דף הבית » תרופות סבתא » בצקת ריאות – 18 תרופות סבתות סודיות ויעילות
ddadadaa daddddaa  daadaddaddaa daddaaddaa dadddddaa dddaddc

בצקת ריאות – 18 תרופות סבתות סודיות ויעילות

בצקת ריאות: 18 תרופות סבתות סודיות ויעילות
בצקת ריאות היא מצב בו נוזל מצטבר בריאות, וכתוצאה מכך נשימה קושי.זהו מצב רפואי חמור שיכול להיות מסכן חיים אם לא מטופל מייד.בעוד שטיפולים רפואיים קונבנציונליים כמו משתנים וטיפול בחמצן משמשים בדרך כלל לטיפול בבצקת ריאתי, ישנם גם כמה תרופות טבעיות ששימשו במשך מאות שנים על ידי סבתותינו.להלן 18 תרופות סודיות ויעילות של סבתא לבצקת ריאות.

1.ג’ינג’ר

ג’ינג’ר הוא אנטי דלקתי טבעי ומציפה שיכול לעזור להפחית את הדלקת בריאות ולשפר את הנשימה.ידוע גם כי הוא מסייע בהפחתת שמירת הנוזלים, שיכולה לעזור להפחית את כמות הנוזל בריאות.כדי להשתמש בג’ינג’ר לבצקת ריאתי, נסה להוסיף קצת ג’ינג’ר מגורד טרי למים חמים או תה ולשתות אותו מספר פעמים ביום.

2.שום

שום הוא עוד אנטי דלקתי טבעי שיכול לעזור להפחית את הדלקת בריאות ולסייע בהפחתת שמירת הנוזלים.ידוע גם שהוא עוזר לשחרר את הליחה ולהפחית את השיעול.כדי להשתמש בשום לבצקת ריאתי, נסה להוסיף קצת שום טחון למים חמים או תה ולשתות אותו מספר פעמים ביום.

3.שמן חרדל

שמן חרדל שימש במשך מאות שנים לטיפול במחלות שונות, כולל בצקת ריאתי.ידוע שהוא מכהן ומצפה טבעי שיכול לעזור להפחית את הדלקת ולשפר את הנשימה.כדי להשתמש בשמן חרדל לבצקת ריאתי, נסה לעסות קצת שמן חרדל חם על החזה שלך ובחזרה מספר פעמים ביום.

4.דבש

דבש הוא משווה טבעי שיכול לעזור לשחרר ליחה ולהפחית את השיעול.ידוע גם שהוא מסייע בהפחתת הדלקת בריאות ולשפר את הנשימה.כדי להשתמש בדבש לבצקת ריאתי, נסה להוסיף קצת דבש למים חמים או תה ולשתות אותו מספר פעמים ביום.

5.חילבה

חילבה היא תרופה צמחית המשמשת במשך מאות שנים לטיפול במחלות שונות, כולל בצקת ריאתי.ידוע שזהו מורה טבעי שיכול לעזור להפחית את השיעול ולשחרר ליחה.כדי להשתמש בחילבה לבצקת ריאתי, נסה להשרות כמה זרעי חילבה במים לילה ולשתות את המים בבוקר.

6.כורכום

כורכום הוא אנטי דלקת טבעי שיכול לעזור להפחית דלקת בריאות ולשפר את הנשימה.ידוע גם כי הוא מסייע בהפחתת שמירת הנוזלים ומסייע בהפחתת כמות הנוזל בריאות.כדי להשתמש בכורכום לבצקת ריאתי, נסה להוסיף קצת אבקת כורכום למים חמים או תה ולשתות אותה מספר פעמים ביום.

7.קינמון

קינמון הוא עוד משווה טבעי שיכול לעזור לשחרר את הליחה ולהפחית את השיעול.ידוע גם שהוא מסייע בהפחתת הדלקת בריאות ולשפר את הנשימה.כדי להשתמש בקינמון לבצקת ריאתי, נסה להוסיף קצת אבקת קינמון למים חמים או תה ולשתות אותו מספר פעמים ביום.

8.שמן אקליפטוס

שמן אקליפטוס הוא דמוקסטנט טבעי שיכול לעזור להפחית את הדלקת ולשפר את הנשימה.ידוע גם כי הוא מסייע בהפחתת שמירת הנוזלים ומסייע בהפחתת כמות הנוזל בריאות.כדי להשתמש בשמן אקליפטוס לבצקת ריאתי, נסה להוסיף כמה טיפות של השמן למים חמים או תה ולשתות אותו מספר פעמים ביום.

9.ליקריץ

Licorice הוא תרופה צמחית המשמשת במשך מאות שנים לטיפול במחלות שונות, כולל בצקת ריאות.ידוע שזהו מורה טבעי שיכול לעזור להפחית את השיעול ולשחרר ליחה.כדי להשתמש בשושן לבצקת ריאתי, נסה להוסיף קצת אבקת שורש ליקוריץ למים חמים או תה ולשתות אותו מספר פעמים ביום.

10.אורגנו

אורגנו הוא אנטי דלקת טבעי שיכול לעזור להפחית את הדלקת בריאות ולשפר את הנשימה.ידוע גם כי הוא מסייע בהפחתת שמירת הנוזלים ומסייע בהפחתת כמות הנוזל בריאות.כדי להשתמש באורגנו לבצקת ריאתי, נסה להוסיף קצת שמן אורגנו למים חמים או תה ולשתות אותו מספר פעמים ביום.

