דף הבית » תרופות סבתא » קרסול נפוח – 4 תרופות סבתות ישנות ועתיקות
dadadaddc dadadd  daadaddaddaa daddaaddaa ddadaddaa ddadaaddad

קרסול נפוח – 4 תרופות סבתות ישנות ועתיקות

קרסול נפוח: 4 תרופות של סבתא זקנה ועתיקה
אף אחד לא אוהב שיש קרסול נפוח.זה יכול להיות כואב, לא נוח ופשוט לא נוח.אך למרבה המזל, ישנם כמה תרופות של סבתא זקנה ועתיקה שיכולות לעזור להפחית את הנפיחות ולהפוך את הפציעה נסבלת יותר.במאמר זה נחקור ארבעה מהתרופות הללו ונדון כיצד להשתמש בהם ביעילות.

דחיסת אורז ומלח

דחיסת אורז ומלח היא אחד התרופות העתיקות ביותר לקרסוליים נפוחים.כדי להכין את הדחיסה הזו, מערבבים כוס אורז אחת עם כף מלח אחת.לאחר מכן, עטפו את תערובת האורז בבד כותנה ומורחים אותו על האזור המושפע.השאר את הדחיסה במקום למשך 15 דקות, ואז הסר אותו ושטוף את האזור במים קרירים.ניתן להשתמש בדחיסה זו עד שלוש פעמים ביום.

טיפול בקרח

טיפול בקרח הוא תרופה מסורתית נוספת לקרסוליים נפוחים.כדי להשתמש בתרופה זו, עטפו כמה קוביות קרח במגבת והמרחו את המגבת ישירות על האזור הפגוע למשך 10 דקות בכל פעם.אל תחילו את קוביות הקרח ישירות על העור, מכיוון שזה יכול לגרום נזק נוסף.ניתן להשתמש בטיפול בקרח עד שלוש פעמים ביום.

טיפ מועיל

טיפול בקרח עובד בצורה הטובה ביותר כאשר משתמשים בו בשילוב עם טיפולים אחרים.לדוגמה, אתה יכול להשתמש בטיפול בקרח לפני או אחרי דחיסת אורז ומלח כדי למקסם את יעילותו.

דחיסת תה צמחים

קומפרסי תה צמחים הם תרופה מסורתית נוספת לקרסוליים נפוחים.כדי להכין את הדחיסה הזו, תלולות שתי כפות קמומיל או לבנדר מיובש בכוס מים רותחים למשך 15 דקות.ואז, מסננים את התה ונותנים לו להתקרר.לאחר התקררות, החל את התה על האזור המושפע באמצעות בד כותנה והשאיר אותו דולק למשך 15 דקות.ניתן להשתמש בדחיסה זו עד שלוש פעמים ביום.

מלחי אפסום SOAK


התרופה הסופית שנחקור היא Soak מלחי אפסום.כדי להשתמש בתרופה זו, מערבבים כוס אחת של מלחי אפסום עם מים חמים ומערבבים עד להמסה.ואז, להשרות את הקרסול הנפוח שלך בתערובת למשך 15 דקות.ניתן להשתמש בספיגה זו עד שלוש פעמים ביום.

לא משנה באיזו תרופה תבחרו, חשוב לזכור שקרסוליים נפוחים יכולים לקחת קצת זמן לרפא.כדי להפחית את הנפיחות והכאב, הקפידו לנוח את האזור הפצוע, לשמור על האזור מוגבה ולשתות הרבה מים.אם הסימפטומים שלך לא משתפרים לאחר מספר ימים, צור קשר עם ספק שירותי הבריאות לקבלת עצות נוספות.

רפואה סינית מסורתית

הרפואה הסינית המסורתית (TCM) קיימת כבר מאות שנים והיא תרופה פופולרית לטיפול בקרסוליים נפוחים.דיקור סיני הוא אחד הטיפולים הנפוצים ביותר להפחתת נפיחות ודלקת.טיפול זה כולל הכנסת מחטים דקים לנקודות ספציפיות בגוף כדי לעורר את זרימת האנרגיה ולהפחית את הכאב והדלקת.תרופה פופולרית נוספת של TCM היא כוסות רוח, המהווה סוג של טיפול בעיסוי המשתמש בכוסות יניקה כדי לעזור לעורר את זרימת הדם ולהפחית נפיחות ודלקת.תרופות צמחיות, כמו ג’ינג’ר, כורכום וקינמון, משמשות בדרך כלל להפחתת נפיחות ודלקת.

הסעדים של סבתא

סבתות משתמשות בתרופות טבעיות במשך מאות שנים לטיפול במחלות שונות, וקרסוליים נפוחים אינם יוצאים מהכלל.אחד התרופות הנפוצות ביותר הוא ליצור עוף משילוב של עשבי תיבול ותבלינים כמו ג’ינג’ר, כורכום וקינמון.ניתן ליישם עוף זה על האזור המושפע כדי להפחית נפיחות ודלקת.תרופה פופולרית נוספת היא לעטוף את האזור הנפוח בבד ספוג בתמיסה של מלח אפסום ומים חמים.זה יעזור להפחית נפיחות ודלקת ויכול לספק גם הקלה מכאב.

הגבהה

הרמת האזור המושפע היא תרופה פשוטה ויעילה לקרסוליים נפוחים.על ידי העלאת האזור המושפע מעל הלב, זרימת הדם משופרת ונפיחות והדלקת מצטמצמת.ניתן לעשות זאת על ידי העלאת האזור המושפע על כרית או שימוש במשענת רגל.

דחיסה

ניתן להשתמש בדחיסה גם להפחתת הנפיחות ואניnflamme.ניתן להשתמש בגרבי דחיסה כדי לסייע בהפחתת הנפיחות ויכולים גם לספק תמיכה לאזור הפגוע.ניתן להשתמש גם בתחבושות דחיסה כדי להפחית נפיחות ולספק תמיכה.

שאלות נפוצות

  • ש: מהם כמה תרופות מסורתיות לקרסוליים נפוחים?

    א: תרופות מסורתיות לקרסוליים נפוחים כוללים דיקור סיני, כוסות רוח, תרופות צמחי מרפא, יישום עוף, עוטף את האזור בבד ספוג במלח ומים, גובה ודחיסה.

  • ש: האם יש תופעות לוואי מהשימוש בתרופות מסורתיות?

    א: יתכנו כמה תופעות לוואי קלות הקשורות לשימוש בתרופות מסורתיות, כמו אדמומיות או גירוי באתר הטיפול.עם זאת, תופעות לוואי אלה בדרך כלל מינוריות וזמניות.

לסיכום, ניתן לטפל בקרסוליים נפוחים במגוון תרופות מסורתיות, כולל דיקור סיני, כוסות רוח, תרופות צמחי מרפא, יישום עוף, עוטף את האזור בבד ספוג במלח ומים אפסום, גובה ודחיסה.סבתות משתמשות בתרופות טבעיות במשך מאות שנים לטיפול במחלות שונות, וקרסוליים נפוחים אינם יוצאים מהכלל.סעדים אלה בטוחים ויעילים ויכולים לספק הקלה מהירה מהנפיחות ודלקת.למידע נוסף על קרסוליים נפוחים וסעדים מסורתיים, בקרו ב הגדרת Wikipedia.org על קרסול נפוח – 4 רמדיות ישנות ועתיקות של סבתא .

אהבתם? שלחו לחבר\ה שחייב\ת לדעת גם!

דילוג לתוכן