דף הבית » תרופות סבתא » הפחתת חום אצל ילדים – 11 תרופות של סבתא לטיפול מהיר ומסורתי

הפחתת חום אצל ילדים – 11 תרופות של סבתא לטיפול מהיר ומסורתי

טיפול בחום אצל ילדים – 11 תרופות של סבתא לטיפול מהיר ומסורתי

חום הוא סימפטום שכיח של מחלה אצל ילדים, וזה יכול להוות גורם לדאגה להורים.למרות שישנן תרופות רבות ללא מרשם הרשות הפחתת חום בקרב ילדים, ישנם גם תרופות מסורתיות יותר שניתן להשתמש בהן כדי להפחית חום ולעזור לילדים להרגיש טוב יותר.להלן כמה תרופות שסבתא שלך אולי השתמשה להפחתת חום אצל ילדים.

קומפרס קרים

אחת הדרכים הנפוצות והיעילות ביותר להפחתת חום אצל ילדים היא ליישם קומפרסים קרים על המצח, הצוואר והחזה.זה עוזר להוציא את החום מהגוף ולהפחית את החום.הקפד להשתמש בקומפרסים קרים ולא חבילות קרח, מכיוון שארזות קרח עלולות לגרום לגירוי בעור.חשוב גם לדאוג לשנות את הקומפרסים כל 10-15 דקות כדי לשמור על קור רוח.

הִידרָצִיָה

להישאר לחות הוא חלק חשוב בטיפול בחום אצל ילדים.חום יכול לגרום להתייבשות, ולכן חשוב לוודא שהילד שותה הרבה נוזלים.מים הם הבחירה הטובה ביותר, אך אם הילד לא אוהב מים, ניתן להשתמש גם בנוזלים אחרים כמו מיץ, משקאות ספורט או משקאות החלפת אלקטרוליט.

להתלבש בשכבות

חשוב להלביש את הילד בבגדים קלים, רופפים, כדי לעזור לשמור על טמפרטורת הגוף.אם הילד מרגיש חם, כדאי גם להסיר כמה שכבות בגדים שיעזרו לקרר אותם.

תה צמחי מרפא

תה צמחי מרפא, כמו קמומיל, מנטה או ג’ינג’ר, יכולים לעזור להפחית חום אצל ילדים.ניתן לספוג את תה המים החמים ואז להתקרר לפני שניתן לילד.עשבי התיבול בתה יכולים לעזור להפחית את החום ולהפוך את הילד לנוח יותר.

מזונות מפחיתים חום

יש כמה מזונות שיכולים לעזור להפחית חום אצל ילדים.אלה כוללים מזונות עשירים בוויטמין C, כמו תפוזים, לימונים ופירות הדר אחרים.מזונות אחרים שיכולים לעזור להפחית חום כוללים שום, דבש ויוגורט.

אקופרסורה

ניתן להשתמש באקופרסורה להפחתת חום אצל ילדים.טכניקה זו כוללת יישום לחץ על נקודות ספציפיות בגוף כדי לעזור להקל על הכאב ולהפחתת חום.לדוגמה, החלת לחץ על הנקודות על כפות הרגליים שבין הבוהן הגדולה לבוהן השנייה יכולה לעזור להפחית את החום.

אמבטיות מגניבות

לתת לילד אמבטיה קרירה יכול לעזור להפחית את החום.וודא שהמים לא קרים מדי, מכיוון שזה יכול להיות מסוכן.חשוב גם להבטיח שהילד לא יישאר באמבטיה זמן רב מדי, מכיוון שזה יכול לגרום לרעוד, מה שיכול להעלות את חום הגוף.

טיפ ייחודי: ניתן להשתמש במטלית רחצה קרירה ורטובה גם במקום אמבטיה אם אמבטיה אינה אפשרית.אותם כללים חלים – וודאו כי הבד אינו קר מדי וכי הוא משתנה לעיתים קרובות.

