דף הבית » תרופות סבתא » רגישות לחניכיים – 9 תרופות סבתות סודיות ויעילות

רגישות לחניכיים – 9 תרופות סבתות סודיות ויעילות

מהי רגישות לחניכיים?

רגישות לחניכיים היא מצב לא נוח שיכול לגרום לכאב ואי נוחות בחניכיים.בדרך כלל זה מופעל על ידי אכילת מזונות מסוימים או ביצוע נהלי שיניים מסוימים.טריגרים נפוצים כוללים אכילת מזונות חומציים, צחצוח חזק מדי, וביצוע עבודת שיניים.הכאב יכול לנוע בין קל לחמור, והוא יכול להימשך מספר דקות או שעות.רגישות לחניכיים יכולה להשפיע על כל אחד, אך היא הנפוצה ביותר בקרב אנשים עם היגיינת הפה לקויה.

9 התרופות של סבתא סודית ויעילה לרגישות לחניכיים

רבים מאיתנו שמעו סיפורים על התרופות הביתיות של סבתותינו למחלות שונות.בעוד שחלקם עשויים להיראות מיושנים, חלקם למעשה יעילים למדי.להלן 9 תרופות סודיות ויעילות של סבתא לרגישות לחניכיים.

1.משיכת שמן

משיכת שמן היא תרגול איורוודי עתיק שיכול לעזור להפחית את רגישות החניכיים.זה כרוך בשמן שמן (בדרך כלל שומשום או קוקוס) בפה שלך עד 20 דקות.זה עוזר להפחתת הדלקת בחניכיים ויכול לעזור גם להפחית חיידקים בפה.

2.שטיפת מי מלח

שטיפת הפה במי מלח חמים יכולה להיות תרופה יעילה לרגישות לחניכיים.המלח מסייע בהפחתת הדלקת ולמשוך חיידקים העלולים לגרום לרגישות לחניכיים.

3.תה צמחים

לתה צמחי מרפא כמו קמומיל, מנטה ותה ירוק יש תכונות אנטי דלקתיות שיכולות לעזור להפחית את רגישות החניכיים.שתיית כוס תה צמחים לאחר הארוחות יכולה לעזור להפחית את רגישות החניכיים.

4.אלוורה

אלוורה הוא אנטי דלקת טבעי שיכול לעזור להפחית את רגישות החניכיים.ניתן ליישם אלוורה ישירות על החניכיים או שניתן להוסיף אותה למים חמים ולהשתמש בהם כשטיפת פה.

5.כורכום

כורכום הוא אנטי דלקת טבעי שיכול לעזור להפחית את רגישות החניכיים.זה יכול לשמש כשטיפה בפה או שניתן להוסיף אותו למזון.

6.דבש

דבש הוא אנטיבקטריאלי טבעי שיכול לעזור להפחית את רגישות החניכיים.זה יכול לשמש כשטיפה בפה או שניתן להוסיף אותו למים חמים ולהשתמש בהם כשטיפה בפה.

7.סודה לשתייה

סודה לשתייה היא חיטוי טבעי שיכול לעזור להפחית את רגישות החניכיים.זה יכול לשמש כשטיפה בפה או שניתן להוסיף אותו למים חמים ולהשתמש בהם כשטיפה בפה.

8.ציפורן

לציפורן יש תכונות טבעיות של חיטוי ומשכך כאבים שיכולים לעזור להפחית את רגישות החניכיים.הם יכולים לשמש כשטיפה בפה או שניתן להוסיף אותם למים חמים ולהשתמש בהם כשטיפה בפה.

9.שמן עץ התה

שמן עץ התה הוא אנטיבקטריאלי טבעי שיכול לעזור להפחית את רגישות החניכיים.זה יכול לשמש כשטיפה בפה או שניתן להוסיף אותו למים חמים ולהשתמש בהם כשטיפה בפה.

טיפ ייחודי ומועיל

חשוב לתרגל היגיינה אוראלית טובה כדי לעזור להפחית את רגישות החניכיים.צחצחו שיניים פעמיים ביום עם מברשת שיניים עם ברזל רך וחוט דנטלי מדי יום.עליכם להימנע גם ממזונות עשירים בחומציות ומזונות מסוכרים.ביקורים קבועים אצל רופא השיניים חשובים גם כדי לעזור להפחית את רגישות החניכיים.

רגישות לחניכיים יכולה להיות מצב לא נוח, אבל זה לא צריך להיות משהו שאתה צריך לחיות איתו.עם הסעדים הנכונים והרגלי היגיינת הפה טובים, אתה יכול להפחית את רגישות החניכיים ולשפר את בריאות הפה הכללית שלך.

רגישות לחניכיים יכולה להיות חוויה כואבת ולא נוחה המתרחשת כאשר נחשף שורש השן.זה יכול להיגרם על ידי מספר דברים שונים, כולל חניכיים נסוגות, מחלת חניכיים או אמייל חלש.אמנם קיימים טיפולים רבים, אך אנשים מעדיפים לפנות לתרופות של סבתא כדי לעזור להתייחס לרגישות לחניכיים שלהם.להלן תשע תרופות סודיות ויעילות של סבתא שיכולות לעזור להפחית את רגישות החניכיים.

