דף הבית » תרופות סבתא » תיקים מתחת לעיניים – 13 תרופות של סבתא מיוחדת על בסיס ניסיון
daaddaddd dedaaddaa dcdaddadddd  daadaddaddaa dadc daddaad dedd

תיקים מתחת לעיניים – 13 תרופות של סבתא מיוחדת על בסיס ניסיון

עיגולים כהים או תיקים מתחת לעיניים יכולים להיות בעיה אמיתית, במיוחד עבור אנשים שנמצאים כל הזמן בדרכים.זהו מצב שיכול להיגרם מכמה גורמים, כמו חוסר שינה, לחץ, גיל, גנטיקה ואלרגיות.למרבה המזל, ישנם כמה תרופות טבעיות המשמשות במשך מאות שנים על ידי סבתות ברחבי העולם כדי לצמצם את המראה של עיגולים כהים ותיקים מתחת לעיניים.

13 הסעדים של סבתא לתיקים מתחת לעיניים

1.פרוסות מלפפון

מלפפונים הם תרופה טבעית פופולרית לתיקים מתחת לעיניים.פרוסות המלפפון הקרות והמרעננות יכולות לעזור להפחית נפיחות ונפיחות.פשוט הניחו כמה פרוסות על העיניים למשך 15 דקות ואז שטפו במים קרירים.

2.שקיות תה

ניתן להשתמש בשקיות תה גם כדי לעזור להפחית את מראה התיקים מתחת לעיניים.משרים שתי שקיות תה במים חמים למשך מספר דקות ואז מניחים אותם על העיניים והירגעו 15-20 דקות.נוגדי החמצון בתה יעזרו להפחית נפיחות ושינוי צבע.

3.אלוורה ורה ג’ל

לג’ל אלוורה יש תכונות ריפוי רבות וניתן להשתמש בה כדי להפחית נפיחות ועיגולים כהים מתחת לעיניים.כל שעליך לעשות הוא למרוח קצת ג’ל אלוורה על אזור העיניים שלך והשאיר אותו למשך 15 דקות.יש לשטוף במים קרירים ולחזור על תהליך זה כל יום.

4.מים קרים

ניתן להשתמש במים קרים להפחתת נפיחות ועיגולים כהים מתחת לעיניים.משרים מטלית כביסה במים קרים והניחו אותה על העיניים למשך 15 דקות.זה יעזור להפחית נפיחות ושינוי צבע.

5.פרוסות תפוחי אדמה

תפוחי אדמה הם תרופה טבעית נוספת שניתן להשתמש בה כדי להפחית את מראה התיקים מתחת לעיניים.פשוט פורסים תפוח אדמה ואז מניחים את הפרוסות על העיניים למשך 15 דקות.יש לשטוף במים קרירים ולחזור על תהליך זה כל יום.

6.חלב

ניתן להשתמש בחלב גם להפחתת נפיחות ומעגלים כהים מתחת לעיניים.משרים כדור כותנה בחלב קר ואז הניחו אותו על העיניים למשך 15 דקות.זה יעזור להפחית נפיחות ושינוי צבע.

7.שמן קוקוס

לשמן הקוקוס תכונות ריפוי רבות וניתן להשתמש בה כדי להפחית את הנפיחות והעיגולים הכהים מתחת לעיניים.כל שעליך לעשות הוא למרוח קצת שמן קוקוס על אזור העיניים שלך והשאיר אותו למשך 15 דקות.יש לשטוף במים קרירים ולחזור על תהליך זה כל יום.

8.מי ורדים

ניתן להשתמש במי ורדים גם כדי להפחית את מראה השקיות מתחת לעיניים.משרים כדור כותנה במי ורדים ואז הניחו אותו על העיניים למשך 15 דקות.נוגדי החמצון במי הוורדים יסייעו בהפחתת נפיחות ושינוי צבע.

9.תה קמומיל

תה קמומיל הוא תרופה טבעית פופולרית להפחתת שקיות מתחת לעיניים.פשוט תלול שני שקיות תה קמומיליות במים חמים למשך כמה דקות ואז מניחים אותם על העיניים ולהירגע למשך 15-20 דקות.נוגדי החמצון בתה יעזרו להפחית נפיחות ושינוי צבע.

10.כפות קרות

ניתן להשתמש בכפות קרות גם כדי להפחית את מראה התיקים מתחת לעיניים.פשוט מניחים שתי כפות קרות על העיניים שלך למשך 15 דקות ואז לשטוף במים קרירים.זה יעזור להפחית נפיחות ושינוי צבע.

11.מיץ לימון

ניתן להשתמש במיץ לימון להפחתת נפיחות ועיגולים כהים מתחת לעיניים.משרים כדור כותנה במיץ לימון ואז מניחים אותו על העיניים למשך 15 דקות.חומצת הלימון במיץ הלימון תעזור להפחית נפיחות ושינוי צבע.

12.מיץ מלפפון

ניתן להשתמש במיץ מלפפונים גם כדי להפחית את מראה השקיות מתחת לעיניים.משרים כדור כותנה במיץ מלפפונים ואז מניחים אותו על העיניים למשך 15 דקות.נוגדי החמצון במיץ המלפפונים יעזרו להפחית נפיחות ושינוי צבע.

13.מכשפה לוז

Hitch Hazel היא תרופה טבעית פופולרית להפחתת תיקים מתחת לעיניים.כל שעליך לעשות הוא למרוח קצת לוז מכשפות על אזור העיניים שלך והשאיר אותו למשך 15 דקות.יש לשטוף במים קרירים ולחזור על תהליך זה כל יום.

