דף הבית » תרופות סבתא » שריפה בלשון – 12 תרופות של סבתא לטיפול מהיר וטבעי

שריפה בלשון – 12 תרופות של סבתא לטיפול מהיר וטבעי

שריפה בלשון: 12 תרופות של סבתא לטיפול מהיר וטבעי

האם יש לך תחושת צריבה בלשונך?זה יכול להיות סימן לבעיה בסיסית, כמו זיהום, שיכול להיות לא נוח ואף כואב.למרבה המזל, ישנם תרופות טבעיות רבות שאולי סבתא שלך השתמשה כדי להקל על תחושת הבריבה במהירות ובטבעיות.להלן 12 מהתרופות היעילות ביותר שיכולות לעזור לך לקבל הקלה.

להרגיע עם מלח

אחד התרופות הנפוצות ביותר לשריפה בלשון הוא לשטוף את הפה שלך בתמיסה של מים חמים ומלח.ידוע כי מלח הוא חומר אנטי דלקתי טבעי שיכול לעזור להפחית את תחושת החום על הלשון.כדי ליצור את הפיתרון, מערבבים 1/4 כפית מלח ב 8 גרם מים חמים.לשטוף את הפיתרון בפה שלך מספר שניות לפני יריקה החוצה.חזור על התהליך מספר פעמים ביום עד שתחושת השריפה שוככת.

דבש וחלב

דבש וחלב יכולים לעזור להפחית את תחושת השריפה בלשונך.לשני המרכיבים הללו תכונות קירור ומרגיעות שיכולות לעזור להפחית את תחושת השריפה.להכנת תערובת דבש וחלב מערבבים יחד 2 כפות דבש וכוס חלב קר.לשטוף את התערובת בפה שלך כמה שניות לפני שירק אותה.חזור על התהליך 3 עד 4 פעמים ביום עד שתחושת השריפה שוככת.

טיפ ייחודי: מערבבים כמה טיפות של שמן מנטה עם תערובת הדבש והחלב לתרופה מרגיעה עוד יותר.

אכלו יוגורט

יוגורט הוא מקור טוב לפרוביוטיקה, שהם חיידקים מועילים המסייעים באיזון החיידקים בגופך.אכילת יוגורט יכולה לעזור להפחית את תחושת הבריבה בלשונך וגם מסייעת בשיפור בריאות העיכול שלך.אכלו כוס קטנה של יוגורט רגיל כל יום עד שתחושת השריפה שוככת.

H2: תרופות צמחי מרפא

תרופות צמחיות הן דרך מצוינת נוספת להפחית את תחושת השריפה בלשונך.להלן כמה מעשבי התיבול היעילים ביותר לטיפול בשריפת לשון:

קמומיל: קמומיל ידוע בתכונותיו האנטי-דלקתיות והמרגיעות.הכינו תה קמומיל על ידי כפית כפית של פרחי קמומיל בכוס מים רותחים למשך 10 דקות.מסננים את התערובת ונותנים לה להתקרר לפני שתשתו אותה.שתו את התה 3 עד 4 פעמים ביום עד שתחושת השריפה שוככת.

לימון מזור: לימון בור הוא עשב נוסף שיכול לעזור להפחית את תחושת הבריבה בלשונך.הכינו תה מזור לימון על ידי כפית עלייה של עלי לימון מיובשים בכוס מים רותחים למשך 10 דקות.מסננים את התערובת ונותנים לה להתקרר לפני שתשתו אותה.שתו את התה 3 עד 4 פעמים ביום עד שתחושת השריפה שוככת.

H2: תרופות הומיאופתיות

תרופות הומיאופתיות יכולות לעזור להפחית את תחושת הבריבה בלשונך.להלן כמה מהתרופות ההומאופתיות היעילות ביותר לטיפול בשריפת לשון:

אלבום Arsenicum: Arsenicum אלבום הוא תרופה הומאופתית המסייעת להפחתת תחושת הבריבה בלשון.קח 2 כדוריות של אלבום Arsenicum 30C בכל יום עד שתחושת השריפה שוככת.

H3: Natrum Muriaticum: Natrum Muriaticum הוא תרופה הומיאופתית המסייעת להפחית את תחושת הבריבה בלשון.קח 2 כדוריות של Natrum Muriaticum 30C בכל יום עד שתחושת השריפה שוככת.

סיכום

שריפה בלשון יכולה להיות לא נוחה ואף כואבת, אך ישנם תרופות טבעיות רבות שיכולות לעזור להפחית את התחושה במהירות ובטבעיות.חלק מהתרופות היעילות ביותר כוללות שטיפת הפה במי מלח, אכילת יוגורט ושתיית תה צמחים.תרופות הומיאופתיות, כמו אלבום Arsenicum ו- Natrum Muriaticum, יכולות להיות יעילות גם בטיפול בתחושת הבריבה.נסה את אחת מהתרופות הללו היום ותוכל לגלות שאתה מקבל הקלה במהירות.

