דף הבית » תרופות סבתא » איך להיפטר מסימני מתיחה – 18 תרופות של סבתא להכנה מהירה וסודית
ddda dcdddadda dedaddedad dedaaddd  daadaddaddaa dadc daddaa

איך להיפטר מסימני מתיחה – 18 תרופות של סבתא להכנה מהירה וסודית

מהם סימני מתיחה?

סימני מתיחה הם פסים מטוענים על העור שיכולים להופיע במהלך ההיריון, גיל ההתבגרות או עלייה מהירה במשקל.סימני מתיחה נגרמים על ידי העור הנמתח במהירות, מה שעלול לגרום לסיבי הקולגן והאלסטין בעור להישבר.זה יכול לגרום לעור להופיע אדמדם או סגול.עם הזמן, צבע סימני המתיחה ידהה והם יורגשו פחות.

כיצד להיפטר מסימני מתיחה

סימני מתיחה יכולים להיות קשה להיפטר מהם, אך ישנם כמה דברים שאתה יכול לעשות כדי לעזור להפחית את המראה שלהם.להלן מספר 18 תרופות של סבתא להכנה מהירה וסודית כדי לעזור להיפטר מסימני מתיחה:

1.אלוורה

אלוורה הוא קרם לחות טבעי שיכול לעזור להפחית את המראה של סימני מתיחה.החל ג’ל אלוורה ישירות על האזור המושפע מספר פעמים ביום.

2.חמאת קקאו

חמאת קקאו היא חמאה טבעית שיכולה לעזור להפחית את המראה של סימני מתיחה.החל חמאת קקאו ישירות על האזור המושפע מספר פעמים ביום.

3.שמן קיק

לשמן קיק יש תכונות ריפוי טבעיות ומרגיעות עור שיכולות לעזור להפחית את המראה של סימני מתיחה.החל שמן קיק ישירות על האזור המושפע ועסה אותו למשך מספר דקות.

4.מיץ לימון

למיץ לימון יש תכונות לייר עור טבעיות שיכולות לעזור להפחית את המראה של סימני מתיחה.החל מיץ לימון ישירות על האזור המושפע מספר פעמים ביום.

5.שמן זית

שמן זית הוא קרם לחות טבעי שיכול לעזור להפחית את המראה של סימני מתיחה.החל שמן זית ישירות על האזור המושפע ועסה אותו במשך מספר דקות.

6.מיץ מלפפון

מיץ מלפפונים הוא חומר להירור עור טבעי שיכול לעזור להפחית את המראה של סימני מתיחה.החל מיץ מלפפונים ישירות על האזור המושפע מספר פעמים ביום.

7.חלבוני ביצה

חלבוני ביצה יכולים לעזור להפחית את המראה של סימני מתיחה.מרחו חלבונים ישירות על האזור הפגוע ומאפשרים להם להתייבש לפני שטיפתם.

8.מיץ תפוחי אדמה

מיץ תפוחי אדמה הוא חומר לייר עור טבעי שיכול לעזור להפחית את המראה של סימני מתיחה.החל מיץ תפוחי אדמה ישירות על האזור המושפע מספר פעמים ביום.

9.שמן ויטמין E

שמן ויטמין E הוא קרם לחות טבעי שיכול לעזור להפחית את המראה של סימני מתיחה.החל שמן ויטמין E ישירות על האזור המושפע ועסה אותו למשך מספר דקות.

10.אבקת כורכום

אבקת כורכום היא חומר לייר עור טבעי שיכול לעזור להפחית את המראה של סימני מתיחה.מערבבים אבקת כורכום עם מים או דבש כדי להכין משחה ומרחים אותה ישירות על האזור הפגוע.

11.שמן קוקוס

שמן קוקוס הוא קרם לחות טבעי שיכול לעזור להפחית את מראה סימני המתיחה.החל שמן קוקוס ישירות על האזור המושפע ועסה אותו למשך מספר דקות.

12.סודה לשתייה

סודה לשתייה יכולה לעזור להפחית את המראה של סימני מתיחה.מערבבים סודה לשתייה עם מים לייצור משחה ומורחים אותה ישירות על האזור הפגוע.

13.חמאת שיאה

חמאת שיאה היא חמאה טבעית שיכולה לעזור להפחית את המראה של סימני מתיחה.החל חמאת שיאה ישירות על האזור המושפע מספר פעמים ביום.

14.קפה שטח

שטחי קפה יכולים לעזור להפחית את המראה של סימני מתיחה.מערבבים שטחי קפה עם שמן זית להכנת משחה ומורחים אותו ישירות על האזור המושפע.

15.שמן אבוקדו

שמן אבוקדו הוא קרם לחות טבעי שיכול לעזור להפחית את המראה של סימני מתיחה.החל שמן אבוקדו ישירות על האזור המושפע ועסה אותו למשך מספר דקות.

16.חומץ תפוחים

חומץ תפוחים הוא בעל תכונות לייר עור טבעיות שיכולות לעזור להפחית את המראה של סימני מתיחה.החל חומץ תפוחים ישירות על האזור המושפע מספר פעמים ביום.

17.יוגורט

יוגורט יכול לעזור להפחית את המראה של סימני מתיחה.החל יוגורט רגיל ישירות על האזור המושפע ואפשר לו לשבת 15 דקות לפני שטיפתו.

