דף הבית » תרופות סבתא » טיפול בדלקת ריאות – 22 הסעדים של סבתא עוזרים להתאוששות וביעילות

טיפול בדלקת ריאות – 22 הסעדים של סבתא עוזרים להתאוששות וביעילות

דלקת ריאות: 22 הסעדים של סבתא כדי לעזור להאיץ את ההחלמה
דלקת ריאות היא זיהום של הריאות הנגרמות על ידי חיידקים, נגיפים או פטריות.זה יכול לנוע בין קל לחמור ויכול להיות מסכן חיים אם לא נותר מטופל.בעוד שטיפולים קונבנציונליים כמו אנטיביוטיקה, טיפול בחמצן ואשפוז חשובים לניהול דלקת ריאות, ישנם גם כמה תרופות ביתיות שיכולות לעזור להאיץ את ההחלמה.להלן 22 סעדים של סבתא שיכולים לעזור בטיפול בדלקת ריאות.

1.כורכום

כורכום משמש במשך מאות שנים ברפואה המסורתית.החומר הפעיל שלו, כורכומין, הוא אנטי דלקת חזק שיכול לעזור להפחית דלקת הקשורה לדלקת ריאות.יש לו גם תכונות אנטי -ויראליות ואנטיבקטריאליות שיכולות לעזור להילחם בזיהום.כדי להשתמש בכורכום לדלקת ריאות, מערבבים כפית אבקת כורכום בכוס חלב חם ושתה אותה פעמיים ביום.

2.דבש וקינמון

דבש וקינמון ידועים שניהם בתכונותיהם האנטי -חיפושיות והאנטי -מיקרוביאליות, שיכולות לעזור להילחם בזיהום הגורם לדלקת ריאות.כדי להשתמש בדבש וקינמון לדלקת ריאות, מערבבים כפית דבש אחת וכפית אחת של אבקת קינמון בכוס מים חמים ולשתות אותו פעמיים ביום.

3.שום

שום הוא אנטיביוטיקה טבעית חזקה שיכולה לעזור להילחם בזיהום הגורם לדלקת ריאות.כדי להשתמש בשום לדלקת ריאות, ריסקו שלוש שיני שום והוסיפו אותו לכוס מים חמים.תן לזה תלול למשך 10 דקות, ואז לשתות אותו פעמיים ביום.

4.ג’ינג’ר

לג’ינג’ר יש תכונות אנטי דלקתיות ואנטי-ויראליות שיכולות לעזור להפחית דלקת ולהילחם בזיהום הגורם לדלקת ריאות.כדי להשתמש בג’ינג’ר לדלקת ריאות, תלול כפית ג’ינג’ר מגורד בכוס מים חמים למשך 10 דקות ושתה אותו פעמיים ביום.

5.שמן חרדל

שמן חרדל ידוע בתכונותיו האנטיבקטריאליות והנטיפטרייות, שיכולות לעזור להילחם בזיהום הגורם לדלקת ריאות.כדי להשתמש בשמן חרדל לדלקת ריאות, מחממים כפית שמן חרדל ועסה אותו לחזה שלך.עשה זאת פעמיים ביום לקבלת התוצאות הטובות ביותר.

6.מיץ בצל

מיץ בצל ידוע בתכונותיו האנטיבקטריאליות והנטיפטרייות, שיכולות לעזור להילחם בזיהום הגורם לדלקת ריאות.כדי להשתמש במיץ בצל לדלקת ריאות, מערבבים שתי כפות מיץ בצל בכוס מים חמים ושתו אותו פעמיים ביום.

7.זרעי חילבה

זרעי חילבה הם תרופה עתיקה לטיפול במגוון מחלות, כולל דלקת ריאות.הם עשירים בנוגדי חמצון, שיכולים לעזור להפחית דלקת ולהילחם בזיהום הגורם לדלקת ריאות.כדי להשתמש בזרעי חילבה לדלקת ריאות, מרתיחים שתי כפיות זרעי חילבה בכוס מים למשך 10 דקות, ואז מסננים ושותים את התה פעמיים ביום.

8.זרעי פשתן

זרעי פשתן עשירים בחומצות שומן אומגה 3, בעלות תכונות אנטי דלקתיות ונוגדות חמצון חזקות שיכולות לעזור להפחית דלקת ולהילחם בזיהום הגורם לדלקת ריאות.כדי להשתמש בזרעי פשתן לדלקת ריאות, טוחנים שתי כפות זרעי פשתן לאבקה ומערבבים אותה עם כוס חלב חם.שתו את זה פעמיים ביום.

9.לימון

לימון ידוע בתכונותיו האנטיבקטריאליות והאנטי -ויראליות, שיכולות לעזור להילחם בזיהום הגורם לדלקת ריאות.כדי להשתמש בלימון לדלקת ריאות, מערבבים את המיץ מחצי לימון בכוס מים חמים ושתו אותו פעמיים ביום.

10.שמן אורגנו

שמן אורגנו ידוע בתכונותיו האנטיבקטריאליות, האנטי -פטריות והאנטי -ויראליות, שיכולות לעזור להילחם בזיהום הגורם לדלקת ריאות.כדי להשתמש בשמן אורגנו לדלקת ריאות, מערבבים כמה טיפות שמן אורגנו בכוס מים חמים ושתו אותם פעמיים ביום.