תרופות ביתיות לשריפה בלשון

שריפה בלשון יכולה להיות תחושה מאוד לא נוחה, וחשוב למצוא פיתרון להיפטר מבעיה זו.למרבה המזל, ישנם מגוון של תרופות ביתיות שיכולות לעזור להקל על הברניןתחושת G בלשון.להלן 12 תרופות של סבתא לטיפול מהיר וטבעי.

1.דבש

לדבש יש תכונות טיפוליות רבות ומשמשת לעתים קרובות להרגיע כאבים ודלקת.החלת שכבה דקה של דבש על האזור הפגוע של הלשון יכולה לעזור להפחית את תחושת הבריבה.

2.תמיסת מי מלח

תרופה ביתית נפוצה לשריפה בלשון היא לגרוס עם תמיסת מי מלח.זה עוזר להפחית דלקת ולהרגיע את האזור.כדי להכין את הפיתרון, מערבבים כפית מלח אחת עם כוס מים חמים.גרגר את הפיתרון למשך מספר דקות ואז לירוק אותו.

3.סודה לשתייה

סודה לשתייה משמשת לרוב לטיפול בשריפה בלשון.כדי להשתמש בתרופה זו, ערבבו כפית אחת של סודה לשתייה עם כוס מים חמים.לשטוף את הפיתרון בפה כמה דקות ואז לירוק אותו.

4.אלוורה

אלוורה ידועה בתכונותיו המרגיעות וניתן להשתמש בה לטיפול בשריפה בלשון.פשוט מרחי שכבה דקה של ג’ל אלוורה על האזור הפגוע של הלשון.

5.קוביות קרח

החלת קוביית קרח על האזור הפגוע בלשון יכולה לעזור להפחית את תחושת הבריבה.יש ללחוץ את קוביית הקרח בעדינות על הלשון עד שתחושת השריפה שוככת.

6.יוגורט

יוגורט יכול לעזור להפחית את תחושת השריפה בלשון.פשוט קח כפית של יוגורט רגיל והחל אותה על האזור המושפע של הלשון.תן לזה לשבת כמה דקות ואז לשטוף אותו במים.

7.שמן קוקוס

לשמן הקוקוס תכונות אנטי דלקתיות שיכולות לעזור להפחית את תחושת השריפה בלשון.כדי להשתמש בתרופה זו, קח כמה טיפות של שמן קוקוס והחל אותו על האזור המושפע של הלשון.

8.עלי מנטה

עלי נענע יכולים לעזור להרגיע את התחושה הבוערת בלשון.פשוט ללעוס כמה עלי נענע טריים ואז לשטוף את הפה במים.

9.ג’ינג’ר

לג’ינג’ר תכונות אנטי דלקתיות שיכולות לעזור להפחית את תחושת הבריבה בלשון.כדי להשתמש בתרופה זו, פשוט ללעוס כמה חתיכות ג’ינג’ר טרי או הכין תה עם ג’ינג’ר ולגום אותו לאט.

10.שום

לשום תכונות אנטי דלקתיות שיכולות לעזור להפחית את תחושת השריפה בלשון.כדי להשתמש בתרופה זו, פשוט ללעוס כמה חתיכות שום או הכינו תה עם שום ולגום אותו לאט.

11.זרעי שומר

זרעי שומר יכולים לעזור להפחית את תחושת השריפה בלשון.כדי להשתמש בתרופה זו, פשוט ללעוס כמה חתיכות שומר.

12.תה קמומיל

תה קמומיל יכול לעזור להפחית את תחושת השריפה בלשון.כדי להשתמש בתרופה זו, פשוט הכינו כוס תה קמומיל ולגום ממנו לאט.

מסקנה

שריפה בלשון יכולה להיות תחושה מאוד לא נוחה, אך ישנם מגוון של תרופות ביתיות שיכולות לעזור להפחית את תחושת הבריבה.12 הסעדים של סבתא אלה כולם טבעיים ויכולים לספק הקלה מהירה מתחושת השריפה בלשון.

שאלות נפוצות

ש: מהי התרופה הביתית הטובה ביותר לשריפה בלשון?

א: התרופה הביתית הטובה ביותר לשריפה בלשון היא למרוח שכבה דקה של דבש על האזור המושפע.לדבש תכונות טיפוליות רבות ויכול לעזור להפחית את תחושת הבריבה.

ש: האם ג’ינג’ר יכול לעזור להפחית את תחושת השריפה בלשון?

א: כן, לג’ינג’ר יש תכונות אנטי דלקתיות שיכולות לעזור להפחית את תחושת השריפה בלשון.כדי להשתמש בתרופה זו, פשוט ללעוס כמה חתיכות ג’ינג’ר טרי או הכין תה עם ג’ינג’ר ולגום אותו לאט.

לסיכום,

אהבתם? שלחו לחבר\ה שחייב\ת לדעת גם!

דילוג לתוכן