דף הבית » תרופות סבתא » תיקי עיניים – 24 תרופות סבתות מוסמכות וחשובות
daaddad daddadddd  daadaddaddaa daddaaddaa deddadedbddaa ddda

תיקי עיניים – 24 תרופות סבתות מוסמכות וחשובות

הזדקנות היא תהליך טבעי שכולם חווים.לרוע המזל, זה יכול להיות קשה לשמור על סימני ההזדקנות במפרץ.אחד הסימנים הנפוצים ביותר להזדקנות הוא הופעת תיקי עיניים.תיקים אלה נוצרים באזור שמתחת לעיניים ויכולים לגרום לאדם להיראות עייף ומזדקן.למרבה המזל, ישנם מגוון תרופות טבעיות שיכולות לעזור להפחית את המראה של שקיות עיניים ולהשאיר את האזור להיראות נעורים.

סבתות השתמשו בתרופות טבעיות כדי לשמור על עורן נראה צעיר במשך דורות.להלן 24 תרופות מוסמכות וחשובות של סבתא כדי להפחית את המראה של שקיות עיניים.

קומפרס קר

יצירת דחיסה קרה היא דרך פשוטה ויעילה להפחית את המראה של שקיות עיניים.כל שעליך לעשות הוא להשרות מטלית נקייה במים קרים ואז למרוח אותו על האזור הפגוע למשך 10-15 דקות.הטמפרטורה הקרה מסייעת להפחתת הנפיחות ולהיסד את כלי הדם, שיכולים להפחית את המראה של שקיות עיניים.

מלפפונים

מלפפונים משמשים זה מכבר כאנטי-דלקתיים ולהפחתת נפיחות סביב העיניים.כל שעליך לעשות הוא לחתוך שתי פרוסות מלפפון ומרחי אותן על אזור העיניים למשך 10-15 דקות.הטמפרטורה הקרירה עוזרת להפחית נפיחות ודלקת.

טיפ ייחודי ומועיל

לקבלת אפקט קירור נוסף, אחסן את פרוסות המלפפונים במקרר לפני שהם יישמו אותם על האזור המושפע.

שקיות תה

ניתן להשתמש בשקיות תה כדי להפחית את המראה של שקיות עיניים.פשוט תלול שתי שקיות תה במים חמים למשך 2-3 דקות ואז נתן להם להתקרר למשך מספר דקות.לאחר מכן מרחו את שקיות התה על האזור המושפע למשך 10-15 דקות.התה מכיל טאנינים, שיכולים לעזור להפחית נפיחות ונפיחות.

אלוורה

אלוורה יש תכונות אנטי דלקתיות וניתן להשתמש בהן כדי להפחית את המראה של שקיות עיניים.פשוט החל כמות קטנה של ג’ל אלוורה על האזור המושפע ותן לו לשבת 10-15 דקות.הג’ל יעזור להפחית נפיחות ודלקת.

קמומיל

לקמומיל יש תכונות אנטי דלקתיות ונוגדות חמצון שיכולות לעזור להפחית את המראה של שקיות עיניים.פשוט תלול שני שקיות תה קמומיליות במים חמים למשך 2-3 דקות ואז נותנים להם להתקרר.ברגע שהם מגניבים, החל אותם על האזור המושפע למשך 10-15 דקות.הקמומיל יסייע בהפחתת נפיחות ונפיחות.

הסעדים של סבתא לטיפול בשקיות עיניים

תיקי עיניים יכולים להוות מקור למבוכה ותסכול עבור אנשים רבים.למרבה המזל, ישנם מספר סעדים מנוסים ואמיתיים שהועברו מדור לדור, שיכולים לעזור להפחית את המראה של תיקי העיניים שלך.להלן 24 תרופות של סבתא מוסמכות וחשובות בהן תוכלו להשתמש בכדי לעזור להפחית את המראה של שקיות עיניים.

1.קוביות קרח

אחד התרופות הפשוטות ביותר אך היעילות ביותר להפחתת שקיות עיניים הוא להשתמש בקוביות קרח.הקור עוזר להפחית נפיחות ודלקת, שיכולים לעזור להפחית את מראה שקיות העיניים.כדי להשתמש בתרופה זו, עטפו כמה קוביות קרח במטלית נקייה והמרחו אותם על האזור הנגוע למשך מספר דקות.חזור על כמה פעמים ביום לקבלת התוצאות הטובות ביותר.

