דף הבית » תרופות סבתא » ליחה שיעול לתינוק – 20 תרופות של סבתא פופולרית ונפלאה
dcddd daddaddc dcdaaddadda  daadaddaddaa dadc daddaad daddad

ליחה שיעול לתינוק – 20 תרופות של סבתא פופולרית ונפלאה

שיעול הוא סימפטום שכיח של מצבים רבים ויכול להוות מקור לאי נוחות לתינוקות.שיעול ליחה הוא סוג של שיעול רטוב המייצר ריר.אמנם זה יכול להיות קשור להורים, אך ניתן לטפל רבים מהשיעול הללו בתרופות ביתיות פשוטות.במאמר זה נדון ב -20 תרופות פופולריות ונפלאות של סבתא לשיעול ליחה אצל תינוקות.

מבט מקרוב על שיעול ליחה

שיעול ליחה הוא סוג של שיעול רטוב המייצר ריר.לרוב זה קשור לאלרגיות, אסטמה, הצטננות וזיהומים בדרכי הנשימה העליונות.זה יכול להיות סימן למצב חמור יותר, כמו דלקת ריאות, ולכן חשוב לפקח על כל שינוי בחומרת השיעול או בתדירותו.

הסימפטום השכיח ביותר של שיעול ליחה הוא צליל רטוב ופריצה כאשר התינוק שואף ונושף.הריר המיוצר על ידי השיעול עשוי להיות ברור, צהוב או ירוק בצבע.התינוק עלול גם לחוות קושי בנשימה, צפצופים, והידוק החזה.

20 תרופות של סבתא לשיעול ליחה בתינוקות

ישנם תרופות ביתיות רבות לשיעול ליחה אצל תינוקות, ורבים מהם הועברו דרך דורות של סבתות.להלן 20 תרופות פופולריות ונפלאות של סבתא לשיעול ליחה אצל תינוקות.

H2: שאיפת קיטור

שאיפת קיטור היא אחד התרופות היעילות ביותר לשיעול ליחה.מרתיחים סיר מים ומאפשרים לו להתקרר מעט.הניחו מגבת מעל הראש ושאפו את הקיטור למשך 5-10 דקות.זה עוזר לשחרר את הריר ומקל על הגירוש.

H2: הגדל נוזלים

חשוב לשמור על תינוקות לחות במהלך שיעול ליחה.הגדלת כמות הנוזלים שהם שותים יכולה לעזור לדלל את הריר ולהקל על הגירוש.מציעים לתינוק שפע נוזלים כמו מים, חלב אם, פורמולה או פתרונות אלקטרוליטים.

H3: טיפ מועיל:

אם התינוק מתקשה למצוץ או לבלוע, נסה להכניס את הנוזלים לכוס או לבקבוק עם פטמה זרימה איטית.

H2: טיפות האף מלח

טיפות באף מלח יכולות לעזור לשחרר את הריר באף של התינוק ולהקל על הגירוש.הניחו כמה טיפות בכל נחיריים והשתמשו במזרק נורה כדי להניע בעדינות את הריר.

H2: מותק

דבש הוא בעל צופה טבעי ויכול לעזור לשחרר את הריר בגרונו של התינוק.מערבבים 1 כפית דבש עם כוס מים חמים ומציעים אותו לתינוק.

H2: שום

לשום יש תכונות טבעיות אנטיבקטריאליות, אנטי -פטריות ואנטי -ויראליות ויכול לעזור לשחרר את הריר בריאות התינוק.מרתיחים 2-3 שיני שום בכוס מים ומסננים את הנוזל.הציעו לתינוק 1 כפית הנוזל כל כמה שעות.

H2: בצל

הבצל הוא בעל צופה טבעי ויכול לעזור לשחרר את הריר בריאות התינוק.הרתיחו 1 בצל בכוס מים ומסננים את הנוזל.הציעו לתינוק 1 כפית הנוזל כל כמה שעות.

H2: ליקוריץ

Liquorice הוא בעל משותף טבעי ויכול לעזור לשחרר את הריר בריאות התינוק.מרתיחים כפית של שורש ליקוריס בכוס מים ומסננים את הנוזל.הציעו לתינוק 1 כפית הנוזל כל כמה שעות.

H2: ג’ינג’ר

ג’ינג’ר הוא בעל צופה טבעי ויכול לעזור לשחרר את הריר בריאות התינוק.מרתיחים כפית ג’ינג’ר בכוס מים ומסננים את הנוזל.הציעו לתינוק 1 כפית הנוזל כל כמה שעות.

H2: בזיליקום

בזיל הוא בעל משותף טבעי ויכול לעזור לשחרר את הריר בריאות התינוק.מרתיחים כפית עלי בזיליקום בכוס מים ומסננים את הנוזל.הציעו לתינוק 1 כפית הנוזל כל כמה שעות.

H2: כורכום

כורכום הוא אנטי דלקתי טבעי ויכול לעזור להפחית את הדלקת בריאות התינוק.מרתיחים כפית כורכום בכוס מים ומסננים את הנוזל.הציעו לתינוק 1 כפית הנוזל כל כמה שעות.

H2: שמן חרדל

שמן חרדל הוא בעל משותף טבעי ויכול לעזור לשחרר את הריר בריאות התינוק.לעסות בעדינות כמה טיפות שמן חרדל על חזהו של התינוק ובגב.

