דף הבית » תרופות סבתא » פוריות – 24 תרופות סבתות מסורתיות וחמות
daddadddaa  daadaddaddaa daddaaddaa dedaddadaadddaa dddeddaa

פוריות – 24 תרופות סבתות מסורתיות וחמות

היכולת להרות ולוליד ילד היא נס שמעטנו לוקחים כמובן מאליו.אבל עבור חלק זה חלום שנראה בלתי ניתן להשגה.בעיות פוריות יכולות להיגרם על ידי מגוון גורמים, מחוסר איזון הורמונלי וכלה בבעיות גנטיות.למרבה המזל, ישנם מספר תרופות סבתות מסורתיות וחמות שיכולות לעזור בשיפור הפוריות.

רווחה הוליסטית לפוריות

רווחה הוליסטית חיונית לפוריות.טיפול ברווחתך הפיזית, הנפשית והרוחנית יכול לעזור לך להרות באופן טבעי.אכילת תזונה מאוזנת ומזינה, נטולת מעובדים ומזון זבל, היא חיונית.הקפידו לכלול שפע של פירות וירקות טריים בתזונה.פעילות גופנית באופן קבוע וניהול מתח באמצעות יוגה, מדיטציה או טכניקות הרפיה אחרות.

תרופות צמחיות לפוריות

תרופות צמחיות שימשו במשך מאות שנים לטיפול במגוון מחלות, כולל פוריות.כמה מעשבי התיבול הפופולריים ביותר לשיפור הפוריות כוללים צ’סטברי, תלתן אדום וויטקס.ידוע כי Chasteberry מסייע בוויסות ההורמונים ולשפר את הביוץ.תלתן אדום מכיל רמות גבוהות של איזופלבונים, המסייעים בוויסות ההורמונים ולהגדיל את איכות הביצה.ידוע שוויטקס מגבירה את הפוריות על ידי הגדלת רמות הפרוגסטרון.

דיקור סיני לפוריות

דיקור סיני הוא נוהג סיני מסורתי ששימש במשך מאות שנים לטיפול במגוון מחלות.דיקור סיני יכול להיות יעיל בשיפור הפוריות על ידי עזרה באיזון הורמונים, שיפור זרימת הדם והפחתת הלחץ.חשוב למצוא מתרגל מנוסה שיכול לספק תוכנית טיפול מותאמת לצרכים הספציפיים שלך.

תרופות סבתות מסורתיות וחמות לפוריות

תרופות סבתות מסורתיות וחמות קיימות כבר מאות שנים והם עדיין משמשים כיום לשיפור הפוריות.להלן 24 תרופות סבתות מסורתיות וחמות שיעזרו בשיפור הפוריות:

1. קח אמבטיה חמה עם שמנים אתרים כמו לבנדר, קמומיל או ילנג-ילאנג.

2. שתו תה העשוי מעלי ג’ינג’ר, שומר ועלי פטל.

3. אכלו תזונה בריאה עשירה בירקות עלים כהים ופירות וירקות טריים.

4. התעמלו באופן קבוע כדי לשפר את זרימת הדם ולהפחתת הלחץ.

5. משרים באמבט מלח אפסום חם.

6. נסה לעיסוי יוגה או פוריות פוריות.

7. אכלו מזונות מגבירים פוריות כמו אבוקדו, אגוזים וזרעים.

8. קח תוסף כמו מאקה או רויאל ג’לי.

9. שתו שייק מגביר פוריות העשוי מפירות וירקות.

10. שתו תה מגביר פוריות העשוי מסרפד, תלתן אדום ושורש שן הארי.

11. אכלו מזונות מגבירים פוריות כמו ביצים, פירות ים ושעועית.

12. נסה דיקור סיני או רפלקסולוגיה לפוריות.

13. קח תוסף מגביל פוריות כמו Chasteberry או Vitex.

14. קח תמיסת צמחי מרפא מגבירה פוריות כמו מאקה או תלתן אדום.

15. השתמש בשמנים אתרים מגבירים פוריות כמו לבנדר, גרניום או מרווה קלרי.

16. השתמש באבני חן מגבירות פוריות כמו Moonstone או Rose קוורץ.

17. אכלו מזונות מגבירים פוריות כמו ירקות עלים, שום ואספרגוס.

18. תרגול הדמיה ומדיטציה מודרכת להפחתת לחץ.

19. נסה תנוחות יוגה מגבירות פוריות כמו תנוחת הסנדלר או תנוחת הגשר.

20. שתו כוס חלב חם עם כפית דבש בכל לילה.

21. אכלו מזונות מגבירים פוריות כמו אגוזים, זרעים ודגנים מלאים.

22. קח תוסף מגביר פוריות כמו ג’לי רויאל או אבקה דבורים.

23. נסה להגביר פוריות עשבי תיבול סיניים כמו דונג קוואי או ג’ינסנג.

24. שתו תה מגביר פוריות העשוי מסרפד, תלתן אדום ושומר.

