דף הבית » תרופות סבתא » שלשול – 21 תרופות של סבתא מהמטבח וללא מרשם
dadcdaddc  daadaddaddaa dadc daddaad deddeddd ddcdcd dedadadd

שלשול – 21 תרופות של סבתא מהמטבח וללא מרשם

שלשול – 21 תרופות של סבתא מהמטבח וללא מרשם
שלשול הוא מצב לא נוח ולעיתים מביך שיכול לגרום לכאבי בטן, התייבשות ועייפות.חשוב לטפל בזה במהירות ובנכון כדי להימנע מבעיות בריאותיות חמורות יותר.למרבה המזל, ישנם תרופות ביתיות רבות שיכולות לעזור להקל על תסמיני השלשול ולעזור לך לחזור להרגיש כמיטב יכולתך.להלן 21 תרופות של סבתא מהמטבח וללא מרשם שיכול לעזור להקל על תסמיני השלשול.

שינויים תזונתיים

שינויים תזונתיים הם לרוב הצעד הראשון בטיפול בשלשול.אכילת ארוחות קטנות יותר בתדירות גבוהה יותר יכולה לעזור להפחית את כמות המתח במערכת העיכול.חשוב גם לשתות שפע נוזלים כדי להחליף את אלה שאבדו באמצעות שלשול.הימנעות ממזונות עשירים בשומן, כמו מזון מטוגן, יכולה גם לעזור להפחית את הסימפטומים.

תה צמחי מרפא

תה צמחים יכול להועיל מאוד בהקלה על תסמיני השלשול.תה כמו קמומיל, מנטה וג’ינג’ר יכולים לעזור להרגיע את מערכת העיכול ולהפחית את חומרת השלשול.ניתן למצוא תה אלה ברוב חנויות המזון הבריאות וקלות להכנה.

טיפ ייחודי ומועיל

חשוב לציין כי לתה צמחי מרפא שונים יכולים להיות השפעות שונות על הגוף, ולכן חשוב לחקור את תה לפני שתצרוך אותם ולבחור אחת המתאימה ביותר למקרה הספציפי של השלשול.

בננות

בננות הן מקור נהדר לסיבים תזונתיים, שיכולים לעזור בהגברת הצואה ולהפחית את חומרת השלשול.אכילת בננה אחת או שתיים ביום יכולה לעזור להקל על תסמיני השלשול.

יוגורט

יוגורט הוא מקור נהדר לפרוביוטיקה, שהם חיידקים מועילים שיכולים לעזור להחזיר את מאזן המעיים.אכילת יוגורט יכולה לעזור בשיפור העיכול ולהפחית את חומרת השלשול.

מי קוקוס

מי קוקוס הם אלקטרוליט טבעי שיכול לעזור להחליף נוזלים שאבדו באמצעות שלשול.הוא עשיר גם באשלגן, שיכול לעזור להפחית את תסמיני השלשול.

חומץ תפוחים

חומץ תפוחים הוא נוגד חומצה טבעי שיכול לעזור להפחית את חומרת השלשול.זה יכול להילקח כמשקה או להוסיף אותו לאוכל.

Psyllium Husk

קליפת Psyllium היא תוסף סיבים טבעי שיכול לעזור להעלות את הצואה ולהפחית את חומרת השלשול.זה זמין בצורת אבקה וניתן להוסיף אותו למשקאות או שייק.

זרעי שומר

זרעי שומר הם אנטי -עווית טבעיים שיכולים לעזור להפחית את חומרת התכווצויות הקיבה הקשורות לשלשול.ניתן לקחת אותם כתה או להוסיף אותם לאוכל.

ג’ינג’ר

ג’ינג’ר הוא אנטי דלקת טבעי שיכול לעזור להפחית את חומרת השלשול.ניתן לקחת אותו כתה או להוסיף אותו לאוכל.

תה קמומיל

תה קמומיל הוא אנטי -פיזמודי טבעי שיכול לעזור להפחית את חומרת התכווצויות הקיבה הקשורות לשלשול.ניתן למצוא אותו ברוב חנויות המזון הבריאות וקל להכנה.

פפאיה

PAPAYA הוא מקור נהדר לסיבים תזונתיים, שיכול לעזור להעלות את הצואה ולהפחית את חומרת השלשול.אכילת חתיכה אחת או שתיים של פפאיה בשלה ביום יכולה לעזור להקל על תסמיני השלשול.

זרעי כמון

זרעי כמון הם אנטי -פסמודיים טבעיים שיכולים לעזור להפחית את חומרת התכווצויות הקיבה הקשורות לשלשול.ניתן לקחת אותם כתה או להוסיף אותם לאוכל.

זרעי חילבה

זרעי חילבה הם נוגדי חומצה טבעיים שיכולים לעזור להפחית את חומרת השלשול.ניתן לקחת אותם כתה או להוסיף אותם לאוכל.

כורכום

כורכום הוא אנטי דלקת טבעי שיכול לעזור להפחית את חומרת השלשול.ניתן לקחת אותו כתה או להוסיף אותו לאוכל.