H2: זרעי קרום

זרעי קארום הם משותפים טבעיים ויכולים לעזור לשחרר את הריר בריאות התינוק.מרתיחים טהאספון של זרעי קרום בכוס של

הסעדים של סבתא לשיעול ליחה אצל תינוקות

כאשר תינוקות מקבלים שיעול ליחה, זה יכול להיות זמן מדאיג מאוד להורים.למרבה המזל, ישנם סעדים רבים של סבתא שיכולים לעזור לנקות את הליחה ולספק הקלה לתינוק.להלן 20 תרופות של סבתא פופולריות ונפלאות לנסות.

1.Steam

אחד התרופות הפופולריות ביותר לשיעול ליחה אצל תינוקות הוא קיטור.פשוט מלאו קערה במים חמים ומאביצים והחזיקו את ראש התינוק מעל הקערה במגבת המכסה את ראשו כדי לעזור לשמור על הקיטור. הקיטור עוזר לשחרר את הפליגה ולהקל על השיעול.

2.דבש

דבש הוא תרופה נהדרת לשיעול ליחה אצל תינוקות.זה עוזר לציפוי ולהרגיע את הגרון ולהפחית דלקת.זה יכול להינתן לתינוקות שגילם מעל 12 חודשים.

3.תה לימון ודבש

תה לימון ודבש הוא תרופה נהדרת לשיעול ליחה אצל תינוקות.פשוט מערבבים כף דבש אחת וכפית מיץ לימון עם כוס מים חמים.תן את זה לתינוק מספר פעמים ביום.

4.גרגר מי מלח

גרגר מי מלח הוא תרופה נהדרת לשיעול ליחה אצל תינוקות.כל שעליך לעשות הוא לערבב כפית מלח אחת בשתי כוסות מים חמים ולתת אותו לתינוק לגרגר כמה פעמים ביום.

5.מיץ בצל

מיץ בצל הוא תרופה נהדרת לשיעול ליחה אצל תינוקות.פשוט מיץ בצל ולתת אותו לתינוק מספר פעמים ביום.

6.מיץ ג’ינג’ר

מיץ ג’ינג’ר הוא תרופה נהדרת לשיעול ליחה אצל תינוקות.פשוט מיץ קצת ג’ינג’ר ותן אותו לתינוק מספר פעמים ביום.

7.מיץ שום

מיץ שום הוא תרופה נהדרת לשיעול ליחה אצל תינוקות.פשוט מיץ קצת שום וייתן אותו לתינוק מספר פעמים ביום.

8.אבקת כורכום

אבקת כורכום היא תרופה נהדרת לשיעול ליחה אצל תינוקות.כל שעליך לעשות הוא לערבב כפית אחת של אבקת כורכום בכוס חלב חם ולתת אותו לתינוק מספר פעמים ביום.

9.Ajwain

אג’וויין הוא תרופה נהדרת לשיעול ליחה אצל תינוקות.כל שעליך לעשות הוא לערבב כפית אחת של אג’וויין בכוס מים חמים ולתת אותו לתינוק מספר פעמים ביום.

10.עלי בזיליקום

עלי בזיליקום הם תרופה נהדרת לשיעול ליחה אצל תינוקות.כל שעליך לעשות הוא לערבב כפית אחת של עלי בזיליקום בכוס מים חמים ולתת אותו לתינוק מספר פעמים ביום.

11.אבקת הל

אבקת הל היא תרופה נהדרת לשיעול ליחה אצל תינוקות.כל שעליך לעשות הוא לערבב כפית אחת של אבקת הל בכוס חלב חם ולתת אותו לתינוק מספר פעמים ביום.

12.אבקת דבש וקינמון

אבקת דבש וקינמון היא תרופה נהדרת לשיעול ליחה אצל תינוקות.כל שעליך לעשות הוא לערבב כפית דבש אחת וכפית אחת של אבקת קינמון בכוס חלב חם ולתת אותו לתינוק מספר פעמים ביום.

13.זרעי חילבה

זרעי חילבה הם תרופה נהדרת לשיעול ליחה אצל תינוקות.פשוט טוחנים כפית אחת של זרעי חילבה ומערבבים אותו בכוס חלב חם ותנו אותו לתינוק מספר פעמים ביום.

14.מיץ גזר

מיץ גזר הוא תרופה נהדרת לשיעול ליחה אצל תינוקות.פשוט מיץ כמה גזר ונותן אותו לתינוק מספר פעמים ביום.

15.חלב קוקוס

חלב קוקוס הוא תרופה נהדרת לשיעול ליחה אצל תינוקות.כל שעליך לעשות הוא לערבב כפית אחת של חלב קוקוס בכוס חלב חם ולתת אותו לתינוק מספר פעמים ביום.

16.שמן קוקוס

שמן קוקוס הוא תרופה נהדרת לשיעול ליחה אצל תינוקות.כל שעליך לעשות הוא לערבב כפית אחת של שמן קוקוס בכוס חלב חם ולתת אותו לתינוק מספר פעמים ביום.

17.חלב שקדים

חלב שקדים הוא תרופה נהדרת

אהבתם? שלחו לחבר\ה שחייב\ת לדעת גם!

דילוג לתוכן