דף הבית » תרופות סבתא » עיניים בוערות – 22 התרופות של סבתא נפלאה ונפלאה
daddadddd dddadaddaa  ddaadaddaddaa dadc daddaad dadadcdd d

עיניים בוערות – 22 התרופות של סבתא נפלאה ונפלאה

הבלוז העיניים הבוערות: 22 הסעדים של סבתא נפלאה ונפלאה

אף אחד לא אוהב לסבול מבלוז העיניים הבוערות.התחושה של שריפה לא נוחה, עוקץ או אפילו תחושה מגרדת בעינייך היא כזו שקשה להתעלם ממנה ויכולה להיות מתישה ממש.למרבה המזל, ישנם מספר תרופות טבעיות שסבתא שלך ככל הנראה הייתה ממליצה לעזור להרגיע את העיניים הבוערות שלך.

בין אם אתה בוהה במסך מחשב כל היום ובין שאתה מתמודד עם אלרגיות או ביובש עיניים, 22 התרופות הללו בטוחות לתת לך הקלה.בואו נסתכל.

1.קומפרס קר

דחיסה קרה היא אחת הדרכים הקלות והיעילות ביותר להרגיע את העיניים הבוערות.כל שעליך לעשות הוא לספוג מטלית כביסה במים קרים, מכה אותו ואז הניח אותו מעל העיניים שלך למשך כמה דקות.חזור על תהליך זה בתדירות גבוהה ככל הנראה כדי לקבל הקלה.

2.פרוסות מלפפון

מלפפונים ידועים בזכות תכונותיהם מרגיעות העור והקירור שלהם, מה שהופך אותם לתרופה טבעית נהדרת לשריפת עיניים.פשוט פורסים מלפפון לסיבובים דקים ומורחים אותם על העיניים שלך למשך 10-15 דקות.תופתעו כמה מהר העיניים שלך מתחילות להרגיש הקלה.

3.שקיות תה

תה מכיל טאנינים, הידועים בתכונותיהם האנטי דלקתיות והרגימות.פשוט תלול שתי שקיות תה במים חמים למשך מספר דקות ואז אפשר להם להתקרר.ברגע ששקיות התה קרירות מספיק כדי להתמודד, הניחו אותן מעל העיניים למשך 10-15 דקות.

טיפ מועיל

בעת שימוש בשקיות תה כתרופה לשריפת עיניים, הקפידו להשתמש בתה נטול קפאין כמו קמומיל או תה מנטה.קפאין יכול למעשה לגרום לעיניים שלך להרגיש יותר יבשות ולהחמיר את התחושה הבוערת.

4.מי ורדים

מי ורדים הם עוד תרופה נהדרת לשריפת עיניים.זה ידוע בתכונות הקירור והמרגיע שלו, כך שהוא יכול לעזור להפחית את הדלקת ולספק הקלה.משרים כדור כותנה במי ורדים ואז מרחי אותו על העפעפיים שלך למשך 10-15 דקות.חזור על תהליך זה בתדירות גבוהה יותר.

5.פרוסות תפוחי אדמה

תפוחי אדמה ידועים בתכונותיהם האנטי דלקתיות והקירור.פורסים תפוח אדמה לסיבובים דקים ומניחים אותם על עיניכם למשך 10-15 דקות.העמילן בתפוחי האדמה יעזור להתקרר ולהרגיע את העיניים הבוערות שלך.

סקירה כללית של עיניים בוערות

עיניים בוערות הן מצב נפוץ המאופיין בתחושה של יובש, גירוי ואי נוחות בעיניים.עיניים שריפות יכולות להיגרם על ידי מגוון גורמים, כמו אלרגיות, אוויר יבש ושימוש יתר בעדשות מגע.אנשים רבים פונים לתרופות של סבתא לעיניים בוערות, שלעתים קרובות טבעיות וקלות למצוא.במאמר זה נסתכל על 22 תרופות של סבתא נפלאה ונפלאה לעיניים בוערות.

הסעדים של סבתא לשריפת עיניים

1.שקיות תה קמומיליות

משרים כמה שקיות תה קמומיליות במים חמים ומאפשרים להם להתקרר.הניחו את שקיות התה מעל עיניכם למשך 10 דקות כדי להרגיע את העיניים הבוערות.תה קמומיל מכיל תכונות אנטי דלקתיות ואנטי-ארטנטיות שיכולות לעזור להפחית דלקת וגירוי.

