דף הבית » תרופות סבתא » דלקת ריאות לילדים – 14 תרופות של סבתא נפלאה ומשמעותית
ddcdadaa daddddaa dcddcdddd  daadaddaddaa dadc daddaad dadadcd

דלקת ריאות לילדים – 14 תרופות של סבתא נפלאה ומשמעותית

דלקת ריאות בילדים: 14 הסעדים של סבתא
גידול ילדים יכול להיות מאמץ מאתגר, במיוחד כאשר הם חולים.דלקת ריאות היא אחת המחלות הנפוצות ביותר בקרב ילדים קטנים, ובעוד שהרפואה המודרנית יכולה לעזור, סבתות סבלו משלהן מנוסה ואמיתית במשך מאות שנים.כאן נסתכל על 14 מהתרופות הללו, ומדוע הם יכולים להועיל לילדים הסובלים מדלקת ריאות.

קומפרסים חמים

קומפרס חם יכול לעשות פלאים לילד עם דלקת ריאות.החל קומפרס חם על החזה והאזור האחורי, מכיוון שאלו הם האזורים המושפעים ביותר מהמצב.בד ספוג במים חמים אמור להספיק, כל עוד לא חם מדי.החום יכול לעזור להפחית את הדלקת והכאב הקשורים לדלקת ריאות.

דבש

דבש ידוע בתכונותיו האנטיבקטריאליות והאנטי דלקתיות.לילדים עם דלקת ריאות, ניתן לקחת כפית דבש שלוש פעמים ביום.זה יכול לעזור להפחית את הסימפטומים של המחלה ולהאיץ את ההחלמה.

טיפ ייחודי:

הוסף לדבש כמה טיפות מיץ לימון מכיוון שזה יכול לעזור להרגיע עוד יותר את הגרון ולהפחית את הדלקת.

תה צמחי מרפא

תה צמחי מרפא שימשו במשך מאות שנים לטיפול במגוון מחלות.לילדים עם דלקת ריאות, תה צמחים יכול להיות תרופה מועילה.תה קמומיל וג’ינג’ר טובים במיוחד למצב זה, מכיוון שהם עוזרים להפחתת דלקת וכאב.יש להם גם תכונות מרגיעות, שיכולות לעזור להרגיע את העצבים של הילד.

שום

שום ידוע היטב בזכות תכונותיו האנטיבקטריאליות והנטיפטרייות, מה שהופך אותו לתרופה נהדרת לילדים עם דלקת ריאות.ניתן לרסק שום ולערבב עם דבש ולקחת שלוש פעמים ביום.זה יכול לעזור להפחית את הסימפטומים של המחלה ולהאיץ את ההחלמה.

בצל

הבצל ידוע גם בזכות תכונותיהם האנטיבקטריאליות והנטיפטרייות.לילדים הסובלים מדלקת ריאות, ניתן לחתוך בצל לשני חלקים ולשאוף עמוק.זה יעזור להפחית דלקת וכאב.

שמן אקליפטוס

שמן אקליפטוס ידוע בתכונותיו האנטי -חיוביות והמצפיות שלו.לילדים עם דלקת ריאות, ניתן להוסיף כמה טיפות של שמן אקליפטוס לקערת מים חמים ולשאוף עמוק.זה יעזור להפחית את הדלקת והכאב הקשורים למחלה.

לימון

לימון עשיר בוויטמין C, המסייע להגביר את מערכת החיסון.לילדים עם דלקת ריאות, ניתן להוסיף כמה פרוסות לימון לכוס מים חמים ולצרוך פעמיים ביום.זה יכול לעזור להפחית את הסימפטומים של המחלה ולהאיץ את ההחלמה.

ג’ינג’ר

ג’ינג’ר ידוע בזכות תכונותיו האנטי דלקתיות והמצפיות.לילדים עם דלקת ריאות, ניתן להוסיף חתיכת ג’ינג’ר קטנה לכוס מים חמים ולצרוך פעמיים ביום.זה יכול לעזור להפחית את הדלקת והכאב הקשורים למחלה.

פלפל קאיין

פלפל קאיין ידוע בתכונותיו המופיעות והחיטוי.לילדים עם דלקת ריאות, ניתן להוסיף כפית פלפל קאיין לכוס מים חמים ולצרוך פעמיים ביום.זה יכול לעזור להפחית את הסימפטומים של המחלה ולהאיץ את ההחלמה.

כורכום

כורכום ידוע בתכונותיו האנטי-דלקתיות והאנטיבקטריאליות.לילדים עם דלקת ריאות, ניתן להוסיף כפית כורכום לכוס חלב חם ולצרוך פעמיים ביום.זה יכול לעזור להפחית את הדלקת והכאב הקשורים למחלה.

מנטה

מנטה ידועה בתכונותיו המופיעות והחיטוי.לילדים עם דלקת ריאות, ניתן להוסיף כמה טיפות של תמצית נענע לכוס מים חמים ולצרוך פעמיים ביום.זה יכול לעזור להפחית את הסימפטומים של המחלה ולהאיץ את ההחלמה.

