דף הבית » תרופות סבתא » חניכיים נפוחות – 13 תרופות סבתות טבעיות ומשקמות
ddaddbdddd dadaddddaa  daadaddaddaa daddaaddaa dddadddaa d

חניכיים נפוחות – 13 תרופות סבתות טבעיות ומשקמות

נאבק בחניכיים נפוחות – 13 תרופות סבתות טבעיות ומשקמות

אם אתה מתמודד עם חניכיים נפוחות, אתה לא לבד.זו בעיה נפוצה להפליא, ולמרות שהיא יכולה להיות לא נוחה ולא נוחה, ישנם כמה תרופות ששימשו במשך דורות שיכולים לעזור להרגיע את הכאב ולהפחית את הנפיחות.

חניכיים נפוחות יכולות להיגרם על ידי מספר דברים, כולל מחלות חניכיים, ליקויים תזונתיים או אפילו זיהום.אמנם ביקור אצל רופא השיניים יכול לעזור לקבוע את הסיבה, אך ישנם כמה תרופות טבעיות שיכולות לעזור להפחית את הנפיחות והאי נוחות.להלן 13 הסעדים הטבעיים והמשקמים של סבתא לנסות.

H2> שטיפת מי מלח

שטיפות מי מלח הן אחד התרופות הנפוצות והיעילות ביותר לחניכיים נפוחות.המלח מסייע בהפחתת הדלקת ולהרוג כל חיידקים שעלולים לגרום לזיהום.כדי לגרום לשטיפה של מי המלח, כל מה שאתה צריך זה כוס מים חמים וכפית מלח.לשטוף את התערובת בפה שלך כמה דקות, ואז ירק אותה החוצה.

H2> משיכת שמן

משיכת נפט היא תרופה עתיקה המשמשת במשך מאות שנים לטיפול במגוון מחלות.זה כרוך בהפחתת כף שמן (בדרך כלל שמן קוקוס או שומשום) בפה שלך למשך 10-20 דקות, ואז לירוק אותו.זה עוזר להסיר חיידקים ולהפחתת דלקת.

H3> טיפ ייחודי ומועיל

חשוב לציין כי אסור לעשות משיכת שמן עם מי מלח.המלח יכול להיות שוחק ויכול לעצבן עוד יותר את החניכיים.

H2> אלוורה

אלוורה היא אנטי דלקתית טבעית ואנטיספטית, מה שהופך אותו לתרופה יעילה לחניכיים נפוחות.לשימוש, קח כמה טיפות של ג’ל אלוורה ושפשף אותו ישירות על החניכיים.זה עוזר להפחית את הנפיחות והכאב.

H2> שמן עץ התה

בשמן עץ התה תכונות אנטיבקטריאליות טבעיות, מה שהופך אותו לתרופה יעילה לחניכיים נפוחות.לשימוש, מדללים כמה טיפות שמן עץ התה בכוס מים חמים והשתמשו כשטיפת פה.זה עוזר להפחית את החיידקים הגורמים לדלקת.

H2> ג’ינג’ר

ג’ינג’ר הוא אנטי דלקתי טבעי, מה שהופך אותו לתרופה יעילה לחניכיים נפוחות.לשימוש, תלול כפית ג’ינג’ר טרי בכוס מים חמים למשך מספר דקות.מסננים את התערובת ושימוש כשטיפת פה.

H2> שמן קוקוס

שמן קוקוס עשיר בחומצה לאורית, בעל תכונות אנטיבקטריאליות טבעיות.לשימוש, פשוט השטף כף שמן קוקוס בפה במשך 10-20 דקות, ואז לירוק אותו.זה עוזר להפחית את החיידקים הגורמים לדלקת.

H2> כורכום

כורכום הוא אנטי דלקתי טבעי, מה שהופך אותו לתרופה יעילה לחניכיים נפוחות.לשימוש, מערבבים כפית אבקת כורכום בכוס מים חמים והשתמשו כשטיפת פה.זה עוזר להפחית את הדלקת והכאב.

H2> קלנדולה

קלנדולה היא אנטי דלקתית טבעית ואנטי-חיטוי, מה שהופך אותה לתרופה יעילה לחניכיים נפוחות.לשימוש, תלול כפית פרחי קלנדולה בכוס מים חמים למשך מספר דקות.מסננים את התערובת ושימוש כשטיפת פה.

H2> קמומיל

קמומיל הוא אנטי דלקתי טבעי, מה שהופך אותו לתרופה יעילה לחניכיים נפוחות.לשימוש, תלול כפית פרחי קמומיל בכוס מים חמים למשך מספר דקות.מסננים את התערובת ושימוש כשטיפת פה.

H2> myrrh

Myrrh הוא חיטוי טבעי, מה שהופך אותו לתרופה יעילה לחניכיים נפוחות.לשימוש, מערבבים כמה טיפות של שמן מירר בכוס מים חמים והשתמשו כשטיפת פה.זה עוזר להפחית את החיידקים הגורמים לדלקת.

H2> ציפורן

ציפורן הוא חיטוי טבעי, מה שהופך אותו לתרופה יעילה לחניכיים נפוחות.לשימוש, מערבבים כמה טיפות שמן ציפורן בכוס מים חמים והשתמשו כשטיפת פה.זה עוזר להפחית את החיידקים הגורמים לדלקת.

H2> ליקוריץ

ליקריץ הוא אנטי דלקתי טבעי, מה שהופך אותו לתרופה יעילה לחניכיים נפוחות.לשימוש, תלול כפית שורש ליקוריץ בכוס מים חמים למשך מספר דקות.מסננים את התערובת ושימוש כשטיפת פה.

