דף הבית » תרופות סבתא » טיפול בחניכיים – 15 תרופות סבתות מוסמכות ואמינות
dddaddc dddaddbdddd  daadaddaddaa daddaaddaa deddadedbddaa

טיפול בחניכיים – 15 תרופות סבתות מוסמכות ואמינות

טיפול בחניכיים: 15 תרופות סבתות מוסמכות ואמינות

כשמדובר בשמירה על חניכיים בריאות, אין מקור טוב יותר של עצות מאשר סבתא שלך.סבתות משתמשות בתרופות ביתיות כדי לשמור על בריא החניכיים שלהן במשך דורות.ממרכיבים טבעיים ועד הרגלים פשוטים, תרופות אלה קלות, סבירות ומוכחות כדי לעשות את ההבדל.להלן 15 תרופות סבתות מוסמכות ואמינות שיעזרו לך לשמור על החניכיים שלך להיראות ולהרגיש נהדר.

H2: מרכיבים טבעיים

מרכיבים טבעיים הם חלק חשוב ממשטר הטיפול בחניכיים של כל סבתא.החל מתה צמחים לשמנים אתרים, מרכיבים אלה יכולים לעזור לשמור על החניכיים בריאים וחזקים.כמה מהמרכיבים הטבעיים הפופולריים ביותר לטיפול בחניכיים כוללים:

  • תה ירוק – תה ירוק עשיר בנוגדי חמצון, שיכולים לעזור לשמור על בריא החניכיים.שתיית שתיים או שלוש כוסות תה ירוק בכל יום יכולה לעזור לשמור על החניכיים בכושר הגבוה.
  • אלוורה – אלוורה שימשה זה מכבר להרגיע ולהגן על החניכיים.זה יכול לעזור להפחית דלקת ולקדם ריפוי.החל ג’ל אלוורה על החניכיים לקבלת התוצאות הטובות ביותר.
  • שמן קוקוס-שמן קוקוס הוא אנטי בקטריאלי ואנטי דלקתי, מה שהופך אותו למושלם לטיפול בחניכיים.הסתובבות כף של שמן קוקוס בפה למשך 10 דקות בכל יום יכולה לעזור לשמור על בריא החניכיים שלך.

הרגלים פשוטים

בנוסף למרכיבים טבעיים, ישנם כמה הרגלים פשוטים שיכולים לעזור לשמור על בריא החניכיים.להלן כמה הרגלים שסבתא שלך תמליץ:

  • צחצח שיניים פעמיים ביום – צחצוח שיניים פעמיים ביום זו הדרך הטובה ביותר לשמור על בריא החניכיים.הקפד לצחצח בעדינות ולהשתמש במשחת שיניים עם פלואוריד לקבלת התוצאות הטובות ביותר.
  • חוט דנטלי באופן קבוע – חוט דנטלי הוא חלק חשוב מכל שגרת היגיינת הפה.חוט דנטלי מסיר חלקיקי מזון וחיידקים שיכולים להוביל למחלות חניכיים.חוט דנטלי לפחות פעם ביום לקבלת התוצאות הטובות ביותר.
  • הימנע ממזונות ממותקים – אוכלים מסוכרים עלולים לפגוע בחניכיים ובשיניים שלך.הימנעות ממזונות ומשקאות ממותקים יכולה לעזור לשמור על חניכיים בריאים וחזקים.

טיפ ייחודי ומועיל

משיכת שמן

משיכת שמן היא תרופה מסורתית ששימשה במשך מאות שנים כדי לעזור לשמור על הפה נקי ובריא.כדי משיכת שמן, קח כף שמן קוקוס ושחרר אותו סביב הפה שלך למשך 10-15 דקות.זה עוזר להסיר רעלים וחיידקים מהפה, מה שעלול להוביל לחניכיים בריאים יותר.

על ידי ביצוע טיפים פשוטים אלה ושימוש במרכיבים טבעיים, אתה יכול לשמור על החניכיים שלך בריאים וחזקים.סבתות משתמשות בתרופות אלה במשך דורות, והן עדיין יעילות באותה מידה כיום.

חלק 2: התרופות של סבתא לטיפול בחניכיים

חניכיים הם חלק חשוב מבריאות הפה, והטיפול בהם חיוני לבריאות הפה הכללית.סבתא תמיד הייתה מקור לתרופות אמינות ומוסמכות לשמירה על חניכיים בריאות.להלן 15 מהתרופות הטובות ביותר שלה לטיפול בחניכיים:

1.שטיפת מי מלח

מי מלח הם תרופה יעילה וטבעית לטיפול בחניכיים.מערבבים כפית מלח אחת עם כוס מים חמים, ושלטו אותה בפה למשך 30 שניות.זה יעזור להפחית דלקת וכאב ולשפר את בריאות החניכיים.

