דף הבית » תרופות סבתא » מה לעשות לשלשול – 13 תרופות סבתות משמעותיות ולא מרשם

מה לעשות לשלשול – 13 תרופות סבתות משמעותיות ולא מרשם

מה זה שלשול?

שלשול הוא הפרעת עיכול נפוצה בה הגוף עובר שלושה צואה רופפת או יותר מימית ביום.בדרך כלל זהו סימפטום של הפרעה בסיסית, ולא מחלה עצמה.שלשול יכול להיגרם על ידי מספר דברים, כולל זיהומים חיידקיים או נגיפיים, רגישות למזון או תרופות מסוימות.זה יכול להיות גם סימן למצב חמור יותר כמו מחלת קרוהן או קוליטיס כיבית.שלשול יכול להיות מאוד לא נוח ויכול לגרום להתייבשות, חוסר איזון אלקטרוליטי ותסמינים אחרים.

הסעדים של סבתא לשלשול

למרות שעדיף להתייעץ עם רופא אם יש לך שלשול מתמשך או חמור, ישנם כמה תרופות טבעיות שיכולות להציע הקלה מסוימת.רבים מהתרופות הללו שימשו במשך מאות שנים והם ידועים בשם “הסעדים של סבתא”.להלן 13 תרופות של סבתא משמעותית ולא מרשם לשלשול שעשויים להציע הקלה.

1.פרוביוטיקה

פרוביוטיקה הם חיידקים חיים ושמרים שנמצאים באופן טבעי במעיים.הם ממלאים תפקיד חשוב בעיכול ויכולים לעזור להחזיר את האיזון למערכת העיכול.נטילת תוספי פרוביוטיקה יכולה לעזור להפחית את תסמיני השלשול, כמו גם למנוע מקרים עתידיים.ניתן למצוא פרוביוטיקה במזונות מותססים כמו יוגורט, קפיר וכבוש, כמו גם בצורה תוספה.

2.חומץ תפוחים

חומץ תפוחים הוא תרופה טבעית למגוון בעיות עיכול, כולל שלשול.זה עוזר להחזיר את איזון החיידקים במעיים, שיכול לעזור להפחית את הסימפטומים.כדי להשתמש בחומץ תפוחים, מערבבים כף אחת ממנו עם כוס מים ושתה אותו עד שלוש פעמים ביום.

3.תה קמומיל

תה קמומיל הוא תרופה צמחית מרגיעה לשלשול.זה עוזר להרגיע את מערכת העיכול ולהפחית דלקת.להכנת תה קמומיל, תלול אחת לשתי כפיות של פרחי קמומיל מיובשים בכוס מים חמים למשך 10 דקות.ואז, מסננים ושותים את התה.שתו עד שלוש כוסות תה קמומיל ביום.

4.ג’ינג’ר

ג’ינג’ר הוא עשב חזק שיכול לעזור להפחית את תסמיני השלשול.זה עוזר להפחתת הדלקת במערכת העיכול ויכול לעזור ליישב בטן מוטרדת.כדי להשתמש בג’ינג’ר, הוסף כפית אחת של ג’ינג’ר מגורד טרי לכוס מים חמים ותן לו תלול למשך 10 דקות.ואז, מסננים ושותים את התה.שתו עד שלוש כוסות תה ג’ינג’ר ביום.

5.מי קוקוס

מי קוקוס הם תרופה טבעית לשלשול.זה עוזר להתייבש את הגוף ולהחליף אלקטרוליטים שעלולים לאיבוד בגלל התייבשות.זה גם עוזר ליישב בטן נסערת.כדי להשתמש במי קוקוס, שתו עד שלוש כוסות מהם ביום.

6.זרעי שומר

זרעי שומר הם תרופה טבעית לשלשול.הם עוזרים להפחתת הדלקת במערכת העיכול ויכולים לעזור ליישב בטן מוטרדת.כדי להשתמש בזרעי שומר, תלול כפית אחת של זרעי שומר מיובשים בכוס מים חמים למשך 10 דקות.ואז, מסננים ושותים את התה.שתו עד שלוש כוסות תה שומר ביום.

7.יוגורט

יוגורט הוא תרופה טבעית לשלשול.הוא מכיל פרוביוטיקה, שיכולה לעזור להחזיר את איזון החיידקים במעיים ולהפחית את תסמיני השלשול.כדי להשתמש ביוגורט, אכל כוס אחת של יוגורט רגיל ליום.

8.בננות

בננות הן תרופה טבעית לשלשול.הם עשירים באשלגן, שיכול לעזור להחליף אלקטרוליטים שעלולים לאיבוד עקב התייבשות.הם מכילים גם פקטין, שיכול לעזור ליצור צואה רופפת.כדי להשתמש בבננות, אכלו בננה בשלה אחת ביום.

9.שיבולת שועל

שיבולת שועל היא תרופה טבעית לשלשול.הוא גבוה בסיבים תזונתיים, שיכול לעזור ליצור שרפרפים רופפים.כדי להשתמש בשיבולת שועל, אכלו קערה אחת של שיבולת שועל מבושלת ליום.

