דף הבית » תרופות סבתא » דלקת חניכיים – 3 תרופות ביתיות של סבתא והרפיה
ddcdadaa ddaddbdddd  daadaddaddaa dddaadddaa dadc daddaad dd

דלקת חניכיים – 3 תרופות ביתיות של סבתא והרפיה

דלקת חניכיים: תרופות ביתיות והרפיה לסבתות
דלקת חניכיים היא מצב שכיח המשפיע על החניכיים.זה נגרם על ידי הצטברות לוחית על השיניים והחניכיים, וכתוצאה מכך דלקת וגירוי.לא מטופל, דלקת חניכיים עלולה להוביל למחלות חניכיים.לסבתות יש שפע של תרופות ביתיות וטכניקות הרפיה לטיפול בדלקת חניכיים ועוזרות למנוע ממנה להתקדם.

תרופות ביתיות לדלקת חניכיים

לסבתות יש היסטוריה ארוכה של שימוש בתרופות ביתיות לטיפול במחלות.להלן כמה מהתרופות הביתיות היעילות ביותר לדלקת חניכיים:

  • שטיפת מי מלח: מערבבים כפית מלח עם כוס מים חמים והשתמשו בהם כדי לשטוף את הפה.זה עוזר להפחית את הדלקת ולהסיר את רובד וחיידקים מהשיניים והחניכיים.
  • משיכת שמן: הכניסו לפה כף שמן קוקוס וסטו אותו למשך 10-15 דקות.זה עוזר להסיר רעלים מהגוף ויכול לעזור להפחית את הדלקת בחניכיים.
  • שום: שום הוא אנטי דלקתי ואנטיביוטי טבעי.לרסק שן שום ומורחים אותו על החניכיים להקלה מכאב ודלקת.

טכניקות הרפיה לדלקת חניכיים

בנוסף לתרופות ביתיות, טכניקות הרפיה יכולות לעזור להפחית את הסימפטומים של דלקת חניכיים.להלן כמה מטכניקות הרפיה היעילות ביותר לדלקת חניכיים:

  • מדיטציה: מדיטציה היא דרך נהדרת להפחית את הלחץ ולהרגיע את הגוף.קח כמה דקות בכל יום כדי לשבת בשקט ולהתמקד בנשימה שלך.זה יעזור להפחית את הדלקת בחניכיים.
  • יוגה: יוגה היא דרך נהדרת להרפות את הגוף ולהפחית את הלחץ.זה גם עוזר בשיפור זרימת הדם, שיכול לעזור להפחית את הדלקת בחניכיים.
  • עיסוי: עיסוי החניכיים יכול לעזור להפחית דלקת וגירוי.השתמש בתנועות עדינות ומעגליות עם קצות האצבעות שלך כדי לעסות את החניכיים.

טיפ ייחודי ומועיל

קצה ייחודי ומועיל לטיפול בדלקת חניכיים הוא להשתמש במברשת שיניים רכה.חשוב להשתמש במברשת שיניים רכה בעת צחצוח השיניים כדי לסייע במניעת הצטברות לוחית וחיידקים.גם מברשת שיניים רכה עדינה יותר על החניכיים ויכולה לעזור להפחית דלקת.

דלקת חניכיים: תרופות ביתיות של סבתא

לסבתות יש תרופות רבות לדלקת חניכיים.להלן שלושה מהתרופות הפופולריות והיעילות ביותר:

שטיפת מי מלח

מי מלח הם אחד התרופות הטובות והפשוטות ביותר לדלקת חניכיים.זה עוזר לשטוף חיידקים ופסולת מהשיניים והחניכיים.כדי להכין שטיפה של מי מלח, מערבבים כפית מלח אחת בכוס מים חמים.לשטוף את התערובת סביב הפה שלך במשך כמה דקות ואז לירוק אותה.חזור על תהליך זה פעמיים ביום, או לפי הצורך.

משיכת שמן

משיכת נפט היא תרופה איורוודית עתיקה המשמשת במשך מאות שנים לטיפול בבעיות בריאות הפה.זה כרוך בשמן שמן סביב הפה, בדומה לשטיפת פה.שמן קוקוס הוא השמן הפופולרי ביותר לתרופה זו, אך ניתן להשתמש גם בשמנים אחרים, כמו שומשום או שמן חמניות.השטף את השמן סביב הפה שלך במשך כמה דקות, ואז ירק אותו החוצה.יש לעשות זאת כל בוקר על בטן ריקה.