H2> חומץ תפוחים

חומץ תפוחים הוא חיטוי טבעי טבעי, מה שהופך את IT תרופה יעילה לחניכיים נפוחות.

6.שמן ציפורן

שמן ציפורן משמש זה מכבר לטיפול במגוון מחלות שיניים, כולל חניכיים נפוחות.יש לו תכונות אנטי-מיקרוביאליות ואנטי דלקתיות המסייעות להפחתת הדלקת ולהפחתת הכאב.ניתן ליישם שמן ציפורן ישירות על החניכיים או לערבב בשמן נשא ומשמש כשטיפת פה.חשוב לציין ששמן ציפורן יכול להיות חזק למדי, ולכן עדיף להשתמש בו במשורה ולדלל אותו תמיד בשמן נשא, כמו קוקוס או שמן זית.

7.מי חמצן

מי חמצן הוא חיטוי ביתי שכיח המשמש לרוב לטיפול בפצעים קלים.זה יעיל גם בטיפול בחניכיים נפוחות.מי חמצן יכול לשמש שטיפת פה כדי לסייע בהפחתת הדלקת ולהילחם בחיידקים.חשוב לציין כי מי חמצן יכול להיות מעצבן את החניכיים, ולכן עדיף להשתמש בו במשורה.אתה יכול גם לשלב אותו עם תרופות טבעיות אחרות, כמו אלוורה או שמן עץ התה.

8.אלוורה

אלוורה הוא צמח טבעי המשמש במשך מאות שנים לטיפול במגוון מחלות.זוהי תרופה יעילה לחניכיים נפוחות מכיוון שהיא אנטי דלקתית ומרגיעה.ניתן ליישם אלוורה ישירות על החניכיים או לשמש שטיפת פה.ניתן לשלב אותו גם עם תרופות טבעיות אחרות, כמו מי חמצן או שמן עץ התה.

9.שמן עץ התה

שמן עץ התה הוא שמן אתרי המשמש במשך מאות שנים לטיפול במגוון מחלות.יש לו תכונות אנטי-חיטוי, אנטי דלקתיות ואנטיבקטריאליות שהופכות אותו ליעיל בטיפול בחניכיים נפוחות.ניתן ליישם שמן עץ התה ישירות על החניכיים או לערבב בשמן נשא ומשמש כשטיפת פה.חשוב לציין ששמן עץ התה יכול להיות די חזק, ולכן עדיף להשתמש בו במשורה ולדלל אותו תמיד בשמן נשא, כמו קוקוס או שמן זית.

10.שורש ליקוריץ

שורש ליקוריץ שורש הוא צמח טבעי המשמש במשך מאות שנים לטיפול במגוון מחלות.יש לו תכונות אנטי דלקתיות ואנטיבקטריאליות שהופכות אותו ליעיל בטיפול בחניכיים נפוחות.ניתן לחבר שורש ליקריץ לתה ולהשתמש בו כשטיפת פה.ניתן ליישם אותו ישירות על החניכיים או לערבב אותו עם שמן נשא ומשמש כשטיפת פה.

11.מיץ חמוציות

מיץ חמוציות הוא תרופה יעילה לחניכיים נפוחות מכיוון שהוא עשיר בנוגדי חמצון ובעל תכונות אנטי דלקתיות.חשוב לציין שמיץ חמוציות יכול להיות חומצי למדי, ולכן עדיף לדלל אותו במים לפני שתשתמש בו כפילה.אתה יכול גם לשלב אותו עם תרופות טבעיות אחרות, כמו אלוורה או שמן עץ התה.

12.כורכום

כורכום הוא צמח טבעי ששימש במשך מאות שנים לטיפול במגוון מחלות.יש לו תכונות אנטי דלקתיות ואנטיבקטריאליות שהופכות אותו ליעיל בטיפול בחניכיים נפוחות.ניתן ליישם כורכום ישירות על החניכיים או לשמש שטיפת פה.ניתן לשלב אותו גם עם תרופות טבעיות אחרות, כמו מי חמצן או שמן עץ התה.

13.Echinacea

Echinacea הוא צמח טבעי ששימש במשך מאות שנים לטיפול במגוון מחלות.זוהי תרופה יעילה לחניכיים נפוחות מכיוון שהיא אנטי דלקתית ומרגיעה.ניתן לחבר את Echinacea לתה ולהשתמש בו כשטיפת פה.ניתן ליישם אותו ישירות על החניכיים או לערבב אותו עם שמן נשא ומשמש כשטיפת פה.

13 הסעדים הטבעיים והמשקמים הללו הם רק כמה מהדרכים הרבות לטפל בחניכיים נפוחות.בעוד שלכל תרופה יש תכונות ויתרונות ייחודיים משלו, חשוב להתייעץ עם רופא לפני שתשתמש באחד מהם.הרופא יכול לספק עצות אילו סעדים בטוחים ויעילים למצבך הספציפי.

חניכיים נפוחות יכולות להיות כואבות ולא נעימות, אך בעזרת הסעדים הטבעיים והמשקמים הללו, אתה יכול למצוא הקלה ולשפר את בריאות הפה הכללית שלך.

שאלות נפוצות

ש: מה כןהתרופה הטבעית הטובה ביותר לחניכיים נפוחות?

A: התרופה הטבעית הטובה ביותר ל- G נפוחה

אהבתם? שלחו לחבר\ה שחייב\ת לדעת גם!

דילוג לתוכן