דף הבית » תרופות סבתא » טיפים להיכנס להריון – 15 תרופות של סבתא המסייעות בהחלמה ומצוינות
dddaddd dcdddbdada dcddadddf  daadaddaddaa dadc daddaad dde

טיפים להיכנס להריון – 15 תרופות של סבתא המסייעות בהחלמה ומצוינות

כשמנסים להיכנס להריון, קחו בחשבון את הסעדים של סבתא
המסע ללדת תינוק יכול להיות מרגש אך לעתים קרובות מפחיד.קשה לדעת איזו עצה לעקוב ומה תעבוד הכי טוב עבורך.אחת הדרכים להבטיח שאתה מקבל את הסיכוי הטוב ביותר שלך להרות היא לשקול כמה תרופות מיושנות שהועברו על ידי סבתות לאורך השנים.ייתכן כי סעדים אלה אינם מוכחים מדעית, אך הם שימשו במשך דורות ולעיתים קרובות יש להם יתרונות מוכחים.להלן 15 סעדים של סבתא שעשויים לעזור כשמנסים להיכנס להריון.

לאכול נכון
אחד הטיפים החשובים ביותר להיכנס להריון הוא לוודא שאתה אוכל תזונה בריאה ומאוזנת.אכילת המזונות הנכונים יכולה לעזור לכם להגיע בצורה הטובה ביותר האפשרית ולתת לכם את הסיכוי הטוב ביותר להרות.מזונות עשירים בוויטמינים, מינרלים ונוגדי חמצון מועילים במיוחד מכיוון שהם יכולים לעזור לתמוך בפוריות ובבריאות הכללית שלך.אכילת שפע של פירות וירקות, חלבונים רזים ושומנים בריאים יכולה לעזור להבטיח שגופך יקבל את כל התזונה הדרושה לו כדי לתמוך בהריון בריא.

טיפ שיעזור: אכילת מזונות כמו אבוקדו, אגוזים וזרעים יכולה לעזור להגביר את הפוריות ולספק חומרים מזינים חיוניים כדי לסייע בתפיסה.

קח תוספים
נטילת תוספי מזון מסוימים יכולה להועיל כשמנסים להיכנס להריון.תוספי מזון כמו חומצה פולית, חומצות שומן אומגה 3 וויטמין D יכולים לעזור לתמוך בהריון בריא.חומצה פולית חשובה במיוחד עבור נשים בהריון, מכיוון שהיא יכולה לעזור להפחית את הסיכון למומים בצינור עצבי בתינוק.גם חומצות שומן אומגה 3 יכולות להועיל, מכיוון שהן יכולות לעזור לתמוך בהתפתחות מערכת העצבים של התינוק ומוחו של התינוק.נטילת מולטי ויטמין יומית יכולה גם לעזור להבטיח שאתה מקבל את כל הוויטמינים והמינרלים החיוניים הדרושים להריון בריא.

טיפ שיעזור: הקפד לדבר עם הרופא שלך לפני שאתה לוקח תוספי מזון, מכיוון שהם יכולים לעזור לקבוע אילו מתאימים לך.

תרגיל באופן קבוע
חשוב להישאר פעילים כשמנסים להיכנס להריון.פעילות גופנית יכולה לעזור בוויסות ההורמונים, לשפר את זרימת הדם ולהפחית את הלחץ, שכולן חשובות לשיפור הפוריות.שואפים לקבל לפחות 30 דקות של פעילות גופנית מתונה ביום, כמו הליכה, ריצה קלה, שחייה או יוגה.הקפד לדבר עם הרופא שלך לפני שתתחיל תוכנית אימון כלשהי, מכיוון שהם יכולים לעזור לקבוע אילו פעילויות הכי מתאימות עבורך.

טיפ שיעזור: הוספת אימוני משקל קל לשגרה שלך יכולה לעזור להגדיל את הכוח והסיבולת הכללית שלך.

להפחית לחץ
כשמנסים להיכנס להריון, חשוב להפחית ככל האפשר לחץ.לחץ יכול להשפיע לרעה על הפוריות, מכיוון שהוא יכול להפריע לרמות ההורמונים ולשבש את הביוץ.חשוב לקחת זמן לעצמך זמן ולמצוא דרכים להיפטר ולהירגע.כמה פעילויות להפחתת לחץ כוללות יוגה, מדיטציה, יומן ובילוי עם חברים ובני משפחה.

טיפ שיעזור: נסה לקחת כמה נשימות עמוקות לפני השינה, מכיוון שזה יכול לעזור להרפות את גופך ונפשך ולהפחית את הלחץ.

סבתות סבתות להריון

סבתות נותנות עצות כיצד להיכנס להריון ולהישאר בריאים במהלך ההיריון במשך מאות שנים.בעוד שמדע המודרני עשוי לא תמיד לתמוך בסעדים המיושנים להכנסת להריון, ישנם תרופות, טיפים וטריקים רבים שהועברו לאורך דורות שעשויים לעזור לך להיכנס להריון ולהישאר בריאים במהלך ההיריון.להלן חמש עשרה תרופות סבתות להכנסת להריון ולהישאר בריא במהלך ההיריון.

