דף הבית » תרופות סבתא » פטרייה בלשון – 22 התרופות של סבתא העתיקה על בסיס מרכיבים טבעיים
daddaddd ddcdaddf  ddaadaddaddaa dadc daddaad ddadaaddad da

פטרייה בלשון – 22 התרופות של סבתא העתיקה על בסיס מרכיבים טבעיים

פטריית לשון – 22 התרופות של סבתא העתיקה על בסיס מרכיבים טבעיים

פטריית לשון היא זיהום פטרייתי שכיח הנגרם על ידי שמרים או פטריה אחרת בפה.זה יכול להופיע ככתמים לבנים או צהובים על הלשון, וזה עלול לגרום לתחושת שריפה או עקצוץ.אמנם המצב בדרך כלל אינו מזיק, אך הוא יכול להיות לא נוח ואף להוביל לבעיות בריאות אחרות.

למרבה המזל, ישנם טיפולים טבעיים רבים לפטריות לשון.להלן 22 תרופות של סבתא קדומה על בסיס מרכיבים טבעיים בהם תוכלו להשתמש בכדי לעזור להקל על הסימפטומים שלכם.

H2 – שמן אורגנו

שמן אורגנו הוא חומר נגד פטריות חזק שיכול לעזור בטיפול בפטריות לשון.נסה להוסיף כמה טיפות שמן לכוס מים ולגלגל אותו.אתה יכול גם לשים כמה טיפות של שמן אורגנו על ספוגית כותנה ולהחיל אותו ישירות על האזור הפגוע.

H2 – שמן עץ התה

שמן עץ התה הוא נוגד פטרייתי טבעי שיכול לעזור בטיפול בפטריות לשון.בדומה לשמן אורגנו, ניתן להוסיף אותו לכוס מים ולגדול, או להחיל ישירות על האזור המושפע.

H3 – טיפ ייחודי ומועיל

בעת שימוש בשמן אורגנו או בשמן עץ התה כדי לטפל בפטריות לשון, הקפידו לדלל אותה בשמן נשא, כמו שמן קוקוס, לפני שמריחים אותה על האזור המושפע.זה יעזור להבטיח שהשמנים לא מעצבנים את לשונך או לגרום לתופעות לוואי לא רצויות אחרות.

H2 – חומץ תפוחים

חומץ תפוחים הוא חומר טבעי נגד פטריות שיכול לעזור בטיפול בפטריות לשון.נסה להוסיף כמה כפיות חומץ לכוס מים ולגלגל אותו.אתה יכול גם ליישם אותו ישירות על האזור המושפע באמצעות ספוגית כותנה.

H2 – סודה לשתייה

סודה לשתייה היא חומר טבעי נגד פטריות שיכול לעזור בטיפול בפטריות לשון.נסה להוסיף כפית סודה לשתייה לכוס מים ולגלגל אותה.אתה יכול גם לערבב סודה לשתייה עם מים לייצור משחה ולהחיל אותה ישירות על האזור הפגוע.

H2 – שום

שום הוא נוגד פטרייתי טבעי שיכול לעזור בטיפול בפטריות לשון.נסה להוסיף כמה שיני שום טחון לכוס מים ולגלגל אותו.אתה יכול גם לקלף ולמועות שן שום ולהחיל אותו ישירות על האזור המושפע.

H2 – כורכום

כורכום הוא חומר טבעי נגד פטריות שיכול לעזור בטיפול בפטריות לשון.נסה להוסיף כפית אבקת כורכום לכוס מים ולגלגל אותה.אתה יכול גם להכין משחה על ידי ערבוב אבקת כורכום עם מים ולהחיל אותה ישירות על האזור המושפע.

H2 – שמן קוקוס

שמן קוקוס הוא חומר טבעי נגד פטריות שיכול לעזור בטיפול בפטריות לשון.נסה להוסיף כפית שמן קוקוס לכוס מים ולגלגל אותו.אתה יכול גם ליישם אותו ישירות על האזור המושפע באמצעות ספוגית כותנה.

H2 – מי מלח

מי מלח הם חומר טבעי נגד פטריות שיכול לעזור בטיפול בפטריות לשון.נסה להוסיף כפית מלח לכוס מים חמים ולגלגל אותה.אתה יכול גם ליישם אותו ישירות על האזור המושפע באמצעות ספוגית כותנה.

H2 – אלוורה

אלוורה הוא חומר טבעי נגד פטריות שיכול לעזור בטיפול בפטריות לשון.נסה להוסיף כמה כפות של ג’ל אלוורה לכוס מים ולגלגל אותם.אתה יכול גם ליישם אותו ישירות על האזור המושפע באמצעות ספוגית כותנה.

H2 – מיץ לימון

מיץ לימון הוא נוגד פטרייתי טבעי שיכול לעזור בטיפול בפטריות לשון.נסה להוסיף כמה כפיות מיץ לימון לכוס מים ולגלגל אותו.אתה יכול גם ליישם אותו ישירות על האזור המושפע באמצעות ספוגית כותנה.

H2 – יוגורט

יוגורט הוא חומר טבעי נגד פטריות שיכול לעזור בטיפול בפטריות לשון.נסה לאכול כוס של יוגורט רגיל ולא ממותק בכל יום.אתה יכול גם ליישם אותו ישירות על האזור המושפע באמצעות ספוגית כותנה.

H2 – בזיליקום

בזיל הוא חומר נוגד פטרייתי טבעי שיכול לעזור בטיפול בפטריות לשון.נסה להוסיף כמה עלים של בזיליקום טריים לכוס מים ולגלגל אותם.אתה יכול גם ליישם אותו ישירות על האזור המושפע באמצעות ספוגית כותנה.

