דף הבית » תרופות סבתא » הפחתת חום לילדים – 13 התרופות של סבתא הקיימות בבית ומקובלות ברחבי העולם

הפחתת חום לילדים – 13 התרופות של סבתא הקיימות בבית ומקובלות ברחבי העולם

החום הוא תגובה טבעית של הגוף לזיהום או מחלה.זוהי דרך חשובה לגוף להילחם בזיהומים.עם זאת, חום גבוה יכול להיות מסוכן לילדים, וחשוב לדאוג לפקח ולהקטין אותו בצורה בטוחה.להלן 13 סעדים של סבתא הזמינים בבית ומקובלים ברחבי העולם כדי לעזור להפחית חום אצל ילדים.

1.אמבטיות ספוג פוריות

אמבט ספוג פושר הוא תרופה נפוצה המשמשת להפחתת חום אצל ילדים.חשוב להשתמש במים פושרים בעת מתן אמבט ספוג, שכן מים קרים יכולים להשפיע מצמרר ולהחמיר את החום.התהליך פשוט: מלא אגן במים פושרים, הוסף כמה טיפות של סבון עדין ואז השתמש בבד או ספוג נקי, לח כדי לספוג בעדינות את גופו של הילד.אפשר למים להתאדות מהעור ולייבש את הילד במגבת נקייה.

2.קומפרס מגניב

ניתן להשתמש בדחיסה מגניבה כדי לעזור להפחית חום אצל ילדים.כל שעליך לעשות הוא להשרות מטלית או מגבת נקייה במים פושרים, סובבים אותו ואז מורחים אותו על המצח, הצוואר או אזורים מושפעים אחרים.יש לשנות את הדחיסה הקרירה כל כמה דקות כדי להבטיח שהוא יישאר קריר.חשוב לציין כי אין להשתמש בשיטה זו על תינוקות או ילדים קטנים מכיוון שהיא עלולה לגרום להם להיות מצוננים.

טיפ:

הקפד להשתמש במים פושרים בעת החלת דחיסה מגניבה או אמבט ספוג.מים קרים יכולים לגרום לגוף להיות מצונן ועלולים להחמיר את החום.

3.מנוחה והידרציה

עידוד מנוחה ומתן שפע נוזלים הם שתי הדרכים היעילות ביותר להפחתת חום אצל ילדים.יש לעודד ילדים למנוחה רבה, מכיוון שזה יכול לעזור לגוף להילחם בזיהום.חשוב גם להבטיח שילדים שותים מספיק נוזלים, כמו מים או מיצים צלולים, כדי למנוע התייבשות.

4.אצטמינופן או איבופרופן

אצטמינופן ואיבופרופן הם שתי תרופות נפוצות שניתן להשתמש בהן כדי לסייע בהפחתת חום אצל ילדים.חשוב לעקוב אחר הוראות המינון המסופקות בחבילה, או כמומלץ על ידי רופא.חשוב גם לציין כי אין לתת איבופרופן לילדים מתחת לגיל שישה חודשים.

5.דבש ולימון

ניתן להשתמש בדבש ולימון כדי לעזור להפחית חום אצל ילדים.כדי להשתמש בתרופה זו, מערבבים כפית דבש והמיץ מחצי לימון בכוס מים פושרים.תן את התערובת לילד לשתות.דבש הוא חיטוי טבעי ויכול לעזור לגוף להילחם בזיהום, ואילו הלימון עוזר לשטוף רעלים מהגוף.

6.ארומתרפיה

ארומתרפיה היא דרך נהדרת להפחית חום בקרב ילדים.ניתן להשתמש בשמנים אתרים כמו לבנדר, קמומיל או אקליפטוס כדי לסייע בהפחתת חום.כל שעליך לעשות הוא להוסיף כמה טיפות של השמן האתרי למפזר או לקערה של מים חמים מהבילים ולאפשר לילד לשאוף את האדים המרגיעים.

7.שום

שום הוא תרופה טבעית עוצמתית שניתן להשתמש בה להפחתת חום אצל ילדים.פשוט מרסקים שניים עד שלוש שיני שום לעיסה ומערבבים אותו עם כף דבש.תן את התערובת לילד לאכול.שום עשיר בנוגדי חמצון ויכול לעזור להגביר את מערכת החיסון של הגוף ולהילחם בזיהום.

8.בזיל

בזיל הוא תרופה טבעית נוספת שניתן להשתמש בה להפחתת חום אצל ילדים.פשוט מערבבים כפית עלי בזיליקום עם כף דבש ולתת את התערובת לילד לאכול.בזיליקום גבוה בנוגדי חמצון ויכול לעזור להפחית את הדלקת ולהגביר את מערכת החיסון של הגוף.

9.ג’ינג’ר

ג’ינג’ר הוא תרופה טבעית שניתן להשתמש בה להפחתת חום אצל ילדים.פשוט מרתיחים כמה חתיכות ג’ינג’ר במים ואז מסננים את הנוזל.תן את הנוזל לילד לשתות.ג’ינג’ר עוזר להפחית דלקת ולהגביר את מערכת החיסון של הגוף, מה שהופך אותו לתרופה יעילה להפחתת חום.

