דף הבית » תרופות סבתא » קנדידה בלשון – 17 תרופות סבתות פופולריות ומרפאות

קנדידה בלשון – 17 תרופות סבתות פופולריות ומרפאות

מבט מקרוב על קנדידה בלשון

קנדידה היא סוג של זיהום פטרייתי שיכול להשפיע על הלשון, בין אזורים אחרים בגוף.זה נגרם לרוב על ידי סוג של שמרים הנקראים קנדידה אלביקנס, שנמצא בדרך כלל בכמויות קטנות בפה, במערכת העיכול ועל העור.כאשר מופרע איזון החיידקים בגוף, יכול להתרחש צמיחת יתר של קנדידה, מה שמוביל לזיהום.קנדידה בלשון יכולה לגרום למגוון תסמינים לא נעימים, כולל ציפוי לשון לבנה, אדמומיות ותחושת צריבה.

למרבה המזל, ישנם מספר תרופות טבעיות שיכולות לעזור להפחית את תסמיני הקנדידה בלשון.במאמר זה נבחן מקרוב 17 תרופות של סבתות פופולריות ומרפאות, וכיצד ניתן להשתמש בהן לטיפול בקנדידה בלשון.

הסעדים של סבתא לקנדידה בלשון

1.חומץ תפוחים

חומץ תפוחים הוא תרופה ביתית יעילה לטיפול בקנדידה בלשון.הוא מכיל חומצה אצטית, בעלת תכונות נגד פטריות, ויכולה לעזור להפחית את תסמיני הקנדידה.כדי להשתמש בתרופה זו, מערבבים חלק אחד של חומץ תפוחים עם חלק אחד מים חמים וגרגר את התערובת פעמיים ביום.

2.שמן קוקוס

שמן קוקוס ידוע בתכונותיו האנטיבקטריאליות והנטיפטרייות, מה שהופך אותו לתרופה יעילה לקנדידה בלשון.כדי להשתמש בתרופה זו, קח כפית אחת של שמן קוקוס והסתובב בפה שלך למשך 15 דקות.ירק אותו ושטוף את הפה שלך במים חמים אחר כך.

3.שום

לשום תכונות אנטיבקטריאליות ונטריות טבעיות טבעיות, מה שהופך אותו לתרופה יעילה לקנדידה בלשון.כדי להשתמש בתרופה זו, לרסק ציפורן שום אחד ומערבבים עם כפית דבש אחת.מרחו את התערובת על האזור הפגוע והשאירו אותה מספר דקות.שוטפים אחר כך במים חמים.

4.שמן ציפורן

שמן ציפורן ידוע בתכונותיו נגד פטריות, מה שהופך אותו לתרופה יעילה לקנדידה בלשון.כדי להשתמש בתרופה זו, מערבבים כמה טיפות שמן ציפורן עם כפית שמן קוקוס אחד ומורחים אותו על האזור הנגוע.השאירו אותו לכמה דקות ושטפו אחר כך במים חמים.

5.סודה לשתייה

סודה לשתייה היא תרופה ביתית פופולרית לטיפול בקנדידה בלשון.זה יכול לעזור לנטרל את החומצות בפה, מה שיכול לעזור להפחית את תסמיני הקנדידה.כדי להשתמש בתרופה זו, מערבבים כפית אחת של סודה לשתייה עם כוס מים חמים וגרגר את התערובת פעמיים ביום.

6.יוגורט

יוגורט מכיל חיידקים פרוביוטיים, שיכולים לעזור להחזיר את מאזן החיידקים בפה ולהפחית את תסמיני הקנדידה בלשון.כדי להשתמש בתרופה זו, אכלו כל יום כוס של יוגורט רגיל ולא ממותק.

7.מי מלח

מי מלח הם תרופה ביתית פופולרית לטיפול בקנדידה בלשון.זה יכול לעזור להפחית דלקת ולהרוג את הפטרייה.כדי להשתמש בתרופה זו, מערבבים כפית מלח אחת עם כוס מים חמים וגרגר את התערובת פעמיים ביום.

8.אלוורה

אלוורה ידועה בתכונותיו האנטי-דלקתיות והנטיפטרייות, מה שהופך אותו לתרופה יעילה לקנדידה בלשון.כדי להשתמש בתרופה זו, קח את הג’ל מעלה אלוורה אחד והחל אותו על האזור המושפע.השאירו אותו לכמה דקות ושטפו אחר כך במים חמים.

9.מיץ לימון

מיץ לימון ידוע בתכונותיו נגד פטריות, מה שהופך אותו לתרופה יעילה לקנדידה בלשון.כדי להשתמש בתרופה זו, מערבבים כפית אחת של מיץ לימון עם כוס מים חמים וגרגר את התערובת פעמיים ביום.

10.שמן אורגנו

שמן אורגנו ידוע בתכונותיו נגד פטריות, מה שהופך אותו לתרופה יעילה לקנדידה בלשון.כדי להשתמש בתרופה זו, מערבבים כמה טיפות של שמן אורגנו עם כפית שמן קוקוס אחד ומורחים אותו על האזור הפגוע.השאירו אותו לכמה דקות ושטפו אחר כך במים חמים.