1.אכל תזונה מאוזנת

אכילת תזונה מאוזנת חיונית לשמירה על הריון בריא.אכילת מגוון פירות וירקות, חלבונים רזים, דגנים מלאים ושומנים בריאים יכולה לעזור לכם להשיג את החומרים המזינים והוויטמינים החיוניים הדרושים לכם.הימנע ממזונות מעובדים וסוכרים, שיכולים להגביר את הסיכון שלך לסיבוכים בריאותיים.

2.תרגיל באופן קבוע

פעילות גופנית קבועה יכולה לעזור בשיפור הפוריות שלך ולהכין את גופך להריון.שואפים לקבל לפחות 30 דקות של פעילות גופנית מתונה ביום, כמו הליכה, שחייה או יוגה.הימנע מפעילויות בעלות השפעה גבוהה שעלולות לפגוע בתינוק שלך.

3.קבל המון מנוחה

קבלת מנוחה רבה חיונית להריון בריא.מכוון לפחות 7-8 שעות שינה ללילה.אם אתה מוצא את עצמך מתקשה לישון, נסה לקחת תנומות קצרות במהלך היום ולהימנע מקפאין בשעת לילה מאוחרת.

4.הימנע מלחץ

לחץ יכול להשפיע לרעה על הפוריות שלך ועל הבריאות הכללית שלך.נסה לפנות זמן לפעילויות הרפיה, כמו יוגה, מדיטציה או תרגילי נשימה עמוקים.תרגול באופן קבוע פעילויות אלה כדי להפחית את הלחץ ולשפר את רווחתך הכללית.

5.לצרוך חומצה פולית

חומצה פולית היא ויטמין B החשוב להתפתחות העובר.הקפידו לקבל מספיק חומצה פולית בתזונה על ידי אכילת שפע של ירקות כהים, קטניות, ודגנים מלאים.אתה יכול גם לקחת תוסף חומצה פולית במידת הצורך.

6.קח ויטמינים לפני הלידה

נטילת ויטמינים לפני הלידה יכולה לעזור להבטיח שאתה ותינוקך מקבלים את כל הוויטמינים והמינרלים החיוניים הדרושים לך להריון בריא.שאל את הרופא שלך אילו ויטמינים לפני הלידה הם הטובים ביותר עבורך.

7.לאכול שומנים בריאים

אכילת שומנים בריאים, כמו שמן זית, אבוקדו ואגוזים, יכולה לעזור בשיפור הפוריות שלך ולהגדיל את הסיכוי שלך להיכנס להריון.שומנים בריאים עוזרים גם לספק חומרים מזינים חיוניים לתינוקכם במהלך ההיריון.

8.הימנע מאלכוהול וסמים

אלכוהול וסמים יכולים להשפיע לרעה על הפוריות שלך ועל בריאות התינוק שלך.הימנע משתיית אלכוהול ונטילת תרופות פנאי בזמן שניסו להיכנס להריון ובמהלך ההיריון.

9.הימנע מקפאין

קפאין יכול להשפיע על הפוריות שלך ועל בריאות התינוק שלך.אם אתה מנסה להיכנס להריון, הגבל את צריכת הקפאין שלך ללא יותר מ- 200 מ”ג ליום.

10.להפסיק לעשן

עישון יכול להשפיע לרעה על הפוריות שלך ועל בריאות התינוק שלך.אם אתה מעשן, נסה להיגמל בהקדם האפשרי כדי לשפר את הסיכוי שלך להיכנס להריון.

11.השתמש בתרופות צמחי מרפא

תרופות צמחיות יכולות לעזור בשיפור הפוריות שלך ולתמוך בהריון בריא.הדוגמאות כוללות תה עלה פטל אדום, צנוע ושורש מאקה.התייעץ עם הרופא שלך לפני שתנסה תרופות צמחיות כלשהן.

12.קח אמבטיות חמות

אמבטיות חמות הן דרך נהדרת להירגע ולהקל על הלחץ.אמבטיה חמה יכולה גם לעזור בשיפור הפוריות שלך ולהגדיל את הסיכוי להיכנס להריון.

13.תרגול יוגה

יוגה היא דרך נהדרת להפחית את הלחץ ולשפר את רווחתך הכללית.תרגול יוגה באופן קבוע יכול לעזור בשיפור הפוריות שלך ולהגדיל את הסיכוי שלך להיכנס להריון.

14.נסה דיקור

דיקור סיני הוא נוהג עתיק שיכול לעזור בשיפור הפוריות ולהגדיל את הסיכוי שלך להיכנס להריון.שוחח עם הרופא שלך לפני שתנסה דיקור סיני.

15.קבל בדיקות רגילות

קבלת בדיקות קבועות אצל הרופא שלך יכולה לעזור להבטיח שאתה ותינוקך בריאים במהלך ההיריון.הקפד לשמור על כל הפגישות שלך לפני הלידה ולעקוב אחר עצת הרופא שלך.

מסקנה

סבתות נותנות עצות כיצד להיכנס להריון ולהישאר בריאים במהלך ההיריון במשך מאות שנים.בעוד שמדע מודרני לא תמיד תומך בתרופות המיושנות עבור

אהבתם? שלחו לחבר\ה שחייב\ת לדעת גם!

דילוג לתוכן