11.שמן ציפורן

שמן ציפורן ידוע בתכונותיו האנטיבקטריאליות והנטיפטרייות, שיכולות לעזור להילחם בזיהום הגורם לדלקת ריאות.כדי להשתמש בשמן ציפורן לדלקת ריאות, מערבבים כמה טיפות שמן ציפורן בכוס מים חמים ושותים אותו פעמיים ביום.

12.חומץ תפוחים

חומץ סיידר תפוחים ידוע בתכונותיו האנטיבקטריאליות והנטאותיות, שיכולות לעזור להילחםהזיהום הגורם לדלקת ריאות.כדי להשתמש בחומץ תפוחים לדלקת ריאות, מערבבים שתי כפות חומץ סיידר תפוחים בכוס מים חמים ושותים אותו פעמיים ביום.

13.שמן זית

שמן זית ידוע באנטי -דלקתיות ו

סקירה כללית של טיפול בדלקת ריאות – 22 התרופות של סבתא

דלקת ריאות היא מחלה נשימה קשה שיכולה להיות מסכנת חיים אם היא לא מטופלת.אמנם הרפואה המודרנית עשתה דרך ארוכה בטיפול במחלה, אך עדיין ישנן שיטות מסורתיות רבות לטיפול בדלקת ריאות שהועברו לאורך דורות.במאמר זה נבחן את 22 הסעדים של סבתא לטיפול בדלקת ריאות וכיצד הם יכולים לעזור בהתאוששות וביעילות.

מה זה דלקת ריאות?

דלקת ריאות היא זיהום של הריאות הנגרמות על ידי חיידקים, וירוסים או פטריות.תסמינים של דלקת ריאות כוללים כאבי חזה, חום, צמרמורות, שיעול וקשיי נשימה.ניתן לטפל בדלקת ריאות באנטיביוטיקה, אך במקרים מסוימים, ייתכן שיהיה צורך בטיפולים אלטרנטיביים.במאמר זה נדון ב -22 תרופות מסורתיות לטיפול בדלקת ריאות.

1.מיץ בצל

מיץ בצל הוא תרופה מסורתית לטיפול בדלקת ריאות.להכנת מיץ בצל, מגרד בצל גדול ומחלץ את המיץ.מערבבים את המיץ עם כף דבש ושותים אותו שלוש פעמים ביום לקבלת התוצאות הטובות ביותר.

2.מרק שום

לשום תכונות אנטיבקטריאליות ואנטי -ויראליות ויכול לעזור בטיפול בדלקת ריאות.להכנת מרק שום, מבשלים 4 שיני שום בשתי כוסות מים למשך 10 דקות.מסננים את הנוזל ומוסיפים כף דבש.שתו את המרק פעמיים ביום לקבלת התוצאות הטובות ביותר.

3.תה ג’ינג’ר

ג’ינג’ר הוא נוגד חמצון רב עוצמה שיכול לעזור להפחית דלקת ולהילחם בזיהום.להכנת תה ג’ינג’ר, הוסף כפית ג’ינג’ר מגורד טרי לכוס מים רותחים.תן לתה תלול למשך 10 דקות, ואז מסננים ומוסיפים כף דבש.שתו את התה פעמיים ביום לקבלת התוצאות הטובות ביותר.

התרופות של סבתא אחרת

בנוסף לתרופות המפורטות לעיל, ישנם תרופות מסורתיות רבות אחרות לטיפול בדלקת ריאות.חלק מהתרופות הללו כוללות:

  • תה כורכום ודבש
  • תה חילבה
  • שאיפת שמן אקליפטוס
  • קאיין פלפל ותה דבש
  • תה ג’ינג’ר ודבש
  • תה שום ודבש
  • חומץ תפוחים עם דבש
  • עיסוי שמן חרדל
  • שאיפת קיטור עם מנטול
  • גרגר עם מי מלח
  • תה Echinacea
  • תה שורש ליקריץ
  • תה ג’ינג’ר ולימון
  • תה כורכום וג’ינג’ר
  • תה שום ולימון
  • תה פלפל ג’ינג’ר וקאיין
  • תה מרווה ודבש
  • תה לימון ודבש
  • שמן אקליפטוס ותה דבש
  • שמן קוקוס ודבש
  • תה נענע ודבש

תרופות אלה יכולות לשמש כטיפול אלטרנטיבי או משלים לדלקת ריאות.עם זאת, חשוב לזכור כי אסור להשתמש בתרופות אלה כתחליף לטיפול רפואי.עדיף תמיד לדבר עם רופא לפני שתשתמש באחד מהתרופות הללו.

מסקנה

דלקת ריאות היא מחלה קשה ויכולה להיות מסכנת חיים אם היא לא מטופלת.אמנם הרפואה המודרנית עשתה דרך ארוכה בטיפול במחלה, אך עדיין ישנן שיטות מסורתיות רבות לטיפול בדלקת ריאות שהועברו לאורך דורות.במאמר זה דנו ב -22 תרופות של סבתא לטיפול בדלקת ריאות וכיצד הם יכולים לעזור בהתאוששות וביעילות.כמו תמיד, חשוב לדבר עם רופא לפני שתשתמש באחד מהתרופות הללו.

שאלות נפוצות

ש: מה זה דלקת ריאות?

A: דלקת ריאות היא זיהום של הריאות הנגרמות על ידי חיידקים, נגיפים או פטריות.תסמינים של דלקת ריאות כוללים כאבי חזה, חום, צמרמורות, שיעול וקשיי נשימה.ניתן לטפל בדלקת ריאות

אהבתם? שלחו לחבר\ה שחייב\ת לדעת גם!

דילוג לתוכן