דף הבית » תרופות סבתא » תדר שתן – 13 תרופות סבתות חשובות וזולות
daadda dadaadf  daadaddaddaa daddaaddaa ddaddddaa ddddcddaa

תדר שתן – 13 תרופות סבתות חשובות וזולות

תדר שתן – 13 תרופות סבתות חשובות וזולות
זה לא נדיר לחוות שינויים בתדירות שתן.זה יכול לנבוע ממגוון סיבות, כמו דלקות בדרכי השתן, אבני כליות ואפילו התייבשות.בעוד שרופא יוכל לזהות את הגורם לבעיה, ישנם גם כמה תרופות ביתיות שיכולות לעזור להפחית את תדירות המתן.תרופות אלה כוללות בדרך כלל מרכיבים טבעיים וניתן למצוא אותם בקלות ברוב משקי הבית.להלן 13 מהתרופות היעילות והמחיר סביר ביותר להפחתת תדירות השתן.

1.מיץ חמוציות

מיץ חמוציות הוא תרופה טבעית לזיהומים בדרכי השתן ויכולים לעזור להפחית את תדירות המתן.הוא עשיר בנוגדי חמצון ועוזר לשטוף רעלים מהגוף.כדי להכין תרופה של מיץ חמוציות, פשוט מערבבים כפית של תרכיז חמוציות עם כוס מים ושתה אותם פעמיים ביום.

2.סודה לשתייה

סודה לשתייה יכולה לעזור להפחית את חומציות השתן, שיכולה לעזור להפחית את תדירות המתן.כדי להכין תרופת סודה לשתייה, ממיסים כפית סודה לשתייה בכוס מים ושתה אותה פעמיים ביום.

3.טיפול בחום

החלת חום על הבטן התחתונה יכולה לעזור להפחית את תדירות המתן.ניתן לעשות זאת על ידי השריית אמבטיה חמה למשך 15 דקות או באמצעות כרית חימום.

4.חומץ תפוחים

חומץ תפוחים הוא תרופה טבעית נוספת להפחתת תדירות השתן.זה עוזר לאלף את השתן ויכול לעזור להפחית את תדירות המתן.כדי להכין תרופת חומץ תפוחים, מערבבים כף חומץ תפוחים עם כוס מים ושתה אותו פעמיים ביום.

5.שורש שן הארי

שורש שן הארי הוא משתן ויכול לעזור להפחית את תדירות המתן.כדי ליצור תרופת שורש שן הארי, תלולה כפית אחת של שורש שן הארי בכוס מים רותחים למשך 10 דקות ואז שתו אותו פעמיים ביום.

6.עלה סרפד

עלה סרפד הוא משתן נוסף ויכול לעזור להפחית את תדירות המתן.כדי ליצור תרופה עלה סרפד, תלולה כפית אחת של עלה סרפד בכוס מים רותחים למשך 10 דקות ואז שתו אותו פעמיים ביום.

7.HorseTail

ShoreStail הוא משתן טבעי שיכול לעזור להפחית את תדירות המתן.כדי להכין תרופת זנב סוס, תלולה כפית אחת של סוס כוס מים רותחים למשך 10 דקות ואז שתו אותו פעמיים ביום.

8.Uva ursi

Uva Ursi הוא עשב שיכול לעזור להפחית את תדירות המתן.כדי להכין תרופה UVA URSI, תלולה כפית אחת של UVA URSI בכוס מים רותחים למשך 10 דקות ואז שתו אותו פעמיים ביום.

9.פטרוזיליה

פטרוזיליה היא עשב שיכול לעזור להפחית את תדירות המתן.כדי ליצור תרופה פטרוזילית, תלולה כפית פטרוזיליה בכוס מים רותחים למשך 10 דקות ואז שתו אותה פעמיים ביום.

10.גרגרי ג’וניפר

פירות יער של ג’וניפר הם משתן טבעי ויכולים לעזור להפחית את תדירות המתן.כדי להכין תרופת פירות יער, תלולה כפית אחת של גרגרי ערער בכוס מים רותחים למשך 10 דקות ואז שתו אותם פעמיים ביום.

11.שורש מרשמלו

שורש מרשמלו הוא משתן טבעי ויכול לעזור להפחית את תדירות המתן.כדי ליצור תרופת שורש מרשמלו, תלולה כפית אחת של שורש מרשמלו בכוס מים רותחים למשך 10 דקות ואז שתו אותו פעמיים ביום.

12.מרווה

מרווה הוא עשב שיכול לעזור להפחית את תדירות המתן.כדי ליצור תרופה מרווה, תלול כפית מרווה בכוס מים רותחים למשך 10 דקות ואז שתו אותו פעמיים ביום.

