דף הבית » תרופות סבתא » ברונכיטיס כרונית – 17 תרופות סבתות טבעיות וסודיות
ddaddadbdddda dbdaddaddaa  daadaddaddaa daddaaddaa dddadd

ברונכיטיס כרונית – 17 תרופות סבתות טבעיות וסודיות

מהי ברונכיטיס כרונית וכיצד הסעדים של סבתא יכולים לעזור?

ברונכיטיס כרונית היא מצב ארוך טווח של הריאות, שם דרכי הנשימה נעשות חסומות בגלל דלקת וייצור ריר מוגזם.דלקת זו בדרך כלל גורמת לשיעול מתמשך המייצר ליחה וריר, כמו גם לקושי נשימה.אנשים הסובלים מברונכיטיס כרונית חווים לעתים קרובות החמרה בתסמינים שלהם עם שינויים במזג האוויר או בתקופות של לחץ.

סבתות הסתמכו לעתים קרובות עליהן להציע תרופות טבעיות למגוון מחלות.אמנם רבים מהתרופות הללו לא יתגבו על ידי מחקרים מדעיים, אך הם שימשו דורות של אנשים כדי להקל על הסימפטומים של ברונכיטיס כרונית.להלן 17 תרופות סבתות טבעיות וסודיות ששימשו כדי לסייע בניהול המצב:

1.כורכום

כורכום שימש במשך מאות שנים ברפואה איורוודית לטיפול במגוון מחלות, כולל ברונכיטיס כרונית.יש לו תכונות אנטי דלקתיות שעשויות לעזור להפחית את הדלקת והגירוי בדרכי הנשימה הקשורות לברונכיטיס כרונית.

2.שום ודבש

שום ודבש שימשו שניהם באופן מסורתי כדי להקל על הסימפטומים של ברונכיטיס כרונית.השום נחשב כמסייע בהפחתת הדלקת, בעוד שדבש הוא בעל משווה טבעי שעשוי לעזור לשחרר ולגרש את הריר מהריאות.

טיפ: נסה לערבב כפית מיץ שום עם כפית דבש ולקחת אותו פעמיים ביום.

3.ג’ינג’ר

ג’ינג’ר שימש במשך מאות שנים ברפואה סינית מסורתית כדי לסייע בטיפול במחלות רבות, כולל ברונכיטיס כרונית.זה נחשב לסייע בהפחתת דלקת וייצור ריר, כמו גם לעזור לשחרר ריר ולהקל על גודש בחזה.

4.שאיפת קיטור

שאיפת קיטור היא אחת התרופות הנפוצות והמוכנות ביותר לברונכיטיס כרונית.החום הלח עוזר לשחרר את הריר ולהרגיע את דרכי הנשימה, מה שמקל על השיעול של הריר.

5.שמן אקליפטוס

שמן אקליפטוס שימש באופן מסורתי כדי לסייע בהפחתת הדלקת ולשחרר ריר.הוספת כמה טיפות של שמן אקליפטוס לשאיפות קיטור יכולה לסייע בהגדלת היתרונות.

6.חילבה

חילבה היא עשב ששימש באופן מסורתי כדי לסייע בהפחתת הדלקת בריאות ולסייע לשחרור ולגרש ריר.בדרך כלל זה נלקח כתה, או שניתן ללעוס את הזרעים.

7.שורש ליקוריץ

שורש ליקריץ שימש במשך מאות שנים כדי לסייע בהפחתת הדלקת בריאות ולסייע לגוף לגרש ריר.ניתן לקחת אותו כתה או בצורה כמוסה.

8.מיץ בצל

מיץ בצל שימש באופן מסורתי כדי להפחית את הדלקת ולשחרר ריר בריאות.בדרך כלל זה נלקח כתה, או שניתן לערבב את המיץ עם דבש ולקחת דרך הפה.

9.חומץ תפוחים

חומץ סיידר תפוחים נחשב כמסייע בהפחתת הדלקת ולשחרר ריר בריאות.בדרך כלל זה נלקח כתה או מעורבב עם דבש ונלקח דרך הפה.

10.שמן חרדל

שמן חרדל שימש באופן מסורתי כדי לסייע בהפחתת הדלקת ולשחרר ריר בריאות.בדרך כלל הוא מעסה על אזור החזה והגרון כדי לעזור להרגיע את דרכי הנשימה.

11.שמן אורגנו

שמן אורגנו שימש באופן מסורתי כדי לסייע בהפחתת הדלקת ולשחרר ריר בריאות.בדרך כלל זה נלקח כתה או בצורה כמוסה.

12.Mullein

מולין הוא עשב ששימש באופן מסורתי כדי לסייע בהפחתת הדלקת ולשחרר ריר בריאות.בדרך כלל זה נלקח כתה או בצורה כמוסה.

13.קולטספוט

Coltsfoot הוא עשב ששימש באופן מסורתי כדי לסייע בהפחתת הדלקת ולשחרר ריר בריאות.בדרך כלל זה נלקח כתה או בצורה כמוסה.

