דף הבית » תרופות סבתא » שקיות עיניים – 18 תרופות סבתות טבעיות ואמינות
dadadddaa daddadddd  daadaddaddaa daddaaddaa dddadddaa ddde

שקיות עיניים – 18 תרופות סבתות טבעיות ואמינות

ההשפעות המכוערות של שקיות עיניים

תיקי עיניים הם תופעה שכיחה בקרב אנשים בכל הגילאים.הם נגרמים על ידי מגוון גורמים, כמו חוסר שינה, עייפות, אלרגיות והזדקנות.בעוד שקיות עיניים עשויות להיות מכוערות, ישנם תרופות טבעיות ואמינות שיכולות לעזור להפחית את המראה שלהם.להלן 18 תרופות של סבתא לתיקי עיניים שקל לנסות בבית.

כיצד להפחית את שקיות העיניים

קומפרס קר

דחיסה קרה היא דרך פשוטה ויעילה להפחתת נפיחות ושקיות עיניים.כל שעליך לעשות הוא להשרות מטלית כביסה נקייה במים קרים ואז הניחו אותו מעל העיניים שלך למשך 10 עד 15 דקות.הטמפרטורה הקרה עוזרת להיצר את כלי הדם מתחת לעיניך, מה שמוביל פחות נפיחות.בנוסף, זה יכול לעזור להפחית את הדלקת ולהקטין את הנפיחות.

מלפפון

מלפפון ידוע בתכונות הקירור והמרעננות שלו.זה יכול לעזור להפחית נפיחות ולהתייבש את העור סביב העיניים שלך.חותכים מלפפון לפרוסות והניחו אותם מעל העיניים.השאירו אותם למשך 10 עד 15 דקות.נוגדי החמצון הטבעיים של המלפפון ותכונות אנטי דלקתיות יכולות לעזור להפחית את המראה של שקיות עיניים.

טיפ ייחודי:

אתה יכול גם להשתמש במיץ מלפפונים כדי לעזור להפחית את שקיות העיניים.משרים שתי רפידות כותנה במיץ ואז הניחו אותן מעל העיניים.השאירו אותם למשך 15 דקות, ואז הסר אותם ושטוף את עיניך במים קרים.

תרופות טבעיות אלה יכולות לעזור להפחית את שקיות העיניים ואת מראה הנפיחות.עם זאת, חשוב לזכור שהעור של כולם שונה, ומה שעובד עבור אדם אחד עשוי לא לעבוד עבור אחר.עדיף לנסות כמה תרופות שונות כדי למצוא את מה שהכי מתאים לך.

חלק 2 – תרופות ביתיות לתיקי עיניים

כשמדובר בהיפטרות מתיקי עיניים, ישנן מספר אפשרויות זמינות.מניתוח יקר לתרופות טבעיות, יש משהו שמתאים לכל תקציב ואורח חיים.להלן 18 תרופות טבעיות לשקיות עיניים שאולי סבתא שלך המליצה.

אלוורה

אלוורה הוא קרם לחות טבעי המסייע להפחתת נפיחות ונפיחות מתחת לעיניים.פשוט החל את ג’ל אלוורה ישירות על האזור המושפע ולהשאיר אותו למשך 10-15 דקות לפני שטיפתו.

מלפפון

מלפפונים הם נוזל קירור טבעי שיכול לעזור להפחית נפיחות מתחת לעיניים.חותכים שתי פרוסות מלפפון דקיקות והניחו אותן מעל העיניים למשך 15 דקות.

שקיות תה

שקיות תה מכילות נוגדי חמצון טבעיים שיכולים לעזור להפחית דלקת ונפיחות מתחת לעיניים.משרים שתי שקיות תה במים חמים למשך מספר דקות, ואז מניחים אותם על העיניים שלך למשך 10-15 דקות.

חלבוני ביצה

חלבוני ביצה הם מעיקים טבעיים שיכולים לעזור להפחית נפיחות מתחת לעיניים.כל שעליך לעשות הוא למרוח שכבה דקה של חלבוני ביצה על האזור הפגוע ולהשאיר אותה למשך 10-15 דקות לפני שטיפתו.

