דף הבית » תרופות סבתא » העין שלי בוערת – 12 תרופות סבתא חמות ומיוחדות
ddaddf dadcd dddadadaa  daadaddaddaa daddaad ddeddaa ddeddd

העין שלי בוערת – 12 תרופות סבתא חמות ומיוחדות

העין שלי בוערת – 12 תרופות סבתות

העיניים שלך בוערות?אתה לא לבד.שריפת עיניים היא בעיה שכיחה, וזה לא רק לא נוח, זה יכול להיות גם סימן למצב עיניים חמור יותר.למרבה המזל, ישנם כמה תרופות ביתיות שיכולות לספק הקלה מעיניים בוערות.להלן 12 תרופות שאושרו על סבתא שיכולות לעזור לך להרגיע את העיניים הבוערות.

1.קומפרס קר

אחד התרופות הוותיקות והיעילות ביותר לשריפת עיניים הוא דחיסה קרה.משרים מגבת במים קרים והניחו אותה על עיניכם למשך מספר דקות.זה יעזור להפחית את הדלקת והגירוי הגורם לתחושת הבריבה.אתה יכול גם לנסות להשתמש בפרוסת מלפפון קרה או בכף קרה.

2.טיפות עיניים

טיפות עיניים הן דרך נהדרת נוספת להרגיע את העיניים הבוערות.ישנם סוגים רבים של טיפות עיניים זמינות, לכן הקפד לבחור אחד שמתאים למצבך הספציפי.טיפות עיניים מסוימות מכילות מרכיבים אנטי דלקתיים או סיכה שיכולים לעזור להפחית את תחושת השריפה.

טיפ:

אם אתה משתמש בטיפות עיניים, הקפד לנער את הבקבוק לפני השימוש בהם מכיוון שזה יעזור להפיץ באופן שווה את החומרים.

3.אלוורה

אלוורה היא תרופה טבעית שיכולה לעזור להרגיע את העיניים הבוערות.יש לו תכונות אנטי דלקתיות שיכולות להפחית את אי הנוחות והגירוי הגורם לתחושת הבריבה.כדי להשתמש באלוורה, פשוט החל כמות קטנה של הג’ל ישירות על העיניים.זה יכול לשמש גם כמסיכת עיניים או כשטיפת עיניים.

4.שקיות תה

שימוש בשקיות תה היא דרך נהדרת להפחית את הדלקת והגירוי הגורם לתחושת הבריבה.כל שעליך לעשות הוא להשרות שתי שקיות תה במים חמים ולהניח אותם מעל העיניים למשך כמה דקות.זה יעזור להפחית את אי הנוחות ולהרגיע את תחושת הבריבה.

5.פרוסות מלפפון

ניתן להשתמש בפרוסות מלפפון כדי להפחית את תחושת השריפה הנגרמת על ידי גירוי בעיניים.פשוט מניחים פרוסת מלפפון על כל עין ותנו לו לשבת כמה דקות.אפקט הקירור של פרוסות המלפפון יסייע בהפחתת אי הנוחות ולהרגיע את העיניים.

6.מי ורדים

מי ורדים הם תרופה טבעית שיכולה לעזור להפחית את הגירוי והדלקת הגורמת לתחושת הבריבה.כל שעליך לעשות הוא לערבב כפית אחת של מי ורדים עם כוס מים קרים אחד ולהשתמש בהם כשטיפת עיניים.זה יעזור להרגיע את אי הנוחות ולהפחית את תחושת הבריבה.

7.חלב

חלב הוא תרופה טבעית שיכולה לעזור להרגיע את העיניים הבוערות.כל שעליך לעשות הוא לערבב כפית חלב אחת עם כוס מים קרים ולהשתמש בו כשטיפת עיניים.זה יעזור להפחית את הדלקת והגירוי הגורם לתחושת הבריבה.

8.דבש

דבש הוא תרופה טבעית נוספת שיכולה לעזור להרגיע את העיניים הבוערות.כל שעליך לעשות הוא לערבב כפית דבש אחת עם כוס מים קרים אחד ולהשתמש בו כשטיפת עיניים.זה יעזור להפחית את הדלקת והגירוי הגורם לתחושת הבריבה.

9.מי מלח

מי מלח הם תרופה טבעית שיכולה לעזור להרגיע את העיניים הבוערות.כל שעליך לעשות הוא לערבב כפית מלח אחת עם כוס מים חמים ולהשתמש בהם כשטיפת עיניים.זה יעזור להפחית את הדלקת והגירוי הגורם לתחושת הבריבה.

10.תה קמומיל

תה קמומיל הוא תרופה טבעית שיכולה לעזור להפחית את אי הנוחות והגירוי הגורם לתחושת השריפה.פשוט משרים שתי שקיות תה קמומיליות במים חמים ומניחים אותם מעל העיניים למשך מספר דקות.זה יעזור להפחית את אי הנוחות ולהרגיע את תחושת הבריבה.

11.מכשפה לוז

לוז מכשפה הוא תרופה טבעית שיכולה לעזור להפחית את הדלקת והגירוי הגורם לתחושת הבריבה.כל שעליך לעשות הוא לערבב כפית אחת של לוז מכשפה עם כוס מים קרים ולהשתמש בו כשטיפת עיניים.זה יעזור להפחית את אי הנוחות ולהרגיע את תחושת הבריבה.

