דף הבית » תרופות סבתא » בוער על קצה הלשון – 23 תרופות של סבתא נפלאה ויעילה
dddada dadc dadad ddcdaddf  daadaddaddaa dadc daddaad dadadcdd

בוער על קצה הלשון – 23 תרופות של סבתא נפלאה ויעילה

טיפול במחלות קלות עם הסעדים של סבתא

מחלות קלות יכולות להתרחש בכל זמן נתון.בעוד שחלק דורשים התערבות רפואית, ישנם רבים שניתן לטפל בהם בתרופות פשוטות שהועברו במשך דורות.השימוש בסעדים של סבתא מתוארך מאות שנים, ורבים מהתרופות הללו עדיין מועילות כיום.מהקר הנפוץ ועד קלקוליות, אפילו כוויות, תרופות עממיות אלה יכולות לעזור להקל על תסמינים ולעזור לך להרגיש טוב יותר.

בוער על קצה הלשון

שריפה בקצה הלשון היא תחושה לא נוחה שיכולה להיגרם על ידי מספר גורמים.זה יכול להיות סימפטום של מצב רפואי בסיסי, או שהוא יכול להיגרם על ידי מזון חריף או חומצי.ללא קשר למטרה, זו יכולה להיות תחושה מעצבנת וכואבת שמקשה על צריכת מזון ושתייה.למרבה המזל, ישנם מספר סעדים של סבתא שיכולים לעזור לספק הקלה.

23 הסעדים של סבתא לשריפה בקצה הלשון

1. דבש: דבש הוא חיטוי טבעי ויכול לעזור להרגיע את התחושה הבוערת על הלשון.כל שעליך לעשות הוא לשים כמות קטנה של דבש על האזור הפגוע ואפשר לו לשבת מספר דקות לפני שטיפתו במים חמים.

2. חלב: חלב ידוע בתכונות הקירור והמרגיע שלו.כדי להשתמש בו, לגימה של חלב קר ושטף אותו סביב הפה לפני שבולע.

3. חומץ תפוחים: חומץ תפוחים הוא תרופה עממית שיכולה לעזור להפחית את תחושת השריפה על הלשון.כדי להשתמש בו, דללו כף אחת של חומץ תפוחים בכוס מים ושטפו את הפה איתו.

4. סודה לשתייה: סודה לשתייה היא תרופה יעילה לשריפה על הלשון.כדי להשתמש בו, מערבבים כפית אחת של סודה לשתייה עם כמות קטנה של מים וגרגר איתו.לירוק אותו ולשטוף את הפה במים פושרים.

5. מי מלח: מי מלח הם תרופה יעילה נוספת לשריפה בקצה הלשון.פשוט מערבבים כפית מלח אחת בכוס מים חמים ולהשתמש בהם כדי לשטוף את הפה.

6. אלוורה: אלוורה ידועה בתכונות הריפוי והקירור שלה.כדי להשתמש בו, קח עלה של אלוורה וסחט את הג’ל לאזור הפגוע.אפשר לו לשבת מספר דקות לפני שטיפה עם מים חמים.

7. קליפת בננה: קליפת בננה היא תרופה יעילה נוספת לשריפה על הלשון.כדי להשתמש בו, קח חתיכת קליפת בננה ושפשף אותה בעדינות על האזור המושפע.

8. שמן קוקוס: שמן קוקוס הוא חיטוי טבעי ויכול לעזור להרגיע את התחושה הבוערת על הלשון.פשוט קח כמה טיפות של שמן קוקוס ושפשף אותו על האזור הפגוע.

9. יוגורט: יוגורט ידוע בתכונות הקירור והמרגיעות שלו.כדי להשתמש בו, קח כפית של יוגורט רגיל ושחרר אותו סביב הפה לפני שבולע.

10. עלי נענע: עלי נענע ידועים בתכונות הקירור והמרגיעות שלהם.כדי להשתמש בו, טוחנים כמה עלי נענע לעיסה ומורחים אותה על האזור הפגוע.אפשר לו לשבת מספר דקות לפני שטיפה עם מים חמים.

11. כורכום: כורכום ידוע בתכונות החיטוי והריפוי שלו.כדי להשתמש בו, מערבבים כפית אחת של אבקת כורכום בכוס חלב חם וצורכים אותה פעמיים ביום.

12. מי אורז: מי אורז ידועים בתכונות הקירור והמרגיעות שלהם.כדי להשתמש בו, קח כוס אורז מבושל וסנח את המים.השתמש במים כדי לשטוף את הפה.

13. תה קמומיל: תה קמומיל ידוע בתכונותיו המרגיעות והמרגיעות.כדי להשתמש בו, תלול שקית תה קמומילית במים חמים ולהשתמש בתה כדי לשטוף את הפה.

14. ג’ינג’ר: ג’ינג’ר ידוע בתכונותיו של חיטוי וריפוי.כדי להשתמש בו, מערבבים כפית אחת של מיץ ג’ינג’ר עם כפית דבש וצורכים אותו פעמיים ביום.

15. שמן ציפורן: שמן ציפורן ידוע בתכונותיו האנטי -חיפושיות והקהות שלו.כדי להשתמש בו, קח כמה טיפות שמן ציפורן ושפשף אותו בעדינות על האזור הפגוע.

