דף הבית » תרופות סבתא » שלשול תינוקות – 4 תרופות של סבתא זולה וטבעית
dadcdaddc daaddaddaddaa  daadaddaddaa dadc daddaad dddcd ddd

שלשול תינוקות – 4 תרופות של סבתא זולה וטבעית

מה זה שלשול תינוקות?

שלשול לתינוקות הוא מצב שכיח אצל תינוקות וילדים קטנים כאשר הצואה שלהם רופפת ומימית יותר מהרגיל.בדרך כלל זה נגרם כתוצאה מזיהום ויכול להוות סימן למצב בסיסי חמור יותר.שלשול יכול להיות מלווה גם בתסמינים אחרים כמו חום, הקאות, כאבי בטן והתייבשות.חשוב לקחת את התינוק שלך לרופא מייד אם אתה חושד שיש לו שלשול לשלול כל תנאים בסיסיים.

הסעדים של סבתא לשלשול לתינוקות

למרבה המזל, ישנם כמה תרופות זולות וטבעיות שסבתא שלך אולי המליצה לשלשול לתינוקות.תרופות פשוטות אלה עשויות לעזור להקל על הסימפטומים ולהחזיר את הקטנה שלך להרגיש טוב יותר.

1.חומץ תפוחים

חומץ תפוחים יכול לעזור להחזיר את איזון החומצה בבטן ובמעיים, שיכולים לעזור להפחית את תדירות הצואה הרופפת.כדי להשתמש בו, ערבבו 1 כפית של חומץ תפוחים גולמי ולא מסונן בכוס מים חמים ונותנים אותו לתינוקכם לשתות.

2.נקה מרק

מרק ברור, כמו עוף או מרק ירקות, יכול לעזור להחזיר אלקטרוליטים לגוף ולהרגיע בטן מוטרדת.להכנת המרק, הרתיחו 1 כפית מלח ב -4 כוסות מים למשך 5 דקות, ואז הוסיפו 1 כוס ירקות או עוף.תן לתערובת להתקרר ולתת אותה לתינוק שלך לשתות.

3.יוגורט רגיל

יוגורט רגיל יכול לעזור להחליף את החיידקים הידידותיים במעיים, שיכולים לעזור להחזיר עיכול רגיל ולהפחית את תדירות הצואה הרופפת.כדי לתת את זה לתינוקך, ערבב 1 כפית יוגורט רגיל בכוס מים חמים ותן אותו לתינוק שלך לשתות.

4.מי קוקוס

מי קוקוס מלאים באלקטרוליטים שיכולים לעזור להחליף נוזלים ומינרלים שאבדו בגוף.כדי להשתמש בו, מערבבים כפית מי קוקוס בכוס מים חמים ותנו אותם לתינוקכם לשתות.

טיפ מועיל

חשוב לזכור להישאר לחות כאשר לתינוק שלך יש שלשול.תן לתינוק שלך שפע נוזלים לאורך היום, כמו מים, מרק ומי קוקוס.אתה יכול גם לתת לתינוקך כמויות קטנות של תמיסת אלקטרוליטים במידת הצורך.

חלק 2: כיצד לטפל בשלשול לתינוקות עם תרופות טבעיות

שלשול אצל תינוקות יכול להיות מלחיץ ומסוכן אם לא מטופל כראוי.שלשול לתינוקות, הידוע באופן רפואי בשם גסטרואנטריטיס, נגרם על ידי זיהומים נגיפיים, חיידקים וטפילים.במקרים מסוימים, אלרגיות למזון או חוסר סובלנות ללקטוז יכולים להוביל גם לשלשול לתינוקות.למרבה המזל, ישנם כמה תרופות טבעיות שיכולות לעזור בטיפול בשלשול לתינוקות.להלן ארבע תרופות סבתות זולות וטבעיות שיש לקחת בחשבון.

1.חומץ תפוחים

חומץ תפוחים הוא תרופה טבעית לשלשול לתינוקות.זה יכול לעזור ליישב בטן נסערת ולהחזיר את האיזון הטבעי של חיידקים בדרכי העיכול.כדי להשתמש בו, ערבבו כפית אחת של חומץ תפוחים עם שמונה גרם מים ונותנים אותו לתינוקכם לשתות.

2.תה קמומיל

תה קמומיל הוא תרופה טבעית לשלשול לתינוקות.יש לו תכונות אנטי-פסמודיות ואנטי דלקתיות שיכולות לעזור להפחית דלקת בבטן ובמעיים.תה קמומיל יכול גם לעזור להקל על הכאב ואי הנוחות הקשורים לשלשול.כדי להשתמש בו, חלו כוס תה קמומיל ואפשרו לו להתקרר.תן לתינוק שלך אחד עד שתי כפיות התה ביום.

3.יוגורט

יוגורט הוא תרופה טבעית לשלשול לתינוקות.הוא מכיל חיידקים בריאים שיכולים לעזור להחזיר את איזון החיידקים בדרכי העיכול.כדי להשתמש בו, תן לתינוק שלך אחד לשתי כפות של יוגורט רגיל ליום.

4.בננה

בננות הן תרופה טבעית לשלשול לתינוקות.הם עשירים באשלגן ואלקטרוליטים, שיכולים לעזור להחליף חומרים מזינים ומינרלים שאבדו.כדי להשתמש בו, תן לתינוק שלך בננה אחת ביום.

סיכום

שלשול אצל תינוקות יכול להיות מלחיץ ומסוכן אם לא מטופל כראוי.למרבה המזל, ישנם כמה תרופות טבעיות שיכולות לעזור בטיפול בשלשול לתינוקות.APחומץ PLE סיידר, תה קמומיל, יוגורט ובננה הם ארבעה תרופות זולות וטבעיות של סבתא שיש לקחת בחשבון.עם זאת, חשוב לדבר עם הרופא שלך לפני שתנסה את כל הסעדים הללו מכיוון שהם יכולים לקיים אינטראקציה עם תרופות או להחמיר מצבים קיימים.

שאלות נפוצות

מה זה שלשול תינוקות?

שלשול לתינוקות ידוע מבחינה רפואית בשם גסטרואנטריטיס, והוא נגרם כתוצאה מזיהומים נגיפיים, חיידקים וטפיליים.במקרים מסוימים, אלרגיות למזון או חוסר סובלנות ללקטוז יכולים להוביל גם לשלשול לתינוקות.

האם יש תרופות טבעיות לשלשול לתינוקות?

כן, ישנם כמה תרופות טבעיות שיכולות לעזור בטיפול בשלשול לתינוקות.חומץ תפוחים, תה קמומיל, יוגורט ובננה הם ארבעה תרופות זולות וטבעיות של סבתא שיש לקחת בחשבון.עם זאת, חשוב לדבר עם הרופא שלך לפני שתנסה את כל הסעדים הללו מכיוון שהם יכולים לקיים אינטראקציה עם תרופות או להחמיר מצבים קיימים. קרא עוד על שלשול תינוקות כאן .

אהבתם? שלחו לחבר\ה שחייב\ת לדעת גם!

דילוג לתוכן