שמן עץ התה

בשמן עץ התה תכונות אנטי-בקטריאליות ואנטיספטיות חזקות שיכולות לעזור להילחם בחיידקים הגורמים לדלקת חניכיים.כדי להשתמש בשמן עץ התה לדלקת חניכיים, מערבבים שמן עץ תה חלק אחד עם ארבעה חלקים מים.לשטוף את התערובת סביב הפה שלך במשך כמה דקות ואז לירוק אותה.חזור על תהליך זה פעמיים ביום, או לפי הצורך.

טכניקות הרפיה לדלקת חניכיים

טכניקות הרפיה יכולות להועיל גם בטיפול בדלקת חניכיים.מתח ומתח יכולים לעתים קרובות להחמיר את הסימפטומים של דלקת חניכיים, ולכן חשוב לקחת זמן להירגע ולהפיל את הלחץ.להלן מספר טכניקות הרפיה שיכולות לעזור:

נשימה עמוקה

נשימה עמוקה היא אחת הדרכים היעילות ביותר להירגע ולהפחתת הלחץ.כדי לבצע נשימה עמוקה, ישבו במצב נוח וקחו נשימות איטיות ועמוקות.התמקד ב- BR שלךמתים ושימו לב לאיך שהגוף שלכם מרגיש.עשו זאת מספר דקות או עד שתרגישו נינוחים.

מדיטציה

מדיטציה היא עוד דרך נהדרת להירגע ולהפחית את הלחץ.כדי לעשות מדיטציה, מצא מרחב נוח ושקט והתמקד בנשימה שלך.הרשו לעצמכם להיות נוכחים ברגע ולשים לב לגופכם ולמחשבות שלכם.עשו זאת מספר דקות או עד שתרגישו נינוחים.

שאלות נפוצות

ש: מהם הסימפטומים של דלקת חניכיים?

ת: הסימפטומים של דלקת חניכיים כוללים אדום, חניכיים נפוחות, חניכיים מדממות, נשימה רעה ורגישות או כאבים בחניכיים.

ש: כמה זמן לוקח לדלקת חניכיים להתברר?

ת: זה תלוי בחומרת דלקת החניכיים ובטיפול בו משתמשים.באופן כללי, זה יכול לקחת בין כמה ימים למספר שבועות עד שתסמיני דלקת חניכיים יתבררו.

דלקת חניכיים היא סוגיה שכיחה לבריאות הפה, אך ניתן לטפל בה בתרופות הנכונות וטכניקות הרפיה.לסבתות יש תרופות רבות לדלקת חניכיים, כמו שטיפות מי מלח, משיכת שמן ושמן עץ התה.טכניקות הרפיה, כמו נשימה עמוקה ומדיטציה, יכולות גם לעזור להפחית את הלחץ והמתח, אשר לעיתים קרובות יכול להחמיר את הסימפטומים של דלקת חניכיים.על ידי שימוש בתרופות וטכניקות הרפיה אלה, אתה יכול לעזור להפחית את הסימפטומים של דלקת חניכיים ולשפר את בריאות הפה הכללית שלך.

דלקת חניכיים היא מצב דלקתי של החניכיים העלולים לגרום לכאב, נפיחות ודימום.לטיפול בדלקת חניכיים, חשוב להשתמש בסעדים הנכונים וטכניקות הרפיה.לסבתות יש תרופות רבות לדלקת חניכיים, כמו שטיפות מי מלח, משיכת שמן ושמן עץ התה.טכניקות הרפיה, כמו נשימה עמוקה ומדיטציה, יכולות גם לעזור להפחית את הלחץ והמתח, אשר לעיתים קרובות יכול להחמיר את הסימפטומים של דלקת חניכיים.עם השילוב הנכון של תרופות וטכניקות הרפיה, אתה יכול לעזור להפחית את הסימפטומים של דלקת חניכיים ולשפר את בריאות הפה הכללית שלך.בנוסף, עליך לבקר אצל רופא שיניים לקבלת תוכנית אבחון וטיפול מקצועי.על ידי ביצוע תוכנית טיפול מקיפה, אתה יכול לעזור להפחית את הסימפטומים של דלקת חניכיים ולשפר את בריאות הפה הכללית שלך.

למידע נוסף על דלקת חניכיים, בקרו ב Wikipedia.

אהבתם? שלחו לחבר\ה שחייב\ת לדעת גם!

דילוג לתוכן