דף הבית » תרופות סבתא » טיפול בקנדידה – 18 תרופות סבתות אמינות ומשקמות
dddaddc ddadadddd  daadaddaddaa daddaaddaa ddeddaddaa dde

טיפול בקנדידה – 18 תרופות סבתות אמינות ומשקמות

ריפוי קנדידה עם הסעדים של סבתא

קנדידה היא סוג של זיהום שמרים שנמצא בדרכי העיכול, בפה ובחלקים אחרים בגוף.זה יכול לגרום למגוון רחב של תסמינים, החל מעייפות ובעיות עיכול ועד בעיות עור ועוד.למרבה המזל, ישנם מספר תרופות שנבדקו בזמן שיכולות לעזור להחזיר את האיזון למערכת שלך ולעזור לך לחזור למסלול לבריאות טובה.

זיהוי צמיחת יתר של קנדידה

צמיחת יתר של קנדידה יכולה להיות קשה לאבחון, מכיוון שתסמיניו יכולים לחקות את אלה במצבים רבים אחרים.סימנים נפוצים של צמיחת קנדידה כוללים עייפות, נפיחות, בעיות עיכול, בעיות עור ועוד.אם אתה חווה אחד מהתסמינים הללו, חשוב לדבר עם הרופא שלך כדי לקבל אבחנה נאותה.

18 הסעדים של סבתא לקנדידה

כשמדובר בשיקום האיזון למערכת שלך, ישנם מספר תרופות שנבדקו בזמן שיכולות לעזור.להלן 18 מהתרופות הטובות ביותר של הסבתות לטיפול בקנדידה:

1.חומץ תפוחים

חומץ תפוחים משמש זה מכבר כתרופה ביתית למגוון מחלות, כולל צמיחת יתר של קנדידה.הוא מכיל תכונות טבעיות טבעיות שיכולות לעזור להילחם בזיהום.כדי להשתמש בו, מערבבים אחת עד שתי כפות של חומץ תפוחים בכוס מים ושתו אותו פעמיים ביום.

2.שום

שום הוא עוד תרופה חזקה נגד פטריות טבעית שיכולה לעזור בטיפול בצמיחת יתר של קנדידה.זה גם עשיר בנוגדי חמצון ויכול לעזור להגביר את הבריאות הכללית שלך.כדי להשתמש בו, הוסף כמה שיני שום לארוחות שלך בכל יום.אתה יכול גם לקחת תוספי שום אם אתה מעדיף.

  • ג’ינג’ר
  • שמן קוקוס
  • שמן אורגנו
  • קינמון
  • תמצית עלה זית
  • כורכום
  • שמן ציפורן
  • Husk Psyllium
  • שורש ברדוק
  • תמצית זרעי אשכוליות
  • אלוורה
  • ברברין
  • kefir
  • פרוביוטיקה
  • תה קמומיל
  • תה קלנדולה
  • תה פאו ד’ארקו

תרופות אלה יכולות לעזור לאזן את המערכת שלך, לשחזר את בריאותך ולהילחם בצמיחת הקנדידה.עם זאת, חשוב לזכור כי יש להשתמש בתרופות אלה בשילוב עם תזונה בריאה ואורח חיים.אכילת דיאטה עשירה בירקות, הימנעות מסוכר ומזון מעובד, וקבלת פעילות גופנית רבה יכולה לעזור לתמוך בהגנות הטבעיות של גופך נגד קנדידה.

טיפ ייחודי:

אם אתם מחפשים דרך טבעית להגביר את מערכת החיסון שלכם ולעזור להילחם בקנדידה צמיחה, שקלו להוסיף במזונות כמו פטריות, אצות ושום לתזונה.מזונות אלה מכילים תכונות טבעיות נגד פטריות ואנטי -ויראליות שיכולות לעזור לתמוך בהגנות הטבעיות של גופך.

סבתות ברחבי העולם משתמשות בתרופות טבעיות לטיפול בזיהומים בקנדידה במשך מאות שנים.כיום, בזכות המדע המודרני, יש לנו הבנה טובה יותר של הגורמים והטיפולים של זיהומים בקנדידה, אך רבים מהתרופות המיושנות הללו עדיין יעילות.להלן 18 תרופות סבתות אמינות ומשקמות לטיפול בקנדידה.

