דף הבית » תרופות סבתא » טיפול בסרטן העור – 23 תרופות של סבתא נפלאה ומזינה

טיפול בסרטן העור – 23 תרופות של סבתא נפלאה ומזינה

סרטן העור: עולה דאגה

סרטן העור הוא סוג הסרטן הנפוץ ביותר בארצות הברית והוא במגמת עלייה.על פי נתוני האגודה האמריקאית לסרטן, יותר מחמישה מיליון אנשים מאובחנים כחולי סרטן העור בכל שנה.כמו כן, מעריכים כי סרטן העור ישפיע על אחד מכל חמישה אמריקאים במהלך חייהם.למרות שניתן לטפל בסרטן העור ביעילות אם נתפס מוקדם, עדיין חשוב לנקוט באמצעי מניעה להפחתת הסיכון שלך.זה כולל הימנעות מחשיפת שמש בשעות שיא, לבישת בגדי מגן ושימוש בקרם הגנה.

טיפולים מסורתיים לסרטן עור

כשמדובר בטיפול בסרטן העור, הטיפולים השכיחים ביותר הם ניתוח, הקרנות וכימותרפיה.ניתוח הוא הדרך הנפוצה ביותר להסרת סרטן העור והיא משמשת להסרת גידולים.קרינה וכימותרפיה משמשים גם להרוג תאים סרטניים, אך יש להם יותר תופעות לוואי מאשר ניתוח.

הסעדים של סבתא לטיפול בסרטן העור

בנוסף לטיפולים מסורתיים, ישנם מספר תרופות מסורתיות שניתן להשתמש בהן לטיפול בסרטן העור.תרופות אלה שימשו במשך מאות שנים והם עדיין משמשים כיום.להלן 23 תרופות של סבתא נפלאה ומזינה לטיפול בסרטן העור:

  • כורכום : לכורכום יש תכונות אנטי דלקתיות ונוגדות חמצון שיכולות לעזור להפחית את הסיכון לסרטן העור.
  • תה ירוק רדיקלים שיכולים לגרום לסרטן העור.
  • <a href="https://www.webmd.com/vitaminסיכון לסרטן העור.
  • שום : שום מכיל תרכובות נגד סרטן שיכולות לעזור להפחית את הסיכוןסרטן העור.
  • זרעי פשתן סיכון לסרטן העור.
  • קארי : קארי מכיל תרכובות אנטי דלקתיות שיכולות לעזור להפחית את הסיכון לסרטן העור.
  • שמן קוקוס תכונות סרטן.
  • חומץ תפוחים הסיכון לסרטן העור.
  • אלוורה סיכון לסרטן העור.
  • סייג ‘: מרווה יש תכונות אנטי דלקתיות ואנטי-סרטן שיכולות לעזור להפחית את הסיכוןשל סרטן העור.
  • רוזמרין : לרוזמרין יש תכונות אנטי דלקתיות ונוגדי חמצון שיכולות לעזור להפחית את הסיכון לעורמחלת הסרטן.
  • פטרוזיליה של סרטן העור.
  • אורגנו

    סרטן העור הוא אחת הצורות הנפוצות ביותר של סרטן, וחשוב לנקוט צעדים על מנת למנוע אותו או לטפל בו אם הוא כבר התרחש.תרופות טבעיות לטיפול בסרטן העור יכולות להיות אפשרות מצוינת עבור אלה המחפשים גישה הוליסטית לריפוי.סבתות ברחבי העולם השתמשו ב- VARתרופות טבעיות IOU לטיפול בסרטן העור במשך שנים רבות.להלן 23 תרופות של סבתא נפלאה ומזינה לטיפול בסרטן העור.

    1.אלוורה

    אלוורה שימש זה מכבר לתכונות הריפוי שלה, וזה יכול להוות תרופה יעילה לסרטן העור.ניתן ליישם אותו ישירות על האזור המושפע של העור, וניתן ליטול אותו דרך הפה.אלוורה יש תכונות אנטי דלקתיות ואנטיבקטריאליות, שיכולות לעזור להפחית דלקת ולהרוג חיידקים מזיקים בעור.