טיפ ייחודי

קצה מועיל להפחתת המראה של עיגולים כהים ותיקים מתחת לעיניים הוא

גרנדהסעדים של האם – הכל טבעי ויעיל

כשאנחנו מתבגרים, העור סביב עינינו יכול להיות רזה ועדין, מה שמוביל למראה של תיקים ועיגולים כהים.למרבה המזל, ישנם כמה תרופות ביתיות המשמשות סבתות בכל רחבי העולם כדי לעזור להפחית את מראה התיקים מתחת לעיניים.להלן 13 תרופות של סבתא מיוחדת שהועברו לאורך דורות להפחתת תיקים מתחת לעיניים.

1.קומפרס קר

קומפרס קר הוא תרופה קלאסית להפחתת תיקים מתחת לעיניים.השריית מטלית נקייה במים קרים ומריחתו על העיניים יכולה לעזור להפחית נפיחות ולשפר את המראה של עיגולים כהים.הטמפרטורה הקרה עוזרת להיצר את כלי הדם ולהפחית את הדלקת.

2.פרוסות מלפפון

פרוסות מלפפון הן אחד התרופות הפופולריות ביותר להפחתת שקיות מתחת לעיניים.תכונות הקירור הטבעיות של מלפפונים עוזרות להפחתת נפיחות ולהבהיר את העור.כל שעליך לעשות הוא לחתוך כמה פרוסות מלפפון ולהניח אותן על העיניים במשך 10-15 דקות.

3.שקיות תה

שקיות תה הן תרופה קלאסית נוספת להפחתת שקיות מתחת לעיניים.הקפאין בתה עוזר להיצר כלי דם ולהפחתת דלקת.כל שעליך לעשות הוא לספוג כמה שקיות התה האהובות עליך במים חמים ואז מניחים אותם על העיניים במשך 10-15 דקות.

4.אלוורה ורה ג’ל

ג’ל אלוורה ידוע בתכונותיו האנטי-דלקתיות והרגיעה בעור.זה יכול לעזור להפחית נפיחות ולהבהיר את העור סביב העיניים.כל שעליך לעשות הוא למרוח כמות קטנה של ג’ל אלוורה על העיניים והשאיר אותה כ- 10-15 דקות.

5.תפוחי אדמה

לתפוחי אדמה תכונות הלבנה טבעיות שיכולות לעזור להבהיר עיגולים כהים.פשוט מגררים תפוח אדמה גולמי והניחו את המיץ על כדור כותנה.מרחו את המיץ על העיניים והשאירו אותו כ 10-15 דקות.

6.חלב

חלב הוא חומר להריעת עור טבעי ויכול לעזור להפחית נפיחות ולהבהיר את העור סביב העיניים.כל שעליך לעשות הוא להשרות כדור כותנה בחלב קר ולהניח אותו על העיניים כ 10-15 דקות.

7.מי ורדים

מי ורדים ידועים בתכונותיהם האנטי דלקתיות והרגישות העור.זה יכול לעזור להפחית נפיחות ולהבהיר את העור סביב העיניים.כל שעליך לעשות הוא לספוג כדור כותנה במי ורדים ולהניח אותו על העיניים למשך 10-15 דקות.

8.כורכום

כורכום הוא חומר הלבנה טבעי שיכול לעזור להפחית מעגלים כהים.פשוט מערבבים כפית אבקת כורכום עם כמה טיפות חלב להכנת משחה.החל את העיסה על העיניים והשאיר אותה כ- 10-15 דקות.

9.שמן קוקוס

שמן קוקוס ידוע בתכונותיו הלחות ואנטי דלקתיות.זה יכול לעזור להפחית נפיחות ולהבהיר את העור סביב העיניים.פשוט מרחו כמות קטנה של שמן קוקוס על העיניים והשאירו אותו כ 10-15 דקות.

10.מכשפה לוז

לוז מכשפה הוא מענק טבעי שיכול לעזור להפחית נפיחות ולהבהיר את העור סביב העיניים.כל שעליך לעשות הוא להשרות כדור כותנה בלוז המכשפה ולהניח אותו על העיניים במשך 10-15 דקות.

11.עגבניות

לעגבניות תכונות הלבנה טבעיות שיכולות לעזור להפחית מעגלים כהים.פשוט מגררים עגבנייה והניחו את המיץ על כדור כותנה.מרחו את המיץ על העיניים והשאירו אותו כ 10-15 דקות.

12.כפות קרות

כפות קרות הן תרופה קלאסית להפחתת תיקים מתחת לעיניים.פשוט הניחו כמה כפות קרות על העיניים ותנו להם לשבת בערך 10-15 דקות.הטמפרטורה הקרה עוזרת להיצר את כלי הדם ולהפחית את הדלקת.

13.חלבוני ביצה

חלבוני ביצה ידועים בתכונותיהם האנטי-דלקתיות ומדירת העור.הם יכולים לעזור להפחית נפיחות ולהבהיר את העור סביב העיניים.פשוט להקציף לבן ביצה ולהחיל אותה על העיניים.השאירו אותו בערך 10-15 דקות.

מסקנה

תיקים מתחת לעיניים יכולים להוות מקור לתסכול עבור אנשים רבים.למרבה המזל, לרבים מאיתנו יש גישה לתרופות של סבתא שלנו,שיש לו

אהבתם? שלחו לחבר\ה שחייב\ת לדעת גם!

דילוג לתוכן