דף הבית » תרופות סבתא » טיפול בכוויות שמש – 19 התרופות של סבתא לטיפול מהיר ובריאות

טיפול בכוויות שמש – 19 התרופות של סבתא לטיפול מהיר ובריאות

מה זה כוויות שמש?

כוויות שמש היא סוג של נזק לעור הנגרם כתוצאה מחשיפת יתר לקרני השמש האולטרה סגולות (UV), וכתוצאה מכך אדמומיות, כאב ושלפוחיות.כוויות שמש יכולות לנוע בין קלות לחמורה, תלוי באורך החשיפה ובעוצמת קרני ה- UV.כוויות שמש עלולות לגרום נזק לטווח הארוך לעור שלך, כולל סיכון מוגבר לסרטן העור.

הסעדים של סבתא לטיפול מהיר של כוויות שמש

כוויות שמש יכולות להיות לא נוחות וכואבות במיוחד.למרבה המזל, ישנם כמה תרופות ששימשו במשך דורות כדי לעזור להרגיע ולרפא כוויות שמש במהירות.להלן 19 תרופות של סבתא לטיפול ובריאות כוויות שמש מהירות.

1.מקלחת או אמבטיה מגניבה

אחד הצעדים הראשונים בטיפול בכוויות שמש הוא לקרר את העור.התקלחות או אמבטיה קרירה יכולה לעזור להפחית את החום ואי הנוחות של כוויות שמש.הימנע משימוש במים חמים מכיוון שהוא יכול לייבש עוד יותר את עורך.כדי להרגיע עוד יותר את העור, הוסיפו כמה כפות סודה לשתייה לאמבטיה.

2.אלוורה

אלוורה היא בחירה פופולרית לטיפול בכוויות שמש.תמצית צמחים טבעית זו שימשה במשך מאות שנים כדי לעזור להרגיע ולרפא עור זרוע.זה עובד על ידי מתן לחות לעור תוך הפחתת דלקת ואי נוחות.אתה יכול למרוח ג’ל אלוורה ישירות על העור, או לרכוש קרם או קרם מיוצר מראש.

3.קומפרסים קרים

החלת דחיסה קרה על עור שזוף יכול לעזור להפחית את אי הנוחות והדלקת.מלאו קערה במים קרים והוסיפו כמה קוביות קרח.משרים בד במים הקרים ומורחים אותו ישירות על העור.השאירו אותו במקום מספר דקות לפני האפשרות מחדש של הבד ומתיישם אותו מחדש.

4.שיבולת שועל

שיבולת שועל היא תרופה טבעית לעור שזוף שמש.זה עוזר להרגיע ולהפחית דלקת.צור משחה על ידי ערבוב כוס שיבולת שועל עם כמה כוסות מים קרים.החל את העיסה על האזורים המושפעים ואפשר לו להתייבש.ואז שוטפים אותו במים קרירים.

5.שקיות תה

שקיות תה מכילות חומצה טאנית, המסייעת להפחתת דלקת וכאב.משרים כמה שקיות תה במים קרים למשך 10-15 דקות.לאחר מכן מרחו את שקיות התה ישירות על העור השזוף.השאר אותם במקום כמה דקות לפני השלכת.

6.מלפונים

מלפפונים מכילים נוגדי חמצון טבעיים שיכולים לעזור להרגיע ולרפא עור זרזים.פורסים מלפפון והניחו את הפרוסות ישירות על העור השוטף.השאר אותם במקום 10-15 דקות לפני השלכת.

7.יוגורט

יוגורט הוא תרופה טבעית נהדרת לעור שרוף שמש.זה עוזר לקרר ולהרגיע את העור תוך מתן לחות.כל שעליך לעשות הוא למרוח יוגורט רגיל ישירות על העור ולהשאיר אותו במקום 10-15 דקות לפני שוטף אותו במים קרירים.

8.חומץ תפוחים

חומץ תפוחים יכול לעזור להפחית את הדלקת והכאב.ערוך תמיסה של כוס אחת של חומץ תפוחים ושתי כוסות מים קרים.משרים מטלית בתמיסה ומורחים אותו ישירות על העור השוטף.השאר אותו במקום 10-15 דקות לפני השלכת.

9.תפוחי אדמה

תפוחי אדמה הם תרופה טבעית נהדרת לעור כוויות שמש.העמילן בתפוחי אדמה עוזר להפחית דלקת ולהרגיע את העור.מגררים תפוח אדמה ומורחים את החתיכות ישירות על העור השוטף.השאר אותם במקום 10-15 דקות לפני ששטיפתם במים קרירים.

10.חלב

חלב מכיל חומצה לקטית, המסייעת להרגיע ולרפא עור זרוע.כל שעליך לעשות הוא להשרות בד בחלב קר ומרחי אותו ישירות על העור.השאר אותו במקום 10-15 דקות לפני השלכת.

