דף הבית » תרופות סבתא » שלשול תינוקות – 8 תרופות סבתות טבעיות ובריאות
dadcdaddc daaddaddaddaa  daadaddaddaa daddaaddaa dddadddaa dd

שלשול תינוקות – 8 תרופות סבתות טבעיות ובריאות

מה זה שלשול תינוקות?

שלשול לתינוקות הוא מצב שכיח בו לתינוק יש צואה רופפת ומימית יותר משלוש פעמים בתקופה של 24 שעות.זה נגרם על ידי זיהום או גירוי במעיים.זה יכול להיות לא נוח ואפילו כואב לתינוק, ויכול להוביל להתייבשות אם לא מטפלים בהם כראוי.

8 התרופות של סבתא טבעית ובריאה לשלשול לתינוקות

כשמדובר בטיפול בשלשול לתינוקות, ישנם מספר תרופות טבעיות ובריאות שונות שהועברו לאורך הדורות.להלן 8 מהתרופות הטובות ביותר של הסבתא לטיפול בשלשול לתינוקות.

1.חומץ תפוחים

חומץ תפוחים משמש זה מכבר כתרופה ביתית למגוון מחלות, כולל שלשול תינוקות.זה פועל על ידי שחזור איזון החומצה והלקלין במעיים, המסייע להפחתת דלקת ולהרגיע את הרקמות המוגרות.כדי להשתמש בתרופה זו, הוסף 1 כפית חומץ תפוחים לספל מים חמים ותן אותו לתינוק שלך לשתות.

2.תה קמומיל

תה קמומיל הוא תרופה נהדרת לשלשול לתינוקות.התה מכיל תרכובות המסייעות להפחתת דלקת ולהרגיע את המעיים.כדי להשתמש בתרופה זו, תלולה 1 כפית פרחי קמומיל בכוס מים רותחים למשך 10 דקות.מסננים את התה ונותנים לו להתקרר לפני שתעבירו לתינוק שלכם.

3.מי אורז

מי אורז הם תרופה נוספת המשמשת במשך מאות שנים לטיפול בשלשול אצל תינוקות.האורז מכיל עמילן המסייע לספוג עודפי מים ולהקים את הצואה.כדי להשתמש בתרופה זו, בישלו כוס 1 של אורז לבן רגיל בשתי כוסות מים עד שהאורז רך.מסננים את מי האורז ונותנים להם להתקרר לפני שהם נותנים אותם לתינוקכם.

4.יוגורט

יוגורט מכיל פרוביוטיקה, שהם חיידקים מועילים שיכולים לעזור להחזיר את איזון חיידקי הבטן הבריאים.זה יכול לעזור להפחית דלקת ולהרגיע את המעיים.כדי להשתמש בתרופה זו, תן לתינוקך כמה כפות של יוגורט רגיל ולא ממותק בכל יום.

5.בננות

בננות הן מקור נהדר לאשלגן, שיכול לעזור להחליף אלקטרוליטים שאבדו בגלל שלשול.כדי להשתמש בתרופה זו, תן לתינוקך בננה בשלה בכל יום.

6.דבש

לדבש תכונות אנטיבקטריאליות ואנטי דלקתיות שיכולות לעזור להפחית דלקת ולהרגיע את המעיים.כדי להשתמש בתרופה זו, תן לתינוקך כפית דבש מעורבב עם כוס מים חמים בכל יום.

7.מי קוקוס

מי קוקוס עשירים באלקטרוליטים, שיכולים לעזור להחליף נוזלים ומינרלים שאבדו.כדי להשתמש בתרופה זו, תן לתינוקך 1/2 כוס מי קוקוס בכל יום.

8.מיץ גזר

גזר גבוה בוויטמינים ובמינרלים, שיכולים לעזור להחזיר איזון אלקטרוליטים ולהרגיע את המעיים.כדי להשתמש בתרופה זו, תן לתינוקך 1/2 כוס מיץ גזר טרי בכל יום.

טיפ ייחודי ומועיל

חשוב לפנות לייעוץ רפואי אם התינוק שלך סובל משלשול במשך יותר משלושה ימים.התייבשות יכולה להוות דאגה רצינית, ורופא יכול לעזור לקבוע את דרך הפעולה הטובה ביותר.

כמו כן, חשוב לציין כי חלק מהתרופות הללו עשויים שלא להתאים לתינוקות עם מצבים רפואיים מסוימים, ולכן התייעץ תמיד עם הרופא שלך לפני שתעניק לתינוקך כל תרופה ביתית.

4.שיבולת שועל להפחתת אי נוחות

שיבולת שועל ידועה כגורם לא רק מקור נהדר לסיבים תזונתיים, אלא גם תרופה טבעית נהדרת לאי נוחות בבטן.שיבולת שועל משפיעה מרגיעה על מערכת העיכול, המסייעת להפחתת הכאב הקשור לשלשול.יתר על כן, תכולת הסיבים הגבוהה של שיבולת שועל עוזרת לספוג עודפי מים בדרכי העיכול ויכולה לעזור להפוך את הצואה למוצקת יותר.כדי להשתמש בשיבולת שועל כדי להפחית את אי הנוחות, לבשל כוס שיבולת שועל אחת ולתת לו להתקרר לפני שתגיש אותה לתינוקך.