10.זרעי חילבה

ניתן להשתמש בזרעי חילבה כדי לסייע בהפחתת חום אצל ילדים.כל שעליך לעשות הוא לערבב כפית של חילבהזרעי EK עם כוס מים פושרים ונותנים את התערובת לילד לשתות.זרעי חילבה הם עשירים ב

הסעדים של סבתא להפחתת חום בילדים

חום הוא מחלה שכיחה אצל ילדים, ויכול להיות קשה לדעת כיצד לטפל בהם בצורה הטובה ביותר.למרבה המזל, ישנם מגוון של סעדים של סבתא ששימשו ברחבי העולם כדי להפחית חום אצל ילדים.ניתן להשתמש בתרופות ביתיות אלה כדי לספק הקלה מחום מבלי להיכנס לתרופות.להלן 13 מהתרופות הפופולריות ביותר של סבתא להפחתת חום בילדים.

1.קומפרסים קרים

אחת הדרכים הקלות והיעילות ביותר להפחתת חום אצל ילדים היא להשתמש בקומפרסים קרים.קח מטלית נקייה וספוג אותו במים קרים.סובבים את עודפי המים ומורחים אותם על מצחו של הילד.זה יכול לעזור להפחית את הטמפרטורה ולספק הקלה מאי נוחות.

2.מי קוקוס

ידוע כי מי קוקוס מתקררים ויכולים לעזור להפחית חום אצל ילדים.תן לילד כמויות קטנות של מי קוקוס לאורך כל היום.זה יעזור לשמור על לחות הגוף ולהפחית את הטמפרטורה.

3.מי אורז

מי אורז הם תרופה יעילה נוספת לחום אצל ילדים.מרתיחים קצת אורז במים ומסננים את הנוזל.תן לילד לגימות קטנות של המים לאורך כל היום.זה יעזור לקרר את הגוף ולהפחית את החום.

4.עלי בזיליקום

ידוע כי עלים בזיליקום יש תכונות קירור ויכולים לעזור להפחית חום אצל ילדים.מרתיחים קומץ עלי בזיליקום במים ומסננים את הנוזל.תן לילד לגימות קטנות של המים לאורך כל היום.זה יעזור להפחית את הטמפרטורה ולספק הקלה מאי נוחות.

5.ג’ינג’ר

ג’ינג’ר הוא תרופה יעילה נוספת לחום אצל ילדים.מרתיחים קצת ג’ינג’ר במים ומסננים את הנוזל.תן לילד לגימות קטנות של תה הג’ינג’ר לאורך כל היום.זה יעזור להפחית את הטמפרטורה ולספק הקלה מאי נוחות.

6.דבש

ידוע ש

דבש מתקרר ויכול לעזור להפחית חום אצל ילדים.תן לילד כמויות קטנות של דבש לאורך היום.זה יעזור להפחית את הטמפרטורה ולספק הקלה מאי נוחות.

7.עלי מנטה

ידוע כי עלי מנטה בעלי תכונות קירור ויכולים לעזור להפחית חום אצל ילדים.מרתיחים קומץ עלי נענע במים ומסננים את הנוזל.תן לילד לגימות קטנות של המים לאורך כל היום.זה יעזור להפחית את הטמפרטורה ולספק הקלה מאי נוחות.

8.כורכום

כורכום הוא תרופה יעילה נוספת לחום אצל ילדים.מרתיחים קצת כורכום במים ומסננים את הנוזל.תן לילד לגימות קטנות של תה הכורכום לאורך כל היום.זה יעזור להפחית את הטמפרטורה ולספק הקלה מאי נוחות.

9.זרעי כמון

ידוע כי זרעי כמון בעלי תכונות קירור ויכולים לעזור להפחית חום אצל ילדים.מרתיחים קומץ זרעי כמון במים ומסננים את הנוזל.תן לילד לגימות קטנות של המים לאורך כל היום.זה יעזור להפחית את הטמפרטורה ולספק הקלה מאי נוחות.

10.זרעי כוסברה

זרעי כוסברה הם תרופה יעילה נוספת לחום בקרב ילדים.מרתיחים כמה זרעי כוסברה במים ומסננים את הנוזל.תן לילד לגימות קטנות של המים לאורך כל היום.זה יעזור להפחית את הטמפרטורה ולספק הקלה מאי נוחות.

11.מי לימון

ידוע כי מי לימון מתקררים ויכולים לעזור להפחית חום אצל ילדים.סחטו לימון לכוס מים ונותנים לילד לגימות מים קטנות לאורך כל היום.זה יעזור להפחית את הטמפרטורה ולספק הקלה מאי נוחות.

12.זרעי חילבה

ידוע ש

זרעי חילבה בעלי תכונות קירור ויכולים לעזור להפחית חום אצל ילדים.מרתיחים קומץ זרעי חילבה במים ומסננים את הנוזל.תן לילד לגימות קטנות של המים לאורך כל הדרךהיום.זה יעזור להפחית את הטמפרטורה ולספק הקלה מאי נוחות.

13.שום

שום הוא יעיל נוסף

אהבתם? שלחו לחבר\ה שחייב\ת לדעת גם!

דילוג לתוכן