תרופות צמחיות

ניתן להשתמש בתרופות צמחיות כדי להפחית חום אצל ילדים.חלק מהתרופות הללו כוללות תה העשוי מאלדרברי, יארו וג’ינג’ר, ותמיכות העשויות מחיר או סמברי.יש להשתמש בסעדים אלה על פי הוראות ואין לתת להם ילדים מתחת לגיל שניים מבלי להתייעץ עם רופא.

מותק ולימון

דבש ולימון שימשו במשך מאות שנים לטיפול בחום אצל ילדים.ניתן לתת תערובת של דבש ומיץ לימון לילד כדי לעזור להפחית את החום ולהפוך אותם לנוחים יותר.חשוב לוודא שהילד בן שנה לפחות לפני שהוא נותן להם את התרופה הזו.

הַספָּגָה

ספוג הוא טכניקה המשמשת במשך מאות שנים להפחתת חום אצל ילדים.זה כרוך בטבילת בד במים קרירים ואז ספוג בעדינות את מצחו, צווארו וחזהו של הילד.זה עוזר להוציא את החום מהגוף ולהפחית את החום.

בצלים

ניתן להשתמש בצל כדי להפחית חום אצל ילדים.תרופה זו כוללת חיתוך בצל לפרוסות ואז הנחת הפרוסות בתחתית רגליו של הילד.זה עוזר להוציא את החום מהגוף ולהפחית את החום.

H2 – אמצעי זהירות חשובים

חשוב לשמור על מהודו כי תרופות אלה אינן נועדו להחליף טיפול רפואי.אם קדחת הילד לא יורדת לאחר השימוש בסעדים אלה, חשוב לפנות לעזרה רפואית.בנוסף, אם הילד מתחת לגיל שנתיים, חשוב להתייעץ עם רופא לפני שתשתמש באחד מהתרופות הללו.

H2 – מסקנה

תרופות מסורתיות אלה יכולות להיות דרך נהדרת לעזור להפחית חום בקרב ילדים.עם זאת, חשוב להשתמש בהם בזהירות ולבקש עזרה רפואית אם החום לא יירד.עם הטיפול הנכון

חלק 2: תרופות טבעיות

כשמדובר בהפחתת חום אצל ילדים, ישנם מספר תרופות טבעיות שניתן להשתמש בהן כדי לספק הקלה מהירה מתסמינים.ניתן להשתמש בתרופות אלה בשילוב עם טיפולים מסורתיים לתועלת מקסימאלית.להלן 11 תרופות של סבתא להפחתת חום אצל ילדים:

1.חומץ תפוחים

חומץ תפוחים הוא תרופה טבעית המשמשת במשך מאות שנים להפחתת חום.נחשב לסייע בהפחתת הדלקת ולשפר את זרימת הדם, מה שיכול לעזור להוריד את טמפרטורת הגוף.כדי להשתמש בחומץ תפוחים כדי להפחית חום, לערבב כפית אחת של החומץ עם כוס מים חמים ולתת אותו לילדכם לשתות.

2.תה צמחים

תה צמחי מרפא יכולים להיות דרך נהדרת להפחית חום אצל ילדים.חלק מהעשבי התיבול שניתן להשתמש בהם כוללים קמומיל, מנטה, ג’ינג’ר ולימון.עשבי תיבול אלה ידועים בתכונותיהם האנטי דלקתיות והרגיעה, שיכולות לעזור להוריד את טמפרטורת הגוף.להכנת תה צמחים להפחתת חום, הוסף כפית אחת של עשב לבחירתך לכוס מים רותחים.תלול במשך 10 דקות ואז מתאמץ לפני שמסבל אותו לילדך לשתות.

3.קומפרס קר

החלת דחיסה קרה על מצחו של ילדכם ועל גב צווארם יכולה לעזור להפחית את החום במהירות.שיטה זו פועלת על ידי קירור הדם בעורקים בסמוך לפני השטח של העור, המסייע להוריד את טמפרטורת הגוף.כדי ליצור קומפרס קר, משרים בד במים קרים ולסחוב אותו.מניחים את הבד על המצח ואת גב הצוואר למשך 10 עד 15 דקות בכל פעם.

