דף הבית » תרופות סבתא » קנדידה במעיים – 8 תרופות של סבתא מצוינת ועתיקה
dadadddd ddedadddd  daadaddaddaa dadc daddaad dedadddadaa d

קנדידה במעיים – 8 תרופות של סבתא מצוינת ועתיקה

מה זה קנדידה?

קנדידה היא סוג של פטרייה שנמצאת באופן טבעי במעי.זה חלק מהמיקרוביוטה הרגילה של גוף האדם והוא חיוני לבריאות טובה.עם זאת, כאשר יש צמיחת יתר של קנדידה במעי, זה יכול לגרום למגוון תסמינים לא נעימים, כולל נפיחות, גז, עצירות, כאבי ראש ועייפות.

8 הסעדים של סבתא לקנדידה במעיים

צמיחת יתר של קנדידה יכולה להיות קשה לטיפול, אך ישנם תרופות טבעיות רבות שיכולות לעזור.להלן 8 מהשיטות הטובות ביותר שהועברו מסבתות במשך מאות שנים כדי לעזור לנהל את קנדידה במעי:

1.חומץ תפוחים

חומץ תפוחים הוא נוגד פטרייתי ואנטיבקטריאלי טבעי שיכול לעזור להילחם בצמיחת קנדידה במעיים.ניתן לצרוך אותו במינונים קטנים (1-2 כפיות ליום) או להשתמש בו כ- Douche או כחוקן.

2.שום

שום הוא אנטי -פטרייתי ואנטי -ויראלי טבעי שיכול לעזור להילחם בקנדידה במעי.ניתן לקחת אותו בצורה תוספה או להוסיף למזון.

3.שמן קוקוס

שמן קוקוס הוא אנטי -פטרייתי ואנטיבקטריאלי טבעי שיכול לעזור להילחם בקנדידה צמיחה במעיים.ניתן לקחת אותו בצורה תוספה או להוסיף למזון.

4.שמן אורגנו

שמן אורגנו הוא אנטי -פטרייתי ואנטיבקטריאלי טבעי שיכול לעזור להילחם בקנדידה צמיחה במעיים.ניתן לקחת אותו בצורה תוספה או להוסיף למזון.

5.פרוביוטיקה

פרוביוטיקה הם חיידקים מועילים שיכולים לעזור להחזיר את האיזון במעיים ולהילחם בצמיחת יתר של קנדידה.ניתן לקחת אותם בצורה תוספה או להוסיף למזון.

6.כורכום

כורכום הוא אנטי -פטרייתי ואנטי -ויראלי טבעי שיכול לעזור להילחם בקנדידה במעי.ניתן לקחת אותו בצורה תוספה או להוסיף למזון.

7.אלוורה

אלוורה הוא נוגד פטרייתי ואנטיבקטריאלי טבעי שיכול לעזור להילחם בקנדידה צמיחה במעיים.ניתן לקחת אותו בצורה תוספה או להוסיף למזון.

8.שורש ג’נטה

שורש ג’נטני הוא אנטי -פטרייתי ואנטיבקטריאלי טבעי שיכול לעזור להילחם בצמיחת קנדידה במעיים.ניתן לקחת אותו בצורה תוספה או להוסיף למזון.

טיפ:

חשוב לזכור כי תרופות אלה מועילות רק אם משתמשים בהן בשילוב עם תזונה בריאה ואורח חיים.אכילת מזונות בריאים ומלאים והימנעות ממזון מעובד, סוכר ואלכוהול תעזור להפחית את הסימפטומים של צמיחת קנדידה ולקדם את הבריאות הכללית והרווחה.

חלק 2: התרופות של סבתא העתיקה לקנדידה במעיים

הסעדים של סבתא העתיקה הבאה קיימים כבר מאות שנים, ונמצא כי הם יעילים בטיפול בקנדידה במעי.תרופות אלה טבעיות ובטוחות, וניתן להשתמש בהן בשילוב עם טיפולים אחרים כדי לסייע בהפחתת התסמינים ולשפר את הבריאות הכללית.

שום

שום הוא תרופה טבעית עוצמתית לקנדידה.מחקרים הראו כי לשום תכונות נגד פטריות שיכולות לעזור להרוג את קנדידה במעי.הוא גם גבוה בנוגדי חמצון, שיכולים לעזור לחזק את מערכת החיסון.כדי להשתמש בשום לקנדידה, יש לצרוך אותו גולמי או לקחת כתוסף.שום קל למצוא שום והוא תרופה זולה יחסית.

