דף הבית » תרופות סבתא » עפעפיים נפוחים – 21 תרופות של סבתא מצוינת ואמיתית
dadadadadddd dadaddddd  daadaddaddaa dadc daddaad dedadddadaa

עפעפיים נפוחים – 21 תרופות של סבתא מצוינת ואמיתית

הסעדים של סבתא שלי לעפעפיים נפוחים

עפעפיים נפוחים יכולים להיות מצב לא נוח, מכוער ולעיתים כואב.זה יכול להיות סימפטום של מצב רפואי בסיסי או פשוט תגובה למשהו שמעצבן את העין שלך.אמנם זה יכול להיות מטרד קל, אך זו יכולה להיות גם בעיה חמורה יותר הדורשת טיפול רפואי.למרבה המזל, ישנם מספר תרופות ביתיות שסבתא שלי שיתפה איתי כדי לעזור להפחית את הנפיחות והאי נוחות הקשורים לעפעפיים נפוחים.

קומפרסים קרים

אחד התרופות הפשוטות והיעילות ביותר של עפעפיים נפוחים הוא להשתמש בקומפרסים קרים.קומפרסים קרים יכולים לעזור להפחית נפיחות ודלקת, והם יכולים גם לעזור להפחית את כל תחושת הגירוד או השריפה שאתה עלול לחוות.כל שעליך לעשות הוא לעטוף כמה קוביות קרח בבד דק ולחץ אותו בעדינות על העפעפיים שלך למשך 10 דקות.ניתן לעשות זאת מספר פעמים ביום עד שהנפיחות ירדה.

אלוורה

תרופה נוספת שהמליצה לסבתא שלי הייתה אלוורה.זהו אנטי דלקתי טבעי ויכול לעזור להפחית את הנפיחות והאי הנוחות הקשורים לעפעפיים נפוחים.פשוט החל כמות קטנה של ג’ל אלוורה על האזור הפגוע ומעסה אותו בעדינות עד שהוא נקלט.אתה יכול לעשות זאת מספר פעמים ביום עד שהנפיחות ירדה.

טיפ ייחודי ומועיל

אם אתם מחפשים תרופה נוספת שתסייע בהפחתת הנפיחות, נסו להשתמש בשילוב של סודה לשתייה ומים.מערבבים יחד כפית סודה לשתייה וכוס מים חמים ומערבבים עד שהוא מומס.משרים כרית כותנה בתערובת ולחץ אותה בעדינות על העפעפיים שלך למשך 10 דקות.ניתן לעשות זאת מספר פעמים ביום עד שהנפיחות ירדה.

קמומיל

קמומיל הוא אנטי דלקת טבעי שיכול לעזור להפחית את הנפיחות והאי נוחות הקשורים לעפעפיים נפוחים.כל שעליך לעשות הוא להיות שקית תה קמומילית במים חמים למשך 10 דקות ולתת לו להתקרר.לאחר הקירור, השתמש בשקית התה כדי ללחוץ בעדינות על העפעפיים שלך למשך 10 דקות.ניתן לעשות זאת מספר פעמים ביום עד שהנפיחות ירדה.

פרוסות מלפפון

פרוסות מלפפון הן תרופה ביתית קלאסית לעפעפיים נפוחים.פרוסות מלפפון מכילות תכונות אנטי דלקתיות טבעיות שיכולות לעזור להפחית את הנפיחות והאי הנוחות הקשורים לעפעפיים נפוחים.כל שעליך לעשות הוא לחתוך מלפפון לפרוסות דקות והניחו אותם על העפעפיים שלך למשך 10 דקות.ניתן לעשות זאת מספר פעמים ביום עד שהנפיחות ירדה.

תפוחי אדמה

תפוחי אדמה מכילים תכונות אנטי דלקתיות טבעיות שיכולות לעזור להפחית את הנפיחות ואי הנוחות הקשורים לעפעפיים נפוחים.פשוט מגררים תפוח אדמה ועוטפים אותו בבד דק.לחץ על הבד בעדינות על העפעפיים שלך למשך 10 דקות.ניתן לעשות זאת מספר פעמים ביום עד שהנפיחות ירדה.