2.פרוסות מלפפון

פרוסות מלפפון הן עוד תרופה פשוטה אך יעילה לטיפול בשקיות עיניים.המלפפון מכיל נוגדי חמצון טבעיים שיכולים לעזור להפחית נפיחות ודלקת, ואילו קרירותו עוזרת להפחית נפיחות.כדי להשתמש בתרופה זו, פשוט חותכים כמה פרוסות מלפפון והניחו אותן מעל העיניים שלך למשך 15 עד 20 דקות.

3.שקיות תה ירוק

תה ירוק מכיל נוגדי חמצון ותכונות אנטי דלקתיות שיכולות לעזור להפחית נפיחות ונפיחות.כדי להשתמש בתרופה זו, פשוט תלולים שתי שקיות תה ירוק במים חמים למשך מספר דקות.לאחר מכן, הניחו את שקיות התה מעל העיניים והירגעו 15 עד 20 דקות.

4.תפוחי אדמה

תפוחי אדמה אינם מיועדים רק לאכילה – ניתן להשתמש בהם גם להפחתת המראה של שקיות עיניים.תפוחי אדמה מכילים אנזימים טבעיים שיכולים לעזור להפחית נפיחות ודלקת.כדי להשתמש בתרופה זו, פשוט חותכים כמה פרוסות דקות של POTATO והניח אותם מעל העיניים שלך למשך 15 עד 20 דקות.

הסעדים של סבתא נוספת לטיפול בשקיות עיניים

5.חלב קר

ניתן להשתמש בחלב קר כדי להפחית את המראה של שקיות עיניים.חלב קר מכיל חלבונים וחומצות שומן שיכולות לעזור להפחית נפיחות ודלקת.כדי להשתמש בתרופה זו, פשוט להשרות כמה רפידות כותנה בחלב קר והניחו אותן מעל העיניים שלך למשך 15 עד 20 דקות.

6.שמן שקדים

שמן שקדים עשיר בנוגדי חמצון וחומצות שומן שיכולות לעזור להפחית נפיחות ודלקת.כדי להשתמש בתרופה זו, פשוט קח כמה טיפות של שמן שקדים ועסה אותו בעדינות סביב עיניך.השאירו אותו למשך 15 עד 20 דקות ואז שטפו במים קרים.

7.חלבוני ביצה

חלבוני ביצה הם עוד תרופה פשוטה ויעילה להפחתת המראה של שקיות עיניים.חלבוני ביצה מכילים חלבונים ומינרלים שיכולים לעזור להפחית נפיחות ודלקת.כדי להשתמש בתרופה זו, פשוט להקציף שני חלבוני ביצה עד שהם מקציפים ואז מורחים את התערובת על האזור הפגוע.השאירו אותו למשך 15 עד 20 דקות ואז שטפו במים קרים.

8.מיץ לימון

מיץ לימון עשיר בוויטמין C, שיכול לעזור להפחית נפיחות ודלקת.כדי להשתמש בתרופה זו, פשוט ערבבו כמה טיפות של מיץ לימון עם כפית מי ורדים והמרחו אותו על האזור הפגוע.השאירו אותו למשך 15 עד 20 דקות ואז שטפו במים קרים.

מסקנה

תיקי עיניים יכולים להוות מקור למבוכה ותסכול עבור אנשים רבים.למרבה המזל, ישנם מספר סעדים מנוסים ואמיתיים שהועברו מדור לדור, שיכולים לעזור להפחית את המראה של תיקי העיניים שלך.מקוביות קרח ועד פרוסות מלפפון וחלבוני ביצה ועד מיץ לימון, ישנם מספר תרופות של סבתא שיכולות לעזור להפחית את מראה שקיות העיניים.

שאלות נפוצות

  • ש: מהם כמה מהתרופות הטובות ביותר לטיפול בשקיות עיניים?
    ת: כמה מהתרופות הטובות ביותר לטיפול בשקיות עיניים כוללות קוביות קרח, פרוסות מלפפון, שקיות תה ירוק, תפוחי אדמה, חלב קר, שמן שקדים, חלבוני ביצה ומיץ לימון.

לסיכום, ניתן לטפל בשקיות עיניים במגוון תרופות של סבתא, כולל קוביות קרח, פרוסות מלפפון, שקיות תה ירוק, תפוחי אדמה, חלב קר, שמן שקדים, חלבוני ביצה ומיץ לימון.בעזרת שימוש קבוע בסעדים אלה, אתה יכול לעזור להפחית את המראה של שקיות העיניים שלך.יתר על כן, אם יש לך שאלות או חששות לגבי כל אחד מהתרופות הללו

אהבתם? שלחו לחבר\ה שחייב\ת לדעת גם!

דילוג לתוכן