11.שמן עץ התה

סקירה כללית של קנדידה בלשון – 17 סבתא פופולרית וריפוי של סבתאIES

קנדידה היא פטריה דמוית שמרים שיכולה לגרום לזיהום בפה, בגרון או בחלקים אחרים בגוף.כאשר זה משפיע על הלשון, זה יכול להיות לא נוח ביותר ולגרום לכאב, לכאב ואפילו לדימום.למרבה המזל, ישנם תרופות טבעיות רבות שיכולות לעזור להקל על הסימפטומים ואפילו לרפא את הזיהום.במאמר זה נדון ב 17 תרופות של סבתא פופולרית ומרפאת לקנדידה בלשון.

1.סודה לשתייה

סודה לשתייה היא אחת התרופות הפופולריות ביותר לקנדידה בלשון.ניתן להשתמש בו כדי להפחית את הכאב והדלקת הקשורים לזיהום.כדי להשתמש בתרופה זו, מערבבים כפית אחת של סודה לשתייה עם מעט מים חמים וגרגר למשך מספר דקות.יש להשתמש בתרופה זו פעמיים ביום לקבלת התוצאות הטובות ביותר.

2.תמצית זרעי אשכוליות

תמצית זרעי אשכוליות היא נוגד פטריות חזק שיכול לעזור להפחית את כמות הקנדידה בלשון.כדי להשתמש בתרופה זו, מערבבים כפית אחת של תמצית זרעי אשכוליות עם מעט מים חמים וגרגר למשך מספר דקות.יש להשתמש בתרופה זו פעמיים ביום לקבלת התוצאות הטובות ביותר.

3.שמן קוקוס

שמן קוקוס הוא תרופה פופולרית נוספת לקנדידה בלשון.הוא מכיל תכונות אנטי -מיקרוביאליות ואנטי -פטריות שיכולות לעזור להפחית את כמות הקנדידה בפה.כדי להשתמש בתרופה זו, מערבבים כפית אחת של שמן קוקוס עם מעט מים חמים וגרגר למשך מספר דקות.יש להשתמש בתרופה זו פעמיים ביום לקבלת התוצאות הטובות ביותר.

4.חומץ תפוחים

חומץ תפוחים הוא נוגד פטרייה טבעי שיכול לעזור להפחית את כמות הקנדידה בלשון.כדי להשתמש בתרופה זו, מערבבים כפית אחת של חומץ תפוחים עם מעט מים חמים וגרגר למשך מספר דקות.יש להשתמש בתרופה זו פעמיים ביום לקבלת התוצאות הטובות ביותר.

5.שמן עץ התה

שמן עץ התה הוא נוגד פטרייה חזק שיכול לעזור להפחית את כמות הקנדידה בלשון.כדי להשתמש בתרופה זו, מערבבים כפית אחת של שמן עץ התה עם מעט מים חמים וגרגר למשך מספר דקות.יש להשתמש בתרופה זו פעמיים ביום לקבלת התוצאות הטובות ביותר.

6.מי מלח

מי מלח הם תרופה פופולרית לקנדידה בלשון.זה יכול לעזור להפחית דלקת וכאב הקשורים לזיהום.כדי להשתמש בתרופה זו, מערבבים כפית מלח אחת עם מעט מים חמים וגרגר למשך מספר דקות.יש להשתמש בתרופה זו פעמיים ביום לקבלת התוצאות הטובות ביותר.

7.יוגורט

יוגורט הוא פרוביוטיקה טבעית שיכולה לעזור להפחית את כמות הקנדידה בלשון.כדי להשתמש בתרופה זו, מערבבים כפית אחת של יוגורט עם מעט מים חמים וגרגר למשך מספר דקות.יש להשתמש בתרופה זו פעמיים ביום לקבלת התוצאות הטובות ביותר.

8.כורכום

כורכום הוא נוגד פטרייתי חזק שיכול לעזור להפחית את כמות הקנדידה בלשון.כדי להשתמש בתרופה זו, מערבבים כפית כורכום אחת עם מעט מים וגרגר למשך מספר דקות.יש להשתמש בתרופה זו פעמיים ביום לקבלת התוצאות הטובות ביותר.

9.שום

שום הוא נוגד פטרייתי טבעי שיכול לעזור להפחית את כמות הקנדידה בלשון.כדי להשתמש בתרופה זו, מערבבים כפית שום של שום עם מעט מים חמים וגרגר למשך מספר דקות.יש להשתמש בתרופה זו פעמיים ביום לקבלת התוצאות הטובות ביותר.

10.כסף קולואידי

כסף קולואידי הוא נוגד פטרייתי טבעי שיכול לעזור להפחית את כמות הקנדידה בלשון.כדי להשתמש בתרופה זו, מערבבים כפית אחת של כסף קולואידי עם מעט מים חמים וגרגר למשך מספר דקות.יש להשתמש בתרופה זו פעמיים ביום לקבלת התוצאות הטובות ביותר.

11.שמן אורגנו

שמן אורגנו הוא נוגד פטרייה חזק שיכול לעזור להפחית את כמות הקנדידה בלשון.כדי להשתמש בתרופה זו, מערבבים כפית אחת של שמן אורגנו עם מעט מים חמים וגרגר למשך מספר דקות.יש להשתמש בתרופה זו פעמיים ביום לקבלת התוצאות הטובות ביותר.

12.מיץ לימון

מיץ לימון הוא נוגד פטרייה טבעי שיכול לעזור

אהבתם? שלחו לחבר\ה שחייב\ת לדעת גם!

דילוג לתוכן