דף הבית » תרופות סבתא » הפחתת נפיחות בחניכיים – 7 תרופות מרגיעות ומצוינות של סבתא

הפחתת נפיחות בחניכיים – 7 תרופות מרגיעות ומצוינות של סבתא

התמודדות עם חניכיים נפוחות יכולה להיות כאב אמיתי.זה יכול לגרום לאי נוחות, להקשות על אכילה ודיבור ואפילו לגרום לכאב בעת צחצוח השיניים.למרבה המזל, ישנם מספר תרופות טבעיות שיכולות לעזור להפחית נפיחות בחניכיים ולהקל על הכאב.במאמר זה, נבחן 7 מהתרופות של סבתא אלה שיכולות לעזור להפחית את הנפיחות ולעזור לך להחזיר את החניכיים שלך.

1.שטיפת מי מלח

מי מלח הם אחד התרופות הביתיות העתיקות ביותר לחניכיים נפוחות.זוהי תרופה קלה ומרגיעה המסייעת להפחתת נפיחות וכאב.כדי להשתמש בו, מערבבים חצי כפית מלח לכוס מים חמים.לשטוף את הפיתרון בפה שלך כמה דקות, ואז לירוק אותו.עשו זאת פעמיים ביום, או בתדירות גבוהה יותר.

2.שקיות תה

שקיות תה הן תרופה נהדרת נוספת לחניכיים נפוחות.החומצה הטאנית בתה מסייעת בהפחתת דלקת וכאב.כדי להשתמש בו, פשוט כבש שקית תה במים חמים למשך מספר דקות.לאחר מכן, תן לזה להתקרר מספר דקות לפני שמריחה אותו על האזור המושפע.השאירו אותו למשך 10 דקות לפני שטיפת הפה במים חמים.עשה זאת פעמיים ביום לקבלת התוצאות הטובות ביותר.

טיפ ייחודי ומועיל

כדי להפוך את שקיות התה ליעילות עוד יותר, הוסיפו קמצוץ מלח למים החמים לפני שתעבירו את שקית התה.זה יעזור להפחית את הנפיחות עוד יותר.

3.הדבק כורכום

כורכום משמש זה מכבר להפחתת דלקת וכאב.כדי להשתמש בו, מערבבים כף אבקת כורכום עם כמה טיפות מים ליצירת משחה.מרחו את העיסה על האזור המושפע והשאירו אותה 10 דקות לפני השטיפה במים חמים.עשה זאת פעמיים ביום לקבלת התוצאות הטובות ביותר.

4.זרעי חילבה

זרעי חילבה הם תרופה טבעית נהדרת לחניכיים נפוחות.כדי להשתמש בהם, משרים כפית זרעי חילבה במים בן לילה.בבוקר, טוחנים את הזרעים לעיסה ומורחים אותה על האזור המושפע.השאירו אותו למשך 10 דקות לפני השטיפה במים חמים.עשה זאת פעמיים ביום לקבלת התוצאות הטובות ביותר.

5.שום

שום הוא תרופה טבעית עוצמתית לחניכיים נפוחות.כדי להשתמש בו, פשוט מוחץ כמה שיני שום על משחה והחל אותו על האזור הפגוע.השאירו אותו למשך 10 דקות לפני השטיפה במים חמים.עשה זאת פעמיים ביום לקבלת התוצאות הטובות ביותר.

6.שמן קוקוס

שמן קוקוס הוא תרופה מצוינת לחניכיים נפוחות.כדי להשתמש בו, פשוט קח כפית שמן קוקוס והסתובב בפה שלך למשך כעשר דקות.לירוק אותו, ואז לשטוף את הפה שלך במים חמים.עשה זאת פעמיים ביום לקבלת התוצאות הטובות ביותר.

7.אלוורה

אלוורה היא תרופה טבעית נהדרת לחניכיים נפוחות.כדי להשתמש בו, פשוט החל קצת ג’ל אלוורה על האזור המושפע והשאיר אותו במשך 10 דקות לפני השטיפה במים חמים.עשה זאת פעמיים ביום לקבלת התוצאות הטובות ביותר.

אלה רק חלק מהתרופות הטבעיות שיכולות לעזור להפחית נפיחות בחניכיים.אמנם הם עשויים שלא לעבוד עבור כולם, אך הם יכולים להיות דרך נהדרת להפחית דלקת וכאב באופן טבעי.אם אתם מחפשים תרופות טבעיות יותר, תוכלו גם לנסות תה קמומיל, חומץ תפוחים ושמן Myrrh.

זכור, אם הסימפטומים שלך לא ישתפרו לאחר מספר ימים של שימוש בתרופות ביתיות אלה, עדיף לראות את רופא השיניים שלך.הם יכולים לעזור לאבחן את הגורם הבסיסי ולספק לך את תוכנית הטיפול הטובה ביותר לצרכים האישיים שלך.