11.בזיל

בזיל הוא עוד צופה טבעי שיכול לעזור לשחרר את הליחה ולהפחית את השיעול.ידוע גם שהוא מסייע בהפחתת הדלקת בריאות ולשפר את הנשימה.כדי להשתמש בזיליקום לבצקת ריאתי, נסה להוסיף כמה עלי בזיליקום למים חמים או תה ולשתות אותם מספר פעמים

חלק 2: תרופות טבעיות לבצקת ריאתי

בצקת ריאתי היא מצב רפואי מסכן חיים שיכול לגרום לסיבוכים חמורים אם לא נותר מטופל.למרבה המזל, ישנם כמה תרופות טבעיות שעשויות לעזור להקל על הסימפטומים ולהפחית את הסיכון לפתח מצב זה.במאמר זה נדון ב -18 סעדים סודיים ויעילים של סבתא שעשויים לעזור בבצקת ריאתי.

1.ג’ינג’ר

ג’ינג’ר הוא תרופה עתיקה המשמשת במשך מאות שנים לטיפול במגוון מחלות.זהו אנטי דלקתי טבעי ויכול לעזור להפחית נפיחות ודלקת בריאות.זה יכול לעזור להקל על הסימפטומים של בצקת ריאות.ניתן לצרוך ג’ינג’ר בצורה של תה, כמוסות או תמיסות.

2.כורכום

כורכום הוא תרופה טבעית נוספת שיכולה לעזור להפחית דלקת ונפיחות בריאות.הוא מכיל גם נוגדי חמצון חזקים שיכולים לעזור לגוף להילחם נגד רדיקלים חופשיים מזיקים ולהגן על הריאות מפני נזק נוסף.ניתן לצרוך אותו בצורה של תוספי מזון, אבקה או תה.

3.פלפל קאיין

פלפל קאיין הוא תרופה טבעית חזקה שיכולה לעזור להפחית דלקת ולשפר את זרימת הדם.זה יכול לעזור להקל על הסימפטומים של בצקת ריאות ולשפר את התפקוד הכללי של הריאות.ניתן לצרוך פלפל קאיין בצורה של כמוסות, אבקה או תה.

4.שום

שום הוא תרופה טבעית עוצמתית שיש לה תכונות נוגדות חמצון ואנטי דלקתיות.זה יכול לעזור להפחית את הדלקת בריאות ולשפר את התפקוד הכללי של הריאות.ניתן לצרוך שום גולמי, בצורה של כמוסות, או כתה.

5.לימון

לימון הוא תרופה טבעית שיכולה לעזור להפחית דלקת ולשפר את התפקוד הכללי של הריאות.זה יכול גם לעזור להפחית את הסימפטומים של בצקת ריאות.ניתן לצרוך לימון בצורה של מיץ, כמוסות או תמיסות.

6.דבש

דבש הוא תרופה טבעית המשמשת במשך מאות שנים לטיפול במגוון מחלות.זהו אנטי דלקתי טבעי ויכול לעזור להפחית נפיחות ודלקת בריאות.זה יכול לעזור להקל על הסימפטומים של בצקת ריאות.ניתן לצרוך דבש בצורה של סירופ, כמוסות או תמיסות.

7.חומץ תפוחים

חומץ תפוחים הוא תרופה טבעית עוצמתית שיכולה לעזור להפחית את הדלקת ולשפר את זרימת הדם.זה יכול לעזור להפחית את הסימפטומים של בצקת ריאות ולשפר את התפקוד הכולל של הריאות.ניתן לצרוך חומץ תפוחים בצורה של כמוסות, כטוניק, או כתה.

8.אמבטיות מלח אפסום

אמבטיות מלח אפסום הן תרופה טבעית שיכולה לעזור להפחית את הדלקת ולשפר את זרימת הדם.זה יכול לעזור להפחית את הסימפטומים של בצקת ריאות ולשפר את התפקוד הכולל של הריאות.ניתן ליטול אמבטיות מלח אפסום על ידי הוספת כמה כפות מלח אפסום לאמבטיה חמה והשריה לפחות 15 דקות.

9.שורש ליקוריץ

שורש ליקוריץ הוא תרופה עתיקה המשמשת במשך מאות שנים לטיפול במגוון מחלות.זהו אנטי דלקתי טבעי ויכול לעזור להפחית נפיחות ודלקת בריאות.זה יכול לעזור להקל על הסימפטומים של בצקת ריאות.ניתן לצרוך שורש ליקריץ בצורה של תה, כמוסות או תמיסות.

10.שמן אקליפטוס

שמן אקליפטוס הוא תרופה טבעית שיכולה לעזור להפחית את הדלקת ולשפר את התפקוד הכללי של הריאות.זה יכול גם לעזור להפחית את הסימפטומים של בצקת ריאות.ניתן לצרוך שמן אקליפטוס בצורה של כמוסות, כתמורת תמיסה, או כשאף.

11.שורש מרשמלו

שורש מרשמלו הוא תרופה טבעיתזה שימש במשך מאות שנים לטיפול במגוון מחלות.זהו אנטי דלקתי טבעי ויכול לעזור להפחית נפיחות ודלקת בריאות.זה יכול לעזור להקל על הסימפטומים של בצקת ריאות.ניתן לצרוך שורש מרשמלו בצורה של כמוסות, אבקה או תה.

12.שורש ברדוק

בורד

אהבתם? שלחו לחבר\ה שחייב\ת לדעת גם!

דילוג לתוכן