אלם חלקלק

אלם חלקלק הוא ריר טבעי שיכול לעזור להעלות את הצואה ולהפחית את חומרת השלשול.זה זמין בצורת אבקה וניתן להוסיף אותו למשקאות או שייק.

<H

CAU נפוץSES של שלשול

שלשול הוא בעיה שכיחה שיכולה להיגרם על ידי מגוון גורמים.הגורמים השכיחים כוללים הרעלת מזון, זיהומים חיידקיים או נגיפיים, שימוש יתר באנטיביוטיקה, אלרגיות למזון ותגובות לתרופות מסוימות.במקרים מסוימים, שלשול יכול להיגרם על ידי מצב בסיסי חמור יותר כמו מחלות מעי דלקתיות או מחלת צליאק.ללא קשר למטרה, חשוב לטפל בתסמיני השלשול במהירות ובאופן מתאים כדי למנוע סיבוכים נוספים.

הסעדים של סבתא לשלשול

סבתות משתמשות בתרופות טבעיות לטיפול במחלות במשך מאות שנים, וניתן להשתמש ברבים מהתרופות הללו לטיפול בתסמיני השלשול.להלן 21 תרופות של סבתא לשלשול שניתן למצוא במטבח ולהשתמש בו ללא מרשם רופא.

1.חומץ תפוחים

חומץ תפוחים הוא תרופה מסורתית לשלשול.על פי ההערכה, היא פועלת על ידי שחזור איזון החומצה והלקלין במערכת העיכול.לשימוש, מערבבים כף אחת של חומץ תפוחים בכוס מים חמים ושתו אותו פעמיים עד שלוש ביום.

2.תה קמומיל

תה קמומיל הוא תרופה פופולרית עבור מחלות עיכול רבות, כולל שלשול.ידוע שיש לו השפעות מרגיעות ומרגיעות.לשימוש, תלול כפית פרחי קמומיל בכוס מים רותחים למשך 10 דקות.מסננים ושותים את התה עד שלוש פעמים ביום.

3.ג’ינג’ר

ג’ינג’ר הוא תרופה ידועה לנושאי עיכול כמו בחילה והקאות.על פי ההערכה, היא פועלת על ידי הפחתת דלקת בדרכי העיכול.לשימוש, מערבבים כפית אחת של ג’ינג’ר מגורד טרי בכוס מים רותחים ותלולים למשך 10 דקות.מסננים ושותים את התה עד שלוש פעמים ביום.

4.יוגורט

יוגורט עשיר בחיידקים מועילים שיכולים לעזור להחזיר את איזון החיידקים הטובים במערכת העיכול.לשימוש, אכלו כוס אחת של יוגורט רגיל פעמיים עד שלוש ביום במשך מספר ימים.

5.מיץ לימון

מיץ לימון הוא תרופה מסורתית להפרעות עיכול כמו שלשול.על פי ההערכה, היא פועלת על ידי שחזור איזון החומצה והלקלין במערכת העיכול.לשימוש, מערבבים מיץ של לימון אחד בכוס מים ושותים אותו עד שלוש פעמים ביום.

6.מנטה

מנטה היא תרופה מסורתית להפרעות עיכול כמו שלשול.על פי ההערכה, היא פועלת על ידי הפחתת דלקת בדרכי העיכול.לשימוש, תלולות שתי כפיות עלי נענע מיובשות בכוס מים רותחים למשך 10 דקות.מסננים ושותים את התה עד שלוש פעמים ביום.

7.זרעי שומר

זרעי שומר הם תרופה מסורתית לבעיות עיכול כמו שלשול.על פי ההערכה, הם פועלים על ידי שחזור איזון החומצה והלקלין במערכת העיכול.לשימוש, תלול כפית אחת של זרעי שומר בכוס מים רותחים למשך 10 דקות.מסננים ושותים את התה עד שלוש פעמים ביום.

8.קינמון

קינמון הוא תרופה מסורתית לנושאי עיכול כמו שלשול.על פי ההערכה, היא פועלת על ידי הפחתת דלקת בדרכי העיכול.לשימוש, מערבבים כפית אחת של אבקת קינמון בכוס מים חמים ושתה אותה פעמיים עד שלוש ביום.

9.כורכום

כורכום הוא תרופה מסורתית לבעיות עיכול כמו שלשול.על פי ההערכה, היא פועלת על ידי הפחתת דלקת בדרכי העיכול.לשימוש, מערבבים כפית אחת של אבקת כורכום בכוס מים חמים ושתה אותה פעמיים עד שלוש פעמים ביום.

10.שורש ליקוריץ

שורש שורש שורש הוא תרופה מסורתית לבעיות עיכול כמו שלשול.על פי ההערכה, היא פועלת על ידי שחזור איזון החומצה והלקלין במערכת העיכול.לשימוש, תלול כפית אחת של שורש ליקוריץ בכוס מים רותחים למשך 10 דקות.מסננים ושותים את התה עד שלוש פעמים ביום.

11.אלוורה

אלוורה היא תרופה מסורתית לבעיות עיכול כמו שלשול.על פי ההערכה, זה עובד על ידי

אהבתם? שלחו לחבר\ה שחייב\ת לדעת גם!

דילוג לתוכן