18.תפוח אדמה

הסעדים של סבתא

סימני מתיחה יכולים להיות נושא מביך עבור אנשים רבים.למרבה המזל, ישנם כמה סעדים של סבתא שיכולים לעזור להיפטר מסימני מתיחה במהירות ובסתר.להלן 18 תרופות שונות לנסות:

1.שמן קיק

שמן קיק הוא תרופה פופולרית לסימני מתיחה.על פי ההערכה, היא מסייעת להפחית את המראה של סימני מתיחה ולשפר את גמישות העור.כדי להשתמש בתרופה זו, עיסוי שמן קיק ישירות על האזור הפגוע פעמיים ביום.

2.חלבוני ביצה

חלבוני ביצה יכולים לעזור להפחית את המראה של סימני מתיחה.כדי להשתמש בתרופה זו, מערבבים יחד שתי חלבוני ביצה וכמה טיפות מיץ לימון.מרחו את התערובת על האזור המושפע והשאירו אותה למשך 10-15 דקות.שוטפים במים חמים.

3.אלוורה

אלוורה יש תכונות אנטי דלקתיות וריפוי, מה שהופך אותו לתרופה יעילה לסימני מתיחה.כדי להשתמש בתרופה זו, החל ג’ל אלוורה ישירות על האזור הפגוע ועסה אותו בעור.השאירו אותו למשך 15 דקות לפני השטיפה במים חמים.

4.חמאת קקאו

חמאת קקאו היא תרופה פופולרית לסימני מתיחה.ההערכה היא כי היא מסייעת בשיפור גמישות העור ולהפחית את המראה של סימני מתיחה.כדי להשתמש בתרופה זו, עיסוי חמאת קקאו ישירות לאזור הפגוע פעמיים ביום.

5.שמן זית

שמן זית הוא קרם לחות טבעי שיכול לעזור להפחית את המראה של סימני מתיחה.כדי להשתמש בתרופה זו, עיסוי שמן זית ישירות לאזור הפגוע פעמיים ביום.

6.ויטמין E

על פי ההערכה, ויטמין E מסייע בשיפור גמישות העור ולהפחית את המראה של סימני מתיחה.כדי להשתמש בתרופה זו, החל שמן ויטמין E ישירות על האזור הפגוע פעמיים ביום.

7.מלפפון

למלפפון תכונות לייר עור טבעיות שיכולות לעזור להפחית את המראה של סימני מתיחה.כדי להשתמש בתרופה זו, מועכים מלפפון על משחה והפעילו אותו ישירות על האזור הפגוע.השאירו אותו למשך 15 דקות לפני השטיפה במים חמים.

8.מיץ תפוחי אדמה

מיץ תפוחי אדמה יכול לעזור להפחית את מראה סימני המתיחה.כדי להשתמש בתרופה זו, למרוח מיץ תפוחי אדמה ישירות על האזור הפגוע והשאיר אותו דולק למשך 15 דקות לפני שטיפתו במים חמים.

9.חומץ תפוחים

חומץ תפוחים הוא טונר עור טבעי שיכול לעזור להפחית את המראה של סימני מתיחה.כדי להשתמש בתרופה זו, מערבבים יחד חלק אחד חומץ תפוחים ושני חלקים מים.מרחו את התערובת ישירות על האזור הפגוע והשאירו אותה במשך 15 דקות לפני שטיפתם במים חמים.

10.יוגורט

יוגורט הוא פילינג עור טבעי שיכול לעזור להפחית את המראה של סימני מתיחה.כדי להשתמש בתרופה זו, מערבבים יחד ½ כוס יוגורט רגיל וכמה טיפות מיץ לימון.מרחו את התערובת ישירות על האזור הפגוע והשאירו אותה במשך 15 דקות לפני שטיפתם במים חמים.

11.אבוקדו

שמן אבוקדו הוא קרם לחות בעור טבעי שיכול לעזור להפחית את המראה של סימני מתיחה.כדי להשתמש בתרופה זו, מועכים אבוקדו לעיסה ומורחים אותו ישירות על האזור הפגוע.השאירו אותו למשך 15 דקות לפני השטיפה במים חמים.

12.סודה לשתייה

סודה לשתייה היא פילינג עור טבעי שיכול לעזור להפחית את המראה של סימני מתיחה.כדי להשתמש בתרופה זו, מערבבים יחד כפית אחת של סודה לשתייה ושתי כפות מים.מרחו את התערובת ישירות על האזור הפגוע והשאירו אותה במשך 15 דקות לפני שטיפתם במים חמים.

13.שמן קוקוס

שמן קוקוס הוא קרם לחות בעור טבעי שיכול לעזור להפחית את המראה של סימני מתיחה.כדי להשתמש בתרופה זו, עיסוי שמן קוקוס ישירות על האזור הפגוע פעמיים ביום.

14.עגבניות

עגבניות הן מלקת עור טבעית שיכולה לעזור להפחית את המראה של סימני מתיחה.כדי להשתמש בתרופה זו, מועכים עגבנייה לעיסה ומורחים אותה ישירות על האזור הפגוע.השאירו אותו למשך 15 דקותtes לפני ששוטפים אותו במים חמים.

15.מיץ לימון

מיץ לימון הוא מברר עור טבעי שיכול לעזור להפחית את המראה של סימני מתיחה.כדי להשתמש בתרופה זו

אהבתם? שלחו לחבר\ה שחייב\ת לדעת גם!

דילוג לתוכן