דף הבית » תרופות סבתא » שיעול עם ליחה – 13 סעדים של סבתא אמינה ותוצרת בית
daddaddc dadd dcddd  dadadddd dadc daddaad ddeddad ddaadda

שיעול עם ליחה – 13 סעדים של סבתא אמינה ותוצרת בית

שיעול עם ליחה: 13 תרופות סבתות אמינות ותוצרת בית

שיעול עם ליחה יכול להוות סימפטום של מצבים בריאותיים רבים ושונים.חשוב לשים לב לסימפטום זה ולהבין את הגורמים האפשריים כדי למצוא תרופה שעובדת.במאמר זה נדון ב -13 תרופות סבתות אמינות ותוצרת בית ששימשו לטיפול בסימפטום זה.אנו נספק טיפים מועילים כיצד להפיק את המרב מהתרופות הללו.

מה השיעול עם ליחה?

שיעול עם ליחה הוא סימפטום שכיח של מצבים בריאותיים רבים ושונים.זה מאופיין בשיעול יבש או רטוב המייצר ריר או ליחה.הפליגה עשויה להיות צלולה, לבנה, צהובה או בצבע ירוק.יתכן שיש לו גם ריח רע.סימפטום זה יכול להיגרם כתוצאה מזיהומים חיידקיים או נגיפיים, אלרגיות, אסטמה ומצבי נשימה אחרים.

הבנת הגורמים לשיעול עם ליחה

חשוב להבין את הגורמים האפשריים לשיעול עם ליחה לפני שתנסה לטפל בזה.הגורמים השכיחים כוללים זיהומים בדרכי הנשימה, כמו הצטננות או שפעת השכיחים, אלרגיות, אסטמה ומצבי נשימה אחרים.חשוב גם לציין כי הגורם לשיעול עם ליחה יכולה להשתנות מאדם לאדם.

הסעדים של סבתא אמינה ותוצרת בית לשיעול עם ליחה

H2: תרופות צמחי מרפא

תרופות צמחיות הן דרך נהדרת לטפל בשיעול עם ליחה.אחד התרופות הפופולריות ביותר הוא תערובת של דבש ולימון.ניתן להכין זאת על ידי ערבוב כפית דבש אחת עם כף אחת של מיץ לימון סחוט טרי.יש לקחת את התערובת שלוש פעמים ביום.תרופה פופולרית נוספת היא תערובת של דבש וג’ינג’ר.ניתן להכין זאת על ידי ערבוב כפית דבש אחת עם כפית אחת של ג’ינג’ר מגורד טרי.יש לקחת את התערובת שלוש פעמים ביום.

תרופות צמחיות אחרות לשיעול עם ליחה כוללות שורש ליקריץ, שורש מרשמלו ואלם חלקלק.עשבי תיבול אלה יכולים להיות ספוגים במים חמים ולהילקח כתה שלוש פעמים ביום.

H2: שמנים אתרים

שמנים אתריים שימשו לטיפול בשיעול עם ליחה במשך מאות שנים.אחד השמנים האתריים הפופולריים ביותר הוא שמן אקליפטוס.ניתן לשאוף שמן זה ישירות או להוסיף למפזר ליצירת אווירה מרגיעה.שמן אתרי פופולרי נוסף לטיפול בשיעול עם ליחה הוא שמן מנטה.ניתן לשאוף זאת ישירות או להוסיף למפזר.

H3: טיפ מועיל

כאשר משתמשים בשמנים אתרים לטיפול בשיעול עם ליחה, חשוב לדלל אותם עם שמן נשא לפני שאפתם או מפזרים אותם.זה ימנע מהם להרגיז את הריאות או העור.

הסעדים של סבתא אמינה ותוצרת בית אחרת לשיעול עם ליחה

בנוסף לתרופות צמחי מרפא ושמן אתרי שהוזכרו לעיל, ישנם כמה תרופות סבתות אמינות ותוצרת בית אחרות לשיעול עם ליחה.אלו כוללים:

• משקאות חמים: שתיית משקאות חמים כמו תה צמחים, מים חמים עם דבש ולימון, או חלב חם עם כורכום יכולים לעזור להקל על שיעול עם ליחה.

• שאיפת קיטור: שאיפת קיטור יכולה לעזור להרגיע את הגרון ולנקות את דרכי הנשימה.

• גרגר מי מלח: גרגר עם מי מלח יכול לעזור להפחית נפיחות בגרון ולפרק ריר.

• שפשוף אדים: שפשוף שפשוף אדים על החזה יכול לעזור לפתוח את דרכי הנשימה ולהפחית את השיעול.

• דבש: אכילת כפית דבש יכולה לעזור להרגיע את הגרון ולהפחית את השיעול.

• בצל: אכילת בצל גולמי יכולה לעזור להפחית את הדלקת ולהפחתת השיעול.

• שום: אכילת שום גולמי יכולה לעזור להפחית דלקת ולהפחתת השיעול.

• ג’ינג’ר: אכילת ג’ינג’ר גולמי יכולה לעזור להפחית את הדלקת ולהפחתת השיעול.

• כורכום: שתיית חלב כורכום יכולה לעזור להפחתת הדלקת ולהפחתת השיעול.

• חומץ תפוחים: שתיית חומץ תפוחים עם מים יכולה לעזור להפחית את הדלקת ולהפחתת השיעול.