מי ורדים

מי ורדים הם אנטי דלקת טבעיים שיכולים לעזור להפחית את הנפיחות והאי הנוחות הקשורים לעפעפיים נפוחים.כל שעליך לעשות הוא להשרות כרית כותנה במי ורדים ולחץ אותה בעדינות על העפעפיים שלך למשך 10 דקות.ניתן לעשות זאת מספר פעמים ביום עד שהנפיחות ירדה.

שקיות תה

שקיות תה מכילות תכונות אנטי דלקתיות טבעיות שיכולות לעזור להפחית את הנפיחות ואי הנוחות הקשורים לעפעפיים נפוחים.פשוט כבל שקית תה שחור או ירוק במים חמים למשך 10 דקות ולתת לו להתקרר.לאחר הקירור, השתמש בשקית התה כדי ללחוץ בעדינות על העפעפיים שלך למשך 10 דקות.ניתן לעשות זאת מספר פעמים ביום עד שהנפיחות ירדה.

דבש גולמי

דבש גולמי הוא אנטי דלקתי טבעי שיכול לעזור להפחית את הנפיחות ואי הנוחות הקשורים לעפעפיים נפוחים.כל שעליך לעשות הוא למרוח כמות קטנה של דבש גולמי על האזור המושפע ועסה אותו בעדינות עד שהוא נספג.אתה יכול לעשות זאת מספר פעמים ביום עד שהנפיחות ירדה.

חלב וכורכום

חלב וכורכום הוא תרופה הודית מסורתית לעפעפיים נפוחים.השילוב של חלב וטורמהRIC יכול לעזור להפחית את הנפיחות ואי הנוחות הקשורים לעפעפיים נפוחים.פשוט מערבבים יחד כפית אבקת כורכום וכוס חלב חם ומערבבים עד שהוא מומס.משרים כרית כותנה בתערובת ולחץ אותה בעדינות על העפעפיים שלך למשך 10 דקות.ניתן לעשות זאת מספר פעמים ביום עד שהנפיחות ירדה.

שמן קוקוס

שמן קוקוס הוא

חלק 2: תרופות טבעיות לעפעפיים נפוחים

כולנו יודעים את הפתגם העתיק שסבתא שלך היא בדרך כלל האדם הטוב ביותר אליו כדי לקבל עצות.זה נכון במיוחד כשמדובר בתרופות טבעיות לעפעפיים נפוחים.אחרי הכל, יתכן שהיא מתמודדת עם אותה סוגיה במשך שנים ויש לה המון עצות מנוסות ובדקות לשתף.להלן 21 תרופות של סבתא מעולה ואמיתית לעפעפיים נפוחים.

1.קומפרס קר

קומפרס קר הוא אחד התרופות הקלות והיעילות ביותר לעפעפיים נפוחים.כל שעליך לעשות הוא להשרות מטלית נקייה במים קרים, מכה את עודפי המים ומרחי אותו על האזור הפגוע למשך 10-15 דקות.חזור על זה שלוש עד ארבע פעמים ביום כדי להפחית נפיחות ודלקת.

2.קומפרס חם

דחיסה חמה היא עוד תרופה פשוטה ויעילה לעפעפיים נפוחים.משרים מטלית נקייה במים חמים, סובבים את עודפי המים ומרחים אותו על האזור הפגוע למשך 10-15 דקות.חזור על זה שלוש עד ארבע פעמים ביום כדי להפחית נפיחות ודלקת.

3.מכשפה לוז

לוז מכשפה הוא מענק טבעי שיכול לעזור להפחית נפיחות ודלקת.כל שעליך לעשות הוא להשרות כדור כותנה בלוז המכשפה ולהחיל אותו על האזור המושפע.השאירו אותו למשך 10-15 דקות ואז שטפו במים קרים.חזור על זה שלוש עד ארבע פעמים ביום לקבלת התוצאות הטובות ביותר.