2.פרוסות מלפפון

מניחים כמה פרוסות מלפפון על העיניים למשך 10 דקות כדי להפחית את הדלקת ותחושת השריפה.מלפפונים מכילים נוגדי חמצון שיכולים לעזור להפחית את הגירוי הנגרם על ידי שריפת עיניים.

3.קומפרס קר

משרים מטלית נקייה במים קרים ומעוררים את העודף.מניחים את הבד על העיניים למשך 15 דקות כדי להפחית את הדלקת והתחושה הבוערת.הטמפרטורה הקרה של המים יכולה לעזור להפחית דלקת.

4.חלב קר

משרים כמה רפידות כותנה בחלב קר ומניחים אותן מעל העיניים למשך 10 דקות.החלב הקרה יכול לעזור להפחית דלקת וגירוי הנגרמים כתוצאה מעיניים שריפות.

5.אלוורה ורה ג’ל

מרחים על העיניים כמה טיפות של ג’ל אלוורה על העיניים כדי להפחית דלקת וגירוי.ג’ל אלוורה מכיל תכונות אנטי-דלקתיות ואנטי-ארטנטיות שיכולות לעזור להפחית את הדלקת וההתרגזתיון הנגרם על ידי שריפת עיניים.

6.Wosewater

משרים כמה רפידות כותנה במי רודים ומניחים אותם מעל העיניים למשך 10 דקות.מי ורדים יכולים לעזור להפחית דלקת ותחושת צריבה.

7.שמן קוקוס

מרחו כמה טיפות של שמן קוקוס על העיניים כדי להפחית דלקת וגירוי.שמן קוקוס מכיל תכונות אנטי דלקתיות ואנטי-ארטנטיות שיכולות לעזור להפחית את הדלקת והגירוי הנגרמים כתוצאה מעיניים שריפות.

8.קלנדולה

הניחו פרחי קלנדולה במים חמים ומאפשרים להם לתלול למשך 10 דקות.מסננים את הנוזל ומקררים אותו.מניחים את הנוזל במטלית נקייה והניחו אותו על העיניים למשך 15 דקות כדי להפחית את הדלקת והתחושה הבוערת.

9.פרוסות תפוחי אדמה

מניחים כמה פרוסות תפוח אדמה על העיניים למשך 10 דקות כדי להפחית את הדלקת והתחושה הבוערת.תפוחי אדמה מכילים תכונות אנטי דלקתיות ואנטי-ארטנטיות שיכולות לעזור להפחית את הדלקת והגירוי הנגרמים כתוצאה מעיניים בוערות.

10.שקיות תה ירוק

משרים כמה שקיות תה ירוק במים חמים ומאפשרים להם להתקרר.הניחו את שקיות התה מעל עיניכם למשך 10 דקות כדי להרגיע את העיניים הבוערות.תה ירוק מכיל תכונות אנטי דלקתיות ואנטי-ארטנטיות שיכולות לעזור להפחית דלקת וגירוי.

11.חלב ודבש

מערבבים כמה טיפות חלב וכמה טיפות דבש בקערה.משרים כמה רפידות כותנה בתערובת ומניחים אותן מעל העיניים למשך 10 דקות.החלב והדבש יכולים לעזור להפחית דלקת ותחושת שריפה.

12.מכשפה לוז

משרים כמה רפידות כותנה בלוז המכשפה והניחו אותן מעל העיניים למשך 10 דקות.לוז מכשפה יכול לעזור להפחית דלקת ותחושת שריפה.

13.שמן עץ התה

מערבבים כמה טיפות שמן עץ התה במים חמים וספרים כמה רפידות כותנה בתערובת.מניחים את רפידות הכותנה מעל העיניים למשך 10 דקות כדי להפחית את הדלקת ותחושת השריפה.שמן עץ התה מכיל תכונות אנטי-דלקתיות ואנטי-ארטנטיות שיכולות לעזור להפחית את הדלקת והגירוי הנגרמים כתוצאה מעיניים בוערות.

14.מלפפון ומנטה

מערבבים כמה טיפות CUC

אהבתם? שלחו לחבר\ה שחייב\ת לדעת גם!

דילוג לתוכן