דף הבית » תרופות סבתא » מה מאיץ את הווסת – 14 תרופות סבתות משמעותיות ומוסמכות

מה מאיץ את הווסת – 14 תרופות סבתות משמעותיות ומוסמכות

מה מאיץ את הווסת?

הווסת היא חלק טבעי ונורמלי מחייה של אישה.זה סימן שגופה מתפקד כרגיל והיא בריאה.עם זאת, לפעמים, מחזור הווסת יכול להיות לא סדיר, כלומר הזמן בין התקופות משתנה, או תקופות יכול להיות ארוך או קצר מהרגיל.בנוסף, ישנם גורמים מסוימים שיכולים להאיץ או לעכב את הווסת.

חשוב להבין את הגורמים לתקופות לא סדירות ומה יכול להאיץ את הווסת.הכרת מידע זה יכולה לעזור לנשים להבין מתי לצפות לתקופה שלהן ולהקל על התכנון עבורו.

14 הסעדים של סבתא משמעותיים ומוסמכים להאצת הווסת

ישנם תרופות מסורתיות רבות אשר ניתן להשתמש בהן כדי להאיץ את הווסת.להלן 14 מהסעדים המשמעותיים והמוסמכים ביותר של סבתא כדי להאיץ את מחזור הווסת:

1.מזונות עשירים בוויטמין C

אכילת מזונות עשירים בוויטמין C יכולה לעזור להאיץ את הווסת.פירות הדרים כמו תפוזים, לימונים, ויימים הם מקורות מצוינים לוויטמין C. מזונות אחרים כמו פלפלים, ברוקולי ופפאיות הם גם מקורות טובים.

2.רימון

רימונים ארוזים בנוגדי חמצון ויכולים לעזור להאיץ את מחזור הווסת.אכילת הפרי יכולה לעזור להפחית את משך הזמן בין התקופות ויכולה אפילו לעזור להפחית את התכווצויות הווסת.

3.כורכום

כורכום הוא תבלין שיש לו תכונות רפואיות רבות.ידוע שהוא מסייע בהאצת הווסת ויכול גם לעזור להפחית התכווצויות ותסמינים מחזור אחרים.

4.ג’ינג’ר

ג’ינג’ר הוא תבלין שיש לו יתרונות בריאותיים רבים.זה יכול לעזור להפחית דלקת ויכול גם לעזור להאיץ את מחזור הווסת.

5.קינמון

קינמון הוא תבלין נוסף שיש לו יתרונות בריאותיים רבים.זה יכול לעזור להאיץ את הווסת ויכול גם לעזור להפחית את התכווצויות הווסת.

6.זעפרן

זעפרן הוא תבלין שידוע כמסייע להאיץ את מחזור הווסת.זה יכול גם לעזור להפחית התכווצויות וסת ותסמינים אחרים.

7.זרעי שומר

ידוע שזרעי שומר מסייעים להאיץ את הווסת.הם יכולים גם לעזור להפחית את הנפיחות ותסמינים אחרים.

8.עלי פטל אדום

עלי פטל אדום ידועים כמסייעים להאיץ את הווסת.הם יכולים גם לעזור להפחתת התכווצויות הווסת ותסמינים אחרים.

9.ליקריץ

ידוע כי Licorice מסייע בהאצת הווסת ויכול לעזור גם להפחית התכווצויות הווסת ותסמינים אחרים.

10.פטרוזיליה

פטרוזיליה ידועה כמסייעת להאיץ את הווסת ויכולה גם לעזור להפחית את הנפיחות ותסמינים אחרים.

11.עלי עץ בניאן

עלי עץ בניאן ידועים כמסייעים להאיץ את הווסת ויכולים גם לעזור להפחית נפיחות ותסמינים אחרים.

12.זרעי כוסברה

ידוע כי זרעי כוסברה מסייעים בהאצת הווסת ויכולים גם לעזור להפחית את הנפיחות ותסמינים אחרים.

13.זרעי חרדל

ידוע שזרעי חרדל מסייעים להאיץ את הווסת ויכולים גם לעזור להפחית את הנפיחות ותסמינים אחרים.

14.שומשום זרעי

ידוע שזרעי סומסום מסייעים להאיץ את הווסת ויכולים גם לעזור להפחית את הנפיחות ותסמינים אחרים.

השורה התחתונה

הסעדים של סבתא אלה יכולים לעזור להאיץ את הווסת ולהפחית את משך הזמן בין התקופות.חשוב לזכור שלא להגזים באף אחד מהתרופות ולדבר עם רופא אם מישהו מהם גורם לתופעות לוואי.

טיפ מועיל

חשוב לוודא שאתה שותה מספיק מים בזמן השימוש בתרופות אלה.מים עוזרים לשמור על גופכם לחות ויכולים לעזור להפחית התכווצויות ותסמינים אחרים הקשורים לחמניות.