סיכום

שיעול עם ליחה יכול להוות סימפטום של מצבים בריאותיים רבים ושונים.חשוב להבין את הגורמים האפשריים ולראותk ייעוץ רפואי אם הסימפטום נמשך.ניתן להשתמש בתרופות רבות של סבתא אמינה ותוצרת בית לטיפול בשיעול עם ליחה, כולל תרופות צמחיות, שמנים אתרים וסעדים ביתיים אחרים.עם הסעדים הנכונים והטיפים המועילים, תוכלו למצוא הקלה מהסימפטום הזה ולחזור להרגיש את המיטב שלכם.

חלק 2: תרופות ביתיות לטיפול בשיעול באמצעות פלג

זו אמונה נפוצה שתרופות ביתיות הן הדרך הטובה ביותר לטפל בשיעול מתמשך עם ליחה.סבתות משתמשות במרכיבים טבעיים במשך מאות שנים כדי ליצור תרופות ביתיות יעילות לשיעול.להלן 13 תרופות סבתות אמינות ותוצרת בית שיכולות לעזור להקל על הסימפטומים של שיעול עם ליחה.

1.דבש ובצל

דבש ובצל שימשו כתרופה לשיעול עם ליחה במשך מאות שנים.השילוב של דבש ובצל עוזר להקל על תסמיני שיעול עם ליחה על ידי הפחתת דלקת, הרגעת הגרון ושחרור הליחה.כדי להכין תרופה זו, פשוט מערבבים כף דבש אחת עם כף אחת של בצל מגורד.צרכו תרופה זו פעמיים עד שלוש ביום.

2.ג’ינג’ר ודבש

ג’ינג’ר ודבש הוא תרופה מסורתית לשיעול עם ליחה.תרופה זו מסייעת בהפחתת הדלקת בגרון ומסייעת לשחרר את הליחה.כדי להכין תרופה זו, ערבבו כפית אחת של ג’ינג’ר מגורד עם כף דבש אחת.צרכו תרופה זו פעמיים עד שלוש ביום.

3.שום ודבש

שום ודבש הוא תרופה מסורתית לשיעול עם ליחה.תרופה זו מסייעת להפחתת הדלקת בגרון ועוזרת לשחרר את הליחה.כדי להכין תרופה זו, מערבבים כף דבש אחת עם שן אחד של שום טחון.צרכו תרופה זו פעמיים עד שלוש ביום.

4.חומץ תפוחים ודבש

חומץ תפוחים ודבש הוא תרופה מסורתית לשיעול עם ליחה.תרופה זו מסייעת להפחתת דלקת בגרון ועוזרת לשחרר את הליחה.כדי להכין תרופה זו, מערבבים כף אחת של חומץ תפוחים עם כף דבש אחת.צרכו תרופה זו פעמיים עד שלוש ביום.

5.תה מנטה

תה מנטה הוא תרופה מסורתית לשיעול עם ליחה.תרופה זו מסייעת להפחתת דלקת בגרון ועוזרת לשחרר את הליחה.כדי ליצור תרופה זו, תלול כפית אחת של עלי מנטה מיובשים בכוס מים רותחים.צרכו תרופה זו פעמיים עד שלוש ביום.

6.מיץ לימון ודבש

מיץ לימון ודבש הוא תרופה מסורתית לשיעול עם ליחה.תרופה זו מסייעת להפחתת דלקת בגרון ועוזרת לשחרר את הליחה.כדי להכין תרופה זו, מערבבים כף אחת של מיץ לימון סחוט טרי עם כף דבש אחת.צרכו תרופה זו פעמיים עד שלוש ביום.

7.כורכום וחלב

כורכום וחלב הם תרופה מסורתית לשיעול עם ליחה.תרופה זו מסייעת להפחתת דלקת בגרון ועוזרת לשחרר את הליחה.כדי להכין תרופה זו, מערבבים כפית אחת של אבקת כורכום עם כוס חלב חם אחת.צרכו תרופה זו פעמיים עד שלוש ביום.

8.שמן קוקוס ודבש

שמן קוקוס ודבש הוא תרופה מסורתית לשיעול עם ליחה.תרופה זו מסייעת להפחתת דלקת בגרון ועוזרת לשחרר את הליחה.כדי להכין תרופה זו, מערבבים כפית אחת של שמן קוקוס עם כף דבש אחת.צרכו תרופה זו פעמיים עד שלוש ביום.

9.שום ובצל

שום ובצל הוא תרופה מסורתית לשיעול עם ליחה.תרופה זו מסייעת להפחתת דלקת בגרון ועוזרת לשחרר את הליחה.כדי להכין תרופה זו, מערבבים שן אחד של שום טחון עם כף אחת של בצל מגורד.צרכו תרופה זו פעמיים עד שלוש ביום.

10.תה שורש ליקריץ

תה שורש ליקוריץ הוא תרופה מסורתית לשיעול עם ליחה.תרופה זו מסייעת להפחתת דלקת בגרון ועוזרת לשחרר את הליחה.כדי ליצור תרופה זו, תלול כפית אחת של שורש ליקריץ בכוס מים רותחים.לִצְרוֹךתרופה זו פעמיים עד שלוש ביום.

11.קאיין פלפל ודבש

פלפל קאיין ודבש הוא תרופה מסורתית לשיעול עם ליחה.תרופה זו מסייעת להפחתת דלקת בגרון ועוזרת לשחרר את הליחה.כדי להכין תרופה זו, מערבבים כפית אחת של פלפל קאיין עם כף דבש אחת.צרכו תרופה זו פעמיים עד שלוש ביום.

אהבתם? שלחו לחבר\ה שחייב\ת לדעת גם!

דילוג לתוכן