דף הבית » תרופות סבתא » כאבי מסטיק – 17 התרופות של סבתא בריאה ומשקמת

כאבי מסטיק – 17 התרופות של סבתא בריאה ומשקמת

מה גורם לכאבי חניכיים וכיצד לטפל בהם?

כאבי מסטיק הם בעיה שכיחה שיכולה לנוע בין קלה לחמורה.בדרך כלל זה נגרם כתוצאה מדלקת או זיהום בחניכיים, יכול לנבוע מהיגיינת הפה לקויה, או יכול להיות תופעת לוואי של תרופות מסוימות.במקרים מסוימים זה יכול אפילו להיגרם על ידי מחלת חניכיים כמו דלקת חניכיים או מחלת חניכיים.למרבה המזל, ישנן דרכים לטפל בכאבי חניכיים, כולל תרופות ביתיות וטיפולים רפואיים מקצועיים.כאן, נסתכל על 17 תרופות של סבתא בריאה ומשקמת להקלה על כאבי חניכיים.

תרופות צמחי מרפא לכאבי חניכיים

תרופות צמחיות הן דרך טבעית, זולה ויעילה לטיפול בכאבי מסטיק.להלן כמה מהתרופות הצמחייות הפופולריות ביותר לטיפול בכאבי חניכיים.

שום

שום הוא חומר אנטיבקטריאלי ואנטי דלקתי חזק.כדי להשתמש בשום לכאבי חניכיים, ריסקו כמה שיני ציפורן ומערבבים אותם עם כמות קטנה של מים.מרחו את התערובת ישירות על האזור המושפע והשאירו אותה כעשר דקות.שוטפים במים חמים לאחר השימוש.

שמן עץ התה

שמן עץ התה הוא חומר חיטוי ואנטי דלקתי שיכול לעזור להפחית את דלקת החניכיים וכאב.פשוט מערבבים כמה טיפות שמן עץ התה עם כמות קטנה של מים ומורחים אותם ישירות על האזור הנגוע.השאירו אותו כעשר דקות ואז שטפו במים חמים.

שטיפת מי מלח

מי מלח הם תרופה ביתית נהדרת לטיפול בכאבי חניכיים.כל שעליך לעשות הוא לערבב כפית מלח בכוס מים חמים ולשטוף אותו סביב הפה שלך למשך כמה דקות.ירק את התערובת וחזור על מספר פעמים ביום לקבלת התוצאות הטובות ביותר.

תרופות תזונתיות לכאבי חניכיים

תרופות תזונתיות הן חלק חשוב בטיפול בכאבי חניכיים.להלן כמה מהתרופות התזונתיות הפופולריות ביותר לכאבי חניכיים.

שמן קוקוס

שמן קוקוס הוא תרופה ביתית נהדרת לטיפול בכאבי חניכיים.כל שעליך לעשות הוא לשטוף כף שמן קוקוס סביב הפה שלך במשך כעשר דקות ואז לירוק אותו.עשו זאת מספר פעמים ביום לקבלת התוצאות הטובות ביותר.

אלוורה

אלוורה היא עוד תרופה ביתית נהדרת לטיפול בכאבי חניכיים.פשוט מערבבים כמה טיפות של מיץ אלוורה עם כמות קטנה של מים ומורחים אותו ישירות על האזור הפגוע.השאירו אותו כעשר דקות ואז שטפו במים חמים.

ויטמין C

ויטמין C הוא חומר מזין חיוני למאבק בדלקת ולהגביר את מערכת החיסון שלך.הגדל את צריכת ויטמין C באמצעות מזונות כמו תפוזים, אשכוליות ופלפלים.

הסעדים של סבתא לכאבי חניכיים

סבתות משתמשות בתרופות ביתיות במשך מאות שנים לטיפול במחלות שונות, וכאבי חניכיים אינם יוצאים מהכלל.להלן כמה מהתרופות הפופולריות ביותר של סבתא לטיפול בכאבי חניכיים.

  • שמן ציפורן – שמן ציפורן הוא חיטוי חזק ומשכך כאבים שיכול לעזור להפחית את דלקת החניכיים וכאב.
  • פלפל קאיין – פלפל קאיין הוא משכך כאבים טבעי שיכול לעזור להפחית את כאבי החניכיים.
  • עלי גויאבה – עלי גויאבה הם מעיקים טבעיים שיכולים לעזור להפחית את דלקת החניכיים.
  • כורכום -כורכום הוא אנטי דלקתי טבעי ואנטיספטי שיכול לעזור להפחית את כאבי החניכיים ודלקת.
  • חומץ תפוחים – חומץ תפוחים הוא חיטוי טבעי שיכול לעזור להפחית את דלקת החניכיים וכאב.
  • סודה לשתייה -סודה לשתייה היא חיטוי טבעי ואנטי דלקתי שיכול לעזור להפחית את כאבי החניכיים ודלקת.
  • שקיות תה – שקיות תה הן עיקריות טבעיות שיכולות לעזור להפחית את דלקת החניכיים.