טיפ ייחודי ומועיל

חשוב לקחת את זמנכם ולחקור כל תרופות או טיפולים לפוריות לפני שתנסו אותם.חשוב גם לדבר עם הרופא שלך כדי לוודא שכל טיפולי פוריות שאתה שוקל הם בטוחים ומתאימים עבורך.

חלק 2: תרופות סבתות מסורתיות לפוריות

בעוד שחלק גדול מהתמקדות בטיפולי פוריות ובתרופות הוא ברפואה מודרנית, GR מסורתיתרופות ואמה הן עדיין מקור חשוב לתובנה ותמיכה במי שמנסה להרות.תרופות מסורתיות הועברו מדור לדור, ולעתים קרובות מכילות מרכיבים טבעיים עם יתרונות מוכחים לבריאות הרבייה.במאמר זה נחקור 24 תרופות סבתות מסורתיות לפוריות.

תרופות צמחי מרפא

תרופות צמחי מרפא הם טיפולי הפוריות המסורתיים הנפוצים ביותר.עשבי תיבול רבים מכילים נוגדי חמצון חזקים ותרכובות שיכולות לעזור להגביר את הפוריות.כמה מהתרופות הצמחייות הפופולריות ביותר לפוריות כוללות:

  • Chasteberry: עשב זה שימש במשך מאות שנים כדי לסייע בוויסות ההורמונים ולהגביר את הפוריות.
  • עלה פטל אדום: עשב זה גבוה בברזל ומינרלים חיוניים אחרים שיכולים לעזור לקדם פוריות.
  • סרפד: עשב זה גבוה בוויטמינים ובמינרלים ויכול לעזור בוויסות ההורמונים ולשפר את הפוריות.
  • ג’ינסנג: עשב זה ידוע ביכולתו להגביר את האנרגיה ולשפר את זרימת הדם, ששניהם יכולים לעזור בפוריות.
  • דונג קוואי: עשב זה גבוה בוויטמינים ובמינרלים שיכולים לעזור בשיפור הפוריות.

שינויים תזונתיים

תרופה נוספת של פוריות מסורתית נפוצה היא לבצע שינויים תזונתיים.אכילת תזונה מאוזנת העשירה בפירות, ירקות, דגנים מלאים וחלבונים רזים יכולה לעזור לקדם פוריות.בנוסף, צמצום או ביטול מזון מעובד וסוכרי יכול לעזור בשיפור הפוריות.אכילת מזונות עשירים בנוגדי חמצון, כמו ירקות כהים ועלים, יכולה גם לעזור להגביר את הפוריות.בנוסף, הימנעות מקפאין ואלכוהול יכולה לעזור בשיפור הפוריות.

תוספים

בנוסף לשינויים תזונתיים, נטילת תוספי מזון מסוימים יכולה לעזור בשיפור הפוריות.חומצות שומן של חומצה פולית, אבץ ואומגה 3 חשובות כולם לבריאות הרבייה, וניתן לקחת אותם בצורה תוספה.בנוסף, נטילת מולטי ויטמין יכולה לעזור להבטיח שכל הוויטמינים והמינרלים החיוניים קיימים בגוף.לבסוף, נטילת פרוביוטיקה יכולה לעזור בוויסות ההורמונים ולשפר את הפוריות.

שינויים באורח החיים

לבסוף, ביצוע שינויים מסוימים באורח החיים יכול לעזור בשיפור הפוריות.אלה כוללים הפחתת לחץ, קבלת פעילות גופנית סדירה וקבלת מספיק שינה.בנוסף, הימנעות מעישון, סמים ואלכוהול מוגזם יכולה לעזור בשיפור הפוריות.לבסוף, דיקור סיני ועיסוי יכולים לעזור בשיפור זרימת הדם ולהפחתת הלחץ, ששניהם יכולים לעזור בשיפור הפוריות.

מסקנה

פוריות היא נושא חשוב עבור זוגות רבים, ותרופות סבתות מסורתיות יכולות להוות מקור חשוב לתמיכה ותובנה עבור אלה שמנסים להרות.תרופות צמחי מרפא, שינויים תזונתיים, תוספי מזון ושינויים באורח החיים יכולים לסייע בשיפור הפוריות ולהגדיל את סיכויי ההתעברות.בעזרת תרופות פוריות מסורתיות, זוגות רבים מסוגלים להשיג את חלומם להקים משפחה.

שאלות נפוצות

ש: מהם כמה תרופות פוריות מסורתיות?

א: תרופות פוריות מסורתיות כוללות תרופות צמחי מרפא, שינויים תזונתיים, תוספי מזון ושינויים באורח החיים.עשבי תיבול כמו צ’סטברי, עלה פטל אדום, סרפד, ג’ינסנג ודונג קוואי יכולים כולם לעזור בשיפור הפוריות.בנוסף, אכילת תזונה מאוזנת, נטילת תוספי מזון והפחתת לחץ יכולה לעזור בשיפור הפוריות.

אהבתם? שלחו לחבר\ה שחייב\ת לדעת גם!

דילוג לתוכן