H2 – שמן חרדל

שמן חרדל הוא חומר טבעי נגד פטריות שיכול לעזור בטיפול בפטריות לשון.נסה להוסיף כמה טיפות של שמן חרדל לכוס מים ולגלגל אותו.אתה יכול גם ליישם אותו ישירות על האזור הפגוע בעזרת ספוגית כותנה.

חלק 2: תרופות טבעיות לזיהומים פטרייתיים של הלשון

זיהומים פטרייתיים של הלשון יכולים להיות לא נוחים ומביכים.למרבה המזל, ישנם מספר תרופות טבעיות המשמשות במשך מאות שנים לטיפול במצב זה.להלן 22 תרופות של סבתא עתיקה המבוססות על מרכיבים טבעיים שיכולים לעזור להקל על הסימפטומים של פטריית הלשון.

1.חומץ תפוחים

חומץ תפוחים הוא בעל תכונות אנטיבקטריאליות ונוגדות פטרייה שיכולות לעזור להפחית את אי הנוחות הנגרמת כתוצאה מזיהום פטרייתי של הלשון.כדי להשתמש בתרופה זו, ערבבו כף אחת של חומץ תפוחים עם כוס מים חמים וגרגרו את הפיתרון פעמיים ביום.

2.שטיפת מי מלח

מי מלח הם תרופה נפוצה לזיהומים פטרייתיים של הלשון, מכיוון שהמלח מסייע להוציא לחות ולהפחית את הדלקת.כדי להשתמש בתרופה זו, מערבבים כף אחת של מלח עם כוס מים חמים וגרגר את התמיסה פעמיים ביום.

3.שטיפת סודה לשתייה

סודה לשתייה עוזרת להפחתת דלקת ולהרגיע את הלשון.כדי להשתמש בתרופה זו, ערבבו כפית אחת של סודה לשתייה עם כוס מים חמים וגרגרו את התמיסה פעמיים ביום.

4.שמן עץ התה

בשמן עץ התה תכונות נגד פטריות שיכולות לעזור להפחית את אי הנוחות הנגרמת כתוצאה מזיהום פטרייתי של הלשון.כדי להשתמש בתרופה זו, ערבבו כפית אחת של שמן עץ התה עם כוס מים חמים וגרגרו את הפיתרון פעמיים ביום.

5.מיץ לימון

למיץ לימון יש תכונות נגד פטריות שיכולות לעזור להפחית את אי הנוחות הנגרמת כתוצאה מזיהום פטרייתי של הלשון.כדי להשתמש בתרופה זו, ערבבו כף אחת של מיץ לימון עם כוס מים חמים וגרגרו את הפיתרון פעמיים ביום.

6.שום

לשום תכונות נגד פטריות שיכולות לעזור להפחית את אי הנוחות הנגרמת כתוצאה מזיהום פטרייתי של הלשון.כדי להשתמש בתרופה זו, לרסק שתי שיני שום ומערבבים עם כוס מים חמים.גרגר את הפיתרון פעמיים ביום.

7.אלוורה

אלוורה עוזרת להפחית דלקת ולהרגיע את הלשון.כדי להשתמש בתרופה זו, ערבבו כפית אחת של ג’ל אלוורה עם כוס מים חמים וגרגרו את הפיתרון פעמיים ביום.

8.כורכום

לכורכום יש תכונות נגד פטריות שיכולות לעזור להפחית את אי הנוחות הנגרמת כתוצאה מזיהום פטרייתי של הלשון.כדי להשתמש בתרופה זו, ערבבו כפית אחת של אבקת כורכום עם כוס מים חמים וגרגרו את התמיסה פעמיים ביום.

9.בזיל

לבזיל תכונות נגד פטריות שיכולות לעזור להפחית את אי הנוחות הנגרמת כתוצאה מזיהום פטרייתי של הלשון.כדי להשתמש בתרופה זו, ריסקו שלושה עלים של בזיליקום ומערבבים עם כוס מים חמים.גרגר את הפיתרון פעמיים ביום.

10.שמן קוקוס

לשמן הקוקוס תכונות נגד פטריות שיכולות לעזור להפחית את אי הנוחות הנגרמת כתוצאה מזיהום פטרייתי של הלשון.כדי להשתמש בתרופה זו, ערבבו כפית אחת של שמן קוקוס עם כוס מים חמים וגרגרו את הפיתרון פעמיים ביום.

11.דבש

לדבש יש תכונות נגד פטריות שיכולות לעזור להפחית את אי הנוחות הנגרמת כתוצאה מזיהום פטרייתי של הלשון.כדי להשתמש בתרופה זו, מערבבים כף דבש אחת עם כוס מים חמים וגרגר את הפיתרון פעמיים ביום.

12.Neem

ל- Neem יש תכונות נגד פטריות שיכולות לעזור להפחית את אי הנוחות הנגרמת כתוצאה מזיהום פטרייתי של הלשון.כדי להשתמש בתרופה זו, הרתיחו שתי כפות עלים של נים בכוס מים ומסננים את התערובת.גרגר את הפיתרון פעמיים ביום.

13.שמן אורגנו

לשמן אורגנו יש תכונות נגד פטריות שיכולות לעזור להפחית את אי הנוחות הנגרמת כתוצאה מזיהום פטרייתי של הלשון.כדי להשתמש בתרופה זו, ערבבו כפית אחת של שמן אורגנו עם כוס מים חמים וגרגרו את התמיסה פעמיים ביום.

14.דלעת מרה

לדלעת המרה יש תכונות נגד פטריות שיכולות לעזור להפחית את אי הנוחות הנגרמת כתוצאה מזיהום פטרייתי של הלשון

אהבתם? שלחו לחבר\ה שחייב\ת לדעת גם!

דילוג לתוכן