2.משיכת שמן קוקוס

משיכת שמן קוקוס היא תרופה איורוודית עתיקה לטיפול בחניכיים.שוטף כף אחת של שמן קוקוס אורגני בפה עד 15 דקות, ואז ירק אותו ושוטף את הפה שלך במים חמים.זה יכול לעזור להפחית דלקת ולהפחית את הסיכון למחלות חניכיים.

3.אלוורה ורה ג’ל

ג’ל אלוורה הוא תרופה טבעית ויעילה לטיפול בחניכיים.מרחי שכבה דקה של ג’ל אלוורה על החניכיים שלך בכל יום.זה עוזר להפחתת דלקת, לקדם צמיחת רקמות בריאה ולהפחית את הסיכון למחלות חניכיים.

4.שמן עץ התה

שמן עץ התה הוא חומר אנטי -חיטוי ואנטיבקטריאלי טבעי.מערבבים כמה טיפות שמן עץ התה עם כוס מים חמים, והשתמשו בו כשטיפת פה כדי לעזור להפחית דלקת ולקדםחניכיים בריאות.

5.עלים נאים

עלי נם הם תרופה מסורתית לטיפול בחניכיים.ללעוס כמה עלים נאים מדי יום כדי לסייע בהפחתת הדלקת ולקדם חניכיים בריאות.

6.כורכום

כורכום הוא תרופה טבעית יעילה לטיפול בחניכיים.מערבבים כפית אחת של אבקת כורכום עם כוס מים חמים, והשתמשו בו כשטיפת פה.זה עוזר להפחית דלקת ולקדם חניכיים בריאים.

7.שמן ציפורן

שמן ציפורן הוא חומר אנטי -חיטוי ואנטיבקטריאלי טבעי.מערבבים כמה טיפות שמן ציפורן עם כוס מים חמים, והשתמשו בו כשטיפת פה.זה עוזר להפחית דלקת ולקדם חניכיים בריאים.

8.מיץ לימון

מיץ לימון הוא תרופה טבעית לטיפול בחניכיים.מערבבים כפית אחת של מיץ לימון עם כוס מים חמים, והשתמשו בו כשטיפת פה.זה עוזר להפחית דלקת ולקדם חניכיים בריאים.

9.מכשפה לוז

לוז מכשפה הוא מענק טבעי המסייע להפחתת הדלקת ולקדם חניכיים בריאים.מערבבים כפית אחת של לוז מכשפה עם כוס מים חמים, והשתמשו בו כשטיפת פה.

10.עלי גויאבה

עלי גויאבה הם תרופה מסורתית לטיפול בחניכיים.ללעוס כמה עלי גויאבה מדי יום כדי לסייע בהפחתת הדלקת ולקדם חניכיים בריאות.

11.חומץ תפוחים

חומץ תפוחים הוא תרופה טבעית לטיפול בחניכיים.מערבבים כפית אחת של חומץ תפוחים עם כוס מים חמים, והשתמשו בו כשטיפת פה.זה עוזר להפחית דלקת ולקדם חניכיים בריאים.

12.שורש ליקוריץ

שורש ליקוריץ הוא תרופה טבעית לטיפול בחניכיים.מערבבים כפית אחת של אבקת שורש ליקוריץ עם כוס מים חמים, והשתמשו בו כשטיפת פה.זה עוזר להפחית דלקת ולקדם חניכיים בריאים.

13.סודה לשתייה

סודה לשתייה היא תרופה יעילה וטבעית לטיפול בחניכיים.מערבבים כפית אחת של סודה לשתייה עם כוס מים חמים, והשתמשו בו כשטיפת פה.זה עוזר להפחית דלקת ולקדם חניכיים בריאים.

14.Myrrh

Myrrh הוא תרופה מסורתית לטיפול בחניכיים.מערבבים כפית אחת של אבקת myrrh עם כוס מים חמים, והשתמשו בו כשטיפת פה.זה עוזר להפחית דלקת ולקדם חניכיים בריאים.

15.מרווה

Sage הוא תרופה מסורתית לטיפול בחניכיים.מערבבים כפית אחת של אבקת מרווה עם כוס מים חמים, והשתמשו בו כשטיפת פה.זה עוזר להפחית דלקת ולקדם חניכיים בריאים.

15 הסעדים של סבתא אלה הם דרכים טבעיות ויעילות לשמירה על חניכיים בריאות ולהפחתת הסיכון למחלות חניכיים.

אהבתם? שלחו לחבר\ה שחייב\ת לדעת גם!

דילוג לתוכן