14.Horehound

Horehound הוא עשב ששימש באופן מסורתי כדי לסייע בהפחתת הדלקת ולשחרר ריר בריאות.בדרך כלל זה נלקח כתה או בצורה כמוסה.

15.THyme

היתרונות של תרופות טבעיות לברונכיטיס כרונית

ברונכיטיס כרונית היא מצב חמור שיכול להשפיע משמעותית על איכות החיים.למרבה המזל, ישנם מספר תרופות טבעיות שיכולות לעזור להקל על התסמינים ולהפחית את הסיכון לסיבוכים.סבתות העבירו הרבה מהתרופות הללו במשך דורות, והן עדיין משמשות כיום כדי לעזור לאנשים עם ברונכיטיס כרונית.להלן 17 תרופות סבתות טבעיות וסודיות לברונכיטיס כרונית.

1.תה צמחים

תה צמחים יכול להיות יעיל מאוד להקלה על תסמינים של ברונכיטיס כרונית.תה העשוי מצמחים כמו מולין, Horehound ו- Thyme יכול לעזור להפחית את הדלקת ולפתוח את דרכי הנשימה.הם יכולים גם לעזור לריר דק, מה שמקל על הגירוש.

2.דבש

דבש הוא תרופה מצוינת לברונכיטיס כרונית.זהו משותף טבעי ויכול לעזור לשחרר ריר, מה שמקל על הגירוש.יש לו גם תכונות אנטיבקטריאליות ואנטי דלקתיות, שיכולות לעזור להפחית את הסיכון לסיבוכים.

3.שום

שום הוא אנטיביוטיקה טבעית ובעל תכונות אנטי דלקתיות עוצמתיות.זה יכול לעזור להפחית את הדלקת בדרכי הנשימה ולעזור להפחית את הסיכון לזיהום.

4.בצל

בצל מכיל תרכובת הנקראת Quercetin, בעלת תכונות אנטי דלקתיות ונוגדות חמצון.הם יכולים לעזור להפחית דלקת בדרכי הנשימה ולהקל על הנשימה.

5.שורש ליקוריץ

שורש ליקוריץ הוא בעל פיקוח טבעי ויכול לעזור לשחרר ריר, מה שמקל על הגירוש.יש לו גם תכונות אנטי דלקתיות, שיכולות לעזור להפחית את הדלקת בדרכי הנשימה.

6.ג’ינג’ר

ג’ינג’ר הוא אנטי דלקתי טבעי ויכול לעזור להפחית את הדלקת בדרכי הנשימה.זה יכול גם לעזור להפחית את ייצור הריר, מה שמקל על הגירוש.

7.כורכום

כורכום הוא אנטי דלקתי חזק ויכול לעזור להפחית את הדלקת בדרכי הנשימה.זה יכול גם לעזור להפחית את הסיכון לזיהום.

8.אקליפטוס

אקליפטוס הוא בעל צורה טבעי ויכול לעזור לשחרר ריר, מה שמקל על הגירוש.יש לו גם תכונות אנטי -פסמודיות, שיכולות לעזור להפחית את התדירות וחומרת השיעול.

9.מנטה

מנטה הוא בעל פיקוח טבעי ויכול לעזור לשחרר ריר, מה שמקל על הגירוש.זה יכול גם לעזור להפחית את הדלקת בדרכי הנשימה, מה שמקל על הנשימה.

10.שורש מרשמלו

שורש מרשמלו הוא אנטי דלקתי טבעי ויכול לעזור להפחית את הדלקת בדרכי הנשימה.זה יכול גם לעזור להפחית את ייצור הריר, מה שמקל על הגירוש.

11.קמומיל

קמומיל הוא בעל משותף טבעי ויכול לעזור לשחרר ריר, מה שמקל על הגירוש.יש לו גם תכונות אנטי -פסמודיות, שיכולות לעזור להפחית את התדירות וחומרת השיעול.

12.טימין

טימין הוא בעל צופה טבעי ויכול לעזור לשחרר ריר, מה שמקל על הגירוש.יש לו גם תכונות חיטוי, שיכולות לעזור להפחית את הסיכון לזיהום.

13.אורגנו

אורגנו הוא בעל משותף טבעי ויכול לעזור לשחרר ריר, מה שמקל על הגירוש.יש לו גם תכונות חיטוי, שיכולות לעזור להפחית את הסיכון לזיהום.

14.בזיל

בזיל הוא בעל משותף טבעי ויכול לעזור לשחרר ריר, מה שמקל על הגירוש.יש לו גם תכונות אנטי דלקתיות, שיכולות לעזור להפחית את הדלקת בדרכי הנשימה.

15.קינמון

קינמון הוא בעל משותף טבעי ויכול לעזור לשחרר ריר, מה שמקל על הגירוש.יש לו גם תכונות אנטי -פסמודיות, שיכולות לעזור להפחית את התדירות וחומרת השיעול.

16.ציפורן

ציפורן הוא מצפה טבעי ויכול לעזור לשחרר ריר, מה שמקל על הגירוש.זה

אהבתם? שלחו לחבר\ה שחייב\ת לדעת גם!

דילוג לתוכן