דף הבית » תרופות סבתא » קנדידה – 15 תרופות שימושיות ובטוחות מיושנות

קנדידה – 15 תרופות שימושיות ובטוחות מיושנות

קנדידה-15 תרופות שימושיות ובטוחות מיושנות
ניקוי התזונה ואורח החיים שלך יכול לעזור בטיפול בצמיחת יתר של קנדידה.אבל, ישנם כמה תרופות ביתיות מיושנות שיכולות לעזור גם.להלן 15 תרופות שימושיות ובטוחות לקנדידה שעשויות לעזור לך לקבל הקלה.

1.שום

שום הוא נוגד פטרייה חזק.זה עוזר להילחם בקנדידה צמיחת יתר, ובנוסף זה מגביר את מערכת החיסון שלך ועוזר בעיכול.אתה יכול לקחת כמוסות שום, אבל כדי להשיג הכי הרבה תועלת שאתה צריך לאכול ציפורן טריות.נסה להוסיף שום טחון לאוכל שלך או להשתמש בעיתון שום מדי יום.

2.שמן קוקוס

שמן קוקוס הוא אנטי -פטרייתי מאוד ויכול לעזור להילחם בקנדידה.הוא מכיל חומצה לאורית שהיא יעילה מאוד נגד קנדידה.נסה להוסיף כף שמן קוקוס לאוכל היומי שלך.אתה יכול גם להשתמש בו חיצונית על העור שלך אם יש לך דלקות פטרייתיות או שמרים.

3.חומץ תפוחים

חומץ תפוחים הוא תרופה נהדרת לקנדידה.יש לו תכונות אנטי -פטרייתיות ואנטיבקטריאליות, כך שהוא עוזר להילחם בצמיחת הקנדידה.נסה להוסיף כף של חומץ תפוחים לכוס מים ולשתות אותו כל יום.

4.שמן זית

שמן זית הוא עוד תרופה נהדרת נגד פטריות עבור קנדידה.הוא עשיר בשומנים בריאים ונוגדי חמצון המסייעים להילחם בזיהום.נסה להוסיף כף שמן זית לאוכל היומי שלך או להשתמש בו כלבוש סלט.

5.שמן אורגנו

שמן אורגנו הוא נוגד פטרייה חזק ויכול לעזור להילחם בצמיחת קנדידה.זה גם עוזר להגביר את מערכת החיסון שלך ולשפר את העיכול.נסה לקחת כמוסות שמן אורגנו כל יום או להוסיף כמה טיפות לכוס מים.

6.חומצה בורית

חומצה בורית היא נוגד פטרייה שיכול לעזור להיפטר מצמיחת יתר של קנדידה.זוהי תרופה טבעית והיא יעילה מאוד.נסה ליטול כמוסות חומצה בורית מדי יום או להשתמש בהן כ- Douche.

טיפ ייחודי ומועיל:

אם אתה נוטל כמוסות חומצה בורית, הקפד לקחת אותן במזון כדי להפחית את הסיכון להתרגזת בקיבה.

7.תה פאו ד’ארקו

תה פאו ד’ארקו הוא תרופה צמחית שיכולה לעזור להילחם בקנדידה.הוא עשיר בתרכובות נגד פטריות ויכול לעזור להגביר את מערכת החיסון שלך.נסה לשתות כוס תה פאו ארקו כל יום.

8.פרוביוטיקה

פרוביוטיקה הם חיידקים מועילים המסייעים לשמור על בריא הבטן.הם יכולים לעזור להילחם בצמיחת יתר של קנדידה ולהחזיר את האיזון למערכת העיכול שלך.נסה לקחת תוסף פרוביוטיקה כל יום או לאכול אוכל עשיר בפרוביוטיקה כמו יוגורט וקפיר.

9.Goldenseal

Goldenseal היא תרופה צמחית שיכולה לעזור להילחם בקנדידה.יש לו תכונות אנטי -פטרייתיות ואנטיבקטריאליות אשר הופכות אותו ליעיל כנגד צמיחת קנדידה.נסה ליטול כמוסות גולדנסיליות כל יום או לשתות כוס תה זהב.

10.תמצית זרעי אשכוליות

תמצית זרעי אשכוליות היא נוגד פטרייה טבעי שיכול לעזור להילחם בקנדידה.זוהי תרופה עוצמתית ויכולה לעזור להחזיר את האיזון למעיים שלך.נסה ליטול תוסף תמצית זרעי אשכוליות בכל יום או להוסיף כמה טיפות לכוס מים.

11.שורש ג’נטה

שורש ג’נטיאן הוא תרופה צמחית שיכולה לעזור להילחם בקנדידה.זהו נוגד פטרייתי חזק ויכול לעזור להגביר את מערכת החיסון שלך.נסה לקחת כמוסות שורש ג’נטיות כל יום או להכין תה עם השורש.

12.קינמון

קינמון הוא נוגד פטרייתי טבעי ויכול לעזור להילחם בקנדידה.הוא עשיר גם בנוגדי חמצון ויכול לעזור להגביר את מערכת החיסון שלך.נסה להוסיף כפית קינמון טחון לאוכל שלך כל יום או להכין תה עם מקלות קינמון.

13.אלם חלקלק

אלם החלקלק הוא תרופה צמחית שיכולה לעזור להילחם בקנדידה.זהו נוגד פטרייתי חזק ויכול לעזור להחזיר את האיזון למעיים שלך.נסה לקחת כמוסות אלם חלקלקות כל יום או להכין תה עם הקליפה.

