי להשתמש בשמנים אתרים להקלה במחזור החודשי, הוסף 4 טיפות שמן אתרי לכפית שמן נשא, כמו שמן קוקוס, והחל על הבטן.

9.Acupressure

אקופרסורה יכולה לעזור בהפחתת התכווצויות הווסת על ידי גירוי נקודות הלחץ בגוף.כדי להשתמש באקופרסורה להקלה במחזור החודשי, מצא את נקודות הלחץ על הבטן והפעל לחץ עדין למשך מספר דקות.

10.קומפרס חם

החלת דחיסה חמה על הבטן יכולה לעזור להפחית את התכווצויות הווסת על ידי מתן חום ורגיעה.כדי להשתמש בקומפרס חם להקלה במחזור החודשי, פשוט הספיקו מטלית כביסה במים חמים ומורחים על הבטן למשך 10 דקות.

11.בקבוק מים חמים

שימוש בבקבוק מים חמים יכול לעזור להפחית את התכווצויות הווסת על ידי מתן חום ורגיעה.להשתמש בוואט חםבקבוק R להקלה על הווסת, מלא אותו במים חמים (לא חמים) ומרחי אותו על הבטן שלך למשך 10 דקות

חלק 2: תרופות של סבתות לטיפול בכאבים במחזור החודשי

כאבי הווסת יכולים להיות חוויה מתישה הגורמת להתכווצויות קשות, כאבי ראש, בחילה ותסמינים לא נוחים אחרים.בעוד שרפואה מודרנית מציעה מגוון טיפולים כדי להקל על הסימפטומים של כאבי הווסת, נשים רבות מצאו הקלה באמצעות תרופות טבעיות.להלן 14 תרופות מרפאות של סבתא לטיפול מהיר.

1.פעילות גופנית

פעילות גופנית היא אחת הדרכים הטבעיות היעילות ביותר להפחתת כאבי הווסת.על פי מחקרים, פעילות גופנית קבועה יכולה לסייע בהפחתת כאבי הווסת ותסמינים אחרים הקשורים לווסת.פעילות גופנית יכולה לעזור להפחית את הלחץ ולשפר את הבריאות הגופנית הכללית, ששניהם יכולים לעזור להפחית את הכאב הווסת.בנוסף, פעילות גופנית יכולה לעזור להפחית את זרימת הדם ולהקל על עוויתות שרירים, שתיהן יכולות להפחית את הכאב הווסת.

2.תרופות צמחיות

תרופות צמחי מרפא הם דרך טבעית נוספת להפחתת כאבי הווסת.צמחי מרפא כמו ג’ינג’ר, קמומיל ומנטה יכולים לעזור להפחית התכווצויות ותסמינים אחרים הקשורים לכאבי מחזור.בנוסף, ניתן להשתמש בתה צמחים כדי להגביר את זרימת הדם ולהפחתת הלחץ, ששניהם יכולים לעזור להפחית את הכאב הווסת.עם זאת, חשוב להתייעץ עם רופא לפני שתשתמש בכל סוג של תרופה צמחית.

3.טיפול בחום

טיפול בחום הוא דרך טבעית נוספת להפחתת כאבי הווסת.החלת כרית חימום או בקבוק מים חמים על הבטן יכולה לעזור להפחית התכווצויות ותסמינים אחרים הקשורים לכאבי מחזור.בנוסף, אמבטיה חמה יכולה גם לעזור להפחית את הכאב הווסת.טיפול בחום הוא דרך נהדרת להרפות את השרירים ולהפחית את הכאב באופן טבעי.

4.עיסוי

העיסוי

הוא דרך טבעית נוספת להפחתת כאבי הווסת.עיסוי יכול לעזור להרפות את השרירים ולהפחית התכווצויות ותסמינים אחרים הקשורים לכאבים במחזור החודשי.בנוסף, עיסוי יכול לסייע בהפחתת הלחץ ולשפר את הבריאות הגופנית הכללית, ששניהם יכולים לעזור להפחית את הכאב הווסת.עם זאת, חשוב להתייעץ עם מטפל בעיסוי לפני שתשתמש בטיפול בעיסוי.

5.דיקור סיני

דיקור סיני הוא דרך טבעית נוספת להפחתת כאבי הווסת.דיקור סיני יכול לסייע בהפחתת התכווצויות ותסמינים אחרים הקשורים לכאבי הווסת.בנוסף, דיקור סיני יכול לעזור להפחית את הלחץ ולשפר את הבריאות הגופנית הכללית, ששניהם יכולים לעזור להפחית את הכאב הווסת.עם זאת, חשוב להתייעץ עם דיקור -דיקור לפני שעוברים דיקור סיני.

6.דיאטה ותזונה

תזונה ותזונה הם דרך טבעית נוספת להפחתת כאבי הווסת.אכילת תזונה בריאה וקבלת מספיק חומרים מזינים יכולה לסייע בהפחתת התכווצויות ותסמינים אחרים הקשורים לכאבי וסת.בנוסף, אכילת תזונה מאוזנת והימנעות ממזון מעובד יכולה לעזור להפחית את הלחץ ולשפר את הבריאות הגופנית הכללית, ששניהם יכולים לעזור להפחית את הכאב הווסת.

7.ויטמינים ותוספי מזון

ניתן להשתמש ב

ויטמינים ותוספי מזון להפחתת כאבי הווסת.ויטמינים ותוספי מזון כמו ויטמין B6, סידן ומגנזיום יכולים לסייע בהפחתת התכווצויות ותסמינים אחרים הקשורים לכאבי מחזור.בנוסף, נטילת מולטי ויטמין יכולה לעזור להפחית את הלחץ ולשפר את הבריאות הגופנית הכללית, ששניהם יכולים לעזור להפחית את הכאב הווסת.עם זאת, חשוב להתייעץ עם רופא לפני נטילת ויטמינים או תוספי מזון.

8.יוגה

יוגה היא דרך טבעית נוספת להפחתת כאבי הווסת.יוגה יכולה לעזור להרפות את השרירים ולהפחית התכווצויות ותסמינים אחרים הקשורים לכאבי וסת.בנוסף, יוגה יכולה לעזור להפחית את הלחץ ולשפר את הבריאות הגופנית הכללית, שתיהן יכולות לעזור להפחית את הכאב הווסת.עם זאת, חשוב להתייעץ עם מדריך יוגה לפני שתתחיל בתרגול יוגה.

מסקנה

כאבי הווסת יכולים להיות חוויה מתישה.ואילו הרפואה המודרנית מציעה וריטייפונים כדי להקל על הסימפטומים של כאבי הווסת, נשים רבות מצאו הקלה באמצעות תרופות טבעיות.הסעדים של הסבתות לטיפול מהיר בכאבי הווסת כוללים פעילות גופנית, תרופות צמחי מרפא, טיפול בחום, עיסוי, דיקור סיני, תזונה ותזונה, ויטמינים ותוספי מזון ויוגה.חשוב להתייעץ עם רופא לפני שתנסה לאף אחד מהסעדים הללו.

שאלות נפוצות

מהן כמה תרופות טבעיות לכאבי הווסת?

כמה תרופות טבעיות לכאבי ווסת כוללים פעילות גופנית, תרופות צמחיות, טיפול בחום, עיסוי, דיקור סיני, תזונה ותזונה, ויטמינים ותוספי מזון ויוגה.

האם יש סיכונים הקשורים לשימוש בתרופות טבעיות

אהבתם? שלחו לחבר\ה שחייב\ת לדעת גם!

דילוג לתוכן