דף הבית » תרופות סבתא » הורדת נפיחות בלשון – 19 תרופות סבתא בטוחות וזמינה בבית

הורדת נפיחות בלשון – 19 תרופות סבתא בטוחות וזמינה בבית

נפיחות לשון: 19 הסעדים של סבתא להפחתת הנפיחות בבית
רובנו חווינו נפיחות בלשון בשלב מסוים בחיינו.בין אם זה נובע מזיהום, טראומה או אלרגיה, זה יכול להיות לא נוח ואפילו כואב.למרות שהמצב בדרך כלל מחליט בפני עצמו, ישנם מספר תרופות ביתיות שיכולות לעזור להפחית את הנפיחות במהירות ובבטיחות.להלן 19 מהתרופות הטובות ביותר שסבתותינו עברו דרך הדורות.

1.קומפרס קר

דחיסה קרה יכולה לעזור להפחית נפיחות וכאב.פשוט עטפו כמה קוביות קרח במטלית נקייה והחזיקו אותו על הלשון למשך מספר דקות.אל תשאיר את הקרח על הלשון שלך זמן רב מדי מכיוון שהוא יכול לגרום לנזק לרקמות.

2.דבש

דבש הוא תרופה טבעית נהדרת שיכולה לעזור להפחית נפיחות וכאב.פשוט מרחי כמות קטנה של דבש על לשונך מספר פעמים ביום.אתה יכול גם להוסיף כפית דבש לכוס מים חמים ולגרגר את התערובת.

טיפ ייחודי:

חשוב להשתמש בדבש גולמי ולא מעובד לצורך תרופה זו מכיוון שהוא מכיל יותר חומרים מזינים ותכונות ריפוי.

3.תה קמומיל

תה קמומיל ידוע בתכונותיו האנטי דלקתיות ויכול לעזור להפחית נפיחות בלשון.כל שעליך לעשות הוא להיות שקיית תה קמומילית במים חמים למשך מספר דקות, ואז הסר את שקית התה ותן לתה להתקרר לטמפרטורה פושרת.בעדינות את התה בפה שלך במשך כמה דקות מספר פעמים ביום.

4.מי מלח

מי מלח הם תרופה פשוטה אך יעילה להפחתת נפיחות לשון.כל שעליך לעשות הוא לערבב כפית מלח בכוס מים חמים, ואז לשטוף את התערובת בפה במשך מספר דקות.ירק את מי המלח ושטוף את הפה שלך במים רגילים.עשה זאת מספר פעמים ביום.

5.אלוורה

אלוורה יש תכונות אנטי דלקתיות ואנטיבקטריאליות שיכולות לעזור להפחית נפיחות בלשון.כל שעליך לעשות הוא לערבב כף של ג’ל אלוורה עם כפית דבש, ואז למרוח את התערובת על הלשון שלך מספר פעמים ביום.

6.כורכום

כורכום ידוע בתכונותיו האנטי דלקתיות ויכול לעזור להפחית נפיחות בלשון.מערבבים כפית אבקת כורכום עם מעט מים חמים להכנת משחה, ואז מרחו את העיסה על הלשון.תן לזה לשבת מספר דקות לפני שטיפת הפה במים רגילים.

7.ג’ינג’ר

לג’ינג’ר תכונות אנטי דלקתיות שיכולות לעזור להפחית נפיחות בלשון.כל שעליך לעשות הוא לערבב כפית של ג’ינג’ר מגורד עם מעט מים חמים כדי ליצור משחה, ואז החל את העיסה על הלשון שלך.תן לזה לשבת מספר דקות לפני שטיפת הפה במים רגילים.

8.חומץ תפוחים

חומץ תפוחים הוא בעל תכונות אנטי -חיטוי ואנטיבקטריאלי שיכולות לעזור להפחית נפיחות בלשון.כל שעליך לעשות הוא לערבב כפית של חומץ תפוחים עם כוס מים חמים, ואז לשטוף את התערובת בפה במשך כמה דקות.ירק את התערובת ושטוף את הפה שלך במים רגילים.עשה זאת מספר פעמים ביום.

9.עלי בזיליקום

לעלי בזיליקום יש תכונות אנטי דלקתיות ואנטיבקטריאליות שיכולות לעזור להפחית נפיחות בלשון.פשוט מרסקים קומץ עלי בזיליקום טריים ומערבבים אותם עם כפית דבש.החל את התערובת על לשונך מספר פעמים ביום.

10.שום

שום ידוע בתכונותיו האנטיבקטריאליות והאנטי דלקתיות ויכול לעזור להפחית נפיחות בלשון.כל שעליך לעשות הוא לערבב שן של שום כתוש עם כפית דבש, ואז למרוח את התערובת על הלשון שלך מספר פעמים ביום.