4.דבש

דבש הוא תרופה טבעית נוספת שניתן להשתמש בה להפחתת חום אצל ילדים.לדבש יש תכונות אנטי דלקתיות ואנטיבקטריאליות, שיכולות לעזור להפחית את הדלקת ולהגביר את מערכת החיסון.כדי להשתמש בדבש להפחתת חום, מערבבים כפית דבש אחת עם כוס מים חמים ותנו אותו לילדכם לשתות.

5.מיץ לימון

מיץ לימון הוא תרופה טבעית נוספת שיכולה לעזור להפחית חום אצל ילדים.מיץ לימון עשיר בוויטמין C, שיכול לעזור להגביר את מערכת החיסון ולהפחית את הדלקת.כדי להשתמש במיץ לימון כדי להפחית חום, לערבב כפית אחת של מיץ לימון עם כוס מים חמים ולתת אותו לילדכם לשתות.

6.מי קוקוס

מי קוקוס ידועים בתכונות הקירור שלהם, שיכולות לעזור להפחית חום אצל ילדים.מי קוקוס הם גם מקור נהדר לאלקטרוליטים, שיכולים לעזור לחדש את הגוף לאחר חום.כדי להשתמש במי קוקוס כדי להפחית חום, לערבב כוס מי קוקוס אחת עם כוס מים חמים ולתת אותם לילדכם לשתות.

7.שום

שום הוא תרופה טבעית המשמשת במשך מאות שנים להפחתת חום אצל ילדים.על פי ההערכה, לשום יש תכונות אנטיבקטריאליות ואנטי-דלקתיות, שיכולות לעזור להפחית את הדלקת ולהגביר את מערכת החיסון.כדי להשתמש בשום להפחתת חום, טחון דק את ציפורן שום אחד והוסף אותו לכוס מים חמים.תן את התערובת לילדך לשתות.

8.חלב כורכום

חלב כורכום הוא תרופה מסורתית המשמשת במשך מאות שנים להפחתת חום אצל ילדים.כורכום ידוע בתכונותיו האנטי דלקתיות ונוגדי חמצון, שיכולים לעזור להפחית את הדלקת ולהגביר את מערכת החיסון.להכנת חלב כורכום להפחתת חום, מערבבים כפית אחת של אבקת כורכום עם כוס חלב חם ונותנים אותו לילדכם לשתות.

9.עלי בזיליקום

עלי בזיליקום הם טבעייםתרופה שיכולה לעזור להפחית חום אצל ילדים.עלי בזיליקום ידועים בתכונותיהם האנטי דלקתיות ואנטי-מיקרוביאליות, שיכולות לעזור להפחית את הדלקת ולהגביר את מערכת החיסון.כדי להשתמש בעלים בזיליקום להפחתת חום, מערבבים כפית אחת של עלי בזיליקום קצוצים דק עם כוס מים חמים ונותנים אותם לילדכם לשתות.

10.שמן מנטה

שמן מנטה הוא תרופה טבעית נוספת שניתן להשתמש בה להפחתת חום אצל ילדים.שמן מנטה ידוע בתכונות הקירור והרגיעה שלו, שיכולים לעזור להפחית את הדלקת ולהגביר את מערכת החיסון.כדי להשתמש בשמן מנטה להפחתת חום, הוסף טיפה אחת של השמן לכוס מים חמים ותן לילדכם לשתות.

11.ג’ינג’ר

ג’ינג’ר הוא תרופה טבעית שניתן להשתמש בה להפחתת חום אצל ילדים.ג’ינג’ר ידוע בזכות תכונותיו האנטי דלקתיות ונוגדי חמצון, שיכולים לעזור להפחית את הדלקת ו

אהבתם? שלחו לחבר\ה שחייב\ת לדעת גם!

דילוג לתוכן