טימין

טימין ידוע בתכונותיו המופיעות והחיטוי.לילדים עם דלקת ריאות, ניתן להוסיף כפית טימין לכוס מים חמים ולצרוך פעמיים ביום.זה יכול לעזור להפחית את הסימפטומים של המחלה ולהאיץ את ההחלמה.

fenugreek

חילבה ידועה בציפורים שלהתכונות T וחיטוי.לילדים עם דלקת ריאות, ניתן להוסיף כפית חילבה לכוס מים חמים ולצרוך פעמיים ביום.זה יכול

מניעת דלקת ריאות לילדים

דלקת ריאות היא זיהום קשה של הריאות שיכולות להיות מסוכנות מאוד, במיוחד אצל ילדים צעירים.הורים יכולים לנקוט צעדים כדי למנוע דלקת ריאות בילדיהם על ידי הימנעות מעשן יד שנייה, שטיפת ידיהם באופן קבוע והימנעות ממגע עם אנשים הסובלים מהצטננות וזיהומים אחרים.חיסונים יכולים גם לסייע בהגנה על ילדים מפני צורות מסוימות של דלקת ריאות.

חיסון

חיסונים הם כלי מפתח בהגנה על ילדים מפני דלקת ריאות.יש לחסן את כל הילדים נגד חיידקים דלקתית, העלולים לגרום לדלקת ריאות וגם לדלקת קרום המוח.המומלץ על החיסון בגיל שנתיים, ארבעה וחצי שנה, עם מאיץ בגיל שתים עשרה עד חמישה עשר חודשים.ילדים בגילאי שתיים וחמש צריכים לקבל גם מינון בוסטר של החיסון.

הרגלים בריאים

הורים יכולים לעזור להגן על ילדיהם מפני דלקת ריאות ומחלות נשימה אחרות על ידי לימוד הרגלים בריאים.יש ללמד ילדים לשטוף ידיים באופן קבוע, לכסות את פיהם ואף כאשר הם משתעלים או מתעטשים ולהימנע ממגע הדוק עם אנשים חולים.על ההורים גם לוודא שילדיהם יקבלו מנוחה רבה ולאכול ארוחות מזינות.

הסעדים של סבתא לדלקת ריאות

בנוסף לחיסונים והרגלים בריאים, ישנם מספר תרופות מסורתיות שניתן להשתמש בהן כדי לסייע בטיפול ולמניעת דלקת ריאות אצל ילדים.קל להכין את התרופות הטבעיות הללו בבית ומשמשים במשך דורות.

מרק שום

שום הוא אנטיביוטיקה טבעית חזקה שיכולה לעזור לפנות זיהומים.להכנת מרק שום, מבשלים שתי שיני שום בכוס מים אחת למשך רבע שעה.מסננים ומאפשרים להתקרר לפני שנותנים לילד לשתות.

סירופ בצל

בצל הוא אנטיביוטיקה טבעית נוספת ויכולים לעזור לפנות זיהומים.כדי להכין סירופ בצל, מבשלים בצל אחד בכוס מים אחת למשך שלושים דקות, ואז מסננים ומניחים להתקרר.תן את הסירופ לילד כפית אחת בכל פעם, עד שלוש פעמים ביום.

תה ג’ינג’ר

ג’ינג’ר הוא עשב אנטי דלקתי שיכול לעזור להפחית חום ולהקל על העומס.להכנת תה ג’ינג’ר, תלול כפית אחת של ג’ינג’ר מגורד טרי בכוס מים רותחים למשך עשר דקות.מסננים ומאפשרים להתקרר לפני שנותנים לילד לשתות.

תה כורכום

כורכום הוא עשב ששימש במשך מאות שנים לטיפול במגוון מחלות.להכנת תה כורכום, תלול כפית אחת של כורכום מגורד טרי בכוס מים רותחים למשך עשר דקות.מסננים ומאפשרים להתקרר לפני שנותנים לילד לשתות.

שמן אקליפטוס

שמן אקליפטוס הוא דמוקסטנט טבעי שיכול לעזור לפנות את הריאות.לשימוש, הוסיפו חמש טיפות של שמן אקליפטוס לקערת מים חמים והניחו אותם בסמוך למיטת הילד, כך שהאדים יוכלו לעזור לפנות את דרכי הנשימה.

טיח חרדל

טיח חרדל הוא תרופה ישנה שיכולה לעזור להפחית חום ולנקות את הגודש.כדי להכין טיח חרדל, מערבבים כפית אחת של אבקת חרדל עם כף קמח אחת וכפית מים אחת ליצירת משחה.מורחים את העיסה על חתיכת בד ומורחים אותה על חזהו של הילד למשך רבע שעה.

דבש ולימון

דבש ולימון ידועים שניהם בתכונות האנטיבקטריאליות והאנטי -ויראליות שלהם.להכנת תרופה דבש ולימון, מערבבים כף דבש אחת וכף אחת של מיץ לימון סחוט טרי.תן את התערובת לילד כפית אחת בכל פעם, עד שלוש פעמים ביום.

תה קמומיל

קמומיל הוא עשב מרגיע שיכול לעזור להפחית חום ולהרגיע את הגוף.להכנת תה קמומיל, תלול כפית אחת של פרחי קמומיל מיובשים בכוס מים רותחים למשך עשר דקות.מסננים ומאפשרים להתקרר לפני שנותנים לילד לשתות.

תה חילבה

חילבה היא עשב ששימש במשך מאות שנים לטיפול במחלות נשימה.למ ‘תה חילבה של AKE, תלול כפית אחת של זרעי חילבה מיובשים בכוס אחת של מים רותחים למשך עשר דקות.מסננים ומאפשרים להתקרר לפני שנותנים לילד לשתות.

גרגר עם מי מלח

גרגר עם מי מלח הוא תרופה עתיקה שיכולה לעזור להקל על העומס ולהפחית את הדלקת בגרון.להכין מי מלח

אהבתם? שלחו לחבר\ה שחייב\ת לדעת גם!

דילוג לתוכן