11.שמן קוקוס

בשמן הקוקוס יש תכונות אנטיספטיות ואנטיבקטריאליות שיכולות לעזור להפחית נפיחות בלשון.פשוט מרחו כמות קטנה של שמן קוקוס על לשונכם מספר פעמים ביום.

12.חלב מגנזיה

חלב מגנזיה הוא תרופה פופולרית ללא מרשם שיכולה לעזור להפחית נפיחות בלשון.כל שעליך לעשות הוא לערבב כפית חלב מגנזיה עם כוס מים חמים, ואז לשטוף את התערובת בפה שלך במשך כמהדקות.ירק את התערובת ושטוף את הפה שלך במים רגילים.

13.מיץ לימון

מיץ לימון ידוע בתכונותיו האנטיבקטריאליות ויכול לעזור להפחית נפיחות בלשון.כל שעליך לעשות הוא לערבב

עשבי תיבול להורדת נפיחות בלשון

תרופות צמחיות הן דרך נהדרת להפחית נפיחות ואי נוחות בלשון.עשבי תיבול רבים הם בעלי תכונות אנטי דלקתיות ויכולים לספק הקלה מאי הנוחות ואי הנוחות הקשורים לנפיחות בלשון.להלן כמה מעשבי התיבול הפופולריים ביותר להפחתת הנפיחות בלשון:

ג’ינג’ר

ג’ינג’ר הוא אנטי דלקתי טבעי וניתן להשתמש בו כדי להפחית נפיחות בלשון.ניתן לצרוך אותו כתה או לקחת אותו בצורה קפסולה.לג’ינג’ר יש גם תכונות נוגדות חמצון, שיכולות לעזור להפחית את הדלקת בלשון.

כורכום

כורכום הוא עשב איורוודי עם הרבה תכונות ריפוי.יש לו תכונות אנטי דלקתיות ונוגדות חמצון, שיכולות לעזור להפחית נפיחות בלשון.ניתן ליטול כורכום בצורת קפסולה או להשתמש בהם כתבלין בבישול.

תרופות ביתיות להפחתת נפיחות בלשון

תרופות ביתיות הן דרך נהדרת לספק הקלה מהנפיחות ואי נוחות בלשון.להלן כמה מהתרופות הביתיות הפופולריות ביותר להפחתת הנפיחות בלשון:

שטיפת מי מלח

ניתן להשתמש בשטיפה של מי מלח כדי להפחית נפיחות בלשון.תרופה זו צריכה להיעשות פעמיים ביום לקבלת התוצאות הטובות ביותר.מערבבים כפית מלח אחת בכוס מים חמים והשתמשו בו לגרגר למשך מספר דקות.

קומפרסים קרים

ניתן להשתמש בקומפרסים קרים כדי להפחית נפיחות בלשון.מניחים דחיסה קרה על הלשון למשך מספר דקות כדי לעזור להפחית את הנפיחות.תרופה זו צריכה להיעשות פעמיים ביום לקבלת התוצאות הטובות ביותר.

פלפל קאיין

פלפל קאיין הוא אנטי דלקתי טבעי שניתן להשתמש בו כדי להפחית נפיחות בלשון.מערבבים כפית אחת של פלפל קאיין בכוס מים חמים והשתמשו בו לגרגר למשך מספר דקות.

שאלות נפוצות

מהן כמה תרופות טבעיות להפחתת נפיחות בלשון?

כמה תרופות טבעיות להפחתת נפיחות בלשון כוללות שטיפות מי מלח, קומפרסים קרים, ג’ינג’ר, כורכום ופלפל קאיין.

באיזו תדירות יש לבצע את הסעדים?

מומלץ לבצע את הסעדים פעמיים ביום לקבלת התוצאות הטובות ביותר.

לסיכום, נפיחות בלשון היא נושא שכיח שיכול לגרום לאי נוחות וכאב.למרבה המזל, ישנם הרבה סעדים של סבתא בטוחים וזמינים בבית כולל עשבי תיבול, תרופות ביתיות וסעדים טבעיים אחרים שיכולים לעזור להפחית נפיחות בלשון.שימוש בסעדים אלה בעקביות ובהתאם להוראות מומלצות יכול לעזור להפחית נפיחות ואי נוחות בלשון.בנוסף, חשוב להתייעץ עם רופא אם הנפיחות נמשכת או מחמירה.

אהבתם? שלחו לחבר\ה שחייב\ת לדעת גם!

דילוג לתוכן