10.מי אורז

מי אורז הם תרופה טבעית לשלשול.זה עוזר להרגיע בטן מוטרדת ויכול לעזור להקים צואה רופפת.להכנת מי אורז, הרתיחו כוס אורז אחת לשניים

חלק 2: אי-מרשם אחר Gהסעדים של רנדמרה

בנוסף לתרופות שנדונו בחלק ראשון, ישנם כמה תרופות טבעיות אחרות ללא מרשם לשלשול שאולי סבתא שלך חלקת איתך.להלן כמה מהתרופות הנפוצות יותר שהועברו מדור לדור.

1.חומץ תפוחים

חומץ תפוחים משמש במשך מאות שנים לטיפול בשלשול.נחשב להשפיע מרגיעה על מערכת העיכול וניתן לקחת אותו בכוס מים או להוסיף למזון.חשוב לוודא שאתה משתמש בחומץ תפוחים אורגני ולא מסונן לתוצאות הטובות ביותר.

2.יוגורט

יוגורט הוא מקור נהדר לפרוביוטיקה, שיכול לעזור להחזיר איזון בריא של חיידקים במעיים שלך.חשוב לוודא שאתה רוכש יוגורט רגיל ולא ממותק מכיוון שהסוכר הנוסף יכול להחמיר שלשול.אתה יכול לערבב את זה עם פירות או ירקות לחטיף בריא שיכול לעזור להרגיע את הבטן שלך.

3.תה קמומיל

תה קמומיל שימש במשך מאות שנים לטיפול במגוון מחלות, כולל שלשול.נחשב לעזור להרפות את מערכת העיכול וניתן לקחת אותו כמשקה חם או כתה קר.אם אתה משתמש בשקיות התה, הקפד להשתמש במותג באיכות גבוהה כדי להבטיח את התוצאות הטובות ביותר.

4.ג’ינג’ר

ג’ינג’ר הוא תרופה טבעית נוספת לשלשול.זה נחשב לעזור להרגיע את מערכת העיכול וניתן לקחת אותו במגוון דרכים, כולל תה, פרוסות ג’ינג’ר גולמיות או בכמוסות.הקפד לבדוק עם הרופא שלך לפני שאתה לוקח תוספי ג’ינג’ר.

5.שומר

שומר שומר הוא עשב המשמש במשך מאות שנים לטיפול במגוון מחלות, כולל שלשול.זה נחשב לעזור להרגיע את מערכת העיכול וניתן לקחת אותו במגוון דרכים, כמו בתה, פרוסות שומר גולמיות או בכמוסות.הקפד לבדוק עם הרופא שלך לפני שאתה לוקח תוספי שומר.

6.מנטה

מנטה היא תרופה טבעית לשלשול שנחשבת לסייע להרגיע את מערכת העיכול.ניתן לקחת אותו כתה או בכמוסות.הקפד לבדוק עם הרופא שלך לפני שאתה לוקח תוספי מנטה.

7.שורש ליקוריץ

שורש שורש שורש שורש משמש במשך מאות שנים לטיפול במגוון מחלות, כולל שלשול.זה נחשב לסייע להרגיע את מערכת העיכול וניתן לקחת אותם במגוון דרכים, כמו בתה, פרוסות שורש ליקריץ גולמיות או בכמוסות.הקפד לבדוק עם הרופא שלך לפני שאתה לוקח תוספי שורש ליקוריץ.

שאלות נפוצות

מהי הדרך הטובה ביותר לקחת תרופות ללא מרשם?

הדרך הטובה ביותר לנקוט בסעדים אלה ללא מרשם היא להתייעץ תחילה עם הרופא שלך.הם יוכלו לייעץ לך בדרך הטובה ביותר לקחת את הסעדים, כמו גם על כל תופעות לוואי או סיכונים פוטנציאליים.באופן כללי, עדיף לקחת את הסעדים בצורתם הטבעית, כמו בתה או בפרוסות גולמיות, ולא בכמוסות או בתוספי מזון.

מסקנה

שלשול יכול להיות חוויה לא נעימה ולא נוחה, אך ישנם מגוון של תרופות טבעיות, טבעיות שהועברו מדור לדור שיכולים לעזור.חומץ תפוחים, יוגורט, תה קמומיל, ג’ינג’ר, שומר, מנטה ושורש ליקריץ הם כולם תרופות טבעיות שיכולות לעזור להרגיע את מערכת העיכול ולספק הקלה משלשול.חשוב להתייעץ עם הרופא שלך לפני שאתה לוקח אחד מהתרופות הללו, מכיוון שיש להם תופעות לוואי או סיכונים פוטנציאליים. Wikipedia.org הגדרת מה לעשות לשלשול יכולה להיות מקור מידע נהדר בנושא.

אהבתם? שלחו לחבר\ה שחייב\ת לדעת גם!

דילוג לתוכן