12.תפוחי אדמה

תפוחי אדמה הם תרופה טבעית שיכולה לעזור להפחית את אי הנוחות והגירוי הגורם לברניןתחושת G.פשוט מגררים תפוח אדמה והניחו את החלקים על העיניים למשך מספר דקות.זה יעזור להפחית את הדלקת והגירוי הגורם לתחושת הבריבה.

לא משנה מה הגורם לעיניך הבוערות, ישנם כמה

חלק 2: התרופות הביתיות הטובות ביותר של סבתא לעין בוערת

כשמדובר בעיניים שלנו, אנו רוצים לוודא שאנחנו מקפידים על הטיפול הטוב ביותר שאפשר.לסבתא אולי היו כמה תרופות סודיות בשרוול בה אנו יכולים להשתמש כדי לוודא שהעיניים שלנו מרגישות טוב יותר תוך זמן קצר.להלן 12 תרופות סבתות חמות ומיוחדות לעין בוערת.

1.קומפרסים מגניבים

קומפרס מגניב יכול להועיל במיוחד בעת התמודדות עם עין בוערת.פשוט הרטיבו מטלית כביסה נקייה עם מים קרים ומניחים אותו מעל העין למשך מספר דקות.הקרירות תעזור להפחית את תחושת השריפה.אם יש לך שמן אתרי אהוב, כמו לבנדר או קמומיל, אתה יכול להוסיף כמה טיפות למים לפני שתשריג את הבד.

2.שקיות תה קמומיליות

תה קמומיל ידוע בהשפעותיו המרגיעות והמרגיעות.אתה יכול להשתמש בשקיות תה קמומיליות כתרופה יעילה לעין בוערת.רק וודא ששקיות התה התקררו לפני שמריחותן על העין.השאירו את שקיות התה בעין למשך מספר דקות כדי לעזור להפחית את תחושת השריפה.

3.פרוסות מלפפון

פרוסות מלפפון הן תרופה נהדרת נוספת לעין בוערת.חותכים מלפפון לפרוסות דקות ומניחים אותם מעל העין למשך מספר דקות.הקירור והלחות של פרוסות המלפפון יעזרו להפחית את תחושת השריפה.

4.אלוורה

אלוורה היא תרופה טבעית ששימשה במשך מאות שנים.זה ידוע בתכונותיו המרגיעות והריפוי.אתה יכול להשתמש בג’ל אלוורה או מיץ ישירות על העין כדי לעזור להפחית את תחושת השריפה.אתה יכול גם להוסיף כמה טיפות של מיץ אלוורה לדחיסה מגניבה.

5.דבש

דבש משמש זה מכבר לתכונות הריפוי והטיפוליות שלו.זה יכול לשמש כדי לעזור להפחית את תחושת השריפה בעין.פשוט מרחי קצת דבש ישירות על העין.אתה יכול גם להכין דחיסת דבש על ידי השריית מטלית נקייה בדבש ומים חמים ואז להניח אותו מעל העין.

6.חלב

חלב הוא תרופה יעילה נוספת לעין בוערת.כל שעליך לעשות הוא להשרות מטלית נקייה בחלב קר ולהניח אותו מעל העין למשך מספר דקות.הקור והלחות של החלב יכולים לעזור להפחית את תחושת השריפה.

7.מכשפה לוז

לוז מכשפה הוא מענק טבעי ששימש לטיפול במגוון מחלות.אתה יכול להשתמש במכשפה לוז ישירות על העין כדי לעזור להפחית את תחושת הבריבה.אתה יכול גם להשרות מטלית נקייה בלוז מכשפה ולהניח אותו מעל העין במשך כמה דקות.

8.מי מלח

מי מלח הם תרופה טבעית לעין בוערת.פשוט ממיסים כפית מלח בכוס מים חמים ולהשרים מטלית נקייה בתמיסה.מניחים את הבד מעל העין למשך מספר דקות כדי לעזור להפחית את תחושת הבריבה.

9.חומץ תפוחים

חומץ תפוחים משמש זה מכבר לתכונות הריפוי שלו.אתה יכול להשתמש בו כתרופה לעין בוערת.כל שעליך לעשות הוא לערבב חלקים שווים של חומץ תפוחים ומים ולהשריג מטלית נקייה בתמיסה.מניחים את הבד מעל העין למשך מספר דקות כדי לעזור להפחית את תחושת הבריבה.

10.סודה לשתייה

סודה לשתייה היא תרופה יעילה נוספת לעין בוערת.פשוט ממיסים כפית סודה לשתייה בכוס מים חמים ומשרתים מטלית נקייה בתמיסה.מניחים את הבד מעל העין למשך מספר דקות כדי לעזור להפחית את תחושת הבריבה.

11.שמן עץ התה

שמן עץ התה שימש זה מכבר לתכונות הריפוי והחיטוי שלו.אתה יכול להשתמש בשמן עץ התה ישירות על העין כדי לעזור להפחית את תחושת השריפה.עדיף לדלל את השמן במים לפני שמריחים אותו על העין.

12.פרוסות תפוחי אדמה

פרוסות תפוחי אדמה

הן תרופה נהדרת לעין בוערת.לחתוך פוטאטו לפרוסות דקות ומניחים אותם מעל העין למשך מספר דקות.הקרירות ו

אהבתם? שלחו לחבר\ה שחייב\ת לדעת גם!

דילוג לתוכן