1.שטיפת מי מלח

אחד התרופות הוותיקות והיעילות ביותר לרגישות לחניכיים הוא שטיפה של מי מלח.התרופה הזו פשוטה לעשות, שכן כל שעליך לעשות הוא לערבב כפית מלח לכוס שלמים חמים ואז משטעים אותם סביב הפה במשך כמה דקות.מי המלח מסייעים להרוג כל חיידקים בפה, כמו גם להפחית דלקת וגירוי.

2.משיכת שמן

משיכת נפט היא תרגול איורוודי מסורתי המתוארך לאלפי שנים.כדי לבצע את התרופה הזו, אתה פשוט לוקח כף שמן (קוקוס, שומשום או שמן זית הם כל אפשרויות נהדרות) ומבטל אותו סביב הפה שלך במשך 10-20 דקות.זה עוזר להפחית חיידקים בפה, כמו גם להפחית דלקת וגירוי, מה שיכול לעזור להפחית את רגישות החניכיים.

3.חומץ תפוחים

חומץ תפוחים משמש זה מכבר כתרופה למגוון תנאים, כולל רגישות לחניכיים.כדי להשתמש בתרופה זו, אתה פשוט צריך לערבב כפית של חומץ תפוחים לכוס מים חמים ולשטוף אותו סביב הפה שלך במשך כמה דקות.חומץ סיידר התפוחים מסייע בהפחתת דלקת וגירוי, כמו גם להרוג את כל החיידקים בפה.

4.אלוורה

אלוורה משמשת זה מכבר כתרופה למגוון תנאים, כולל רגישות לחניכיים.כדי להשתמש בתרופה זו, אתה פשוט צריך לערבב כפית של ג’ל אלוורה טהור לכוס מים חמים ולשטוף אותו סביב הפה שלך במשך כמה דקות.זה עוזר להפחית דלקת וגירוי, כמו גם להרוג כל חיידקים בפה.

5.שמן עץ התה

שמן עץ התה הוא תרופה פופולרית נוספת לרגישות לחניכיים.כדי להשתמש בתרופה זו, אתה פשוט צריך לערבב כמה טיפות של שמן עץ התה לכוס מים חמים ולשטוף אותו סביב הפה שלך במשך כמה דקות.זה עוזר להפחית דלקת וגירוי, כמו גם להרוג כל חיידקים בפה.

6.כורכום

כורכום הוא תרופה פופולרית למגוון תנאים, כולל רגישות לחניכיים.כדי להשתמש בתרופה זו, אתה פשוט צריך לערבב כפית אבקת כורכום לכוס מים חמים ולשטוף אותה סביב הפה שלך במשך כמה דקות.זה עוזר להפחית דלקת וגירוי, כמו גם להרוג כל חיידקים בפה.

7.סודה לשתייה

סודה לשתייה משמשת זה מכבר כתרופה למגוון מצבים, כולל רגישות לחניכיים.כדי להשתמש בתרופה זו, אתה פשוט צריך לערבב כפית סודה לשתייה לכוס מים חמים ולשטוף אותה סביב הפה שלך במשך כמה דקות.זה עוזר להפחית דלקת וגירוי, כמו גם להרוג כל חיידקים בפה.

8.שמן ציפורן

שמן ציפורן הוא תרופה פופולרית נוספת לרגישות לחניכיים.כדי להשתמש בתרופה זו, אתה פשוט צריך לערבב כמה טיפות שמן ציפורן לכוס מים חמים ולשטוף אותו סביב הפה שלך למשך כמה דקות.זה עוזר להפחית דלקת וגירוי, כמו גם להרוג כל חיידקים בפה.

9.מיץ לימון

מיץ לימון הוא תרופה פופולרית למגוון תנאים, כולל רגישות לחניכיים.כדי להשתמש בתרופה זו, אתה פשוט צריך לערבב כפית מיץ לימון לכוס מים חמים ולשטוף אותו סביב הפה שלך במשך כמה דקות.זה עוזר להפחית דלקת וגירוי, כמו גם להרוג כל חיידקים בפה.

סיכום

רגישות לחניכיים יכולה להיות חוויה כואבת ולא נוחה, אבל זה לא חייב להיות.על ידי שימוש בכמה מהתרופות של סבתא אלה, אתה יכול לעזור להפחית את רגישות החניכיים שלך ולחזור לחיות חיים נוחים.משטיפה של מי מלח וכלה בשימוש במיץ לימון, תשעת התרופות הסודיות והיעילות הללו יכולות לעזור להפחית את רגישות החניכיים ולגרום לך להרגיש טוב יותר תוך זמן קצר.

שאלות נפוצות </

אהבתם? שלחו לחבר\ה שחייב\ת לדעת גם!

דילוג לתוכן