13.מנטה

מנטה הוא עשב שיכול לעזור להפחית את תדירות המתן.כדי ליצור תרופה מנטה, תלולה כפית אחת של מנטה בכוס מים רותחים למשך 10 דקות ואז שתו אותו פעמיים ביום.

טיפים להפוך את הסעדים שלך ליעילים יותר

בעת שימוש באחד מהתרופות לעיל, חשוב להישאר לחות.שתיית מים רבים לאורך היום תעזור לגוף לשטוף

חלק 2:תדר שתן – 13 תרופות סבתות חשובות וזולות

בחלק השני הזה של המאמר, נדון בטיפים וטריקים נוספים שיעזרו לנהל את תדירות השתן שלך.הסעדים של סבתא שימשו במשך דורות לטיפול במחלות רבות, והסעדים שנדונו כאן יעילים ובמחיר סביר כאחד.

9.לשתות הרבה מים

שתיית מים רבים בכל יום עוזרת לשמור על לחות גופך, מה שיכול לעזור להפחית את הצורך להשתין בתדירות גבוהה.הימנע משתיית כמויות גדולות של מים בפעם אחת, מכיוון שזה יכול לתרום למשתנה לעתים קרובות יותר.עדיף לשתות יותר מים לאורך היום, במקום לשתות אותם בבת אחת.

10.קח ויטמין C

ויטמין C הוא דרך מצוינת להפחית את תדירות השתן.זה עוזר לשטוף רעלים מגופך, שיכולים לעזור להפחית את הצורך להשתין.ניתן ליטול ויטמין C בצורה תוספה או לצרוך במזונות כמו פירות הדר, פירות יער וירקות ירוקים.

11.הימנע מאלכוהול וקפאין

גם אלכוהול וגם קפאין יכולים לתרום למשתנה לעתים קרובות יותר.אלכוהול הוא משתן ויכול לגרום לגופך לייצר יותר שתן, ואילו קפאין יכול לעורר את שלפוחית השתן.הימנעות מחומרים אלה יכולה לסייע בהפחתת הצורך להשתין בתדירות גבוהה.

12.עבור לשירותים לפני השינה

ללכת לשירותים לפני השינה יכול לעזור להפחית את הצורך להתעורר כדי להשתין.זה יכול להיות מועיל ללכת לשירותים ממש לפני שאתה הולך לישון, כך שלגופך יש פחות צורך להשתין במהלך הלילה.

13.תרגיל באופן קבוע

פעילות גופנית באופן קבוע יכולה לעזור להפחית את הצורך להשתין בתדירות גבוהה.פעילות גופנית עוזרת לחזק את שרירי השלפוחית, שיכולים לעזור לו להחזיק יותר שתן.בנוסף, פעילות גופנית באופן קבוע יכולה לעזור בשיפור הבריאות הכללית שלך, מה שיכול גם לעזור להפחית את הצורך להשתין בתדירות גבוהה.

מסקנה

תדר שתן יכול להיות בעיה מתסכלת, אך ישנם טיפים וטריקים רבים שיכולים לעזור להפחית את הצורך להשתין.הסעדים של סבתא, כמו שתיית הרבה מים, נטילת ויטמין C, הימנעות מאלכוהול וקפאין, ללכת לשירותים לפני השינה, ולהתאמן באופן קבוע, יכולים לעזור להפחית את הצורך להשתין לעתים קרובות.

שאלות נפוצות

מהן כמה טיפים להפחתת הצורך להשתין לעתים קרובות?

כמה טיפים להפחתת הצורך בהשתין לעתים קרובות כוללים שתיית הרבה מים, נטילת ויטמין C, הימנעות מאלכוהול וקפאין, ללכת לשירותים לפני השינה ולהתאמן באופן קבוע.בנוסף, הימנעות ממזונות שיכולים לעצבן את שלפוחית השתן, כמו מזון חריף, יכולה לעזור להפחית את הצורך להשתין בתדירות גבוהה.

יכול להתעמל באופן קבוע לעזור להפחית את הצורך להשתין לעתים קרובות?

כן, פעילות גופנית באופן קבוע יכולה לעזור להפחית את הצורך להשתין בתדירות גבוהה.פעילות גופנית עוזרת לחזק את שרירי השלפוחית, שיכולים לעזור לו להחזיק יותר שתן.בנוסף, פעילות גופנית באופן קבוע יכולה לעזור בשיפור הבריאות הכללית שלך, מה שיכול גם לעזור להפחית את הצורך להשתין בתדירות גבוהה. למידע נוסף על תדר השתן באתר wikipedia.org .

אהבתם? שלחו לחבר\ה שחייב\ת לדעת גם!

דילוג לתוכן