התרופות של סבתא להאצת הווסת

כשמדובר בבריאות הווסת, ישנם מספר תרופות המועברות מסבתות כדי לעזור להאיץ את הווסת.תרופות ביתיות אלה מבוססות על הידע והחוכמה של דורות של נשיםלפנינו שימשו כדי לעזור באופן טבעי לווסת את המחזור הווסת.להלן 14 תרופות סבתות משמעותיות ומוסמכות שיכולות לעזור להאיץ את הווסת.

1.לעסות את הבטן

עיסוי הבטן עם קומפרס חם הוא דרך נהדרת לעורר את זרימת הדם לרחם ולעזור להאיץ את הווסת.עיסוי בתנועה סיבובית סביב אזור הטבור ובטן נמוכה יותר למשך 10-15 דקות.טכניקה זו נחשבת ליעילה מאוד ומשמשת במשך מאות שנים כדי לסייע בוויסות המחזור הווסת.

2.לצרוך תבלינים

ידוע ש

צריכת תבלינים מסוימים עוזרים לעורר את הרחם ולהאיץ את הופעת הווסת.חלק מהתבלינים היעילים ביותר הם קינמון, ג’ינג’ר, הל, כמון וכורכום.ניתן לצרוך תבלינים אלה בצורה של תה, להוסיף למזונות או להילקח בצורה קפסולה.

3.לצרוך תה צמחים

תה צמחים יכול להיות גם דרך נהדרת לעזור להאיץ את הווסת.חלק מהתהייה הצמחית היעילה ביותר למטרה זו הם קמומיל, עלה פטל ושן הארי.כל עשבי התיבול הללו מכילים תכונות שיכולות לעזור לעורר את הרחם ולהאיץ את תחילת הווסת.

4.קח שמן קיק

שמן קיק משמש זה מכבר כדי לעזור לעורר את הרחם ולהאיץ את הווסת.שמן זה מכיל מספר תכונות מועילות שיכולות לעזור להאיץ את הופעת הווסת.ניתן ליישם אותו דרך הפה או ליישם באופן אקטואלי על הבטן.עם זאת, חשוב לציין כי אין לקחת שמן קיק במהלך ההיריון.

5.לצרוך ויטמין C

ידוע ש

ויטמין C עוזר לעורר את הרחם ולהאיץ את הווסת.ניתן למצוא ויטמין זה במגוון מזונות כמו פירות הדר, עגבניות וברוקולי.ניתן לקחת ויטמין C גם בצורה משלימה.עם זאת, חשוב לציין כי אין לקחת צורות משלימות של ויטמין C במהלך ההיריון.

6.תרגיל באופן קבוע

ידוע ש

פעילות גופנית עוזרת לעורר את הרחם ולהאיץ את הווסת.פעילות גופנית קבועה יכולה לעזור להגביר את זרימת הדם לרחם ולעזור להאיץ את הופעת הווסת.עם זאת, חשוב לציין כי יש להימנע מפעילות מאומצת במהלך הווסת.

7.לצרוך ויטמין B6

ידוע ש

ויטמין B6 מסייע לעורר את הרחם ועוזר לווסת את מחזור הווסת.ניתן למצוא ויטמין זה במגוון מזונות כמו ביצים, דגים ודגנים מלאים.ניתן לקחת ויטמין B6 בצורה משלימה.עם זאת, חשוב לציין כי אין לקחת צורות משלימות של ויטמין B6 במהלך ההיריון.

8.קח זרעי פשתן

ידוע ש

זרעי פשתן עוזרים לעורר את הרחם ולהאיץ את הווסת.זרע זה מכיל מספר תכונות מועילות שיכולות לעזור להאיץ את הופעת הווסת.ניתן ליישם אותו דרך הפה או ליישם באופן אקטואלי על הבטן.עם זאת, חשוב לציין כי אין לקחת זרעי פשתן במהלך ההיריון.

9.לצרוך ויטמין E

ידוע ש

ויטמין E מסייע לעורר את הרחם ולהאיץ את הווסת.ניתן למצוא ויטמין זה במגוון מזונות כמו אגוזים, זרעים וירקות עליים.ניתן ליטול ויטמין E בצורה משלימה.עם זאת, חשוב לציין כי אין ליטול צורות משלימות של ויטמין E במהלך ההיריון.

10.קח חילבה

ידוע ש

fenugreek עוזר לעורר את הרחם ולהאיץ את הווסת.עשב זה מכיל מספר תכונות מועילות שיכולות לעזור להאיץ את הופעת הווסת.ניתן ליישם אותו דרך הפה או ליישם באופן אקטואלי על הבטן.עם זאת, חשוב לציין כי אין לקחת חילבה במהלך ההיריון.

11.צרכו עלה פטל אדום </

אהבתם? שלחו לחבר\ה שחייב\ת לדעת גם!

דילוג לתוכן