14.LIC

תרופות ביתיות לטיפול בקנדידה

קנדידה היא סוג של זיהום שמרים הנגרם כתוצאה מצמיחת יתר של פטריה בשם קנדידה אלביקנס.זה קונדי נפוץשיכול להשפיע על מגוון חלקים שונים בגוף, כולל הפה, העור ואיברי המין.ניתן להשתמש בתרופות ביתיות לטיפול בתסמינים של קנדידה, אם כי מקרים חמורים יותר עשויים לדרוש התערבות רפואית.להלן 15 תרופות שימושיות ובטוחות מיושנות שעשויות לעזור בטיפול בקנדידה.

1.שום

לשום תכונות נגד פטריות, שיכולות לעזור בטיפול בצמיחת יתר של קנדידה.מחקרים מצאו כי שום יכול לעזור להפחית תסמינים כמו גירוד, גירוי ואודם.אתה יכול ליטול תוספי שום או להוסיף שום לתזונה שלך, כמו בסלטים, מרקים ורטבים.

2.שמן קוקוס

לשמן הקוקוס תכונות נגד פטריות, שיכולות לעזור בטיפול בקנדידה.ניתן ליטול שמן קוקוס דרך הפה, ליישם אקטואלי או להשתמש בו בבישול.חשוב להשתמש בשמן קוקוס אורגני לא מזוקק לתוצאות הטובות ביותר.

3.חומץ תפוחים

חומץ תפוחים הוא בעל תכונות נגד פטריות, שיכולות לעזור לטפל בקנדידה.אתה יכול להוסיף 1-2 כפות חומץ תפוחים לכוס מים ולשתות אותו פעם ביום.אתה יכול גם להשתמש בו באופן אקטואלי על ידי דילולו במים והפעלתם על אזורים מושפעים.

4.יוגורט

יוגורט הוא פרוביוטיקה, שיכול לעזור להחזיר את איזון החיידקים הטובים במעיים.זה יכול לעזור להפחית את צמיחת יתר של קנדידה.אתה יכול לצרוך יוגורט או לקחת תוספי פרוביוטיקה.

5.שמן אורגנו

לשמן אורגנו יש תכונות נגד פטריות, שיכולות לעזור לטפל בקנדידה.אתה יכול לקחת שמן אורגנו דרך הפה או למרוח אותו באופן אקטואלי.חשוב לדלל שמן אורגנו בשמן נשא, כמו שמן קוקוס, לפני שמריחים אותו על העור.

6.פרוביוטיקה

פרוביוטיקה הם חיידקים מועילים שיכולים לעזור להחזיר את איזון החיידקים הטובים במעיים.זה יכול לעזור להפחית את צמיחת יתר של קנדידה.אתה יכול לצרוך פרוביוטיקה בצורה של תוספי מזון או מזון מותסס, כמו יוגורט, קימצ’י וכבוש.

7.אלוורה

אלוורה יש תכונות אנטי-דלקתיות ונוגדות פטריות, שיכולות לעזור בטיפול בקנדידה.אתה יכול לקחת אלוורה דרך הפה או להחיל אותה באופן אקטואלי.חשוב לדלל אלוורה עם שמן נשא, כמו שמן קוקוס, לפני שמריחים אותו על העור.

8.כורכום

לכורכום יש תכונות נגד פטריות, שיכולות לעזור לטפל בקנדידה.אתה יכול לצרוך כורכום בצורה של תוספי מזון, או להוסיף אותו לתזונה שלך, כמו במרקים, תבשילים וקארי.

9.שמן ציפורן

לשמן ציפורן תכונות נגד פטריות, שיכולות לעזור בטיפול בקנדידה.אתה יכול לקחת שמן ציפורן דרך הפה או למרוח אותו באופן אקטואלי.חשוב לדלל שמן ציפורן בשמן נשא, כמו שמן קוקוס, לפני שמריחים אותו על העור.

10.שמן עץ התה

בשמן עץ התה תכונות נגד פטריות, שיכולות לעזור בטיפול בקנדידה.אתה יכול לקחת שמן עץ התה דרך הפה או למרוח אותו באופן אקטואלי.חשוב לדלל שמן עץ התה בשמן נשא, כמו שמן קוקוס, לפני שמריחים אותו על העור.

11.סודה לשתייה

לסודה לשתייה יש תכונות נגד פטריות, שיכולות לעזור לטפל בקנדידה.אתה יכול להוסיף 1-2 כפות סודה לשתייה לכוס מים ולשתות אותה פעם ביום.אתה יכול גם להשתמש בו באופן אקטואלי על ידי דילולו במים והפעלתם על אזורים מושפעים.

12.תמצית זרעי אשכוליות

לתמצית זרעי אשכוליות יש תכונות נגד פטריות, שיכולות לעזור בטיפול בקנדידה.אתה יכול ליטול תמצית זרעי אשכוליות דרך הפה או למרוח אותה באופן אקטואלי.חשוב לדלל תמצית זרעי אשכוליות עם שמן נשא, כמו שמן קוקוס, לפני שמריחים אותו על העור.

13.כסף קולואידי

לכסף הקולואידי יש תכונות נגד פטריות, שיכולות לעזור בטיפול בקנדידה.אתה יכול לקחת כסף קולואידי דרך הפה או להחיל אותו באופן אקטואלי.חשוב לדלל כסף קולואידי

אהבתם? שלחו לחבר\ה שחייב\ת לדעת גם!

דילוג לתוכן