חלב קר

חלב קר מכיל חומצה לקטית, המסייעת להפחתת נפיחות מתחת לעיניים.משרים כדור כותנה בחלב קר ומניחים אותו מעל העיניים שלך למשך 10-15 דקות.

פרוסות תפוחי אדמה

תפוחי אדמה מכילים אנזימים טבעיים ועמילן שיכולים לעזור להפחית נפיחות מתחת לעיניים.חותכים שני דקיםשומני תפוח אדמה ומניחים אותם על עיניכם למשך 10-15 דקות.

מי ורדים

מי ורדים הם מעיקים טבעיים המסייעים להפחתת נפיחות מתחת לעיניים.משרים שני כדורי כותנה במי ורדים והניחו אותם מעל עיניכם למשך 10-15 דקות.

פרוסות עגבניות

עגבניות מכילות אסטרים טבעיים שיכולים לעזור להפחית את הנפיחות מתחת לעיניים.חותכים שתי פרוסות עגבנייה דקות והניחו אותן על העיניים שלך למשך 10-15 דקות.

תה קמומיל

תה קמומיל מכיל נוגדי חמצון טבעיים שיכולים לעזור להפחית דלקת ונפיחות מתחת לעיניים.משרים שני כדורי כותנה בתה קמומיל והניחו אותם על עיניכם למשך 10-15 דקות.

שמן קוקוס

שמן קוקוס הוא קרם לחות טבעי המסייע להפחתת נפיחות מתחת לעיניים.כל שעליך לעשות הוא למרוח כמות קטנה של שמן קוקוס על האזור המושפע ולהשאיר אותו למשך 10-15 דקות לפני שטיפתו.

תה ירוק

תה ירוק מכיל נוגדי חמצון טבעיים שיכולים לעזור להפחית דלקת ונפיחות מתחת לעיניים.משרים שני כדורי כותנה בתה ירוק ומניחים אותם על עיניכם למשך 10-15 דקות.

שמן שקדים

שמן שקדים הוא קרם לחות טבעי המסייע להפחתת נפיחות מתחת לעיניים.כל שעליך לעשות הוא למרוח כמות קטנה של שמן שקדים על האזור המושפע ולהשאיר אותו למשך 10-15 דקות לפני שטיפתו.

חלב ודבש

חלב ודבש מכילים נוגדי חמצון טבעיים שיכולים לעזור להפחית דלקת ונפיחות מתחת לעיניים.מערבבים חלקים שווים של חלב ודבש ומורחים אותו על האזור הפגוע.השאר אותו למשך 10-15 דקות לפני שטיפתו.

תפוח אדמה גולמי

תפוחי אדמה גולמיים מכילים אנזימים טבעיים ועמילן שיכולים לעזור להפחית נפיחות מתחת לעיניים.מגררים תפוח אדמה גולמי ומורחים אותו על האזור המושפע.השאר אותו למשך 10-15 דקות לפני שטיפתו.

מי קוקוס

מי קוקוס הם נוזל קירור טבעי שיכול לעזור להפחית נפיחות מתחת לעיניים.משרים שני כדורי כותנה במי קוקוס ומניחים אותם מעל העיניים שלך למשך 10-15 דקות.

שמן זית

שמן זית הוא קרם לחות טבעי המסייע להפחתת נפיחות מתחת לעיניים.כל שעליך לעשות הוא למרוח כמות קטנה של שמן זית על האזור המושפע ולהשאיר אותו למשך 10-15 דקות לפני שטיפתו.

אבוקדו

אבוקדו הוא נוזל קירור טבעי שיכול לעזור להפחית נפיחות מתחת לעיניים.משך אבוקדו ומחיל אותו על האזור המושפע.עזוב את זה ל -10-

אהבתם? שלחו לחבר\ה שחייב\ת לדעת גם!

דילוג לתוכן