דף הבית » תרופות סבתא » טיפול בדלקת חניכיים – 16 תרופות של סבתא ותיקה על בסיס מרכיבים טבעיים

טיפול בדלקת חניכיים – 16 תרופות של סבתא ותיקה על בסיס מרכיבים טבעיים

דלקת חניכיים היא דלקת של החניכיים הפוגעת במיליוני אנשים ברחבי העולם.המצב נגרם לרוב על ידי היגיינת דרך הפה לקויה, אך הוא יכול להיגרם גם על ידי מצבים או תרופות רפואיות מסוימות.נותר ללא טיפול, דלקת חניכיים עלולה להוביל למחלות חניכיים חמורות יותר, כמו דלקת חניכיים.למרבה המזל, קיימים מגוון טיפולים העומדים לסייע בניהול המצב.

במאמר זה נחקור 16 תרופות של סבתא ותיקה לטיפול בדלקת חניכיים, המבוססת על מרכיבים טבעיים.אנו נספק גם טיפ מועיל לניהול המצב.

מה זה דלקת חניכיים?

דלקת חניכיים היא סוג שכיח וקל של מחלת חניכיים.זה נגרם על ידי הצטברות לוחית על השיניים, המעצבן את החניכיים ומוביל לדלקת.תסמינים של דלקת חניכיים כוללים חניכיים אדומות, נפוחות וחניכיים, דימום במהלך צחצוח וחוט דנטלי, נשימה רעה ושינוי בהתאמת התותבות.

טיפולים טבעיים לדלקת חניכיים

ישנם מספר טיפולים טבעיים לדלקת חניכיים ששימשו במשך מאות שנים.להלן 16 טיפולים המבוססים על מרכיבים טבעיים שהועברו מדור לדור.

1.שטיפת מי מלח

מי מלח הם תרופה ביתית יעילה לדלקת חניכיים.ממיסים 1 כפית מלח בכוס מים חמים ולהשתמש בהם כדי לשטוף את הפה מספר פעמים ביום.זה יעזור להפחית דלקת וגירוי של החניכיים.

2.הדבק כורכום

לכורכום יש תכונות אנטי דלקתיות ואנטי-חיטוי שיכולות לעזור להפחית את דלקת החניכיים.מערבבים 1 כפית אבקת כורכום עם כמה טיפות מים ליצירת משחה.מרחו את העיסה ישירות על החניכיים והשאירו אותה 10 דקות לפני השטיפה במים חמים.

3.שמן עץ התה

בשמן עץ התה תכונות אנטי-חיטוי ואנטי דלקתיות שיכולות לעזור להפחית את הדלקת של החניכיים.מערבבים כמה טיפות שמן עץ התה עם כפית שמן זית.השתמש בספוגית כותנה כדי למרוח את התערובת ישירות על החניכיים.

4.שמן קוקוס

לשמן הקוקוס יש תכונות אנטי -ויראליות, אנטיבקטריאליות ונטריות -פטריות שיכולות לעזור להפחית דלקת.קח כפית שמן קוקוס ועסה אותו לחניכיים שלך.השאירו אותו למשך 10 דקות ואז שטפו את הפה במים חמים.

5.אלוורה

אלוורה יש תכונות אנטי-דלקתיות ואנטי-חיטוי שיכולות לעזור להפחית את דלקת החניכיים.קח כפית של ג’ל אלוורה ועסה אותו לחניכיים שלך.השאירו אותו למשך 10 דקות לפני שטיפת הפה במים חמים.

6.שמן ציפורן

לשמן ציפורן תכונות אנטי-חיטוי ואנטי דלקתיות שיכולות לעזור להפחית את דלקת החניכיים.קח כמה טיפות שמן ציפורן ועסה אותו לחניכיים שלך.השאירו אותו למשך 10 דקות לפני שטיפת הפה במים חמים.

7.סודה לשתייה

סודה לשתייה יכולה לעזור להפחית את הדלקת של החניכיים.קח כפית סודה לשתייה ומערבב אותה עם כמה טיפות מים ליצירת משחה.מרחו את העיסה ישירות על החניכיים והשאירו אותה 10 דקות לפני השטיפה במים חמים.

8.מיץ לימון

למיץ לימון יש תכונות אנטיספטיות ומעוררות עיקריות שיכולות לעזור להפחית את דלקת החניכיים.קח כפית מיץ לימון ומערבב אותו עם כמה טיפות מים ליצירת משחה.מרחו את העיסה ישירות על החניכיים והשאירו אותה 10 דקות לפני השטיפה במים חמים.

9.חומץ תפוחים

חומץ סיידר תפוחים הוא בעל תכונות אנטי-חיטוי ואנטי דלקתיות שיכולות לעזור להפחית את הדלקת של החניכיים.קח כפית של חומץ תפוחים ומערבב אותו עם כמה טיפות מים ליצירת משחה.מרחו את העיסה ישירות על החניכיים והשאירו אותה 10 דקות לפני השטיפה במים חמים.

10.מי חמצן

למי חמצן יש תכונות חיטוי ואנטי דלקתיות שיכולות לעזור להפחית את הדלקת של החניכיים.קח כפית של מי חמצן ומערבב אותו עם כמה טיפות מים ליצירת משחה.מרחו את העיסה ישירות על החניכיים והשאירו אותה 10 דקות לפני השטיפה במים חמים.