כיצד להכין שיבולת שועל לתינוקות

הכנת שיבולת שועל לתינוקות היא קלה ופשוטה.התחל על ידי הבאת שתי כוסות מים לרתיחה בסיר.ברגע שהמים רותחים, הוסיפו לאט כוס אחתשל שיבולת שועל, תוך ערבוב מדי פעם כדי לוודא ש- Oatmeal לא מתגבשת.לאחר שנוספה כל שיבולת השועל, צמצמו את האש ונותנים לשיבולת השועל לבשל כעשר דקות, או עד שהוא רך וקרמי.תנו לשיבולת השועל להתקרר לפני שתגישו אותו לתינוק שלכם.

5.תה קמומיל

תה קמומיל שימש זה מכבר כתרופה טבעית למחלות בטן.ידוע שיש לו השפעה מרגיעה ומרגיעה על מערכת העיכול, שיכולה לעזור להפחית את אי הנוחות הקשורה לשלשול.יתר על כן, תה קמומיל יכול לעזור להפחית את הדלקת במעיים, מה שיכול לעזור להפחית את תדירות פרקי השלשול.כדי להשתמש בתה קמומיל כדי להפחית את אי הנוחות, תלול כפית אחת של פרחי קמומיל בכוס מים רותחים למשך עשר דקות.תן לתה להתקרר לפני שתגיש אותו לתינוק שלך.

כיצד להכין תה קמומיל לתינוקות

הכנת תה קמומיל לתינוקות היא קלה ופשוטה.התחל על ידי הבאת שתי כוסות מים לרתיחה בסיר.ברגע שהמים רותחים, הוסיפו כפית אחת של פרחי קמומיל ותנו לתה תלול למשך 10 דקות.לאחר סיום התה משולב, הסר את הפרחים ותן לתה להתקרר לפני שהוא מגיש אותו לתינוקך.

6.חומץ תפוחים

חומץ תפוחים ידוע כתרופה טבעית נהדרת למחלות בטן.ידוע שיש לו השפעה מרגיעה על מערכת העיכול, שיכולה לעזור להפחית את הכאב הקשור לשלשול.יתר על כן, החומצות הטבעיות שנמצאות בחומץ סיידר תפוחים יכולות לעזור להפחית את תדירות פרקי השלשול.כדי להשתמש בחומץ תפוחים כדי להפחית את אי הנוחות, מערבבים כפית אחת של חומץ תפוחים עם כוס מים אחת ותנו לו לשבת 10 דקות לפני שמגישים אותו לתינוקכם.

כיצד להכין חומץ תפוחים לתינוקות

הכנת חומץ תפוחים לתינוקות היא קלה ופשוטה.התחל על ידי הבאת כוס מים אחת לרתיחה בסיר.ברגע שהמים רותחים, הוסיפו כפית אחת של חומץ תפוחים ותנו להם לשבת 10 דקות.ברגע שהתה מסתיים, תן לו להתקרר לפני שתגיש אותו לתינוקך.

7.יוגורט

יוגורט ידוע כמקור נהדר לפרוביוטיקה, שיכול לעזור להחזיר את מאזן החיידקים הבריאים במעיים.זה יכול לעזור להפחית את תדירות פרקי השלשול ויכול לעזור להפחית את אי הנוחות הקשורה לשלשול.יתר על כן, תכולת הסידן הגבוהה של יוגורט יכולה לעזור לצואה יציבה ולהפחתת צואה מימית.כדי להשתמש ביוגורט כדי להפחית את אי הנוחות, מערבבים כוס יוגורט אחת עם כוס מים אחת ותנו לו לשבת 10 דקות לפני שמגישים אותה לתינוקכם.

כיצד להכין יוגורט לתינוקות

הכנת יוגורט לתינוקות היא קלה ופשוטה.התחל על ידי הבאת כוס יוגורט אחת לטמפרטורת החדר.ברגע שהיוגורט הגיע לטמפרטורת החדר, מערבבים אותה עם כוס מים אחת ותנו לו לשבת 10 דקות.ברגע שהיוגורט נעשה ספוג, תן לו להתקרר לפני שתגיש אותו לתינוק שלך.

8.תה ג’ינג’ר

ידוע כי תה ג’ינג’ר משפיע מרגיע ומרגיע על מערכת העיכול, שיכולה לעזור להפחית את הכאב הקשור לשלשול.יתר על כן, התרכובות הטבעיות שנמצאות בג’ינג’ר יכולות לעזור להפחית את הדלקת במעיים, שיכולות לעזור להפחית את תדירות פרקי השלשול.כדי להשתמש בתה ג’ינג’ר כדי להפחית את אי הנוחות, תלול כפית אחת של שורש ג’ינג’ר בכוס מים רותחים למשך עשר דקות.תן לתה להתקרר לפני שתגיש אותו לתינוק שלך.

כיצד להכין תה ג’ינג’ר לתינוקות

הכנת תה ג’ינג’ר לתינוקות היא קלה ופשוטה.התחל על ידי הבאת שתי כוסות מים לרתיחה בסיר.ברגע שהמים רותחים, הוסיפו כפית אחת של שורש ג’ינג’ר ותנו לתה תלול למשך 10 דקות.פַּעַם

אהבתם? שלחו לחבר\ה שחייב\ת לדעת גם!

דילוג לתוכן