11.תה קמומיל

תה קמומיל מכיל תכונות אנטי דלקתיות טבעיות שיכולות לעזור להפחית את אי הנוחות והדלקת של כוויות שמש.משרים כמה שקיות תה במים קרים למשך 10-15 דקות.לאחר מכן מרחו את שקיות התה ישירות על העור השזוף.השאירו אותם במקום מספר דקות לפני ש

טיפול בכוויות שמש עם הסעדים של סבתא

כניונות השמש הן התרחשות שכיחה בחודשי הקיץ.אמנם קרם הגנה הוא הדרך הטובה ביותר למנוע כוויות שמש, אך ישנם מגוון של תרופות של סבתא שיכולות לעזור לטפל בכוויות שמש במהירות ובבריאות בראש.להלן 19 תרופות טבעיות ובית שיכולות להרגיע כוויות שמש ולעזור להאיץ את תהליך הריפוי.

קומפרס קירור

קומפרסי קירור הם אחד התרופות הנפוצות ביותר עבור כוויות שמש.החלת בד או קומפרס קריר על האזור הפגוע יכולה לעזור להפחית את האדמומיות והדלקת.זה יכול גם לעזור להפחית את טמפרטורת העור ולספק הקלה מסוימת מהכאב.

קומפרס מלפפון

מלפפונים מכילים תכונות קירור טבעיות שיכולות לעזור להרגיע כוויות שמש.כדי ליצור קומפרס מלפפון, פשוט חתוך מלפפון לפרוסות עבות והניח אותם על האזור הפגוע.השאירו את הפרוסות למשך 10-15 דקות וחזרו על כל כמה שעות לקבלת התוצאות הטובות ביותר.

קומפרס יוגורט

יוגורט מכיל פרוביוטיקה שיכולה לעזור להפחית דלקת ולהאיץ את תהליך הריפוי.להכנת דחיסת יוגורט, מערבבים כוס יוגורט רגיל עם כמה כפות דבש.החל את התערובת על האזור המושפע למשך 10-15 דקות וחזור על כל כמה שעות.

אלוורה

אלוורה הוא חומר ריפוי טבעי המשמש במשך מאות שנים לטיפול במגוון מחלות עור.יישום ג’ל אלוורה על האזור הפגוע יכול לעזור להפחית אדמומיות, דלקת וכאב.זה יכול גם לעזור במניעת קילפון ולעזור לעור לרפא מהר יותר.

דבש

דבש הוא חומר אנטיבקטריאלי טבעי שיכול לעזור להפחית את הדלקת ולהאיץ את תהליך הריפוי.החלת שכבה דקה של דבש על האזור הפגוע יכולה לעזור להרגיע את העור ולהפחית את האדמומיות.זה יכול גם לעזור במניעת קילפון ולעזור לעור לרפא מהר יותר.

אמבטיות שיבולת שועל

אמבטיות שיבולת שועל הן תרופה טבעית נוספת שיכולה לעזור להרגיע כוויות שמש.שיבולת השועל מסייעת להפחתת הדלקת והכאב הקשורים לכוויות שמש.כדי ליצור אמבטיה שיבולת שועל, פשוט הוסף 1-2 כוסות שיבולת שועל לאמבט מים חמים וספוג למשך 15-20 דקות.חזור על זה פעמיים -שלוש ביום לקבלת התוצאות הטובות ביותר.

שמן לבנדר

שמן לבנדר הוא חומר ריפוי טבעי שיכול לעזור להרגיע כוויות שמש.החלת כמה טיפות של שמן לבנדר על האזור הפגוע יכולה לעזור להפחית אדמומיות, דלקת וכאב.זה יכול גם לעזור במניעת קילפון ולעזור לעור לרפא מהר יותר.

שמן קוקוס

שמן קוקוס שמן קוקוס הוא קרם לחות טבעי שיכול לעזור להרגיע כוויות שמש.החלת שכבה דקה של שמן קוקוס על האזור הפגוע יכולה לעזור להפחית את האדמומיות, הדלקת והכאב.זה יכול גם לעזור במניעת קילפון ולעזור לעור לרפא מהר יותר.

חומץ תפוחים

חומץ תפוחים הוא חיטוי טבעי שיכול לעזור להרגיע כוויות שמש.החלת כמה טיפות של חומץ תפוחים על האזור הפגוע יכולה לעזור להפחית את האדמומיות, הדלקת והכאב.זה יכול גם לעזור במניעת קילפון ולעזור לעור לרפא מהר יותר.

חלב

חלב הוא קרם לחות טבעי שיכול לעזור להרגיע כוויות שמש.החלת שכבה דקה של חלב קר על האזור הפגוע יכולה לעזור להפחית את האדמומיות, הדלקת והכאב.זה יכול גם לעזור במניעת קילפון ולעזור לעור לרפא מהר יותר.

שקיות תה

שקיות תה הן תרופה טבעית שיכולה לעזור להרגיע כוויות שמש.החלת שקית תה קר על האזור הפגוע יכולה לעזור להפחית אדמומיות, דלקת וכאב.זה יכול גם לעזור במניעת קילפון ולעזור לעור לרפא מהר יותר.

שקיות תה קמומיליות

שקיות תה קמומיל הן תרופה טבעית שיכולה לעזור להרגיע כוויות שמש.החלת תיק תה קמומיל קר על האזור הפגוע יכול לעזור להפחית את האדמומיות, הדלקת והכאב.זה יכול גם לעזור במניעת קילפון ועזרה

אהבתם? שלחו לחבר\ה שחייב\ת לדעת גם!

דילוג לתוכן