דף הבית » תרופות סבתא » איך להיות פוריים – 16 תרופות של סבתא אמיתית לטיפול מהיר
ddda dcddddaa daddadddd  daadaddaddaa dadc daddaad ddeddaad

איך להיות פוריים – 16 תרופות של סבתא אמיתית לטיפול מהיר

הזמן להיות פורה: 16 הסעדים של סבתא
לידת תינוק זו אחת החוויות המדהימות ביותר שיכולות להיות לנו בחיים.אבל לפעמים, הדברים לא הולכים כמתוכנן, ולא תמיד קל להיכנס להריון.למרבה המזל, ישנם כמה תרופות טבעיות שהועברו מדור לדור שיכולות לעזור להגדיל את הסיכוי שלך להיכנס להריון.להלן שש עשרה מהתרופות הטובות ביותר של הסבתא לטיפול מהיר שיעזור לך להיות פוריה.

1.להגיע למשקל בריא

משקל בריא יכול לעזור לך להיות פוריה יותר.להיות עודף משקל או תת משקל יכול להקשות על ההרות.כדי לעזור לך להגיע למשקל בריא, הקפד לאכול תזונה מאוזנת ולהישאר פעיל פיזית.נסה לשלב יותר פירות וירקות בארוחות היומיות שלך ולהחליף חטיפים לא בריאים בחלופות בריאות יותר.

2.קבל מספיק שינה

השינה מספקת חיונית לבריאות ולפוריות הכללית.אי קבלת מספיק שינה יכולה להשפיע לרעה על ההורמונים שלך, מה שעלול להשפיע על הפוריות שלך.נסה להשיג לפחות 7 עד 8 שעות שינה בכל לילה.הימנע משתיית קפאין בשלהי היום והקפידו ליצור שגרת שינה מרגיעה שתעזור לכם להירדם מהר יותר.

3.הפחתת לחץ

לחץ יכול להשפיע ישירות על הפוריות.זה יכול להפריע להורמונים ואף להשפיע על מחזור הווסת שלך.נסה למצוא דרכים להפחתת רמות הלחץ שלך.פעילות גופנית, יוגה ומדיטציה יכולים להועיל.אתה יכול גם לנסות יומן או לדבר עם איש מקצוע כדי לעזור לך לנהל את הלחץ שלך.

4.קח פוריות הגברת ויטמין

נטילת פוריות הגברת ויטמין יכולה לעזור לך להיות פורייה יותר.חפש ויטמין המכיל חומצה פולית, אבץ, ויטמינים ומינרלים חיוניים אחרים.נטילת ויטמין יכולה לעזור בוויסות ההורמונים שלך ולשפר את הבריאות הכללית שלך.

5.הימנע מקפאין

קפאין יכול להפריע לפוריות.נסה להגביל את צריכת הקפאין שלך ללא יותר מכוס קפה או תה ביום.כמו כן, הימנע ממשקאות אנרגיה ומשקאות אחרים המכילים קפאין.

6.הימנע מאלכוהול

אלכוהול יכול להשפיע על הפוריות.אם אתה מנסה להרות, עדיף להימנע לחלוטין מאלכוהול.

7.להפסיק לעשן

עישון יכול להשפיע לרעה על הפוריות.אם אתה מנסה להיכנס להריון, עדיף להפסיק לעשן.

8.אכלו אוכלים עשירים בנוגדי חמצון

אכילת מזונות עשירים בנוגדי חמצון יכולה לעזור לכם להיות פוריים יותר.נוגדי חמצון יכולים לעזור להגן על הביציות והזרע שלך מפני נזק.מזונות כמו פירות יער, אגוזים וירקות עלים כהים הם כולם מקורות מצוינים לנוגדי חמצון.

9.הימנע ממזון מעובד

מזון מעובד יכול להפריע לפוריות.נסה לכלול מזונות שלמים ולא מעובדים בתזונה שלך.

10.לשתות הרבה מים

להישאר לחות חיוני לפוריות.הקפידו לשתות הרבה מים לאורך היום.

11.תרגיל באופן קבוע

פעילות גופנית באופן קבוע יכולה לעזור בשיפור הפוריות שלך.נסה להשיג לפחות 30 דקות של אימון כל יום.בחר פעילויות שאתה נהנה מהם כמו הליכה, שחייה או רכיבה על אופניים.

12.קח תוסף צמחי מרפא פוריות

תוספי צמחים יכולים לעזור בשיפור הפוריות שלך.חפש תוספי מזון המכילים מרכיבים כמו שורש מאקה, צנועים ועלים פטל אדום.

13.קבל עיסוי

קבלת עיסוי יכולה לעזור להפחית את רמות הלחץ ולשפר את הפוריות.אתה יכול לקבל עיסוי מאיש מקצוע או שתוכל לבקש מבן זוגך לתת לך עיסוי.