טיפ מועיל

חשוב לזכור שיש להשתמש בתרופות ביתיות בנוסף לטיפול רפואי מקצועי.אם אתם סובלים מכאבי חניכיים, הקפידו לראות את רופא השיניים שלכם לקבלת תוכנית אבחון וטיפול נאותים.

חלק 2: תרופות ביתיות נוספות לכאבי חניכיים

אם כי הסעדים של סבתא מספקים לעתים קרובות הקלה אפקטיבית מ- Gכאב אממ, יש עוד הרבה תרופות ביתיות שיכולות גם לעזור.משינויים פשוטים באורח חיים לטיפולי צמחים, תרופות אלה יכולות לספק דרך טבעית להפחתת כאבי חניכיים.

השתמש במי מלח כדי לשטוף

שטיפה של מי מלח יכולה לעזור להפחית את הדלקת בחניכיים.כל שעליך לעשות הוא לערבב 1 כפית מלח עם 8 גרם מים חמים ולשטוף את התמיסה סביב הפה למשך 30 שניות.לירוק את הפיתרון ושטפו במים רגילים.ניתן לעשות זאת עד ארבע פעמים ביום להקלה.

גרגר עם חומץ תפוחים

חומץ תפוחים יכול לעזור להפחית את הדלקת בחניכיים.מערבבים 1 כפית חומץ סיידר תפוחים עם כוס מים חמים ומגרדים את התמיסה למשך 30 שניות.לירוק את הפיתרון ושטפו במים רגילים.ניתן לעשות זאת עד ארבע פעמים ביום להקלה.

טיפולי צמחים

טיפולי צמחים יכולים גם לספק הקלה מכאבי חניכיים.להלן כמה מעשבי התיבול היעילים ביותר לטיפול בכאבי חניכיים:

  • קמומיל – קמומיל יכול לעזור להפחית את הדלקת בחניכיים ולספק הקלה מכאב.
  • myrrh – myrrh יכול לעזור להפחית דלקת ולקדם ריפוי בחניכיים.
  • Echinacea – Echinacea יכול לעזור להגביר את מערכת החיסון ולהפחית את הדלקת בחניכיים.
  • ג’ינג’ר – ג’ינג’ר יכול לעזור להפחית את הדלקת בחניכיים ולספק הקלה מכאב.
  • טימין – טימין יכול לעזור להפחית את הדלקת בחניכיים ולספק הקלה מכאב.

שינויים באורח החיים

ביצוע שינויים באורח חיים מסוים יכול גם לעזור להפחית את כאבי החניכיים.חשוב לתרגל היגיינה אוראלית טובה על ידי צחצוח וחוט דנטלי באופן קבוע.אכילת תזונה בריאה והימנעות ממזונות ממותקים יכולה גם לעזור להפחית את כאבי החניכיים.הפסקת עישון יכולה גם לעזור להפחית את הדלקת בחניכיים ולספק הקלה מכאב.

סיכום

כאבי מסטיק יכולים להיות לא נוחים ומעצבנים, אך ישנם תרופות ביתיות רבות שיכולות לספק הקלה.הסעדים של סבתא כמו מי חמצן, אלוורה ושום יכולים לעזור להפחית דלקת ולספק הקלה מכאב.בנוסף, ניתן להשתמש בשטיפות מי מלח, גרגרי חומץ תפוחים וטיפולי צמחים גם כדי להפחית את הדלקת בחניכיים ולספק הקלה מכאב.ביצוע שינויים באורח חיים מסוים כמו תרגול היגיינת אוראלית טובה והימנעות ממזונות סוכרים יכולים גם לעזור להפחית את כאבי החניכיים.

שאלות נפוצות

ש: מה התרופה הביתית הטובה ביותר לכאבי מסטיק?
ת: התרופה הביתית הטובה ביותר לכאבי חניכיים תלויה בגורם לכאב.הסעדים של סבתא כמו מי חמצן, אלוורה ושום יכולים לעזור להפחית דלקת ולספק הקלה מכאב.בנוסף, ניתן להשתמש בשטיפות מי מלח, גרגרי חומץ תפוחים וטיפולי צמחים כדי להפחית את הדלקת בחניכיים ולספק הקלה מכאב.
כאבי מסטיק – 17 תרופות סבתות בריא ומשקמות

אהבתם? שלחו לחבר\ה שחייב\ת לדעת גם!

דילוג לתוכן