חומץ תפוחים

חומץ תפוחים משמש במשך מאות שנים כתרופה טבעית לקנדידה במעיים.מחקרים הראו כי חומץ תפוחים הוא בעל תכונות אנטי -פטרייתיות ואנטיבקטריאליות, שיכולות לעזור להרוג את הקנדידה ולהפחית את הסימפטומים.כדי להשתמש בחומץ תפוחים לקנדידה, יש לקחת אותו כתוסף או להוסיף למזונות ומשקאות.חומץ תפוחים הוא תרופה זמינה וזולה מאוד.

שמן קוקוס

שמן קוקוס הוא עוד תרופה טבעית עוצמתית לקנדידה במעי.מחקרים הראו כי לשמן הקוקוס יש תכונות אנטי -פטרייתיות ואנטיבקטריאליות, שיכולות לעזור להרוג את קנדידה ולהפחית את הסימפטוםג.כדי להשתמש בשמן קוקוס לקנדידה, יש לצרוך אותו דרך הפה או ליישם באופן אקטואלי על האזור המושפע.שמן קוקוס הוא תרופה זמינה וזולה מאוד.

שמן אורגנו

שמן אורגנו הוא תרופה טבעית עוצמתית לקנדידה במעי.מחקרים הראו כי שמן אורגנו הוא בעל תכונות אנטי -פטריות ואנטיבקטריאליות, שיכולות לעזור להרוג את הקנדידה ולהפחית את הסימפטומים.כדי להשתמש בשמן אורגנו לקנדידה, יש לקחת אותו כתוסף או להוסיף למזונות ומשקאות.שמן אורגנו הוא תרופה זמינה וזולה מאוד.

תמצית זרעי אשכולית

תמצית זרעי אשכוליות

היא תרופה טבעית עוצמתית לקנדידה במעי.מחקרים הראו כי לתמצית זרעי אשכוליות יש תכונות אנטי -פטרייתיות ואנטיבקטריאליות, שיכולות לעזור להרוג את הקנדידה ולהפחית את הסימפטומים.כדי להשתמש בתמצית זרעי אשכוליות לקנדידה, יש לקחת אותה כתוסף או להוסיף למזונות ומשקאות.תמצית זרעי אשכוליות היא תרופה זמינה וזולה באופן נרחב.

יוגורט

יוגורט הוא תרופה טבעית לקנדידה במעי.מחקרים הראו כי יוגורט מכיל פרוביוטיקה, שיכולה לעזור להחזיר את האיזון הבריא של החיידקים במעיים.כדי להשתמש ביוגורט עבור קנדידה, יש לצרוך אותו מדי יום.יוגורט הוא תרופה זמינה וזולה מאוד.

תמצית עלה זית

תמצית עלה זית

היא תרופה טבעית עוצמתית לקנדידה במעי.מחקרים הראו כי לתמצית עלים זית יש תכונות נגד פטריות ואנטיבקטריאליות, שיכולות לעזור להרוג את הקנדידה ולהפחית את הסימפטומים.כדי להשתמש בתמצית עלים זית לקנדידה, יש לקחת אותה כתוסף או להוסיף למזונות ומשקאות.תמצית עלים זית היא תרופה זמינה וזולה מאוד.

כורכום

כורכום הוא תרופה טבעית עוצמתית לקנדידה במעי.מחקרים הראו כי לכורכום יש תכונות אנטי -פטרייתיות ואנטיבקטריאליות, שיכולות לעזור להרוג את קנדידה ולהפחית את הסימפטומים.כדי להשתמש בכורכום לקנדידה, יש לקחת אותו כתוסף או להוסיף למזונות ומשקאות.כורכום הוא תרופה זמינה וזולה מאוד.

מסקנה

קנדידה במעיים היא בעיה שכיחה שיכולה לגרום למגוון תסמינים לא נעימים.למרבה המזל, ישנם תרופות טבעיות רבות שיכולות לעזור להפחית את הסימפטומים ולשפר את הבריאות הכללית.ניתן להשתמש בשמונה הסעדים של סבתא העתיקה שנדונו במאמר זה בשילוב עם טיפולים אחרים כדי לסייע בהפחתת הסימפטומים ולשפר את הבריאות הכללית.תרופות אלה טבעיות, בטוחות וזולות, וניתן להשתמש בהן כדי לעזור להחזיר את האיזון והבריאות למעיים.

שאלות נפוצות

אהבתם? שלחו לחבר\ה שחייב\ת לדעת גם!

דילוג לתוכן