4.אלוורה

אלוורה הוא אנטי דלקת טבעי שיכול לעזור להפחית נפיחות ודלקת.כל שעליך לעשות הוא למרוח ג’ל אלוורה על האזור המושפע ולהשאיר אותו למשך 10-15 דקות.יש לשטוף במים קרים ולחזור על זה שלוש עד ארבע פעמים ביום לקבלת התוצאות הטובות ביותר.

5.מלפפון

פרוסות מלפפון הן אנטי דלקתיות טבעיות שיכולות לעזור להפחית נפיחות ודלקת.כל שעליך לעשות הוא להניח כמה פרוסות מלפפון על האזור המושפע והשאיר אותן למשך 10-15 דקות.יש לשטוף במים קרים ולחזור על זה שלוש עד ארבע פעמים ביום לקבלת התוצאות הטובות ביותר.

6.שקיות תה

שקיות תה הן תרופה יעילה לעפעפיים נפוחים.פשוט משרים שתי שקיות תה במים חמים, מורידים את עודפי המים ולהניח אותם על האזור הפגוע.השאירו אותם למשך 10-15 דקות ואז שטפו במים קרים.חזור על זה שלוש עד ארבע פעמים ביום לקבלת התוצאות הטובות ביותר.

7.קמומיל

קמומיל הוא אנטי דלקת טבעי שיכול לעזור להפחית נפיחות ודלקת.פשוט תלולים שתי שקיות תה קמומיליות במים חמים, מורידים את עודפי המים ומורחים אותם על האזור הפגוע.השאירו אותם למשך 10-15 דקות ואז שטפו במים קרים.חזור על זה שלוש עד ארבע פעמים ביום לקבלת התוצאות הטובות ביותר.

8.פרוסות תפוחי אדמה

פרוסות תפוחי אדמה הן אנטי דלקתיות טבעיות שיכולות לעזור להפחית נפיחות ודלקת.כל שעליך לעשות הוא לשים כמה פרוסות תפוחי אדמה על האזור המושפע והשאיר אותן למשך 10-15 דקות.יש לשטוף במים קרים ולחזור על זה שלוש עד ארבע פעמים ביום לקבלת התוצאות הטובות ביותר.

9.דבש

דבש הוא אנטי דלקת טבעי שיכול לעזור להפחית נפיחות ודלקת.כל שעליך לעשות הוא למרוח שכבה דקה של דבש על האזור הפגוע והשאיר אותו למשך 10-15 דקות.יש לשטוף במים קרים ולחזור על זה שלוש עד ארבע פעמים ביום לקבלת התוצאות הטובות ביותר.

סיכום

עפעפיים נפוחים יכולים להיות לא נוחים ומכוערים, אך למרבה המזל ישנם תרופות טבעיות רבות שיכולות לעזור להפחית נפיחות ודלקת.מקומרים קרים וחמים ועד לוז מכשפה, אלוורה, מלפפון, שקיות תה, קמומיל, פרוסות תפוחי אדמה ודבש, יש המון תרופות שאושרו על ידי סבתא לבחירה.בשימוש קבוע, תרופות אלה יכולות לעזור להפחית את הנפיחות ולספק הקלה מאי הנוחות.

שאלות נפוצות

מהם כמה תרופות טבעיות לעפעפיים נפוחים?

כמה תרופות טבעיות לעפעפיים נפוחים כוללים קומפרסים קרים וחמים, לוז מכשפה, אלוורה, מלפפון, שקיות תה, קמומיל, פרוסות תפוחי אדמה ודבש.

באיזו תדירות עלי להשתמש בתרופות טבעיות לעפעפיים נפוחים?

לקבלת התוצאות הטובות ביותר, יש להשתמש בתרופות טבעיות לעפעפיים נפוחים שלוש עד ארבע פעמים ביום.

אהבתם? שלחו לחבר\ה שחייב\ת לדעת גם!

דילוג לתוכן