התרופות של סבתא להפחתת הנפיחות בחניכיים

נפיחות מסטיקים היא בעיה שכיחה שיכולה להיגרם על ידי מספר גורמים, כמו מחלת חניכיים, זיהום, מורסה או היגיינת דרך הפה לקויה.אך למרבה המזל, ישנם מספר תרופות של סבתא שיכולות לעזור להרגיע ולהפחית נפיחות בחניכיים.להלן שבעה מהתרופות הפופולריות והיעילות ביותר שיכולות לעזור להפחית נפיחות בחניכיים.

1.שטיפת מי מלח

מי מלח הם חיטוי טבעי וניתן להשתמש בהם כדי לסייע בהפחתת הנפיחות בחניכיים.כדי לבצע שטיפה של מי מלח, מערבבים כפית מלח אחת עם כוס מים חמים ומערבבים עד להמסת המלח.יש לשטוף את הפה שלךעם תמיסת מי המלח למשך מספר דקות ואז לירוק אותו.חזור על זה פעמיים או שלוש ביום.

2.עלי טולסי

עלי טולסי, הידועים גם בשם עלי בזיליקום קדושים, יעילים להפחתת נפיחות בחניכיים.כדי להשתמש בתרופה זו, לרסק כמה עלי טולסי כדי ליצור משחה.החל משחה זו על האזורים המושפעים של החניכיים והשאיר אותה למשך מספר דקות.ואז, שוטפים את הפה שלך במים פושרים.חזור על התרופה הזו פעמיים או שלוש ביום.

3.שמן ציפורן

שמן ציפורן הוא חיטוי טבעי ובעל תכונות אנטי דלקתיות שיכולות לעזור להפחית נפיחות בחניכיים.כדי להשתמש בתרופה זו, מערבבים כמה טיפות שמן ציפורן עם כף שמן קוקוס.מרחו תערובת זו על האזורים המושפעים של החניכיים, והשאירו אותה מספר דקות.יש לשטוף את הפה שלך במים פושרים.עשה זאת פעמיים או שלוש ביום.

4.שמן עץ התה

שמן עץ התה הוא חיטוי טבעי ובעל תכונות אנטי דלקתיות שיכולות לעזור להפחית נפיחות בחניכיים.כדי להשתמש בתרופה זו, מערבבים כמה טיפות שמן עץ התה עם כף שמן קוקוס.מרחו תערובת זו על האזורים המושפעים של החניכיים, והשאירו אותה מספר דקות.יש לשטוף את הפה שלך במים פושרים.עשה זאת פעמיים או שלוש ביום.

5.אלוורה

אלוורה יש תכונות אנטי דלקתיות שיכולות לעזור להפחית נפיחות בחניכיים.כדי להשתמש בתרופה זו, חלץ את הג’ל מעלה אלוורה והחל אותו על האזורים המושפעים של החניכיים.השאירו אותו לכמה דקות ואז שטפו את הפה שלכם במים פושרים.חזור על זה פעמיים או שלוש ביום.

6.כורכום

כורכום הוא חיטוי טבעי ובעל תכונות אנטי דלקתיות שיכולות לעזור להפחית נפיחות בחניכיים.כדי להשתמש בתרופה זו, מערבבים כפית אבקת כורכום עם כמה טיפות מים כדי ליצור משחה.החל את העיסה על האזורים המושפעים של החניכיים והשאיר אותה לכמה דקות.יש לשטוף את הפה שלך במים פושרים.עשה זאת פעמיים או שלוש ביום.

7.קלנדולה

קלנדולה היא חיטוי טבעי וניתן להשתמש בה כדי לסייע בהפחתת הנפיחות בחניכיים.כדי להשתמש בתרופה זו, תבלו כמה פרחי קלנדולה במים רותחים למשך 10 דקות.מסננים את התערובת ונותנים לה להתקרר.גרגר עם התה כמה פעמים ביום לקבלת התוצאות הטובות ביותר.

סיכום

נפיחות מסטיקים יכולה להיות בעיה לא נוחה וכואבת, אך ישנם מספר תרופות של סבתא שיכולות לעזור להרגיע ולהפחית את הנפיחות בחניכיים.שטיפות מי מלח, עלי טולסי, שמן ציפורן, שמן עץ התה, אלוורה, כורכום וקלנדולה הם כולם תרופות טבעיות שיכולות לעזור להפחית נפיחות בחניכיים.חשוב לזכור לתרגל היגיינת אוראלית טובה ולבקר אצל רופא השיניים באופן קבוע כדי למנוע ולטפל בנפיחות מסטיקים.

שאלה נפוצה

ש: מהם הטיפולים הטובים ביותר להפחתת הנפיחות בחניכיים?

א: הטיפולים הטובים ביותר להפחתת נפיחות בחניכיים הם שטיפות מי מלח, עלי טולסי, שמן ציפורן, שמן עץ התה, אלוורה, כורכום וקלנדולה.חשוב לתרגל היגיינת פה טובה ולבקר אצל רופא השיניים באופן קבוע כדי למנוע ולטפל בנפיחות מסטיקים.בנוסף, על פי <a href = "https://en.wikipedia.org/wiki/gingivitis" target = "_

אהבתם? שלחו לחבר\ה שחייב\ת לדעת גם!

דילוג לתוכן