    2.שמן עץ התה

    שמן עץ התה הוא תרופה טבעית עוצמתית לסרטן העור.יש לו תכונות אנטיבקטריאליות ונוגדות פטריות, שיכולות לעזור להילחם בחיידקים ופטריות מזיקות העלולות לגרום לסרטן העור.ניתן ליישם אותו ישירות על האזור המושפע של העור, או שניתן ליטול אותו דרך הפה.

    3.ויטמין A

    ויטמין A הוא חומר מזין חיוני לגוף, והוא יכול להועיל בטיפול בסרטן העור.ויטמין A עוזר להילחם ברדיקלים חופשיים, העלולים לפגוע בעור ולהוביל להתפתחות סרטן.ניתן לקחת אותו כתוסף או להחיל ישירות על העור.

    4.כורכום

    כורכום הוא תבלין רב עוצמה המשמש זה מכבר לתכונותיו הרפואיות.יש לו תכונות אנטי דלקתיות ואנטיבקטריאליות, שיכולות לעזור להפחית את הדלקת ולהילחם בחיידקים מזיקים בעור.ניתן לקחת אותו כתוסף או להחיל ישירות על האזור הפגוע בעור.

    5.ג’ינג’ר

    ג’ינג’ר הוא שורש רב עוצמה שיש לו תכונות רפואיות רבות.יש לו תכונות אנטי דלקתיות ונוגדות חמצון, שיכולות לעזור להפחית דלקת ולהילחם ברדיקלים חופשיים בעור.ניתן לקחת אותו כתוסף או להחיל ישירות על האזור הפגוע בעור.

    6.שום

    שום הוא עשב רב עוצמה המשמש לתכונותיו הרפואיות במשך אלפי שנים.יש לו תכונות אנטי -ויראליות, אנטיבקטריאליות ונוגדות פטריות, שיכולות לעזור להילחם בחיידקים ופטריות מזיקות בעור.ניתן לקחת אותו כתוסף או להחיל ישירות על האזור הפגוע בעור.

    7.תה ירוק

    תה ירוק הוא משקה רב עוצמה שיש לו תכונות רפואיות רבות.יש לו תכונות נוגדות חמצון ואנטי דלקתיות, שיכולות לעזור להילחם ברדיקלים חופשיים ולהפחית דלקת בעור.ניתן לקחת אותו כמשקה או להחיל ישירות על האזור הפגוע בעור.

    8.שמן קוקוס

    שמן קוקוס הוא תרופה טבעית עוצמתית לסרטן העור.יש לו תכונות אנטי דלקתיות ואנטיבקטריאליות, שיכולות לעזור להפחית את הדלקת ולהילחם בחיידקים מזיקים בעור.ניתן לקחת אותו כתוסף או להחיל ישירות על האזור הפגוע בעור.

    9.שמן זרעי פשתן

    שמן זרעי פשתן הוא תרופה טבעית עוצמתית לסרטן העור.יש לו תכונות אנטי דלקתיות ונוגדות חמצון, שיכולות לעזור להפחית דלקת ולהילחם ברדיקלים חופשיים בעור.ניתן לקחת אותו כתוסף או להחיל ישירות על האזור הפגוע בעור.

    10.דבש

    דבש הוא תרופה טבעית עוצמתית לסרטן העור.יש לו תכונות אנטי דלקתיות ואנטיבקטריאליות, שיכולות לעזור להפחית את הדלקת ולהילחם בחיידקים מזיקים בעור.ניתן לקחת אותו כתוסף או להחיל ישירות על האזור הפגוע בעור.

    11.לימון

    לימון הוא תרופה טבעית עוצמתית לסרטן העור.יש לו תכונות נוגדות חמצון ואנטי דלקתיות, שיכולות לעזור להפחית דלקת ולהילחם ברדיקלים חופשיים בעור.ניתן לקחת אותו כמשקה או להחיל ישירות על האזור הפגוע בעור.

    12.חומץ תפוחים

    חומץ תפוחים הוא תרופה טבעית עוצמתית לסרטן העור.יש לו תכונות אנטיבקטריאליות ואנטי -פטרייתיות, שיכולות לעזור להילחם בחיידקים ופטריות מזיקות בעור.

אהבתם? שלחו לחבר\ה שחייב\ת לדעת גם!

דילוג לתוכן