14.הימנע מרעלים

רעלים יכולים להשפיע על הפוריות.נסה להגביל את החשיפה שלך לרעלים כמו סיגריות, חומרי הדברה ומוצרי ניקוי.

15.קח אמבטיה חמה

נקיטת אמבטיה חמה יכולה לעזור להרפות את גופך ולשפר את הפוריות שלך.הוסף כמה שמנים אתרים כמו לבנדר או ילאנג-ילאנג כדי לעזור להרפות את הנפש והגוף שלך.

16.לקיים יחסי מין באופן קבוע

קיום יחסי מין באופן קבוע חיוני לפוריות.נסה לקיים יחסי מין לפחות פעם אחת או TWICE שבוע.

טיפ ייחודי

אם אתה מתקשה

תרופות צמחי מרפא פוריות

תרופות צמחיות שימשו במשך מאות שנים לטיפול במגוון מחלות כולל עקרות.ישנם עשבי תיבול טבעיים רבים שאומרים שהם מגבירים את הפוריות וניתן להשתמש בהם בשילוב עם טיפולים אחרים או בעצמם.להלן רק כמה תרופות צמחיות שעשויות לעזור לך להרות:

תלתן אדום

תלתן אדום הוא עשב רב שנתי יליד אירופה, צפון אפריקה ואסיה.זה ידוע ביכולתו להגביר את הפוריות אצל גברים ונשים כאחד.תלתן אדום מכיל תרכובות שהוכחו כמגדילות את מספר הזרע בר -קיימא ומשפרות את איכות הביציות.כמו כן, הוכח כי הוא מגדיל את הסיכוי להתעברות אצל זוגות שמנסים להרות.

ג’ינג’ר

ג’ינג’ר הוא עשב פופולרי המשמש בתרבויות רבות לתכונותיו הרפואיות.הוא שימש ברפואה מסורתית לטיפול במגוון מחלות, כולל עקרות.הוכח שג’ינג’ר מגביר את זרימת הדם לאיברי הרבייה, שיכולים לעזור בשיפור הפוריות.

דונג קוואי

דונג קוואי הוא עשב ששימש זה מכבר ברפואה הסינית המסורתית.זה נחשב לשפר את הפוריות אצל גברים ונשים כאחד ונאמר שהוא מאזן הורמונים, משפר את זרימת הדם ומפחית את הלחץ.

דיאטת פוריות

אכילת תזונה בריאה ומאוזנת היא חלק חשוב מכל טיפול בפוריות.אכילת מגוון של פירות, ירקות, דגנים מלאים וחלבונים רזים יכולה לעזור בשיפור הסיכוי שלך להרות.אכילת מזונות עשירים בנוגדי חמצון, כמו אוכמניות, יכולה לעזור להגן על הביציות והזרע שלך מפני נזק הנגרם על ידי רדיקלים חופשיים.בנוסף, הימנעות ממזון מעובד והגבלת צריכת הסוכר והקפאין שלך יכולה גם לעזור בשיפור הפוריות.

שאלות נפוצות

מהם טיפולי פוריות טבעיים?

ישנם טיפולי פוריות טבעיים רבים שיכולים לעזור בשיפור הסיכוי שלך להרות.אלה כוללים תרופות צמחיות כמו תלתן אדום, ג’ינג’ר ודונג קוואי, כמו גם תוספי מזון כמו חומצה פולית, אבץ וקואנזים Q10.בנוסף, אכילת תזונה בריאה ומאוזנת והפחתת לחץ יכולה גם לעזור בשיפור הפוריות.

כיצד אוכל להגדיל את הפוריות שלי באופן טבעי?

ישנן דרכים טבעיות רבות להגביר את הפוריות שלך.אכילת תזונה בריאה ומאוזנת, נטילת תוספי מזון, הפחתת לחץ ושימוש בתרופות צמחיות יכולות לעזור לשפר את הסיכוי שלך להרות.בנוסף, קבלת פעילות גופנית קבועה ושמירה על משקל בריא יכולים גם לעזור להגביר את הפוריות שלך.

לסיכום, פוריות היא סוגיה מורכבת ואין פיתרון בגודל אחד שמתאים לכל.הדרך הטובה ביותר להגדיל את הפוריות שלך היא לבצע שינויים באורח החיים, כמו אכילת תזונה בריאה והפחתת לחץ, ולחקור טיפולים ותוספי מזון טבעיים.כמו תמיד, חשוב לדון בטיפולים עם הרופא שלך לפני שתנסה אותם.עם הגישה והמסירות הנכונים, יתכן שתוכל להגדיל את הסיכוי להרות.

אהבתם? שלחו לחבר\ה שחייב\ת לדעת גם!

דילוג לתוכן