11.שמן נם

טיפול טבעי לדלקת חניכיים

דלקת חניכיים היא מצב בו החניכיים נעשים נפוחים, אדומים ונגועים.זה נגרם על ידי הצטברות פלאק וחיידקים על השיניים והחניכיים.לא מטופלים, זה יכול להוביל למחלות חניכיים חמורות יותר כמו מחלות חניכיים ואובדן עצם.למרבה המזל, ישנם כמה תרופות טבעיות שיכולות לעזור להפחית את הסימפטומים של דלקת חניכיים ואף להפוך אותה.להלן 16 תרופות של סבתא זקנה המבוססות על מרכיבים טבעיים ששימשו לטיפול בדלקת חניכיים.

משיכת שמן

משיכת נפט היא תרופה איורוודית עתיקה המשמשת במשך מאות שנים לטיפול במגוון מחלות, כולל דלקת חניכיים.זה כרוך בפיסת כף שמן (כמו שומשום או שמן קוקוס) בפה שלך למשך 15-20 דקות ואז לירוק אותו.זה עוזר להיפטר מהחיידקים והרעלים בפה ולהפחית דלקת.

שטיפת מי מלח

שטיפות מי מלח הן טיפול פשוט ויעיל לדלקת חניכיים.כדי לגרום לשטיפה של מי מלח, מערבבים כפית מלח אחת בכוס מים חמים וסובבים אותם בפה למשך מספר דקות.זה עוזר להפחית דלקת ולהרוג חיידקים בפה.

שמן עץ התה

בשמן עץ התה תכונות טבעיות אנטי-חיטוי ואנטי דלקתיות שיכולות לעזור להפחית את הסימפטומים של דלקת חניכיים.כדי להשתמש בו, מערבבים כמה טיפות שמן עץ התה עם כף מים ושלטו אותו בפה במשך מספר דקות.לירוק אותו ולשטוף במים.

שמן קוקוס

שמן קוקוס הוא תרופה יעילה נוספת לדלקת חניכיים.יש לו תכונות טבעיות חיטוי ואנטי דלקתיות שיכולות לעזור להפחית נפיחות ולהרוג חיידקים.כדי להשתמש בו, פשוט לשים כף שמן קוקוס בפה למשך 15-20 דקות ואז לירוק אותו.

סודה לשתייה

סודה לשתייה היא תרופה טבעית לדלקת חניכיים שיכולה לעזור להפחית דלקת ולהרוג חיידקים.כדי להשתמש בו, מערבבים כפית סודה לשתייה עם כוס מים חמים והסתובבו בפה במשך כמה דקות.לירוק אותו ולשטוף במים.

חומץ תפוחים

חומץ תפוחים הוא בעל תכונות אנטי-חיטוי טבעיות ואנטי דלקתיות שיכולות לעזור להפחית נפיחות ולהרוג חיידקים בפה.כדי להשתמש בו, מערבבים כפית של חומץ תפוחים עם כוס מים חמים ושלטו אותו בפה במשך מספר דקות.לירוק אותו ולשטוף במים.

אלוורה

אלוורה יש תכונות טבעיות אנטי דלקתיות ואנטי-חיטוי שיכולות לעזור להפחית נפיחות ולהרוג חיידקים.כדי להשתמש בו, מערבבים כפית של ג’ל אלוורה עם כוס מים חמים והסתובבו בפה במשך כמה דקות.לירוק אותו ולשטוף במים.

כורכום

לכורכום יש תכונות טבעיות אנטי-חיטוי ואנטי דלקתיות שיכולות לעזור להפחית נפיחות ולהרוג חיידקים בפה.כדי להשתמש בו, מערבבים כפית אבקת כורכום עם כוס מים חמים והסתובבו בפה במשך כמה דקות.לירוק אותו ולשטוף במים.

שמן ציפורן

לשמן ציפורן תכונות טבעיות אנטי-חיטוי ואנטי דלקתיות שיכולות לעזור להפחית נפיחות ולהרוג חיידקים בפה.כדי להשתמש בו, מערבבים כמה טיפות שמן ציפורן עם כף מים ושלטו אותו בפה במשך מספר דקות.לירוק אותו ולשטוף במים.

מרווה

למרווה יש תכונות טבעיות אנטי-חיטוי ואנטי דלקתיות שיכולות לעזור להפחית נפיחות ולהרוג חיידקים בפה.כדי להשתמש בו, מערבבים כפית עלי מרווה עם כוס מים חמים וסחפו אותו בפה במשך מספר דקות.לירוק אותו ולשטוף במים.

שמן אקליפטוס

לשמן אקליפטוס יש תכונות טבעיות אנטי-חיפושיות ואנטי דלקתיות שיכולות לעזור להפחית נפיחות ולהרוג חיידקים בפה.כדי להשתמש בו, מערבבים כמה טיפות של שמן אקליפטוס עם כף מים ושחררו אותו בפה למשך מספר דקות.לירוק אותו ולשטוף במים.

THYME

לטימין יש נמלה טבעיתאיזפטי

אהבתם? שלחו לחבר\ה שחייב\ת לדעת גם!

דילוג לתוכן