16. זרעי כוסברה: זרעי כוסברה ידועים בתכונות הקירור והמרגיעות שלהם.כדי להשתמש בו, מערבבים כפית אחת של זרעי כוסברה עם כוס מים רותחים וסננו את ה- Liלִירָה.השתמש בנוזל כדי לשטוף את הפה.

17. מיץ לימון: מיץ לימון ידוע בתכונותיו של חיטוי וריפוי.כדי להשתמש בו, מערבבים כפית אחת של מיץ לימון עם כוס מים חמים והשתמשו בו כדי לשטוף את הפה.

18. זרעי חילבה: זרעי חילבה ידועים בתרופותיהם של סבתא ל

סבתא לשריפה בקצה הלשון

שריפה בקצה הלשון יכולה להיות תחושה מעצבנת ולעיתים כואבת.למרבה המזל, ישנם מספר תרופות שהועברו במשך דורות שיכולים להקל על הסימפטומים.להלן 23 תרופות של סבתא לשריפה בקצה הלשון:

1.שטיפת מי מלח

אחד התרופות הנפוצות ביותר לשריפה בקצה הלשון הוא לשטוף את הפה שלך במי מלח.לשם כך מערבבים כפית מלח עם 8 אונקיות מים חמים.לשטוף את מי המלח בפה, ואז לירוק אותם החוצה.עשו זאת כמה פעמים ביום כדי להקל על תסמיני הלשון הבוערים שלכם.

2.דבש

דבש הוא חיטוי טבעי ואנטי דלקתי, מה שהופך אותו לתרופה נהדרת לשריפה בקצה הלשון.כל שעליך לעשות הוא לשים קצת דבש על האזור הפגוע בלשונך ותן לו לשבת כמה דקות לפני שטיפת הפה שלך במים חמים.חזור על זה כמה פעמים ביום כדי לעזור להרגיע את תחושת הבריבה.

3.שמן ציפורן

לשמן ציפורן תכונות חיטוי ומשכך כאבים, מה שהופך אותו לתרופה נהדרת לשריפה בקצה הלשון.כל שעליך לעשות הוא לשים כמה טיפות שמן ציפורן על האזור הפגוע בלשונך ותן לו לשבת כמה דקות.יש לשטוף את הפה שלך במים חמים וחזור על כמה פעמים ביום.

4.שמן אתרי מנטה

שמן אתרי מנטה ידוע בתכונות הקירור והמרגיעות שלו, מה שהופך אותו לתרופה אידיאלית לשריפה בקצה הלשון.כל שעליך לעשות הוא לשים כמה טיפות של שמן אתרי מנטה על האזור הפגוע בלשונך ותן לו לשבת כמה דקות.יש לשטוף את הפה שלך במים חמים וחזור על כמה פעמים ביום.

5.אלוורה

אלוורה יש תכונות אנטי דלקתיות ומרגיעות טבעיות, מה שהופך אותו לתרופה נהדרת לשריפה בקצה הלשון.כל שעליך לעשות הוא לשים קצת ג’ל אלוורה טרי על האזור הפגוע בלשונך ותן לו לשבת כמה דקות.יש לשטוף את הפה שלך במים חמים וחזור על כמה פעמים ביום.

הסעדים של סבתא אחרת לשריפה בקצה הלשון

  • סודה לשתייה
  • שמן קוקוס
  • שום
  • ג’ינג’ר
  • חומץ תפוחים
  • ליקריץ
  • מיץ לימון
  • כוסברה
  • כורכום
  • fenugreek
  • כמון
  • שמן חרדל
  • אגוז מוסקט
  • פלפל קאיין
  • שומר
  • מלפפון
  • קליפת בננה
  • שמן זית
  • חלב מגנזיה
  • גליצרין
  • יוגורט

ניתן להשתמש בתרופות אלה כדי להקל על הכאב ואי הנוחות הקשורים לשריפה בקצה הלשון.עם זאת, חשוב לציין כי סעדים אלה עשויים שלא לעבוד עבור כולם ועדיף להתייעץ עם רופא אם התסמינים נמשכים.

מסקנה

שריפה בקצה הלשון יכולה להיות תחושה מעצבנת ולעיתים כואבת.למרבה המזל, ישנם מספר סעדים שהועברו במשך דורות שיכולים לעזור להקל על הסימפטומים.אלה כוללים שטיפות מי מלח, דבש, שמן ציפורן, שמן אתרי מנטה, אלוורה, סודה לשתייה, שמן קוקוס, שום, ג’ינג’ר, חומץ תפוחים, ליקוריץ, מיץ לימון, כוסברה, כורכום, חילופי חילוף, כמון, שמן חרדל, אגוז, אגודה,פלפל קאיין, שומר, מלפפון, קליפות בננה, שמן זית, חלב מגנזיה, גליצרין ויוגורט.אמנם סעדים אלה עשויים לעזור להקל על הסימפטומים, אך חשוב להתייעץ עם רופא אם התסמינים נמשכים.

שאלות נפוצות

אהבתם? שלחו לחבר\ה שחייב\ת לדעת גם!

דילוג לתוכן