1.חומץ תפוחים

חומץ תפוחים היה זה מכבר תרופה פופולרית לטיפול בזיהומים בקנדידה.ההערכה היא כי אופיו החומצי של החומץ עוזר להחזיר את האיזון הטבעי של החיידקים במעיים.כדי להשתמש בחומץ תפוחים כטיפול בקנדידה, מערבבים כפית אחת של חומץ תפוחים עם כוס מים חמים ושתות אותו פעמיים ביום.

2.שום

שום הוא עוד תרופה ביתית פופולרית לזיהומים בקנדידה.על פי ההערכה, יש להן תכונות נגד פטריות, מה שעשוי לעזור להפחית את צמיחת הקנדידה בגוף.כדי להשתמש בשום כטיפול בקנדידה, מוחץ שתי שיני שום טרי ומערבב אותו עם כף אחת של שמן זית.קח את התערובת הזו שלוש פעמים ביום לקבלת התוצאות הטובות ביותר.

3.שמן קוקוס

על פי ההערכה, שמן קוקוסתכונות נגד פטריות, שעשויות לעזור להפחית את צמיחת הקנדידה בגוף.כדי להשתמש בשמן קוקוס כטיפול בקנדידה, קח כף אחת של שמן קוקוס שלוש פעמים ביום.אתה יכול גם להוסיף שמן קוקוס למזון שלך לתוספת תזונה.

4.יוגורט

יוגורט הוא מזון פרוביוטי שיכול לעזור להחזיר את האיזון הטבעי של החיידקים במעיים.כדי להשתמש ביוגורט כטיפול בקנדידה, אכלו כוס אחת של יוגורט רגיל ולא ממותק מדי יום.אתה יכול גם למרוח יוגורט באופן אקטואלי על אזורי עור מושפעים להקלה מרגיעה.

5.שמן אורגנו

על פי ההערכה, שמן אורגנו הוא בעל תכונות נגד פטריות, מה שעשוי לעזור להפחית את צמיחת הקנדידה בגוף.כדי להשתמש בשמן אורגנו כטיפול בקנדידה, קח כמוסה אחת של שמן אורגנו שלוש פעמים ביום.אתה יכול גם להוסיף שמן אורגנו לאוכל שלך לקבלת טעם נוסף.

6.מיץ לימון

על פי ההערכה, מיץ לימון הוא בעל תכונות נגד פטריות, מה שעשוי לעזור להפחית את צמיחת הקנדידה בגוף.כדי להשתמש במיץ לימון כטיפול בקנדידה, מערבבים כף אחת של מיץ לימון טרי עם כוס מים חמים ושתה אותו פעמיים ביום.

7.סודה לשתייה

על פי ההערכה, סודה לשתייה של

סודה לשתייה, מה שעשוי לסייע בהפחתת צמיחת הקנדידה בגוף.כדי להשתמש בסודה לשתייה כטיפול בקנדידה, מערבבים כפית אחת של סודה לשתייה עם כוס מים חמים ושתה אותה פעמיים ביום.

8.כורכום

על פי ההערכה,

כורכום יש תכונות נגד פטריות, מה שעשוי לסייע בהפחתת צמיחת הקנדידה בגוף.כדי להשתמש בכורכום כטיפול בקנדידה, מערבבים כפית אחת של אבקת כורכום עם כוס מים חמים ושתה אותם פעמיים ביום.

9.תה פאו ד’ארקו

על פי ההערכה,

Pau d’Arco תה יש תכונות נגד פטריות, מה שעשוי לעזור להפחית את צמיחת הקנדידה בגוף.כדי להשתמש בתה של פאו ד’ארקו כטיפול בקנדידה, תלול כפית אחת של עלי תה פאו ד’ארקו בכוס מים חמים אחת למשך חמש דקות.מסננים ושותים את התה פעמיים ביום.

10.תמצית עלה זית

על פי ההערכה, תמצית עלה זית של

יש תכונות נגד פטריות, מה שעשוי לסייע בהפחתת צמיחת הקנדידה בגוף.כדי להשתמש בתמצית עלים זית כטיפול בקנדידה, קח כמוסה אחת של תמצית עלה זית שלוש פעמים ביום.

11.תמצית זרעי אשכוליות

על פי ההערכה, תמצית זרעי אשכוליות של

יש תכונות נגד פטריות, מה שעשוי לסייע בהפחתת צמיחת הקנדידה בגוף.כדי להשתמש בתמצית זרעי אשכוליות כטיפול בקנדידה, קח כמוסה אחת של תמצית זרעי אשכוליות שלוש פעמים ביום.

אהבתם? שלחו לחבר\ה שחייב\ת לדעת גם!

דילוג לתוכן